Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74211273
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3525 din data: 11-02-2011 pusa de PRECUP MIHAELA :
·  O INITIATIVA SALUTARA, BUNA DE APLICAT SI DE PRIMARIA NOASTRA SI ASUPRA BOSCHETARILOR CE IMPRASTIE CONTINUTUL PUBELELOR DE LA BLOCURI MAI ALES CA AMENZILE NU AU DE UNDE SA LEPLATEASCA SI NICI NU VOR. Nu mai taie frunze la câini! Primăria îi pune la treabă pe cei care primesc ajutoare sociale! Scris de Diana Lupulescu / diana.lupulescu @ oradetimis.ro la februarie 11, 2011 Munca în folosul comunității este străină pentru majoritatea timișorenilor care primesc lunar de la municipalitate ajutor social. Chiar dacă ar trebui să presteze o activitate în schimbul banilor, beneficiarii venitului minim garantat nu fac acest lucru. Potrivit reprezentanților Primăriei, în decembrie 2010, doar 29 de persoane beneficiare de ajutor social apte de muncă au făcut muncă în folosul comunității dintr-un total de 225 de familii. Dintre acestea, nouă persoane au efectuat munca în cadrul S.C. Horticultura S.A, 18 în cadrul S.C. Piețe S.A și două persoane în cadrul Serviciului pentru Protecția Copilului și Familiei Timișoara. Edilii vor să schimbe situația, astfel că au elaborat un proiect de hotărâre care va ajunge pe masa consilierilor locali. Dacă aleșii își vor da acordul, atunci persoanele care primesc ajutor social vor lucra pentru S.C. Horticultura S.A. la măturat aleile din parcuri și zăpada, vor strânge crengile, frunzele și gunoaiele. Curățenie vor face și în piețele agro-alimentare din oraș pentru S.C. Piețe S.A. și, de asemenea, vor ajuta angajații Serviciului pentru Protecția Copilului, la transportarea și depozitarea cutiilor de lapte praf. Societățiile și serviciile din subordinea Primăriei le asigură instructajul privind normele de tehnică a securității muncii, țin evidența efectuării acestor ore și întocmesc pontajul pe care îl transmit lunar Direcției de Asistență Socială Comunitară.

Intrebarea nr. 3524 din data: 10-02-2011 pusa de Buruiana Livia :
·  D-le Primar am si eu o intrebare pe care am mai puso si la primarie dar de acolo nu am primit nici un respuns . va rog sa imi raspundeti d-voastra .Cum trebuie sa procedez in cazul in la mine in curte exista un spatiu asa zis comun dar el ete intro stare foarte rea . eu as dori sa il amenajez pentru fiul meu ca spatiu de locuit pentru ca in apartamentul meu nu am suficient spatiu ca suntem 4 persoane in 44 m patrati as dori sa imi spuneti cui sa ma adresez. va multumesc,si sper din tot sufletul sa imi raspundeti.

Intrebarea nr. 3523 din data: 10-02-2011 pusa de Buruiana Livia :
·  Am pus i eu o intrebare si nu am primit nici un raspuns . as dori sa stiu de ce nu imi raspundeti intrebarea mea are numarul 3519

Intrebarea nr. 3522 din data: 09-02-2011 pusa de Marius Petrescu :
·  Buna ziua, Am inteles ca re va reintroduce linia 12 de tramvai, as propune o mica modificare la traseul acestei lini de tramvai, care va aduce avantaje zonei II-III si oameni vor avea cu o linie de tramvai in plus. Traseul propus de mine este urmatorul: P-ta Romana-Podgoria-Uzina Electrica-Maranata-Euro Medic-Billa-Voinicilor-Renasterii-Ghioroc si invers. Asa Zona II-III ar avea 3 lini de tramvai, la fel si zona Micalaca.

Intrebarea nr. 3521 din data: 09-02-2011 pusa de Chis Eduard :
·  Domnule Primar dupa cele intimplate pe Tarafului as vrea sa va intreb de ce trebe sa fie iar presedintele de bloc de luat in suturii de vecinii o facut treaba un an de zile o mai fost amenintat de tigani apartamentu lui trebe sa fie in pericol tot timpu ginditiva ca are un copil acuma cu cel sprijina Primaria o pus prea mult suflet pentru blocu 3 am pe cineva acolo si mia zis prea mult se zbate Sandu da are vriun cistig cred ca sio acumulat o gramada de dusmani



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3525 din data: 11-02-2011 pusa de PRECUP MIHAELA :
·  O INITIATIVA SALUTARA, BUNA DE APLICAT SI DE PRIMARIA NOASTRA SI ASUPRA BOSCHETARILOR CE IMPRASTIE CONTINUTUL PUBELELOR DE LA BLOCURI MAI ALES CA AMENZILE NU AU DE UNDE SA LEPLATEASCA SI NICI NU VOR. Nu mai taie frunze la câini! Primăria îi pune la treabă pe cei care primesc ajutoare sociale! Scris de Diana Lupulescu / diana.lupulescu @ oradetimis.ro la februarie 11, 2011 Munca în folosul comunității este străină pentru majoritatea timișorenilor care primesc lunar de la municipalitate ajutor social. Chiar dacă ar trebui să presteze o activitate în schimbul banilor, beneficiarii venitului minim garantat nu fac acest lucru. Potrivit reprezentanților Primăriei, în decembrie 2010, doar 29 de persoane beneficiare de ajutor social apte de muncă au făcut muncă în folosul comunității dintr-un total de 225 de familii. Dintre acestea, nouă persoane au efectuat munca în cadrul S.C. Horticultura S.A, 18 în cadrul S.C. Piețe S.A și două persoane în cadrul Serviciului pentru Protecția Copilului și Familiei Timișoara. Edilii vor să schimbe situația, astfel că au elaborat un proiect de hotărâre care va ajunge pe masa consilierilor locali. Dacă aleșii își vor da acordul, atunci persoanele care primesc ajutor social vor lucra pentru S.C. Horticultura S.A. la măturat aleile din parcuri și zăpada, vor strânge crengile, frunzele și gunoaiele. Curățenie vor face și în piețele agro-alimentare din oraș pentru S.C. Piețe S.A. și, de asemenea, vor ajuta angajații Serviciului pentru Protecția Copilului, la transportarea și depozitarea cutiilor de lapte praf. Societățiile și serviciile din subordinea Primăriei le asigură instructajul privind normele de tehnică a securității muncii, țin evidența efectuării acestor ore și întocmesc pontajul pe care îl transmit lunar Direcției de Asistență Socială Comunitară.
Raspuns din data de 15-02-2011 :
Stimata doamna,
Va rugam sa detaliati obiectul sesizarii dumneavoastra pentru a putea sa va transmitem un raspuns competent.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3524 din data: 10-02-2011 pusa de Buruiana Livia :
·  D-le Primar am si eu o intrebare pe care am mai puso si la primarie dar de acolo nu am primit nici un respuns . va rog sa imi raspundeti d-voastra .Cum trebuie sa procedez in cazul in la mine in curte exista un spatiu asa zis comun dar el ete intro stare foarte rea . eu as dori sa il amenajez pentru fiul meu ca spatiu de locuit pentru ca in apartamentul meu nu am suficient spatiu ca suntem 4 persoane in 44 m patrati as dori sa imi spuneti cui sa ma adresez. va multumesc,si sper din tot sufletul sa imi raspundeti.
Raspuns din data de 15-02-2011 :
Stimata doamna,
Asa cum va spuneam si in mesajul anterior, sesizarile dumneavoastra au fost transmise compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Muncipiului Arad, urmand ca raspunsul acestui compartiment sa va fie comunicat in termen de 30 de zile.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3523 din data: 10-02-2011 pusa de Buruiana Livia :
·  Am pus i eu o intrebare si nu am primit nici un raspuns . as dori sa stiu de ce nu imi raspundeti intrebarea mea are numarul 3519
Raspuns din data de 15-02-2011 :
Stimata doamna,
Sesizarile dumneavoastra anterioare au fost transmise compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, pentru solutionare, urmand ca raspunsul acestui compartiment sa va fie comunicat in termenul legal de 30 de zile.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3522 din data: 09-02-2011 pusa de Marius Petrescu :
·  Buna ziua, Am inteles ca re va reintroduce linia 12 de tramvai, as propune o mica modificare la traseul acestei lini de tramvai, care va aduce avantaje zonei II-III si oameni vor avea cu o linie de tramvai in plus. Traseul propus de mine este urmatorul: P-ta Romana-Podgoria-Uzina Electrica-Maranata-Euro Medic-Billa-Voinicilor-Renasterii-Ghioroc si invers. Asa Zona II-III ar avea 3 lini de tramvai, la fel si zona Micalaca.
Raspuns din data de 15-02-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Traseul aprobat prin hotarare de consiliu local este urmatorul:
Piata Romana - Podgoria - Uzina Electrica - Miorita - Ghioroc. Orice modificare a programului de transport se poate realiza numai printr-o alta hotarare a consiliului local.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3521 din data: 09-02-2011 pusa de Chis Eduard :
·  Domnule Primar dupa cele intimplate pe Tarafului as vrea sa va intreb de ce trebe sa fie iar presedintele de bloc de luat in suturii de vecinii o facut treaba un an de zile o mai fost amenintat de tigani apartamentu lui trebe sa fie in pericol tot timpu ginditiva ca are un copil acuma cu cel sprijina Primaria o pus prea mult suflet pentru blocu 3 am pe cineva acolo si mia zis prea mult se zbate Sandu da are vriun cistig cred ca sio acumulat o gramada de dusmani
Raspuns din data de 15-02-2011 :
Stimate domn,
Va rugam sa detaliati obiectul sesizarii dumneavoastra pentru a putea sa va comunicam un raspuns competent.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved