Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74198374
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 2193 din data: 27-05-2008 pusa de RATIU HELGA-MELITA :
·  Buna.Va rog sa ma scuzati daca nu m-am adresat cui trebuie dar va rog sa-mi spune-ti ce acte sunt necesare pt o autorizatie pt femeie de servici la un bloc.Unde se poate face autorizatia si cam cat m-ar costa toate demersurile.Va multumesc.

Intrebarea nr. 2192 din data: 27-05-2008 pusa de RATIU HELGA-MELITA :
·  Buna!Am si eu o nelamurire,referitor la situatia noilor blocuri ANL si anume:in luna februarie 2008 am depus un dosar cu toate actele necesare si mi s-a spus sa ma duc mereu la primarie sa intreb cand se face repartizarea(daca se face)sau cand este planificata urmatoarea data de furnizare a informatiilor de acest gen.Rugamintea mea este:nu s-ar putea sa primesc pe mail aceste date informative caci am un copil de aproape un anisor si nu pot merge de fiecare data la primarie sa tot intreb.VA MULTUMESC ANTICIPAT.

Intrebarea nr. 2191 din data: 25-05-2008 pusa de hapurne ancuta :
·  dupa ce perioada se poate face actul de donatie al uneui locuinte?

Intrebarea nr. 2187 din data: 20-05-2008 pusa de MOT MARIUS-ALEXANDRU :
·  BUNA ZIUA, SUNT DIN CURTICI,SUNT CASATORIT DE 3 ANI SI STAU IMPREUNA CU SOTIA PE CHIRIE. LUCRAM AMANDOI IN ZONA LIBERA CURTICI,DAR NU NE PEMITEM DIN SALAR SA NE CUMPARAM O LOCUINTA.AS DORI SA STIU DACA POT FACE CERERE PENTRU ANL SI UNDE ANUME POT SA APELEZ.VA ROG FRUMOS SA-MI DATI MAI MULTE DETALII. VA MULTUMESC ANTICIPAT

Intrebarea nr. 2186 din data: 19-05-2008 pusa de turcin marius :
·  In legatura cu programul de reabilitare termica a blocurilor,as dori sa stiu daca in Arad sa inceput acest program si ce acte sunt necesare pentru accesarea banilor de la ministerul de resort,si cum se va face plata si in ce procente ( cit la % statul si cit la % asociatia de proprietari) Va multumesc anticipat



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2193 din data: 27-05-2008 pusa de RATIU HELGA-MELITA :
·  Buna.Va rog sa ma scuzati daca nu m-am adresat cui trebuie dar va rog sa-mi spune-ti ce acte sunt necesare pt o autorizatie pt femeie de servici la un bloc.Unde se poate face autorizatia si cam cat m-ar costa toate demersurile.Va multumesc.
Raspuns din data de 05-06-2008 :
Stimata doamna, pentru problema prezentata va recomandam sa va adresati oficiului Registrului Comertului.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2192 din data: 27-05-2008 pusa de RATIU HELGA-MELITA :
·  Buna!Am si eu o nelamurire,referitor la situatia noilor blocuri ANL si anume:in luna februarie 2008 am depus un dosar cu toate actele necesare si mi s-a spus sa ma duc mereu la primarie sa intreb cand se face repartizarea(daca se face)sau cand este planificata urmatoarea data de furnizare a informatiilor de acest gen.Rugamintea mea este:nu s-ar putea sa primesc pe mail aceste date informative caci am un copil de aproape un anisor si nu pot merge de fiecare data la primarie sa tot intreb.VA MULTUMESC ANTICIPAT.
Raspuns din data de 05-06-2008 :
Stimata doamna, nu putem sa anuntam fiecare persoana in parte. Oricum, locuintele ANL se vor finaliza abia in 2009
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2191 din data: 25-05-2008 pusa de hapurne ancuta :
·  dupa ce perioada se poate face actul de donatie al uneui locuinte?
Raspuns din data de 05-06-2008 :
Stimata doamna, pentru problema prezentata va recomandam sa va adresati unui notar.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2187 din data: 20-05-2008 pusa de MOT MARIUS-ALEXANDRU :
·  BUNA ZIUA, SUNT DIN CURTICI,SUNT CASATORIT DE 3 ANI SI STAU IMPREUNA CU SOTIA PE CHIRIE. LUCRAM AMANDOI IN ZONA LIBERA CURTICI,DAR NU NE PEMITEM DIN SALAR SA NE CUMPARAM O LOCUINTA.AS DORI SA STIU DACA POT FACE CERERE PENTRU ANL SI UNDE ANUME POT SA APELEZ.VA ROG FRUMOS SA-MI DATI MAI MULTE DETALII. VA MULTUMESC ANTICIPAT
Raspuns din data de 05-06-2008 :
Stimate domn, conform prevederilor Legii nr. 152/1998, a Normelor Metodologice aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 962/2001 si Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 157/2006, cap.I, pct. 3, in care se specifica “titularul cererii de locuinta sa isi desfasoare activitatea in Municipiul Arad. Actele doveditoare sunt: adeverinta de la locul de munca, insotita de o copie a carnetului de munca completat la zi “, dumneavoastra nu indepliniti aceasta cerinta, respectiv situatia dvs. locativa nu poate fi solutionata de Primaria Municipiului Arad.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2186 din data: 19-05-2008 pusa de turcin marius :
·  In legatura cu programul de reabilitare termica a blocurilor,as dori sa stiu daca in Arad sa inceput acest program si ce acte sunt necesare pentru accesarea banilor de la ministerul de resort,si cum se va face plata si in ce procente ( cit la % statul si cit la % asociatia de proprietari) Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 28-05-2008 :
Stimate Domnule
Referitor la intrebarea privind programul de reabilitare termica a blocurilor, va comunicam urmatoarele:
Pentru includerea in programul de reabilitare termica este necesara completarea unui dosar, care cuprinde:
- Cerere catre Consiliul Local (al Municipiului Arad);
- Fisa de identificare a cladirii;
- Hotararea adoptata in adunarea generala a asociatiei de proprietari (inclusiv lista cu semnaturile proprietarilor), din care reiese:
1. Acordul majoritatii proprietarilor pentru includerea in programul anual de reabilitare termica:
2. Dovada constituirii fondului de reparatii pentru reabilitarea termica (extras de cont);
3. Persoana de contact (nume, prenume si numar de telefon).
Formularele necesare le gasiti la Compartimentul Energetic din cadrul Primariei Municipiului Arad.
Finantarea cheltuielilor pentru reabilitare se face asfel:
- 33% din costul lucrarilor revin asociatiilor de proprietari;
- 33% de la Consiliul Local;
- 34% (precum si auditul energetic si proiectarea) de la bugetul de stat.
In Arad nu au fost inca demarate lucrarile de reabilitare termica, deoarece pana in prezent nu au fost alocate fonduri de la bugetul de stat.

Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved