Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74210757
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1815 din data: 13-10-2007 pusa de cristi ciubotaru :
·  buna domnul primar va apreciez pentru ce faceti in Arad si ma bucur sa vad ca orasul se dezvolta chiar daca mie mi-ati stricat afacerea.Am avut o ghereta in piata arenei si imediat dupa sarbatorile de paste a venit cineva de la primarie si nea somat sa luam tot ce era pe domenil public altfel ne amenda cu 1800 ron,practic ne hartuia daca primeam marfa si erau 2baxuri de suc afara facea scandal sa le luam imediat.Am primit somatie sa eliberam terenul in 30 de zile noi ne-am conformat la fel majoritatea,unii mai functioneaza si in ziua de azi si acum se pot tine pe domeniu public paleti de marfa ca nu mai are nimeni treaba .cum este posibil asa ceva ?Unde este acum inspectorul plin de zel de asta vara?Nu am nimic cu nimeni dar nu este corect ce se intimpla.In speranta ca se va face dreptate va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 1814 din data: 12-10-2007 pusa de favina :
·  Buna ziua, As dori sa stiu de ce acte am nevoie pentru amplasarea unui firme pe peretele spatiului comercial ( va fi fixata de perete dar inspre in afara nu lipita de perete ), de asemenea cam care ar fi costul pentru aceasta.

Intrebarea nr. 1812 din data: 12-10-2007 pusa de Alex :
·  Ce planuri mai aveti pentru Sinicolaul Mic ???

Intrebarea nr. 1811 din data: 11-10-2007 pusa de Razvan :
·  Buna ziua, as dori sa-mi spuneti care ar fi actele de care am nevoie pentru intocmirea dosarului de achizitionare a unei locuinte ANL. Va multumesc!

Intrebarea nr. 1813 din data: 11-10-2007 pusa de cum se plateste chiria intr-un imobil cu 3 camere,chiriasi fiind 5 la nr :
·  locuiesc intr-un apartament cu 3 camere 5 persoane.2 intr-o camera,alte 2 intr-o alta camera iar cealalta persoana intr0o camera singura.Intrebarea mea e:chiria se imparte la 5 sau se plateste pe camera ocupata?Multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1815 din data: 13-10-2007 pusa de cristi ciubotaru :
·  buna domnul primar va apreciez pentru ce faceti in Arad si ma bucur sa vad ca orasul se dezvolta chiar daca mie mi-ati stricat afacerea.Am avut o ghereta in piata arenei si imediat dupa sarbatorile de paste a venit cineva de la primarie si nea somat sa luam tot ce era pe domenil public altfel ne amenda cu 1800 ron,practic ne hartuia daca primeam marfa si erau 2baxuri de suc afara facea scandal sa le luam imediat.Am primit somatie sa eliberam terenul in 30 de zile noi ne-am conformat la fel majoritatea,unii mai functioneaza si in ziua de azi si acum se pot tine pe domeniu public paleti de marfa ca nu mai are nimeni treaba .cum este posibil asa ceva ?Unde este acum inspectorul plin de zel de asta vara?Nu am nimic cu nimeni dar nu este corect ce se intimpla.In speranta ca se va face dreptate va multumesc anticipat
Raspuns din data de 29-10-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Intrucat urmeaza sa fie reamenajata zona Pietei Arenei-atat circulatia auto cat si cea pietonala si calea de rulare a tramvaielor vor fi remodelate-este necesara dezafectarea gheretelor.
Dupa expirarea termenului prevazut in somatie, daca acestea nu sunt dezafectate, vor fi demolate pe cale administrativa, fara sesizarea instantelor judecatoresti si pe cheltuiala detinatorilor acestora, fara a raspunde de eventualele pagube produse.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1814 din data: 12-10-2007 pusa de favina :
·  Buna ziua, As dori sa stiu de ce acte am nevoie pentru amplasarea unui firme pe peretele spatiului comercial ( va fi fixata de perete dar inspre in afara nu lipita de perete ), de asemenea cam care ar fi costul pentru aceasta.
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform prevederilor H.C.L.M.186/2006, amplasarea firmelor pe fatada cladirilor , se poate face doar dupa obtinerea Autorizatiei de Construire, in conditiile legii nr.50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructii.
Primul demers este solicitarea unui Certificat de Urbanism, prin depunerea unei cereri, insotita de plan de situatie cu ridicare topografica, in 2 ex., la camera nr.5-Serviciul Relatii cu Publicul.
Formular de cerere gasiti la camera nr.5, iar plan de situatie, puteti solicita la Serviciul Cadastru si agricultura, Palatul Cenad, camera nr.6(cost 0,12lei/mp-la suprafata extrasului din C.F.)
Taxa de emitere a Certificatului de Urbanism in cazul amplasarii firmelor, este de 4,8 lei.
Dupa obtinerea Certificatului de Urbanism, se poate depune documentatia de autorizare, conform cerintelor prevazute in Certificatul de Urbanism.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1812 din data: 12-10-2007 pusa de Alex :
·  Ce planuri mai aveti pentru Sinicolaul Mic ???
Raspuns din data de 25-10-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Cea mai mare investitie, recent realizata in zona dumneavoastra este linia de centura, care leaga Sanicolaul Mic de Aradul Nou si Micalaca, prin legatura rutiera directa, dar un municipiu trebuie sa-si gandeasca dezvoltarea pe termen lung, se doreste modernizarea intregului cartier, cu locuri de joaca, terenuri de sport, etc.Este in lucru in prezent si modernizarea terenului de fotbal din acest cartier, de asemenea avem in proiect si reabilitarea zonei urbane in intregime, a infrastructurii, se vor face investitii in scoli, in educatie, sanatate, si poate cea mai importanta investitie, efectuarea canalizarii menajere si pluviale si ulterior trotuarele-exista in ceea ce priveste canalizarea si trotuarele, un grafic de lucru, de constructie, de 28 de luni(sfarsitul anului 2009).

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1811 din data: 11-10-2007 pusa de Razvan :
·  Buna ziua, as dori sa-mi spuneti care ar fi actele de care am nevoie pentru intocmirea dosarului de achizitionare a unei locuinte ANL. Va multumesc!
Raspuns din data de 25-10-2007 :
Stimate Domnule,
va prezentam mai jos actele necesare pentru solicitarea unei locuinte ANL:

-Cerere tip/memoriu solicitantului cu descrierea situației locative;
-Copie B.I./C.I.;
-Adeverință cu venitul net a membrilor de familie ce produc venituri;
-Declarație notarială că nu a dobândit nu a înstrăinat locuință proprietate personală sau locuință fond de stat după 1990;
-Dosar plic.

Documentele menționate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:
-Legea nr. 152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe;
-H.G.R. nr. 962/2001 privind aprobarea Normelor Metodologice pentru punerea în aplicare a Legii nr. 152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe;
-H.G.R. nr. 592/2006 privind modificarea Normelor Metodologice pentru punerea în aplicare a Legii nr. 152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe;

IMPORTANT!

După repartizarea unui lot de locuințe, cererile nesoluționate vor fi reactualizate doar în perioada următoarelor înscrieri.
Cererile nesoluționate precum și cele depuse în afara perioadei de înscriere se vor lua în calcul doar la calculul vechimii conform H.G.R. nr. 592/2006.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1813 din data: 11-10-2007 pusa de cum se plateste chiria intr-un imobil cu 3 camere,chiriasi fiind 5 la nr :
·  locuiesc intr-un apartament cu 3 camere 5 persoane.2 intr-o camera,alte 2 intr-o alta camera iar cealalta persoana intr0o camera singura.Intrebarea mea e:chiria se imparte la 5 sau se plateste pe camera ocupata?Multumesc
Raspuns din data de 29-10-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Chiria pe care trebuie sa o platiti, este cea stabilita prin contractul de inchiriere, cu proprietarul apartamentului.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved