Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74207079
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 2615 din data: 15-03-2009 pusa de Cadar Ciprian - Ioan :
·  Bună ziua Vă rog sa mă îndrumați având în vedere următoarea problemă: dețin în municipiul Arad un imobil care are conform extrasului de carte funciară suprafața de teren aferentă de 294 mp, iar suprafața de teren împrejmuită aferentă imobilului este de cca. 263 mp. Datorită situației arătată mai sus nu pot obține autorizația de construcție necesară pentru a renova imbilul respectiv, imobil care are nevoie urgentă de renovare. Menționez că impozitul îl platesc pentru suprafața de 294 mp. Având în vedere situația creată, cât și faptul că parcela de teren lipsă se află în posesia statului român, nefiind afectată de utilități publice, vă rog să îmi comunicați modalitățile de procedură pentru intrarea în legalitate. Vă mulțumesc anticipat.

Intrebarea nr. 2614 din data: 13-03-2009 pusa de Silviu Sintea :
·  In strategia de dezvoltare a municipiului Arad se detaliaza un plan ambitios de extindere a transportului electric cu tramvaiul. Avand in vedere preocuparea Dvs. pt. transportul ecologic, nepoluant, nu credeti ca un pas important l-ar putea constitui introducerea troleibuzului?

Intrebarea nr. 2613 din data: 13-03-2009 pusa de Iuhasz Gabriela :
·  Bună Ziua.Spuneți-mi vă rog,o firmă de construcții cum poate participa la Programul de reabilitare termică a locuințelor,în calitate de executant.Care sunt documentele necesare,de unde se pot procura,unde,cui se pot preda,care sunt condițiile de participare la acest program.În cazul în care nu există documente tip,cine poate oferi sfaturi pentru întocmirea documentației.Vă mulțumesc.

Intrebarea nr. 2616 din data: 13-03-2009 pusa de copil danut :
·  Buna ziua,as dori sa imi spuneti pe ce motive au fost montate in asfalt butoane reflectorizante cand exista iluminat stradal?????ele in mod normal se monteaza in afara localitatilor tocmai pt. ca e intuneric noaptea si ca soferii sa vada mai bine benzile de drum,nicidecum in orase iluminate.Problema mea e ca eu circul cu bicicleta si din moment ce in cadrul reabilitarii urbane proiectantii nu s-au gandit pt.realizarea drumurilor pt.biciclisti,normal ca circulam pe sosea si aceste butoane ne dau mari batai de cap,dar cred ca si cei care circula cu mopede nu au o parere buna despre ele,eu zic ca ar trebiu sa va ganditi si la alte vehicule care circula pe drumuri si sa nu le DISCRIMINATI,puteau fi montate doar pe mijlocul drumului intre banda 1 si 2 era suficient+ ca pe aceste butoane se depune noroi din cauza inclinatiei de la stanga la dreapta pt. a se scrurge apa si astfel nu mai reflectand lumina farurilor.In orice caz costurile reabilitarii au fost facute din bani europeni din cate stiu asa ca fiecare cost este public si voi afla cat au costat ele,poate voi suna si la linia anticoruptie sa faca o ancheta de ce a trebuit cheltiuti bani pe asa ceva? mai bine puneati capacele de la de la reteaua de gaz de exemplu pe Calea Victorie drumul e plin de ele,s-a intamplat si accidente de motociclete din cauza lor si reprezinta adevarate capcane,la fel si pe calea aurel vlaicu,sensul de mers spre piata fortuna in drept cu statia de tramvai...zici ca sunt tot alea vechi asa muchii ascutite au,sa nu mai zic de bordurile de langa liniile de tramvai,nu s-au gandit proiectantul sa lase mai jos acele borduri?fiinca se lasa asfaltul si ele vor iesi in evidenta?am vazut niste muncitori acum cateva luni cu picamere?? sau ce incercand sa le \"netezeasca\" dar cum e romanu de harnic au facut juma de munca...in fine... imi iau aparatul de fotografiat si ma duc sa va fac poze...vor fi cu sutele!!!!

Intrebarea nr. 2611 din data: 12-03-2009 pusa de Borta Liviu :
·  Buna ziua, Copii de la blocurile 17,18,19,si20 ar dori daca s-ar putea amenaja un mic spatiu de joaca care sa cuprinda doua mese de ping-pong si cateva bancute.Locul destinat ar fi la capatul blocului 17 langa modulul de incalzire unde ar fi destul spatiu,deoarece aici a fost spatiu verde iar in urma montarii modulului parcul s-a deteriorat si prin-prejurul modulului a devenit loc de parcare pentru masini.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2615 din data: 15-03-2009 pusa de Cadar Ciprian - Ioan :
·  Bună ziua Vă rog sa mă îndrumați având în vedere următoarea problemă: dețin în municipiul Arad un imobil care are conform extrasului de carte funciară suprafața de teren aferentă de 294 mp, iar suprafața de teren împrejmuită aferentă imobilului este de cca. 263 mp. Datorită situației arătată mai sus nu pot obține autorizația de construcție necesară pentru a renova imbilul respectiv, imobil care are nevoie urgentă de renovare. Menționez că impozitul îl platesc pentru suprafața de 294 mp. Având în vedere situația creată, cât și faptul că parcela de teren lipsă se află în posesia statului român, nefiind afectată de utilități publice, vă rog să îmi comunicați modalitățile de procedură pentru intrarea în legalitate. Vă mulțumesc anticipat.
Raspuns din data de 25-03-2009 :
Stimate Domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam faptul ca informatiile furnizate nu sunt suficiente pentru a putea formula un raspuns. Va rugam sa reveniti cu date suplimentare sau sa va prezentati la o audienta in cadrul Serviciului Constructii si Urbanism.(extras CF, certificat de urbanism obtinut)
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2614 din data: 13-03-2009 pusa de Silviu Sintea :
·  In strategia de dezvoltare a municipiului Arad se detaliaza un plan ambitios de extindere a transportului electric cu tramvaiul. Avand in vedere preocuparea Dvs. pt. transportul ecologic, nepoluant, nu credeti ca un pas important l-ar putea constitui introducerea troleibuzului?
Raspuns din data de 25-03-2009 :
Stimate Domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Primaria Municipiului Arad este constienta de necesitatea decongestionarii traficului, precum si de rezolvarea problemei poluarii urbane, motiv pentru care se preocupa in mod special de promovarea si dezvoltarea unui transport urban modern si ecologic.
Avand in vedere situatia specifica a orasului care beneficiaza de una dintre cele mai mari retele de linii de tramvai din tara(104 km cs), precum si de unul dintre cele mai mari parcuri de tramvaie(208 unitati, la ora actuala), investitia in sectorul tramvaie a fost considerata optima).
In acest sens, Muncipiul a demarat un proiect de reabilitare a transportului in Municipiul Arad, realizat cu ajutorul BERD, proiectul in urma caruia se va ajunge la 18.004 kmcs linii de tramvai, 130. 592 mp lucrari de drumuri, 111.109 mp lucrari de trotuare, 11.895 mp parcuri, 18.004 kmcs linie aeriana de contact, semaforizare intersectii 35 buc., reabilitare si modernizare, cu o valoare a investitiei de 122.239.609,64 lei.
Alaturi de sectorul tramvaie, se intentioneaza introducerea unor linii de minibuze, care sa acopere si restul zonelor din Municipiu care nu sunt deservite de reteaua actuala de tramvai sau autobuz si care sa faca legatura intre liniile actuale. Motivele care au stat la baza acestei variante se refera in special la costul mult mai mic al investitiei, respectiv achizitia minibuzelor fata de achizitia unor troleibuze, insotita de o noua investitie in liniile de contact. De asemenea, trebuie tinut cont de faptul ca pe aceste linii noi nu sunt necesare vehicule de capacitate mare, avand in vedere un numar limitat de calatori.
Introducerea troleibuzului ar putea fi o alternativa in cazul in care Municipiul va intra intr-o Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara(aflata in stadiul de proiect), iar investitia in noi linii si vagoane de tramvai ar necesita un efort mult mai mare.
Compartimentul Audiente

Sus

Intrebarea nr. 2613 din data: 13-03-2009 pusa de Iuhasz Gabriela :
·  Bună Ziua.Spuneți-mi vă rog,o firmă de construcții cum poate participa la Programul de reabilitare termică a locuințelor,în calitate de executant.Care sunt documentele necesare,de unde se pot procura,unde,cui se pot preda,care sunt condițiile de participare la acest program.În cazul în care nu există documente tip,cine poate oferi sfaturi pentru întocmirea documentației.Vă mulțumesc.
Raspuns din data de 22-04-2009 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Toate lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte se vor atribuii prin licitatie publica deschisa. Anuntul si conditiile de participare se vor publica pe sitte-ul www.l-licitatie.ro
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2616 din data: 13-03-2009 pusa de copil danut :
·  Buna ziua,as dori sa imi spuneti pe ce motive au fost montate in asfalt butoane reflectorizante cand exista iluminat stradal?????ele in mod normal se monteaza in afara localitatilor tocmai pt. ca e intuneric noaptea si ca soferii sa vada mai bine benzile de drum,nicidecum in orase iluminate.Problema mea e ca eu circul cu bicicleta si din moment ce in cadrul reabilitarii urbane proiectantii nu s-au gandit pt.realizarea drumurilor pt.biciclisti,normal ca circulam pe sosea si aceste butoane ne dau mari batai de cap,dar cred ca si cei care circula cu mopede nu au o parere buna despre ele,eu zic ca ar trebiu sa va ganditi si la alte vehicule care circula pe drumuri si sa nu le DISCRIMINATI,puteau fi montate doar pe mijlocul drumului intre banda 1 si 2 era suficient+ ca pe aceste butoane se depune noroi din cauza inclinatiei de la stanga la dreapta pt. a se scrurge apa si astfel nu mai reflectand lumina farurilor.In orice caz costurile reabilitarii au fost facute din bani europeni din cate stiu asa ca fiecare cost este public si voi afla cat au costat ele,poate voi suna si la linia anticoruptie sa faca o ancheta de ce a trebuit cheltiuti bani pe asa ceva? mai bine puneati capacele de la de la reteaua de gaz de exemplu pe Calea Victorie drumul e plin de ele,s-a intamplat si accidente de motociclete din cauza lor si reprezinta adevarate capcane,la fel si pe calea aurel vlaicu,sensul de mers spre piata fortuna in drept cu statia de tramvai...zici ca sunt tot alea vechi asa muchii ascutite au,sa nu mai zic de bordurile de langa liniile de tramvai,nu s-au gandit proiectantul sa lase mai jos acele borduri?fiinca se lasa asfaltul si ele vor iesi in evidenta?am vazut niste muncitori acum cateva luni cu picamere?? sau ce incercand sa le \"netezeasca\" dar cum e romanu de harnic au facut juma de munca...in fine... imi iau aparatul de fotografiat si ma duc sa va fac poze...vor fi cu sutele!!!!
Raspuns din data de 16-04-2009 :
Stimate Domnule/Doamnă,
Urmare întrebării dumneavoastră, vă comunicăm următoarele:
Butonii reflectorizanți montați pe arterele principale din municipiul Arad sunt parte din lucrările de creștere a siguranței traficului rutier în municipiu, rolul acestora fiind acela de ghidare-dirijare a vehiculelor(inclusiv mopede pe timpul nopții, atunci când vizibilitatea marcajelor rutiere este mai scăzută, venind astfel în completarea acestora.
Totodată vă putem asigura de faptul că distanța de montare dintre doi butoni reflectorizanți succesivi este suficient de mare (peste 6 ani)pentru a nu pune în pericol în nici un fel circulația mopedelor și/sau a bicicletelor.
Compartimentul Audiențe
Sus

Intrebarea nr. 2611 din data: 12-03-2009 pusa de Borta Liviu :
·  Buna ziua, Copii de la blocurile 17,18,19,si20 ar dori daca s-ar putea amenaja un mic spatiu de joaca care sa cuprinda doua mese de ping-pong si cateva bancute.Locul destinat ar fi la capatul blocului 17 langa modulul de incalzire unde ar fi destul spatiu,deoarece aici a fost spatiu verde iar in urma montarii modulului parcul s-a deteriorat si prin-prejurul modulului a devenit loc de parcare pentru masini.
Raspuns din data de 14-05-2009 :
Stimate Domn,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Referitor la mesele de tenis solicitate mentionam ca, in anul in curs nu avem sume alocate in buget pentru achizitia lor. Cererea dumneavoastra ramane in atentia noastra pentru anul urmator cand vor fi prevazute fonduri pentru acest tip de achizitii. In ceea ce priveste bancile solicitate , mentionam ca cererea dumneavoastra va ramane in atentia noastra urmand a fi solutionata dupa organigrama procedurilor legale de achizitie, in ordinea prioritatilor din lista existenta.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved