Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74206469
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1435 din data: 18-03-2007 pusa de vlad helena :
·  buna ziua vreau si eu sa-mi construiesc o casa, si am auzit ca taxele si impozitele datorate pt. o suprafata mai mare de 150 mp sunt mult mai mari decat cele pt. o constructie sub 150 mp. imi puteti spune care sunt impozitele pt. cele doua feluri de constructie si unde si cand au fost reglementate (nr. hotararii sau ce a fost) va multumesc. cu respect helena vlad

Intrebarea nr. 1434 din data: 18-03-2007 pusa de matescu adrian :
·  domnule primar va rog sa aveti buna vointa sa imi ras , unde as putea sa il gasesc pe domnu doru parv ,care am inteles k este din orasul dv, arad, o adresa sau un nr de tel , in speranta k veti bine voi sa imi rasp va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 1432 din data: 16-03-2007 pusa de Popa Lucian :
·  Buna ziua ! Va rog sa ridicati 2 autoturisme (a se citi fier vechi) de pe strada Poetului nr.61, bl. Z-5, care ocupa 2 locuri de parcare din putinele existente in zona de peste 2 ani. Un Volkswagen Golf rosu si o Dacia albastru deschis. Va multumesc si astept ca in maxim o spatamana sa se actioneze pentru ridicarea lor.

Intrebarea nr. 1431 din data: 16-03-2007 pusa de DEME DOINA LUCIA :
·  In competenta carei institutii intra asfaltarea si intretinerea drumurilor publice; aici ma refer la drumul de acces in Padurea Ceala si in continuare pana la malul Muresului.Portiunea ce traverseaza padurea a fost asfaltata acum cca.2 ani, portiunea pana la Zori de Zi a ramas intr-o stare jalnica, iar restul pana la malul Muresului se numeste in continuare drum de macadam.Doresc sa stiu ce demersuri trebuie facute pt. asfaltarea acestei ultime portiuni, tinand cont ca si in aceasta zona functioneaza 1 unitate de alimentatie publica si pensiune.Nu cred ca este civilizat ca toti clientii sa-si rupa masinile prin gropi, mai ales ca zona este de agrement public a Aradului. VA MULTUMESC CU RESPECT.

Intrebarea nr. 1429 din data: 15-03-2007 pusa de abel :
·  Buna, as dori sa stiu daca pot la parterul unui bloc de locuinte, sa deschid o pizzerie cu servirea pe geam (sau usa in locul geamului, fara mese si scaune, doar la pachet take away)? Va multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1435 din data: 18-03-2007 pusa de vlad helena :
·  buna ziua vreau si eu sa-mi construiesc o casa, si am auzit ca taxele si impozitele datorate pt. o suprafata mai mare de 150 mp sunt mult mai mari decat cele pt. o constructie sub 150 mp. imi puteti spune care sunt impozitele pt. cele doua feluri de constructie si unde si cand au fost reglementate (nr. hotararii sau ce a fost) va multumesc. cu respect helena vlad
Raspuns din data de 29-03-2007 :
Referitor la sesizarea dumneavoastra, prin care solicitati informatii referitoare la modul de impozitare al imobilelor cu o suprafata mai mare de 150 mp., precum si baza legala a acestei modalitati de impunere, va comunicam faptul ca:
Potrivit Legii nr.343/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.571/2003, privind Codul Fiscal "in cazul cladirii utilizate ca locuinta, a carei suprafata construita depaseste 150 de metri patrati, valoarea impozabila a acesteia, determinata in urma aplicarii prevederilor alin 1 si 7, se majoreaza cu cate 5% pentru fiecare 50 metri patrati sau fractiune din acestia."

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1434 din data: 18-03-2007 pusa de matescu adrian :
·  domnule primar va rog sa aveti buna vointa sa imi ras , unde as putea sa il gasesc pe domnu doru parv ,care am inteles k este din orasul dv, arad, o adresa sau un nr de tel , in speranta k veti bine voi sa imi rasp va multumesc anticipat
Raspuns din data de 28-03-2007 :
Regretam sa va aducem la cunostinta faptul ca nu posedam informatii de nici o natura in privinta persoanei la care faceti referire si chiar in eventualitatea in care am detine asemenea date, legislatia in vigoare nu permite accesul unor terti la informatii cu caracter personal ale unei persoane, decat cu acceptul acestei persoane(procura, mandat de la persoana in cauza).

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1432 din data: 16-03-2007 pusa de Popa Lucian :
·  Buna ziua ! Va rog sa ridicati 2 autoturisme (a se citi fier vechi) de pe strada Poetului nr.61, bl. Z-5, care ocupa 2 locuri de parcare din putinele existente in zona de peste 2 ani. Un Volkswagen Golf rosu si o Dacia albastru deschis. Va multumesc si astept ca in maxim o spatamana sa se actioneze pentru ridicarea lor.
Raspuns din data de 23-03-2007 :
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam faptul ca in acest moment se afla in curs de elaborare Proiectul de Hotarare privind ridicarea, transportarea si depozitarea masinilor abandonate, fara stapan si parcate neregulamentar.
In momentul intrarii in vigoare a Hotarari mai sus amintite, vom lua masurile legale care se impun.

Centrul de informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1431 din data: 16-03-2007 pusa de DEME DOINA LUCIA :
·  In competenta carei institutii intra asfaltarea si intretinerea drumurilor publice; aici ma refer la drumul de acces in Padurea Ceala si in continuare pana la malul Muresului.Portiunea ce traverseaza padurea a fost asfaltata acum cca.2 ani, portiunea pana la Zori de Zi a ramas intr-o stare jalnica, iar restul pana la malul Muresului se numeste in continuare drum de macadam.Doresc sa stiu ce demersuri trebuie facute pt. asfaltarea acestei ultime portiuni, tinand cont ca si in aceasta zona functioneaza 1 unitate de alimentatie publica si pensiune.Nu cred ca este civilizat ca toti clientii sa-si rupa masinile prin gropi, mai ales ca zona este de agrement public a Aradului. VA MULTUMESC CU RESPECT.
Raspuns din data de 31-05-2007 :
Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Referitor la repararea drumului de acces inspre Padurea Ceala, respectiv inspre Zori-de-Zi, s-au facut reparatii in cursul lunii mai, urmand ca ranforsarea sistemului rutier, sa fie cuprinsa in programul de reparatii, in functie de resursele financiare disponibile.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1429 din data: 15-03-2007 pusa de abel :
·  Buna, as dori sa stiu daca pot la parterul unui bloc de locuinte, sa deschid o pizzerie cu servirea pe geam (sau usa in locul geamului, fara mese si scaune, doar la pachet take away)? Va multumesc.
Raspuns din data de 23-03-2007 :
in legatura cu intrebarea dumneavostra,va comunicam urmatoarele:
Puteti face acest lucru, cu :
-obtinerea acordului tuturor proprietarilor de apartamente si cu avizul Asociatiei de proprietari
-obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism si a unei expertize tehnice(pt. usa sau alte modificari interioare sau exterioare)
-prin intocmirea unei documentatii elaborate in conformitate cu legislatia in vigoare.

Dupa modificarea spatiului din spatiu de locuit in spatiu comercial, veti avea nevoie de autorizatie privind desfasurarea unei activitati de alimentatie publica si aviz pentru orarul de functionare. Pentru aceasta aveti nevoie de urmatoarele documente:

Autorizatia privind desfasurarea activitatii de alimentatie publica si avizul orarului de functionare - Hotararea nr.187/2006 a CLM Arad.
*Cererea pentru obtinerea autorizatiei(formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
-Act constitutiv al societatii(statut, contract de societate)sau autorizatia emisa in baza Legii nr.300/2004;
-Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si anexele aferente
-Titlul asupra imobilului/imobilelor
-Declaratia punctului/punctelor de lucru la Oficiul Registrului Comertului prin cerere de inscriere de mentiuni, conformLegii nr.26/1990, republicata sau la Administratia Finantelor Publice conform Legii nr.241/2005, privind combatereaevaziunii fiscale.
-Acorduri, avize, autorizatii, licente ale institutiilor de specialitate, expres stabilite si prevazute de legislatia in vigoare, in functie de codul CAEN, pentru fiecare locatie in care se desfasoara activitatea de alimentatie publica.
-dovada platii taxei speciale de salubrizare;(se obtine la camera 5, concomitent cu depunerea dosarului)
-certificat fiscal, emis de Directia Venituri din cadrul Primariei Municipiului Arad(se obtine la camera 5 concomitantcu depunerea dosarului).Pentru eliberarea pe loc a acestuia se achita taxa de urgenta de 20 RON, in caz contraracesta se obtine in termen de 3 zile.

*Cererea pentru obtinerea avizului pentru orarul de functionare:
-certificatul de inregistrare la Registrul Comertului,
-anexa la certificatul de inregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce contine acordurile si avizele ministerelor cu drept de avizare, conform O.U.G. 76/2001 sau dupa caz, certificatul constatator eliberat in conformitate cu dispozitiile Legii 359/2004.
-Hotararea Adunarii Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23.00, indiferent daca in local se difuzeaza muzica sau nu dupa aceasta ora-in cazul localurilor situate in condominii
-declaratia pe propria raspundere privind tipul unitatii de alimentatie publica, conform prevederilor H.G.843/1999.
-dovada indeplinirii conditiilor de protectie fonica.
La eliberarea AUTORIZATIEI DE ALIMENTATIE PUBLICA si avizului pentru ORARUL DE FUNCTIONARE:
-Cerere pentru eliberarea autorizatiei de alimentatie publica.......1+TVA RON
-Taxa pentru eliberarea autorizatieide alimentatie publica.......3000 RON
-Autorizatia de alimentatie publica(formular)........3+TVA RON
-Cerere pentru eliberarea Avizului pentru orarul de functionare........1+TVA RON
-Tarif pentru eliberarea avizului pentru orarul de functionare........200+TVA RON
-Aviz orar de functionare(formular)..............3+TVA RON
___________________________________________________________
TOTAL: 208 RON +TVA +3000 RON
Centrul de Informare Cetateni.

Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved