Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74207236
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1825 din data: 18-10-2007 pusa de PLEV LACRAMIOARA :
·   D-le primar am si eu o intrebare,vi se par normal ca din cauza firmei Amarad sa nu avem caldura in Vlaicu la Bl.B...,de ce nu au facut lucrarile in vara,trebuie sa sufere blocuri intregi din cauza incompetentei conducerii acestei firme? Am sunat la CET-dispecerat si o sa avem caldura abia simbata 20.10.2007

Intrebarea nr. 1824 din data: 18-10-2007 pusa de PLEV LACRAMIOARA :
·   As dori sa intreb daca dorim sa izolam termic blocul,pe exterior, sint ceva suventii?cui trebuie sa ne adresam?pentru a putea demara lucrarea? Va multumesc anticipat pentru raspuns

Intrebarea nr. 1823 din data: 17-10-2007 pusa de sburatura gabriela :
·  locuiesc intr-un imobil proprietatea primariei daresc sa-mi comunicati daca este revendicat si eventual in caz contrar daca il pot cumpara

Intrebarea nr. 1821 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  Ce autorizatii (de orar / functionare / etc.) si ce acte am nevoie pentru acestea pentru un magazin alimentar (in acelasi loc a functionat tot magazin alimentar, dar o alta SC)? Multumesc.

Intrebarea nr. 1822 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  M-ar interesa pentru montarea unei casete luminoase (pentru un magazin alimentar) si a unei copertine la intrare ce proiecte si/sau autorizatii am nevoie si care este durata medie de eliberare a acestora? Multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1825 din data: 18-10-2007 pusa de PLEV LACRAMIOARA :
·   D-le primar am si eu o intrebare,vi se par normal ca din cauza firmei Amarad sa nu avem caldura in Vlaicu la Bl.B...,de ce nu au facut lucrarile in vara,trebuie sa sufere blocuri intregi din cauza incompetentei conducerii acestei firme? Am sunat la CET-dispecerat si o sa avem caldura abia simbata 20.10.2007
Raspuns din data de 29-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Incepand cu data de sambata 20.10.2007, toate cartierele municipiului beneficiaza de agent termic. C.E.T Arad, a dat drumul la caldura in mai multe etape, pentru a putea trage concluzii, pentru a vedea unde sunt avarii, ce interventii mai trebuiesc facute si ce situatii mai sunt de corectat.
Speram ca pana la aceasta ora situatia a intrat in normalitate, daca problemele persista in continuare in zona dumneavoastra, va rugam sa ni le semnalati.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1824 din data: 18-10-2007 pusa de PLEV LACRAMIOARA :
·   As dori sa intreb daca dorim sa izolam termic blocul,pe exterior, sint ceva suventii?cui trebuie sa ne adresam?pentru a putea demara lucrarea? Va multumesc anticipat pentru raspuns
Raspuns din data de 30-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru finantarea cheltuielilor privind executarea lucrarilor de reabilitare termica a cladirilor de locuit multietajate, se acorda urmatoarele subventii:
-34% din alocatii de la bugetul de stat, in limita fondurilor aprobate anual cu aceasta destinatie in bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor;
-33% din fonduri aprobate anual cu aceasta destinatie in bugetele locale.
Pentru participarea la programul de reabilitare termica a blocurilor, asociatiile de locatari se pot adresa Compartimentului Energetic din cadrul Primariei Municipiului Arad.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1823 din data: 17-10-2007 pusa de sburatura gabriela :
·  locuiesc intr-un imobil proprietatea primariei daresc sa-mi comunicati daca este revendicat si eventual in caz contrar daca il pot cumpara
Raspuns din data de 25-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare Intrebarii dumneavoastra, va aducem la cunostinta urmatoarele:
Pentru a primi informatii de genul celor solicitate de catre dumneavoastra,este necesara depunerea unei cereri in acest sens, cu mentionarea exacta a locatiei la care faceti referire, a adresei exacte, cererea fiind insotita si de copia unui act de identitate, pentru a putea fi identificat imobilul la care faceti referire. Cererea poate fi depusa la sediul Primariei Municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr.75, zilnic, intre orele:8.00-20.00, la Registratura, camera 5.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1821 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  Ce autorizatii (de orar / functionare / etc.) si ce acte am nevoie pentru acestea pentru un magazin alimentar (in acelasi loc a functionat tot magazin alimentar, dar o alta SC)? Multumesc.
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Urmare Intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AUTORIZAȚIA DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare
( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice).
- doua dosare plic
- înregistrarea de la Direcția Sanitar-veterinară


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AVIZ PENTRU ORARUL DE FUNCȚIONARE
- cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- PENTRU ORAR PESTE ORA 23 (IN ORAS) SAU ORA 1 ( PE STRAND) , DOVADA PRIVIND INDEPLINIREA CONDITIILOR DE PROTECTIE FONICA


Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1822 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  M-ar interesa pentru montarea unei casete luminoase (pentru un magazin alimentar) si a unei copertine la intrare ce proiecte si/sau autorizatii am nevoie si care este durata medie de eliberare a acestora? Multumesc.
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:

In conformitate cu prevederile H.C.L.M.186/2006, amplasarea firmelor pe fatada cladirilor si a casetelor luminoase se poate executa doar in baza unei Autorizatii de Construire, emisa in conditiile legii nr.50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructii. Aceleasi prevederi sunt valabile si in cazul montarii copertinelor.
Primul demers pentru autorizarea lucrarilor este solicitarea unui Certificat de Urbanism, la Camera nr.5-Serv. Relatii cu Publicul-Primaria Municipiului Arad, de luni pana vineri, intre orele: 8.00-20.00.
Acte necesare:
Cerere tip, plan de situatie cu ridicare topografica-2 ex.
Informatii suplimentare puteti solicita la tel:0257/284744, 0257/281850-int.103-Serviciul Relatii cu Publicul.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved