Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74201229
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1798 din data: 03-10-2007 pusa de Sorin Macavei :
·  La sfarsitul lunii septembrie/inceputul lunii octombrie s-a amenajat un parc de copii in zona blocului 506 (Voinicilor, Micalaca). Este foarte bine ca s-a amenajat acest parc, insa exista o problema din ce in ce mai mare in ceea ce priveste locurile de parcare pentru masini. S-ar putea derula, im mod similar, un proiect de amenajare a unei parcari in aceasta zona ?

Intrebarea nr. 1797 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Atunci cand s-au facut blocurile ANL si s-au impartit, de ce nu s-a facut corect impartirea apartamentelor cum se cuvenea celor care au avut nevoie, cum ar fii fost persoane cu cu handicap care chiar au nevoie de o locuinta? De ce nu se fac repartitiile pe categorii un bloc pentru persoane cu handicap unul pentru cei de la casa de copii si restul tinerilor? La anul sau cand se vor da locuinte ANL tot cei care nu au probleme vor primi locuinte ANL asa cum s-a facut pana acum? LA intrebarea asta astept un raspuns favorabil.

Intrebarea nr. 1796 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Anul aceasta se voraloca buget pentru ajutorul de incalzire termica, cum s-a facut si anul trecut? Daca da din ce data trebuie depuse cererile pentru a beneficia de ajutor pentru incalzire?

Intrebarea nr. 1795 din data: 02-10-2007 pusa de paula bercea :
·  Aș dori să aflu dacă urmașii veteranilo de război sunt scutiți de plata impozitului pe clădiri și teren agricol

Intrebarea nr. 1794 din data: 01-10-2007 pusa de claudia :
·  Buna ziua! Domnule Primar, va rog frumos sa urmariti constructia noilor parcuri pentru copii. Degeaba sunt facute din lemn si plastic, pentru ca lemnul deja e tot crapat, casutele se misca in ultimul hal, noroiul e la el acasa. Deja, in zona ANL-urilor, au existat accidente la copilasi. Pe langa toate astea, e plin de vlajgani. Nu se poate pune o paza? In speranta ca se va face ceva, va multumesc anticipat!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1798 din data: 03-10-2007 pusa de Sorin Macavei :
·  La sfarsitul lunii septembrie/inceputul lunii octombrie s-a amenajat un parc de copii in zona blocului 506 (Voinicilor, Micalaca). Este foarte bine ca s-a amenajat acest parc, insa exista o problema din ce in ce mai mare in ceea ce priveste locurile de parcare pentru masini. S-ar putea derula, im mod similar, un proiect de amenajare a unei parcari in aceasta zona ?
Raspuns din data de 12-10-2007 :
Stimate Domnule,
Referitor la sesizarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Executia locurilor de parcare solicitate de catre dvs., in zona blocului 506(Str. Voinicilor-Micalaca), vor fi cuprinse in functie de fondurile disponibile pentru anul 2007, in: Programul de lucrari de intretinere si reparatii strazi in Municipiul Arad, lotul II.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1797 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Atunci cand s-au facut blocurile ANL si s-au impartit, de ce nu s-a facut corect impartirea apartamentelor cum se cuvenea celor care au avut nevoie, cum ar fii fost persoane cu cu handicap care chiar au nevoie de o locuinta? De ce nu se fac repartitiile pe categorii un bloc pentru persoane cu handicap unul pentru cei de la casa de copii si restul tinerilor? La anul sau cand se vor da locuinte ANL tot cei care nu au probleme vor primi locuinte ANL asa cum s-a facut pana acum? LA intrebarea asta astept un raspuns favorabil.
Raspuns din data de 10-10-2007 :
Stimate Domnule,

Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform H.G. nr.592/2006, care modifica si completeaza H.G. nr.962/2001, privind normele metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr.152/1998, privind infiintarea ANL, art.14: "solicitarile(cererile)privind repartizarea de locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, vor fi inregistrate in ordinea primirii acestora si vor fi analizate de comisii sociale care se vor constitui in acest scop, prin dispozitie a primarului”.
Stabilirea solicitantilor care au acces la locuinte si a ordinii de prioritate in solutionarea cererilor inregistrate, precum si repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii, se vor realiza in mod obligatoriu dupa criterii care vor respecta criteriile cadru cuprinse in anexa nr.11 din H.G. nr.592/2006 si vor fi adoptate cu avizul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, de catre autoritatile administratiei publice locale, care preiau in administrare aceste locuinte.
Analizarea cererilor si stabilirea prioritatilor in solutionarea acestora, se fac anual, pana la sfarsitul lunii februarie a anului respectiv, luandu-se in considerare cererile depuse pana la sfarsitul anului precedent.
Lista de prioritati se intocmeste sau se reface anual, numai in cazul in care in unitatea administrativ-teritoriala urmeaza sa se finalizeze in anul respectiv si sa se repartizeze locuinte noi pentru tineri, destinate inchirierii.
Listele privind solicitantii care au acces la locuinte si cele cu privire la stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor, criteriile care stau la baza stabilirii respectivelor liste precum si hotararile consiliilor locale prin care au fost aprobate, vor fi date publicitatii prin afisare intr-un loc accesibil publicului.

Criteriile cadru pentru stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor de locuinte si in repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii :

a) Criterii de acces la locuinta:
-titularul cererii trebuie sa fie major, in varsta de pana la 35 de ani la data depunerii cererii si sa poata primi repartitie pentru locuinta in cel mult 12 luni de la implinirea acestei varste.
-titularul cererii si ceilalti membrii ai familiei sa nu detina si sa nu fi detinut o locuinta in proprietate.
-titularul cererii trebuie sa isi desfasoare activitatea in localitatea in care sunt amplasate locuintele.

b) Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
-situatia locativa
-starea civila
-starea de sanatate actuala
-vechimea cererii solicitantului
-nivelul de studii si pregatire profesionala
-situatii locative sau sociale deosebite

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1796 din data: 03-10-2007 pusa de Albert Dobai :
·  Anul aceasta se voraloca buget pentru ajutorul de incalzire termica, cum s-a facut si anul trecut? Daca da din ce data trebuie depuse cererile pentru a beneficia de ajutor pentru incalzire?
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:

Cererile pentru acordarea ajutorului pentru încălzire se vor ridica după data de 01.11.2007, de la furnizorii de energie.
Activitatea de preluare a cererilor se va desfășura în Municipiul Arad, în patru centre situate în patru cartiere diferite și care își vor desfășura activitatea zilnic între orele: 8.00-17.00 și sâmbăta între orele: 9.00-13.00
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri se vor prelua la centrele jos-menționate începând cu data de: 01.10.2007
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței pe bază de energie termică sau gaze naturale se vor prelua la centrele jos-menționate începând cu data de: 01.11.2007

1)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.1
Locație – Arad, Str. Piața Plevnei nr.1
Cartiere arondate: Centru(B- dul Revoluției, de la P-ța Romană până la Gară și străzile adiacente) ,
Aradul Nou, Sânicolaul Mic, Subcetate, Mureșel, Grădiște, Cartierul Funcționarilor;

2)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.2
Locație – Arad, Micalaca, Bl. 108
Cartiere arondate: Micalaca(inclusiv zona III)

3)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încalzirea locuintelor NR.3
Locație – Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr.227
Cartiere arondate: Șega, Gai, Bujac, Poltura

4)Centrul pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuințelor NR.4
Locație – Arad, Str. Baladei(zona Confecții) Bl.5
Cartiere arondate: Pârneava, zona Confecții, Șega, Faleza Sud, Drăgășani, Cadaș

Mențiune:
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili
petrolieri pentru Cartierul Șega, se vor prelua la centrul NR.4
Cererile pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței pe bază de energie termică sau
gaze naturale , pentru Cartierul Șega, se vor prelua la centrul NR.3

Formularul de cerere și declarația pe propria răspundere în vederea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinței completat, vor fi însoțite de următoarele acte:
1)Acte de identitate pentru toți membrii familiei
a)Buletin de identitate sau Carte de identitate pentru cei peste 14 ani
b)Certificat de naștere pentru minorii sub 14 ani
2)Acte doveditoare de venituri:
a)adeverință salariu net, pentru luna anterioară depunerii cererii
b)cupon de pensie(orice fel de pensie)
c)cupon indemnizație șomaj sau venit lunar de completare
d)adeverință bursă elevi și studenți(se specifică felul bursei și cuantumul)
e)adeverință îndemnizații și stimulente pentru creșterea copilului până la vârsta de 2 sau 3 ani.
f)cupon alocații de stat pentru copii, de întreținere pentru minorii dați în plasament familial sau încredințați
g)copie după ultima factură (pentru cod abonat)
h)orice alt document care să dovedească veniturile lunare menționate în declarația de venituri punctul 1 cod 01-39 și punctul 2.

Centrul de Informare Cetățeni
Sus

Intrebarea nr. 1795 din data: 02-10-2007 pusa de paula bercea :
·  Aș dori să aflu dacă urmașii veteranilo de război sunt scutiți de plata impozitului pe clădiri și teren agricol
Raspuns din data de 17-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, privind scutirea de la plata impozitului pe cladire si pe teren agricol, proprietate a urmasilor veteranilor de razboi, in conformitate cu art.284, alin.(3),(6),(7) si (8) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, va comunicam urmatoarele:
"(3) Inpozitul pe cladiri si impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi si vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit".
"(6) Scutirea de la plata impozitului pe cladiri se aplica doar cladirii folosite ca domiciliu de persoanele fizice".
"(7) Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice".
"(8)Scutirea de la plata impozitului se aplica unei persoane incepand cu prima zi a lunii urmatoare celei in care persoana depune documentele justificative in vederea scutirii".
In vederea acordarii scutirii de la plata impozitului pe cladire si teren sunt necesare urmatoarele acte:
- cerere de scutire
- extras de carte funciară actualizat(nu mai vechi de 30 de zile)
- copii dupa actele de identitate
- copie dupa legitimatie vaduva veteran de razboi(si original)
Actele se depun la sediul Direcției Venituri, Biroul Juridic-Contestatii, B-dul.Revolutiei nr.97, camera 5bis.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1794 din data: 01-10-2007 pusa de claudia :
·  Buna ziua! Domnule Primar, va rog frumos sa urmariti constructia noilor parcuri pentru copii. Degeaba sunt facute din lemn si plastic, pentru ca lemnul deja e tot crapat, casutele se misca in ultimul hal, noroiul e la el acasa. Deja, in zona ANL-urilor, au existat accidente la copilasi. Pe langa toate astea, e plin de vlajgani. Nu se poate pune o paza? In speranta ca se va face ceva, va multumesc anticipat!
Raspuns din data de 10-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In zona blocurilor ANL, in incinta locului de joaca s-a pus nisip iar sub elementele de joaca, pavaj din PVC.
Proiectul de Hotarare pentru aprobarea Regulamentului de functionare si utilizare a locurilor de joaca , parcurge in momentul de fata procedura de transparenta decizionala, putand fi accesat de catre orice persoana interesata pe site-ul P.M.A., sectiunea Proiecte de hotarari, de asemenea, va informam ca puteti depune recomandari in scris la sediul P.M.A-Registratura, in cursul acestei saptamani si de asemenea puteti cere informatii cu privire la acest subiect la cam.2- Centrul de Informare Cetateni.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved