Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74202462
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1496 din data: 14-04-2007 pusa de alin trifa :
·  Locuiesc pe strada Cuza-voda din Arad, la 15 minute distanta de Primarie, mers pe jos. Intrebare: cand a fost vreodata cineva din primarie pe aceasta strada, sa vada halul in care este? Deplorabil. Si este in centrul orasului, nu ca strazile din Micalaca sau Alfa, despre care se vorbeste in ziar. La urmatoarele alegeri voi vota cu acele persoane care locuiesc la noi pe strada, indiferent de partid sau pregatire, doar pentru a se asfalta si strada noastra. Este prinsa in vreun proiect de asfaltare in urmatorul cincinal?

Intrebarea nr. 1494 din data: 13-04-2007 pusa de simona :
·  Pe data de 7 martie 2007 am depus dosarul pentru Trusoul Bebe si am primit acasa scrisoarea de aprobare.Cand se vor da acesti bani? multumesc

Intrebarea nr. 1492 din data: 13-04-2007 pusa de Buibas Ramona :
·  Am nevoie de un numar de telefon, din cadrul Serviciul de Stare Civila pentru a face o rezervare pentru casatorie. Va multumesc anticipat. Cu Respect Ramona

Intrebarea nr. 1491 din data: 12-04-2007 pusa de Teodora Dan :
·  As dori sa-mi spuneti, va rog frumos, care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmez pentru a vinde un teren agricol. Unde se intabuleaza, unde trebuie sa pun anuntul etc. Va multumesc.

Intrebarea nr. 1490 din data: 11-04-2007 pusa de Caramba Florin :
·  Mă numesc Caramba Florin și aș dori să vă semnalez următoarea problemă: Din câte am înțeles, clădirea Spitalului TBC ar necesita unele investiții pentru reabilitare, care însă nu se pot face deoarce a fost retrocedată și nu se pot ivesti bani de la bugetul de stat în clădiri care nu sunt în proprietatea statului. Dar legea spune că proprietarul trebuie să se îngrijească de întreținerea clădirii, deci să facă cheltuielile de consolidare, renovare, reabilitare etc. Art. 1421 din Codul Civil : \"Locatorul trebuie să predea lucrul în așa stare, încât să poată fi întrebuințat. În cursul locațiunii, trebuie să se facă toate acele reparații ce pot fi necesare, afară de micile reparații (reparații locative) care prin uz sunt în sarcina locatarului.\" Locator - proprietar locatar - chiriaș Se pune întrebarea: de ce nici un jurist (de la primărie sau spital) nu face mențiune de această prevedere legală. În cazul de față nu statul (Primăria) este proprietar, ci persoana (Episcopia ortodoxă?) care a beneficiat de retrocedare, deci aceasta din urmă ar trebui să dea bani pentru lucrările de consolidare, reabilitare etc. Și mai sunt și alte cazuri asemănătoare...



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1496 din data: 14-04-2007 pusa de alin trifa :
·  Locuiesc pe strada Cuza-voda din Arad, la 15 minute distanta de Primarie, mers pe jos. Intrebare: cand a fost vreodata cineva din primarie pe aceasta strada, sa vada halul in care este? Deplorabil. Si este in centrul orasului, nu ca strazile din Micalaca sau Alfa, despre care se vorbeste in ziar. La urmatoarele alegeri voi vota cu acele persoane care locuiesc la noi pe strada, indiferent de partid sau pregatire, doar pentru a se asfalta si strada noastra. Este prinsa in vreun proiect de asfaltare in urmatorul cincinal?
Raspuns din data de 25-04-2007 :
Referitor la repararea carosabilului strazii Cuza Voda, va comunicam urmatoarele:
- Lucrarile de reparare a carosabilului strazii Cuza Voda cat si cele de reabilitare a retelelor de utilitati sunt cuprinse in obiectivul de investitii "Reabilitarea centrului istoric vechi al municipiului Arad", obiectiv pentru care Primaria Municipiului Arad doreste sa obtina finantare din fondurile structurale.

centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1494 din data: 13-04-2007 pusa de simona :
·  Pe data de 7 martie 2007 am depus dosarul pentru Trusoul Bebe si am primit acasa scrisoarea de aprobare.Cand se vor da acesti bani? multumesc
Raspuns din data de 22-05-2007 :
Cu privire la intrebarea dumneavoastra, facem urmatoarele precizari:
In data de 03.05.2007 a aparut in presa scrisa un comunicat prin care Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad a invitat persoanele care au primit dispozitii emise din data de 12.03.2007, sa se prezinte la casieria institutiei, Bd.Revolutiei nr.93(Cantina Municipala), pentru ridicarea contravalorii trusoului pentru nou-nascuti in zilele de 03.05.2007 si 04.05.2007, intre orele:9.00-16.00.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne comunicati mai multe date: numele titularului cererii, adresa, numarul de inregistrare a cererii, numarul dispozitiei.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1492 din data: 13-04-2007 pusa de Buibas Ramona :
·  Am nevoie de un numar de telefon, din cadrul Serviciul de Stare Civila pentru a face o rezervare pentru casatorie. Va multumesc anticipat. Cu Respect Ramona
Raspuns din data de 22-04-2007 :
Numarul de telefon la care puteti apela Primaria Municipiului Arad, este: 0257/281850, iar interiorul serviciului de Stare Civila care va intereseaza pe dumneavoastra, este:139.
Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1491 din data: 12-04-2007 pusa de Teodora Dan :
·  As dori sa-mi spuneti, va rog frumos, care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmez pentru a vinde un teren agricol. Unde se intabuleaza, unde trebuie sa pun anuntul etc. Va multumesc.
Raspuns din data de 03-05-2007 :
Pentru instrainarea unei suprafete de teren, se impune ca terenul sa fie inscris in cartea funciara. Pentru aceasta va puteti adresa unui topometrist autorizat care va efectua masuratori si il inscrie in cartea funciara. Vanzarea este libera, va puteti adresa oricarei persoane care doreste sa achizitioneze teren.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1490 din data: 11-04-2007 pusa de Caramba Florin :
·  Mă numesc Caramba Florin și aș dori să vă semnalez următoarea problemă: Din câte am înțeles, clădirea Spitalului TBC ar necesita unele investiții pentru reabilitare, care însă nu se pot face deoarce a fost retrocedată și nu se pot ivesti bani de la bugetul de stat în clădiri care nu sunt în proprietatea statului. Dar legea spune că proprietarul trebuie să se îngrijească de întreținerea clădirii, deci să facă cheltuielile de consolidare, renovare, reabilitare etc. Art. 1421 din Codul Civil : \"Locatorul trebuie să predea lucrul în așa stare, încât să poată fi întrebuințat. În cursul locațiunii, trebuie să se facă toate acele reparații ce pot fi necesare, afară de micile reparații (reparații locative) care prin uz sunt în sarcina locatarului.\" Locator - proprietar locatar - chiriaș Se pune întrebarea: de ce nici un jurist (de la primărie sau spital) nu face mențiune de această prevedere legală. În cazul de față nu statul (Primăria) este proprietar, ci persoana (Episcopia ortodoxă?) care a beneficiat de retrocedare, deci aceasta din urmă ar trebui să dea bani pentru lucrările de consolidare, reabilitare etc. Și mai sunt și alte cazuri asemănătoare...
Raspuns din data de 23-04-2007 :
Asa cum ati mentionat si dumneavoastra cladirea Spitalului TBC a fost retrocedata in anul 2004 Episcopiei Ortodoxe. Cladirea este veche si necesita lucrari de consolidare si modernizare mai ales pentru a servi destinatiei sale.
Spitalul Clinic Municipal (de care apartine si Spitalul TBC) a inceput lucrarile de consolidare la subsol si parter in anul 2003, lucrarile fiind cofinantate si de catre o Fundatie din Elvetia.
Datorita faptului ca nu mai detinem dreptul de proprietate asupra cladirii, lucrarile au fost oprite, ele neputand a fi sustinute financiar de catre actualul proprietar.
Speram ca dupa construirea noului Spital Clinic de Urgenta se va muta si Spitalul TBC intr-o alta locatie.

Centrul de Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved