Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74208782
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4184 din data: 15-02-2013 pusa de Druia Aurelia :
·  deoarece am mai facut sesizari,in numele locuitorilor din cartierul in care locuiesc si nu am primit raspuns,ma adresezDvs.cu increderea cà ne veti da un raspuns.Ca si Dvs. ne dorimun oras ci vilizat si curat.La intersectia str.Coposucu Antonescu,langa blocul de sticla, se afla parcate de mai multi ani macarale si alte masini de constructii.Terenul pe care se afla, nu este asfaltat si zilnic scot noroiul de pe locul de parcare, pe care il cara in tot orasul.Acest aspect ne deranjeaza prin mizeria pe care o fac si nu este normal ca astfel de utilaje sà fie parcate in centrul orasului,langa Consiliul Judetean si pe o artera de circulatie foarte intensà.Totodata,ne exprimam solicitatrea de a se asfalta trotuarul de pe str. C.Coposu,avand in vedere cà este plina de gropi si este foarte circulata de pietoni.Speram cà veti lua masurile ce se impun pentru a se curma siuatia actuala pe care vi-am prezentat-o

Intrebarea nr. 4183 din data: 15-02-2013 pusa de vargha eniko :
·  buna ziua asi dori sa stiu daca pt schimbarea acoperisului imi trebuie autorizatie de la vecini mei eu locuind in un corp separat prop personala dar intro curte comuna sau de la primarie pt a face acesta reparatie deoarece imi ploua in casa.multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4181 din data: 07-02-2013 pusa de Iliescu Anca :
·  Buna ziua, Impozitul pe cladire la apartamenul unde locuiesc este de 232 lei. Imi puteti spune in ce zona este considerat a fi? Pentru ca la blocul de langa noi impozitul este cu 50 de lei mai mic. Multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4180 din data: 06-02-2013 pusa de Toldan Madalina :
·  Buna ziua. In urma casatoriei mi-am pastrat numele de fata, in acel moment neexistand posibilitatea legala de a-mi adauga si numele de familie al sotului meu. Acum as dori sa imi adaug la numele meu de familiei si pe cel al sotului meu, iar el sa ramana doar cu numele lui. M-ar interesa daca ulterior modificarii se elibereaza un nou certificat de casatorie sau care este procedura. Va multumesc!

Intrebarea nr. 4179 din data: 06-02-2013 pusa de Adriana Cioara :
·  Buna ziua, Asi dorii sa stiu pana la ce data putem achita impozitul restant din anul 2012 ??? Va multumesc anticipat.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4184 din data: 15-02-2013 pusa de Druia Aurelia :
·  deoarece am mai facut sesizari,in numele locuitorilor din cartierul in care locuiesc si nu am primit raspuns,ma adresezDvs.cu increderea cà ne veti da un raspuns.Ca si Dvs. ne dorimun oras ci vilizat si curat.La intersectia str.Coposucu Antonescu,langa blocul de sticla, se afla parcate de mai multi ani macarale si alte masini de constructii.Terenul pe care se afla, nu este asfaltat si zilnic scot noroiul de pe locul de parcare, pe care il cara in tot orasul.Acest aspect ne deranjeaza prin mizeria pe care o fac si nu este normal ca astfel de utilaje sà fie parcate in centrul orasului,langa Consiliul Judetean si pe o artera de circulatie foarte intensà.Totodata,ne exprimam solicitatrea de a se asfalta trotuarul de pe str. C.Coposu,avand in vedere cà este plina de gropi si este foarte circulata de pietoni.Speram cà veti lua masurile ce se impun pentru a se curma siuatia actuala pe care vi-am prezentat-o
Raspuns din data de 26-03-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va informam ca s-a transmis Politiei Locale Arad sa ia masurile legale care sa impiedice scoaterea noroiului pe carosabil de catre camioanele care circula in locatia mentionata.
In functie de resursele financiare pe anul 2013, se vor realiza lucrarile de reparatii trotuare pe strada Corneliu Coposu.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4183 din data: 15-02-2013 pusa de vargha eniko :
·  buna ziua asi dori sa stiu daca pt schimbarea acoperisului imi trebuie autorizatie de la vecini mei eu locuind in un corp separat prop personala dar intro curte comuna sau de la primarie pt a face acesta reparatie deoarece imi ploua in casa.multumesc anticipat
Raspuns din data de 11-04-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile legii nr. 50/1991, republicata, art. 3 pct. b, se elibereaza autorizatia de construire pentru:
- lucrari de construire, reconstruire, extindere, reparare, consolidare, protejare, restaurare, conservare, precum si orice alte lucrari, indiferent de valoarea lor, care urmeaza sa fie efectuate la constructii reprezentand monumente istorice, inclusiv la anexele acestora, identificate in acelasi imobil - teren si/sau constructii amplasate in zone de protectie a monumentelor si in zone construite protejate, stabilite potrivit legii, ori la constructii cu valoare arhitecturala sau istorica deosebita, stabilite prin documentatii de urbanism aprobate. Prin urmare, pentru a realiza lucrarile mentionate, se va solicita eliberarea unui certificat de urbanism care este un act de informare privind regimul juridic, economic si tehnic al imobilului, stabileste cerintele urbanistice specifice amplasamentului, precum si avizele si acordurile necesare autorizarii (inclusiv si acordul proprietarilor direct afectati), urmat de intocmirea unei documentatii pentru eliberarea autorizatiei de construire.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4181 din data: 07-02-2013 pusa de Iliescu Anca :
·  Buna ziua, Impozitul pe cladire la apartamenul unde locuiesc este de 232 lei. Imi puteti spune in ce zona este considerat a fi? Pentru ca la blocul de langa noi impozitul este cu 50 de lei mai mic. Multumesc anticipat
Raspuns din data de 16-04-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Zona in cadrul localitatii este stabilita conform Anexei nr. 25 din Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 293/2012 privind impozitele si taxele locale pentru anul 2013. Conform anexei mentionate mai sus, calea Radnei se afla in zona A de impozitare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4180 din data: 06-02-2013 pusa de Toldan Madalina :
·  Buna ziua. In urma casatoriei mi-am pastrat numele de fata, in acel moment neexistand posibilitatea legala de a-mi adauga si numele de familie al sotului meu. Acum as dori sa imi adaug la numele meu de familiei si pe cel al sotului meu, iar el sa ramana doar cu numele lui. M-ar interesa daca ulterior modificarii se elibereaza un nou certificat de casatorie sau care este procedura. Va multumesc!
Raspuns din data de 02-04-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform Ordonantei Guvernului nr. 41 din 30 ianuarie 2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, persoana fizica care solicita schimbarea numelui pe cale administrativa depune o cerere la primaria in a carei raza teritoriala isi are domiciliul. Cererea se depune personal sau prin imputernicit cu procura speciala sau imputernicire avocatiala. Cererea de schimbare a numelui trebuie sa fie intemeiata si motivata. Dupa ce se aproba cererea, se va elibera din nou certificat de casatorie.
Prima etapa: - cerere tip, de publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a III a
- actul de identitate, original si xerocopie
- certificatul de casatorie, original si xerocopie
- certificate de nastere copil/copii si dupa caz, actul de identitate, original si xerocopie.
A doua etapa:
- cerere tip
- actul de identitate, original si xerocopie
- certificat de cazier fiscal
- certificat de cazier judiciar
- certificatul de nastere, original si xerocopie legalizata la notar
- certificatul de casatorie, original si xerocopie legalizata la notar
- consimtamantul celuilalt sot, dat in forma autentica in fata notarului public
- consimtamantul celuilalt parinte, dat in forma autentica, in fata notarului public
- orice alte acte doveditoare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4179 din data: 06-02-2013 pusa de Adriana Cioara :
·  Buna ziua, Asi dorii sa stiu pana la ce data putem achita impozitul restant din anul 2012 ??? Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 03-04-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:

Conform art. 255 alin 1, art 260 alin 1 si art. 265 alin 1 din Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, impozitul/taxa pe cladiri, impozitul/taxa pe teren si impozitul pe mijloacele de transport, se plateste anual, in doua rate egale, pana la datele de 31 martie si 30 septembrie inclusiv.
In conformitate cu prevederile art. 124*1 alin 1 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru neachitarea la termenul de scadenta a obligatiilor de plata datorate bugetelor locale, se datoreaza dupa acest termen majorari de intarziere.
Nivelul majorarii de intarziere este de 2% din cuantumul obligatiilor fiscale principale neachitate in termen,calculata pentru fiecare luna sau fractiune de luna, incepand cu ziua imediat urmatoare termenului de scadenta si pana la data stingerii sumei datorate inclusiv.
Astfel, in cazul neachitarii la termenul de scadenta a obligatiilor de plata datorate bugetului local pentru anul 2012 (primul semestru scadent la 31 martie 2012 si semestrul II scadent la 30 septembrie 2012) se calculeaza majorari de intarziere pana la data stingerii sumelor datorate.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved