Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74207634
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4279 din data: 22-07-2013 pusa de Damian Claudiu :
·  Buna ziua. Reprezint Asociatia pentru Protectia Mediului, Turism si Educatie Arad si as dori sa stiu, care este procedura pe care trebuie sa o urmam, pentru a obtine o autorizatie pentru impartirea de pliante [pliante cu caracter informativ despre activitatile asociatiei sau evenimentele acesteia] in zona centrala a orasului Arad 1 zi/luna. Mentionam faptul ca, am mai trimis o solicitare pe adresa Primariei in legatura cu alt subiect, dar nu am primit nici un raspuns la acea solicitare. Daca se poate sa verificati si de-asemenea sa ne oferiti un raspuns via e-mail, am fi extrem de multumiti. Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4277 din data: 19-07-2013 pusa de druia aurelia :
·  In numele cetatenilor Aradului,care iubesc ordinea si curatenia,solicitam sa dispuneti curatirea spatiului \"verde\"de pe str.B.Maracine,de langa parcarea Kaufland si Lidl.Este o zona centrala ,foarte frecventata de aradeni si din cauza ca nu s-a tuns iarba la timp, acuma este napadita de scaieti si buruieni.Deasemenea ,solicitam si taiatul ierbii la blocul A, deoarece este spatiu public, iar acum locuiesc pensionari care nu mai fac fata la intretinere,chiar daca au facut aceasta de mai mult de 40 de ani.Speram sa raspundeti pozitiv la sesizarea noastra,cat mai curand

Intrebarea nr. 4276 din data: 18-07-2013 pusa de Mihut Casiana :
·  Buna ziua, As dori sa stiu daca exista posibilitatea mansardarii unei locuinte din vaiuga, cu ziduri de 50 cm si turnata centura din beton. De asemenea peretii exteriori au si un zid din caramida. am auzit ca ar exista o lege care interzice asemenea mansardare iar primariile nu au dreptul sa elibereze autorizatie de constructie. Multumesc mult.

Intrebarea nr. 4275 din data: 09-07-2013 pusa de constantinescu teodor :
·  Buna ziua. Daca in data de 09.07.2013 am platit o suma de aproximativ 70 lei privind impozitul pentru garajul pe care il detin cand se actualizeaza saitul primariei privind taxele si impozitele. Am verificat dupa cateva ore si nici o modificare. Va multumesc

Intrebarea nr. 4274 din data: 06-07-2013 pusa de cucu amalia :
·  Buna ziua! imi puteti spune in cate zile dupa depunerea actelor pentru casatorie putem sa ne casatorim caci suntem presati de timp si avem la dispozitie doar o saptamna. Ne mai puteti spune cat ne costa cununia civila.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4279 din data: 22-07-2013 pusa de Damian Claudiu :
·  Buna ziua. Reprezint Asociatia pentru Protectia Mediului, Turism si Educatie Arad si as dori sa stiu, care este procedura pe care trebuie sa o urmam, pentru a obtine o autorizatie pentru impartirea de pliante [pliante cu caracter informativ despre activitatile asociatiei sau evenimentele acesteia] in zona centrala a orasului Arad 1 zi/luna. Mentionam faptul ca, am mai trimis o solicitare pe adresa Primariei in legatura cu alt subiect, dar nu am primit nici un raspuns la acea solicitare. Daca se poate sa verificati si de-asemenea sa ne oferiti un raspuns via e-mail, am fi extrem de multumiti. Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 05-08-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In vederea emiterii avizului pentru distribuire fluturasi si alte materiale promotionale in spatiul public, se vor depune urmatoarele acte:
- cerere tip (formular tipizat de la Serviciul Relatii cu Publicul - Camera 5, Palaul Cenad) competat de catre solicitant,
- acte firma (C.U.I.)/ copie act de identitate participant la activitate,
- model fluturas/material publicitar.
Actele se depun la Serviciul Relatii cu Publicul cu cel putin 10 zile lucratoare inainte de desfasurarea publicitatii. Costul publicitatii este de 0,34 lei/fluturas.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4277 din data: 19-07-2013 pusa de druia aurelia :
·  In numele cetatenilor Aradului,care iubesc ordinea si curatenia,solicitam sa dispuneti curatirea spatiului \"verde\"de pe str.B.Maracine,de langa parcarea Kaufland si Lidl.Este o zona centrala ,foarte frecventata de aradeni si din cauza ca nu s-a tuns iarba la timp, acuma este napadita de scaieti si buruieni.Deasemenea ,solicitam si taiatul ierbii la blocul A, deoarece este spatiu public, iar acum locuiesc pensionari care nu mai fac fata la intretinere,chiar daca au facut aceasta de mai mult de 40 de ani.Speram sa raspundeti pozitiv la sesizarea noastra,cat mai curand
Raspuns din data de 07-10-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Zona verde de pe strada Banu Maracine, de langa parcarea Kaufland si Lidl este in adiministrarea societatilor comerciale respective, motiv pentru care Primaria Municipiului Arad nu este in masura sa execute lucrari de intretinere a acestei zone verzi.
Intretinerea zonelor verzi din preajma blocurilor de locuinte intra in sarcina Asociatiilor de proprietari. Avand in vedere cele mentionate de dumneavoastra, vom efectua verificarea necesara in cursul saptamanii 07.10 - 11.10.2013 si dupa caz, vom dispune masurile necesare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4276 din data: 18-07-2013 pusa de Mihut Casiana :
·  Buna ziua, As dori sa stiu daca exista posibilitatea mansardarii unei locuinte din vaiuga, cu ziduri de 50 cm si turnata centura din beton. De asemenea peretii exteriori au si un zid din caramida. am auzit ca ar exista o lege care interzice asemenea mansardare iar primariile nu au dreptul sa elibereze autorizatie de constructie. Multumesc mult.
Raspuns din data de 13-08-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Referitor la solicitarea de informatii privind posibilitatea mansardarii unei locuinte din vaiuga, va informam ca pentru acest tip de lucrare este necesar a se obtine o autorizatie de construire potrivit prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii.
In prima etapa se va solicita emiterea unui certificat de urbanism care este un act de informare prin care se fac cunoscute informatii privind regimul juridic, economic si tehnic al terenurilor si constructiilor, stabilesc cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite, stabilesc lista cuprinzand avizele si acordurile necesare in vederea autorizarii. Documentatia tehnica necesara autorizarii lucrarilor se va intocmi de colective tehnice de specialitate, se insusesc si se semneaza de cadre tehnice cu pregatire superioara in domeniul arhitecturii, constructiilor si instalatiilor si verificate potrivit prevederilor legale. Semnarea documentatiilor angajeaza raspunderea acestora in conditiile legii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4275 din data: 09-07-2013 pusa de constantinescu teodor :
·  Buna ziua. Daca in data de 09.07.2013 am platit o suma de aproximativ 70 lei privind impozitul pentru garajul pe care il detin cand se actualizeaza saitul primariei privind taxele si impozitele. Am verificat dupa cateva ore si nici o modificare. Va multumesc
Raspuns din data de 12-08-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Obligatiile de plata achitate de catre domnul Constantinescu Teodor la casieria Directiei Venituri in data de 09.07.2013 s-au actualizat pe site-ul Primariei Municipiului Arad - www.primariaarad.ro, Directia Venituri, sectiunea Impozite si taxe locale, in ziua urmatoare efectuarii platii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4274 din data: 06-07-2013 pusa de cucu amalia :
·  Buna ziua! imi puteti spune in cate zile dupa depunerea actelor pentru casatorie putem sa ne casatorim caci suntem presati de timp si avem la dispozitie doar o saptamna. Ne mai puteti spune cat ne costa cununia civila.
Raspuns din data de 12-08-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Casatoria se incheie in minim 10 zile de la data depunerii actelor. Oficierea casatoriilor are loc vinerea si sambata. Taxa pentru oficierea casatoriei sambata este de 85 lei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved