Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74204147
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4438 din data: 17-01-2006 pusa de sorin_seracu@yahoo.com :
·  Ce acte îmi trebuie pentru a-mi face balcon la partier si care sant costurile actelor deoarece trebuie spart unde ar trebui sa vina ușa Va multumesc

Intrebarea nr. 4438 din data: 13-01-2006 pusa de :
·  As dori să știu dacă este necesar acordul vecinilor pentru \"remodelarea\" unui apartament de bloc și dacă remodelarea s-a făcut conform proiectului aprobat . Mulțumesc Chis Ioan

Intrebarea nr. 4438 din data: 11-01-2006 pusa de lavinia :
·  ma numesc lavinia si as dori sa-l intreb pe domnul primar daca toti cetatenii Aradului au sansa de a se inscrie pe listele de asteptare pentru apartamente ANL si mai apoi sansa de a primi un apartament?am formulat in acest fel intrebarea deoarece am fost la Primarie la camera 5 si am intrebat-o pe o doamna din acel birou, pe care se pare ca am deranjato,deoarece ne-a repezit si nu ne-a dat foarte multe informatii.Am dori sa stim cat timp se va putea depune cererea dupa ce va fii anuntat in presa.VA MULTUMESC ANTICIPAT

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-01-2006 pusa de MOT LIVIU :
·  Locuiesc in cartierul ALFA, bloc 30 ( in fata magazinului MARKET TOT). In fata blocului meu este situata una din relizarile primariei in anul 2005, adica acel spatiu ecologic pentru depozitat gunoiul menajer.La ora actuala acest spatiu este un focar de infectie, deoarece este plin de mizerii si gunoaie aruncate si imprastiate de oamenii care zilnic umbla prin gunoaie. Unele tomberoane au fost duse in aceste spatii altele nu.Cum ar fi trebuit sa arate astfel de spatii si cum arata la noi in momentul de fata? As vrea sa faceti o plimbare in acest cartier si sa va convingeti cum stau lucrurile.

Intrebarea nr. 4438 din data: 07-01-2006 pusa de bigmarketco@rdslink.ro :
·  domnule primar,la multi ani! un an nou fericit, cu urarea sa se implineasca toate dorintele pe care le aveti, atat in calitate de primar cat si in calitatea de om deosebit care sunteti! doresc sa va multumeas cin primul rand pentru sistemul de iluminat public din cartierul faleza sud, pentru felul in care au fost organizate si construite deponeurile de gunoi menajer, convietuirea in cartier este acum una mult mai civilizata. totusi desi cartierul alfa a primit o fata noua pentru acest nou an, sa stiti ca noroaiele au ramas in mare parte aceleasi si gropile si acea mana de oameni necivilizati pe care i-am avut au ramas la aceeasi mentalitate. avand in vedere faptul ca aveti in subordine acum o organizatie de mentinere a ordinii publice dotata si calificata, va rog sa le impuneti sa-si faca simtita prezenta atat in timpul zilei cat mai ales pe timpul noptii, conditiile de iluminat le vor usura mul munca. va multumesc! cu deosebita stima si respect va urez din nou multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor. jivan bujor



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4438 din data: 17-01-2006 pusa de sorin_seracu@yahoo.com :
·  Ce acte îmi trebuie pentru a-mi face balcon la partier si care sant costurile actelor deoarece trebuie spart unde ar trebui sa vina ușa Va multumesc
Raspuns din data de 18-01-2006 :
Construirea unui balcon la parter se poate face doar in baza Autorizatiei de construire emisa de Primaria Mun. Arad, pentru imobilelel de pe raza municipiului. Anterior obtinerii autorizatiei trebuie solicitat certificatul de urbanism, care se obtine pe baza unei documentatii care consta in: cerere tip, plan de situatie cu ridicare topografica - 2 ex., extras de carte funciara, documentul de plata a taxei de emitere. Suma de plata va vi comunicata la depunerea actelor, calculul se face in functie de suprafata declarata. Taxele si impozitele locale pentru anul 2006 au fost stabilite prin HCLMA nr. 210/2005, ce poate fi consultata pe site-ul Primariei, rubrica Consiliul Local-Hotarari ale CLMA
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 13-01-2006 pusa de :
·  As dori să știu dacă este necesar acordul vecinilor pentru \"remodelarea\" unui apartament de bloc și dacă remodelarea s-a făcut conform proiectului aprobat . Mulțumesc Chis Ioan
Raspuns din data de 17-01-2006 :
Datele sunt insuficiente, va rugam sa reveniti cu detalii
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 11-01-2006 pusa de lavinia :
·  ma numesc lavinia si as dori sa-l intreb pe domnul primar daca toti cetatenii Aradului au sansa de a se inscrie pe listele de asteptare pentru apartamente ANL si mai apoi sansa de a primi un apartament?am formulat in acest fel intrebarea deoarece am fost la Primarie la camera 5 si am intrebat-o pe o doamna din acel birou, pe care se pare ca am deranjato,deoarece ne-a repezit si nu ne-a dat foarte multe informatii.Am dori sa stim cat timp se va putea depune cererea dupa ce va fii anuntat in presa.VA MULTUMESC ANTICIPAT
Raspuns din data de 03-02-2006 :
CRITERII-CADRU
pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe și în repartizarea locuințelor pentru tineri, destinate închirierii
A. Criterii de acces la locuință:
1. Titularul cererii de locuință, care poate deveni beneficiar al unei repartiții de locuință pentru tineri, destinată închirierii, și titular al contractului de închiriere, trebuie să fie major, în vârstă de până la 35 de ani la data repartizării locuinței. Cererea de locuință se efectuează numai individual și în nume propriu.
Acte doveditoare: copie autentificată de pe actul de naștere și/sau de pe actul de identitate.
2. Titularul cererii de locuință și membrii familiei acestuia - soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia -, să nu dețină și să nu fi deținut o altă locuință în proprietate și/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuințe pentru tineri, destinată închirierii, în localitatea în care a solicitat locuință.
Acte doveditoare: declarații autentificate ale titularului cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia.
NOTĂ:
Restricția nu are în vedere locuințele înstrăinate în urma unei acțiuni de partaj sau locuințe trecute în proprietatea statului în mod abuziv și care nu au fost retrocedate în natură.
3. Titularul cererii de locuință să își desfășoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuințele. Pentru sectoarele municipiului București și comunele din județul Ilfov, limitrofe acestora, cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de consiliile locale, cu avizul Ministerului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, pentru fiecare amplasament al locuințelor, și se vor da publicității conform prevederilor art. 14 alin. (1) din normele metodologice.
Acte doveditoare: adeverință de la locul de muncă, însoțită de o copie de pe carnetul de muncă completat la zi.
4. Repartizarea locuințelor se face în limita fondului disponibil, luându-se în considerare atât locuințele libere din fondul existent, cât și locuințele ce urmează să fie finalizate în cadrul unor obiective de investiții aprobate și cuprinse în programul de construcții de locuințe pentru tineri, destinate închirierii.
NOTĂ:
- Lista de priorități se stabilește anual.
- Solicitanții înscriși în lista de priorități, cu respectarea criteriilor prevăzute la pct. 1, 2 și 3, care nu pot beneficia de repartizarea unei locuințe în limita fondului disponibil în anul respectiv, pot primi repartiții în anii următori, în limita fondului disponibil în fiecare an și în noua ordine de prioritate stabilită.
B. Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
1. Situația locativă actuală
1.1. Chiriaș în spațiu din fond locativ privat ................... 10 pct.
1.2. Tolerat în spațiu ............................................ 7 pct.
1.3. Suprafața locuibilă deținută (cu chirie, tolerat în spațiu):
- mp/locatar sau membru al familiei solicitantului:
a) mai mare de 15 mp și până la 18 mp inclusiv .................... 5 pct.
b) mai mare de 12 mp și până la 15 mp inclusiv .................... 7 pct.
c) 8 mp și până la 12 mp inclusiv ................................. 9 pct.
d) mai mică de 8 mp .............................................. 10 pct.
2. Starea civilă actuală
2.1. Stare civilă:
a) căsătorit ..................................................... 10 pct.
b) necăsătorit .................................................... 8 pct.
2.2. Nr. de persoane în întreținere:
a) copii
- 1 copil ......................................................... 2 pct.
- 2 copii ......................................................... 3 pct.
- 3 copii ......................................................... 4 pct.
- 4 copii ......................................................... 5 pct.
- > 4 copii ......................... 5 pct. + 1 pct. pentru fiecare copil
b) alte persoane, indiferent de numărul acestora .................. 2 pct.
3. Starea de sănătate actuală
Boala de care suferă solicitantul, un alt membru al familiei
sau aflat în întreținere necesită, potrivit legii, însoțitor
sau o cameră în plus .............................................. 2 pct.
4. Vechimea cererii solicitantului
4.1. până la 1 an ................................................. 1 pct.
4.2. între 1 și 2 ani ............................................. 3 pct.
4.3. între 2 și 3 ani ............................................. 6 pct.
4.4. între 3 și 4 ani ............................................. 9 pct.
4.5. pentru fiecare an peste 4 ani ................................ 4 pct.
5. Nivelul de studii și/sau de pregătire profesională
5.1. fără studii și fără pregătire profesională ................... 5 pct.
5.2. cu școală generală, fără pregătire profesională .............. 8 pct.
5.3. cu studii medii, fără pregătire profesională ................ 10 pct.
5.4. cu studii medii sau profesionale de specialitate și/sau
cu studii superioare de scurtă durată ............................ 13 pct.
5.5. cu studii superioare ........................................ 15 pct.
6. Situații locative sau sociale deosebite
6.1. tineri proveniți din case de ocrotire socială și care
au împlinit 18 ani ............................................... 15 pct.
6.2. tineri care au adoptat sau adoptă copii ..................... 10 pct.
6.3. tineri evacuați din case naționalizate ....................... 5 pct.
NOTĂ:
- Criteriile de ierarhizare stabilite prin punctaj se aplică numai solicitanților de locuință care au îndeplinit în totalitate criteriile specificate la lit. A de mai sus.
- În cazul înregistrării unor punctaje egale, solicitanții vor fi departajați în funcție de situația locativă constatată la data efectivă a repartizării locuințelor, având prioritate, numai în acest caz, solicitanții a căror situație locativă este sau poate deveni, în mod iminent, gravă. Dacă nici acest criteriu nu este suficient, departajarea se poate face în funcție de vechimea cererii solicitantului, luându-se în considerație data efectivă a înregistrării cererii (zi/lună/an), având prioritate, în acest caz, solicitantul a cărui cerere are vechime mai mare. În cazul când departajarea nu se poate efectua nici în baza acestor criterii, au prioritate solicitanții care au punctajul mai mare acordat pe baza criteriilor cu caracter de protecție socială (starea civilă + starea de sănătate actuală).
Mentionam ca prin Hotarare a Consiliului Local al Mun Arad pot fi modificate aceste criterii-cadru. Criteriile stabilite astfel vor fi afisate la sediul Primariei si publicate in mass-media locala. Inscrierea pe listele ANL pentru Municipiul Arad se va face aprox. in luna mai a.c.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-01-2006 pusa de MOT LIVIU :
·  Locuiesc in cartierul ALFA, bloc 30 ( in fata magazinului MARKET TOT). In fata blocului meu este situata una din relizarile primariei in anul 2005, adica acel spatiu ecologic pentru depozitat gunoiul menajer.La ora actuala acest spatiu este un focar de infectie, deoarece este plin de mizerii si gunoaie aruncate si imprastiate de oamenii care zilnic umbla prin gunoaie. Unele tomberoane au fost duse in aceste spatii altele nu.Cum ar fi trebuit sa arate astfel de spatii si cum arata la noi in momentul de fata? As vrea sa faceti o plimbare in acest cartier si sa va convingeti cum stau lucrurile.
Raspuns din data de 20-01-2006 :
In urma sesizarii dvs, in data de 17.01.2006 orele 11,00-11,30 s-au facut verificari in teren. La acel moment eurocontainerele erau golite iar in interiorul platformei nu erau depozitate deseuri. Pentru preintampinarea acestor aspecte, s-a solicitat la SC Polaris- firma prestatoare a serviciului de salubrizare menajera, sa verifice starea curateniei in zona, cat mai des posibil si sa intervina de cate ori este nevoie, impreuna cu consilierii Serviciului Edilitar din cadrul Primariei.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 07-01-2006 pusa de bigmarketco@rdslink.ro :
·  domnule primar,la multi ani! un an nou fericit, cu urarea sa se implineasca toate dorintele pe care le aveti, atat in calitate de primar cat si in calitatea de om deosebit care sunteti! doresc sa va multumeas cin primul rand pentru sistemul de iluminat public din cartierul faleza sud, pentru felul in care au fost organizate si construite deponeurile de gunoi menajer, convietuirea in cartier este acum una mult mai civilizata. totusi desi cartierul alfa a primit o fata noua pentru acest nou an, sa stiti ca noroaiele au ramas in mare parte aceleasi si gropile si acea mana de oameni necivilizati pe care i-am avut au ramas la aceeasi mentalitate. avand in vedere faptul ca aveti in subordine acum o organizatie de mentinere a ordinii publice dotata si calificata, va rog sa le impuneti sa-si faca simtita prezenta atat in timpul zilei cat mai ales pe timpul noptii, conditiile de iluminat le vor usura mul munca. va multumesc! cu deosebita stima si respect va urez din nou multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor. jivan bujor
Raspuns din data de 13-01-2006 :
Va comunicam faptul ca avem in vedere introducerea de patrule ale Directiei Publice de Paza si in zona Alfa, odata cu suplimentarea numarului de agenti, acest lucru va fi posibil dupa votarea bugetului Consiliului local
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved