Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74209687
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3750 din data: 20-08-2011 pusa de Cazacu Marius :
·  Locuiesc in cartierul Alfa si as dori sa va supun atentiei urmatoarele: Am observat ca din luna septembrie 2010 nu s-a mai revenit la graficul de circulatie anterior al liniei de autobuz 21. Astfel, din cartierul Alfa sunt plecari in prima parte a zilei doar la orele 07.16, 08.06, 08.56 (la ora 07.25 nu este autobuz - conform graficului). Ori sunt multi copii care ar trebui sa fie la scoala, gradinita si alte persoane la munca la orele 08.00, 09.00 sau 10.00 in zonele Intim-Piata Spitalului sau Podgoria. Ar fi de preferat sa introduceti curse de autobuz si la orele aproximative: 07.30, 08.30 si 09.30. Mai mult de la Podgroia ar trebui sa plece ultimul autobuz in jurul orelor 18.10, si pentru persoanele care lucreaza pana la orele 18.00 in zonele amintitate (comert, banci, etc.). Fac precizarea ca pana in vara anului 2010 erau autobuze la aproximativ 20 de minute pe tot parcursul zilei in interesul cetatenilor din situatiile amintitate. Va multumesc anticipat, Cu deosebita stima,

Intrebarea nr. 3749 din data: 18-08-2011 pusa de Lunga simona :
·  Buna Ziua! Ma numesc Simona Lunga si doresc sa va intreb urmatoarele: in anul2007 am incheiat un contract cu o societate (PROEX INSTAL)privind realizarea unor lucrari de instalatii mai complexe , in cadrul unui proiect \"SAPARD\", lucrari executate la o calitate indoielnica, in contract aveam cuprinse inclusiv garantii, dar dupa 1 an de la incheierea lucrarilor,banii au fost ridicati. Va rog sa-mi raspundeti daca , exista o lege ce poate sa-l oblige pe executatnt sa remedieze anumite lucrari pe cheltuiala sa, chiar daca acestea au iesit din garantie?(este vorba de o ludrare in valoare de 2.500.000 ron)

Intrebarea nr. 3747 din data: 17-08-2011 pusa de ADRIAN :
·  Am platit in ianuarie 2011 taxa de salubritate pe tot anul, pentru 4 persoane. Azi am gasit in posta o somatie sa ma prezint la Polaris ca sa inchei cu ei un nou contract. Din moment ce v-am platit deja voua acest serviciu, IN AVANS, pentru tot anul 2011, va intreb: 1. Imi dati banii inapoi pentru prestatiile neefectuate? 2. Daca raspunsul la intrebarea 1. este NU, atunci imi platiti dobanda pe suma nefolosita aferenta lunilor august-decembrie 2011? 3. Daca nu inchei acum un contract cu Polaris, avand in vedere ca deja v-am achitat voua serviciul, ce se intampla, vine Gospodarirea Comunala sa-mi ridice gunoiul. 4. In presa s-a specificat ca reprezentanti Polaris vin in teren sa incheie contracte. Motivatia ca n-au gasit pe nimeni acasa nu e valabila. Am pe cineva permanent acasa, dar e mai comod sa lasi o somatie in cutia postala, nu-i asa?

Intrebarea nr. 3746 din data: 16-08-2011 pusa de anonim :
·  de ce biletele de la intrare pe strand se platesc 10 si bonul de casa ori nu il primesti ori ti-l da la 6,5 lei?

Intrebarea nr. 3745 din data: 14-08-2011 pusa de Muresan Gabriel :
·  buna! pe strada Stefan Luchian sunt 2 baruri si un magazin Non-Stop , problema e ca la unul din baruri orarul pana acuma 1 luna era pana la ora 22:00 iar acuma inscris pe usa este pana la ora 02:00 noaptea ceea ce e inadmisibil pana dupa ora 02:00 noaptea este o galagie pe strada insuportabila, plin de betivi golani , mizerie sticle sparte , (efectiv strada s-a transformat in ghetoul orasului Arad Inadmisibil!!! partea cea mai grava este ca acesti \"domni\" care detin barul nu au intrebat pe nici un vecin daca pot deschide sau nu barul ce sa mai vorbim de orarul pe care il au acestia . Intrebarea mea este ce pot sa fac sa vad daca barul chiar are autorizatie legala sa functioneze pana la ora 02:00 noaptea si daca da cu ce drept si cine le-a dat autorizatia fara sa primeasca acceptul vecinilor de pe strada ( va rog sa imi raspundeti si sa imi spuneti ce pot face legal ca acest bar sa nu mai functioneze mai mult de ora 22:00 seara) Va multumesc!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3750 din data: 20-08-2011 pusa de Cazacu Marius :
·  Locuiesc in cartierul Alfa si as dori sa va supun atentiei urmatoarele: Am observat ca din luna septembrie 2010 nu s-a mai revenit la graficul de circulatie anterior al liniei de autobuz 21. Astfel, din cartierul Alfa sunt plecari in prima parte a zilei doar la orele 07.16, 08.06, 08.56 (la ora 07.25 nu este autobuz - conform graficului). Ori sunt multi copii care ar trebui sa fie la scoala, gradinita si alte persoane la munca la orele 08.00, 09.00 sau 10.00 in zonele Intim-Piata Spitalului sau Podgoria. Ar fi de preferat sa introduceti curse de autobuz si la orele aproximative: 07.30, 08.30 si 09.30. Mai mult de la Podgroia ar trebui sa plece ultimul autobuz in jurul orelor 18.10, si pentru persoanele care lucreaza pana la orele 18.00 in zonele amintitate (comert, banci, etc.). Fac precizarea ca pana in vara anului 2010 erau autobuze la aproximativ 20 de minute pe tot parcursul zilei in interesul cetatenilor din situatiile amintitate. Va multumesc anticipat, Cu deosebita stima,
Raspuns din data de 02-09-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Autobuzul liniei 21 de ora 7.25 circula numai pe perioada cursurilor scolare, prin urmare dupa data de 12 septembrie va circula in mod regulat.
Pentru modificarea Programului de transport aprobat prin hotarare de consiliu local este necesara elaborarea unui alt proiect de hotarare care trebuie sa aiba la baza initiativa unui consilier local, a primarului sau a 5% din populatia cu drept de vot din municipiu.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3749 din data: 18-08-2011 pusa de Lunga simona :
·  Buna Ziua! Ma numesc Simona Lunga si doresc sa va intreb urmatoarele: in anul2007 am incheiat un contract cu o societate (PROEX INSTAL)privind realizarea unor lucrari de instalatii mai complexe , in cadrul unui proiect \"SAPARD\", lucrari executate la o calitate indoielnica, in contract aveam cuprinse inclusiv garantii, dar dupa 1 an de la incheierea lucrarilor,banii au fost ridicati. Va rog sa-mi raspundeti daca , exista o lege ce poate sa-l oblige pe executatnt sa remedieze anumite lucrari pe cheltuiala sa, chiar daca acestea au iesit din garantie?(este vorba de o ludrare in valoare de 2.500.000 ron)
Raspuns din data de 09-09-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru precizari privind calitatea executarii lucrarilor de constructii va recomandam sa va adresati Inspectoratului Judetean in Constructii Arad, str. Dr. Ioan Suciu nr. 7, telefon 0257 255281.
De asemenea, puteti consulta si Legea nr. 10/1995, privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3747 din data: 17-08-2011 pusa de ADRIAN :
·  Am platit in ianuarie 2011 taxa de salubritate pe tot anul, pentru 4 persoane. Azi am gasit in posta o somatie sa ma prezint la Polaris ca sa inchei cu ei un nou contract. Din moment ce v-am platit deja voua acest serviciu, IN AVANS, pentru tot anul 2011, va intreb: 1. Imi dati banii inapoi pentru prestatiile neefectuate? 2. Daca raspunsul la intrebarea 1. este NU, atunci imi platiti dobanda pe suma nefolosita aferenta lunilor august-decembrie 2011? 3. Daca nu inchei acum un contract cu Polaris, avand in vedere ca deja v-am achitat voua serviciul, ce se intampla, vine Gospodarirea Comunala sa-mi ridice gunoiul. 4. In presa s-a specificat ca reprezentanti Polaris vin in teren sa incheie contracte. Motivatia ca n-au gasit pe nimeni acasa nu e valabila. Am pe cineva permanent acasa, dar e mai comod sa lasi o somatie in cutia postala, nu-i asa?
Raspuns din data de 27-09-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 175/18.07.2011 privind aprobarea unor masuri pentru reglementarea activitatii de salubrizare menajera in municipiul Arad, se abroga prevederile Hotararii nr. 331/2001, privind insituirea taxei speciale de salubritate, precum si prevederile referitoare la taxa speciala de salubritate, aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 342/2010 privind stabilirea impozitelor si taxelor.
Aceasta hotarare a intrat in vigoare incepand cu 01.08.2011, data de la care concesionarul licentiat al serviciului public va incheia contracte direct cu utilizatorii.
Intrucat, sustineti ca ati achitat anticipat taxa speciala de salubritate aferenta anului 2011 (inclusiv pentru perioada 01.08.2011 - 31.12.2011), in conformitate cu art. 117 alin 1 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, sumele platite in plus fata de obligatia fiscala se restituie contribuabilului la cererea acestuia.
Prin urmare, in vederea restituirii sumelor achitate in plus, este necesar sa va prezentati la sediul Directiei Venituri, Serviciul Trezorerie, din Bulevardul Revolutiei nr. 97, cam 9, in vederea depunerii cererii de restituire insotita de copia actului de identitate.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3746 din data: 16-08-2011 pusa de anonim :
·  de ce biletele de la intrare pe strand se platesc 10 si bonul de casa ori nu il primesti ori ti-l da la 6,5 lei?
Raspuns din data de 01-09-2011 :
Stimate domn,
In conformitate cu prevederile legale,e petitiile anonime se claseaza.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3745 din data: 14-08-2011 pusa de Muresan Gabriel :
·  buna! pe strada Stefan Luchian sunt 2 baruri si un magazin Non-Stop , problema e ca la unul din baruri orarul pana acuma 1 luna era pana la ora 22:00 iar acuma inscris pe usa este pana la ora 02:00 noaptea ceea ce e inadmisibil pana dupa ora 02:00 noaptea este o galagie pe strada insuportabila, plin de betivi golani , mizerie sticle sparte , (efectiv strada s-a transformat in ghetoul orasului Arad Inadmisibil!!! partea cea mai grava este ca acesti \"domni\" care detin barul nu au intrebat pe nici un vecin daca pot deschide sau nu barul ce sa mai vorbim de orarul pe care il au acestia . Intrebarea mea este ce pot sa fac sa vad daca barul chiar are autorizatie legala sa functioneze pana la ora 02:00 noaptea si daca da cu ce drept si cine le-a dat autorizatia fara sa primeasca acceptul vecinilor de pe strada ( va rog sa imi raspundeti si sa imi spuneti ce pot face legal ca acest bar sa nu mai functioneze mai mult de ora 22:00 seara) Va multumesc!
Raspuns din data de 02-09-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Avand in vedere ca in baza noastra de date figureaza ca detinatori de autorizatie pentru alimentatie publica mai multe societati, va rugam sa ne dati mai multe detalii pentru a verifica daca societatea mentionata este autorizata. Oricum, niciuna din societatile autorizate nu are orar peste ora. 23.
Pentru probleme legate de nerespectarea orarului de functionare si a nerespectarii linistii publice, va rugam sa va adresati Politiei Locale Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved