Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74200677
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4975 din data: 14-09-2018 pusa de Budeanu Terezia :
·  Bună ziua,va rog să mă lămuriți asupra unei probleme, mătușa mea trebuie să își repare acoperișul casei, acoperișul este în două ape, trebuie să schimbe din lemn și țigle. I sa spus că trebuie dat jos acoperișul, verificat ce e rău, înlocuit și schimbate țiglele. După reparație acoperișul tot în două ape va fi, trebuie să obțină ceva autorizări pentru această reparație?? Pentru că țigla rea este destul de multă și trebuie pusa țigla noua, menționez că este țigla ceramica dar probabil că va avea o alta dimensiune ptr că țigla veche nu se mai găsește în comerț!!! Mulțumesc

Intrebarea nr. 4973 din data: 06-09-2018 pusa de Tiberiu Toader :
·  Bună ziua, Ce demersuri trebuiesc făcute pentru amenajarea unui ȚARC pentru biciclete cu lungimea 3m x lățimea 3m și înălțimea de 2,20 m confecționat din plasă, amplasat între trotuar și ghena de gunoi. Mulțumesc.

Intrebarea nr. 4968 din data: 22-08-2018 pusa de Gațcan Andrian :
·  Bună ziua ! La data de 20.06.2018 am depus împreună cu soția actele pentru transcrierea certificatelor de naștere și căsătorie, cunoaștem că termenul legal este de 60 zile calendaristice, azi s-au împlinit 63 zile dar ele nu sunt înca gata, spunetini-ne vă rog care este cauza, cînd putem să le ridicăm ? Vă mulțumim !

Intrebarea nr. 4964 din data: 09-08-2018 pusa de Sas Daniel :
·  Buna ziua , Recent am terminat de finalizat constructia unei case in Gradiste pe strada Orient La recepria finala comisia care a inmanat Procesul verbal a solicitat inca trei (3) samnaturi da la 3 ingineri constructori care sa ateste corectitudinea execturaii lucrarilor. Alti oameni fata de cei ce au lucrat la intocmirea dosarului de receptie De ce ?

Intrebarea nr. 4958 din data: 30-07-2018 pusa de Cosma Lavinia Iosefina :
·  Am formulat sesizarea nr. 332/16.06.2018 privind scurgerea apelor pluviale care la fiecare ploaie îmi inunda trotuarul din jurului imobilului meu situat pe strada Crasna.Acveasta se datoreaza faptului că a fost asfaltat si canalul pluvial la momentul la care s-a acoperit cu mixtura asfaltica strada. Prin sesizarea telefonica am solicitat să se procedeze la identificarea gurii de scurgere a apelor care a fost asfaltată și aducerea ei la starea ințială pentru a se da posibilitatea ca apele pluviale să se poată scurge în canal si nu pe trotuarul din jurul casei cât și în curte.Solicit repectuos să îmi comunicati care este stadiul în care se află sesizarea mea, pentru ca până la data formularii prezentei nu s-a luat nici o măsură care să remedieze situația sesizată. Vă multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4975 din data: 14-09-2018 pusa de Budeanu Terezia :
·  Bună ziua,va rog să mă lămuriți asupra unei probleme, mătușa mea trebuie să își repare acoperișul casei, acoperișul este în două ape, trebuie să schimbe din lemn și țigle. I sa spus că trebuie dat jos acoperișul, verificat ce e rău, înlocuit și schimbate țiglele. După reparație acoperișul tot în două ape va fi, trebuie să obțină ceva autorizări pentru această reparație?? Pentru că țigla rea este destul de multă și trebuie pusa țigla noua, menționez că este țigla ceramica dar probabil că va avea o alta dimensiune ptr că țigla veche nu se mai găsește în comerț!!! Mulțumesc
Raspuns din data de 28-09-2018 :
Stimata doamna,

Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Constructii si Urbanism din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Lucrarile solicitate de dumneavoastra se incadreaza, conform art. 3 al Legii nr. 50/1991 republicata si modificata, la lucrari de construire, reconstruire, consolidare, extindere, modificare si reparare a constructiilor pentru care este necesara obtinerea unei autorizatii de construire.
In prealabil, veti solicita la registratura Primariei Municipiului Arad (camera 5 din Palatul Cenad), emiterea unui certificat de urbanism prin care vi se vor face cunoscute informatiile privind regimul juridic, economic si tehnic al terenului si al constructiilor existente si conditile de obtinere a autorizatiei de construire pentru lucrarile solicitate.
Proiectul care va sta la baza emiterii autorizatiei de construire se va intocmi de persoane autorizate conform prevederilor Legii nr. 50/1991 republicata si modificata.
In privinta taxelor, acestea reprezinta 0,5% din valoarea lucrarii, care va fi stabilitata de catre proiectantul autorizat.


Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4973 din data: 06-09-2018 pusa de Tiberiu Toader :
·  Bună ziua, Ce demersuri trebuiesc făcute pentru amenajarea unui ȚARC pentru biciclete cu lungimea 3m x lățimea 3m și înălțimea de 2,20 m confecționat din plasă, amplasat între trotuar și ghena de gunoi. Mulțumesc.
Raspuns din data de 14-11-2018 :
Stimate domn,


Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Edilitar din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Amenajarea spatiului pentru biciclete la care faceti referire se poate face in conditiile legii, respectiv dupa obtinerea unei autorizatii de construire.

Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4968 din data: 22-08-2018 pusa de Gațcan Andrian :
·  Bună ziua ! La data de 20.06.2018 am depus împreună cu soția actele pentru transcrierea certificatelor de naștere și căsătorie, cunoaștem că termenul legal este de 60 zile calendaristice, azi s-au împlinit 63 zile dar ele nu sunt înca gata, spunetini-ne vă rog care este cauza, cînd putem să le ridicăm ? Vă mulțumim !
Raspuns din data de 11-09-2018 :
Stimate domn,


Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Stare Civila din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Dosarele de recunoastere a certificatelor de stare civila au primit avizul Directiei Judetene de Evidenta a Persoanelor in data de 23 august 2018 iar, in data de 24 august 2018, in baza aprobarii Primarului Municipiului Arad, au fost intocmite actele de stare civila. Certificatele au fost eliberate persoanei imputernicite la data de 28 august 2018.

Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4964 din data: 09-08-2018 pusa de Sas Daniel :
·  Buna ziua , Recent am terminat de finalizat constructia unei case in Gradiste pe strada Orient La recepria finala comisia care a inmanat Procesul verbal a solicitat inca trei (3) samnaturi da la 3 ingineri constructori care sa ateste corectitudinea execturaii lucrarilor. Alti oameni fata de cei ce au lucrat la intocmirea dosarului de receptie De ce ?
Raspuns din data de 11-09-2018 :
Stimate domn,


Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Autorizatii Constructii din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Referitor la sesizarea dumneavoastra, va prezentam art. 11 din Hotararea Guvernului nr. 343/2017:

" ART. 11
(1) Din componența comisiei de recepție la terminarea lucrărilor fac parte, în mod obligatoriu:
a) un reprezentant desemnat de către investitor, care este și președintele comisiei;
b) un reprezentant desemnat de către autoritatea administrației publice competente care a emis autorizația de construire/desființare;
c) 1 - 3 specialiști în domeniul lucrărilor de construcții supuse recepției, în funcție de categoria și clasa de importanță a construcțiilor, desemnați de investitor, alții decât cei implicați în proiectarea/execuția obiectivului de investiții; aceștia își desfășoară activitatea ca angajați ai investitorului, cu contract de muncă sau pe bază de contract de prestări servicii, ca persoană fizică autorizată, după caz, potrivit legii."
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4958 din data: 30-07-2018 pusa de Cosma Lavinia Iosefina :
·  Am formulat sesizarea nr. 332/16.06.2018 privind scurgerea apelor pluviale care la fiecare ploaie îmi inunda trotuarul din jurului imobilului meu situat pe strada Crasna.Acveasta se datoreaza faptului că a fost asfaltat si canalul pluvial la momentul la care s-a acoperit cu mixtura asfaltica strada. Prin sesizarea telefonica am solicitat să se procedeze la identificarea gurii de scurgere a apelor care a fost asfaltată și aducerea ei la starea ințială pentru a se da posibilitatea ca apele pluviale să se poată scurge în canal si nu pe trotuarul din jurul casei cât și în curte.Solicit repectuos să îmi comunicati care este stadiul în care se află sesizarea mea, pentru ca până la data formularii prezentei nu s-a luat nici o măsură care să remedieze situația sesizată. Vă multumesc
Raspuns din data de 13-08-2018 :
Stimata doamna,


Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Edilitar din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Problema semnalata de dumneavoastra, cu privire la asfaltarea gurii de scurgere a canalizarii pluviale in Arad, str. Crasna nr. 48 a fost transmisa operatorului SC Compania de Apa Arad SA, Departamentul Canalizare Pluviala, fiind inclusa in comanda de lucrari a lunii august 2018.

Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved