Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74209864
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4002 din data: 22-05-2012 pusa de chiper ovidiu :
·   Buna ziua.locuiesc in zona tic-tac de 4 ani jumate,cam de tot atat timp mai tot timul se apuca domnii de lucrari la drumuri,tevi,etc.acum iar sparg strada si pe lungime,si pe latime,tot felul de lucarari dupa cum spuneam,strada a ramas cu un strat gros de noroi uscat,daca deschid gamul ii teroare,de la iesirea din blocaleeile sunt cu dale dinacelea mari patrate de pe vremea lui ceausescu,doar ca sunt toate puse aiurea,cu caruciorul cu coilul esti pe teren accidentat.multe zone din arad sunt refacute drmurile,aleeile,intrebarea mea este...sunt programate lucrari de renovare?sau vor fii programate astfel de lucrari?multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4001 din data: 19-05-2012 pusa de Laura cotrau :
·  buna. am 21 de ani, si as vrea sa stiu daca as putea locui intr un bloc anl impreuna cu sotul meu. si de ce acte avem nevoie. momentan locuim in chirie.

Intrebarea nr. 4000 din data: 18-05-2012 pusa de Mircea Ionescu :
·  Buna ziua, locuiesc in Micalaca zona 300, as dori sa semnalizez niste probleme legate de malul muresului. Intre Maranata si podul rutier Micalaca pe dig sunt multe banci lipsa s-au distruse de asemenea unele cosuri de gunoi distruse, ar trebui reparate cele existente si pozitionate altele in locul celor disparute/mutate de copii, si la cat de multi aradeni aleg sa se relaxeze pe dig ar trebui mult mai multe banci ca in trecut, Iar pentru cei care se dau cu rolele ar trebui asfaltat din nou si aceasta portiune de dig pentru ca momentan nu se poate da nimeni cu rolele fiind foarte proasta suprafata pe aceasta portiune (Maranata- Podul rutier Micalaca) De asemenea pe cand mult asteptata pista de biciclete? Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra la aceste nereguli semnalizate de mine O zi placuta, Mircea

Intrebarea nr. 3998 din data: 15-05-2012 pusa de Doina Matei :
·  Imobil care face parte din Ansamblul de Monumente Istorice.Am voie sa ii fac izolatie exterioara cu polistiren?

Intrebarea nr. 3997 din data: 11-05-2012 pusa de Popescu Ion :
·  Doresc sa-mi instrainez prin donatie garajul care este proprietatea mea(constructie)amplasat pe terenul inchiriat al Primariei,catre o persoana care are acelasi domiciliu ca si mine.Persoana caruia ii donez garajul are in folosinta(comodat) un autoturism si va prelua obligatiile fiscare aferente Primariei.Doresc sa stiu in ce conditii pot efectua aceasta donatie(ce acte de inchiriere fata de Primarie trebuie modificate...ce obligatii fiscale fata de Primarie sunt exigibile de la data actului de donatie,intru-cit impozitele au fost achitate pina la finele anului aferent garajului....etc)



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4002 din data: 22-05-2012 pusa de chiper ovidiu :
·   Buna ziua.locuiesc in zona tic-tac de 4 ani jumate,cam de tot atat timp mai tot timul se apuca domnii de lucrari la drumuri,tevi,etc.acum iar sparg strada si pe lungime,si pe latime,tot felul de lucarari dupa cum spuneam,strada a ramas cu un strat gros de noroi uscat,daca deschid gamul ii teroare,de la iesirea din blocaleeile sunt cu dale dinacelea mari patrate de pe vremea lui ceausescu,doar ca sunt toate puse aiurea,cu caruciorul cu coilul esti pe teren accidentat.multe zone din arad sunt refacute drmurile,aleeile,intrebarea mea este...sunt programate lucrari de renovare?sau vor fii programate astfel de lucrari?multumesc anticipat
Raspuns din data de 18-06-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In functie de fondurile disponibile pe anul 2012, Primaria Municipiului Arad va programa si executa lucrarile amintite mai sus.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4001 din data: 19-05-2012 pusa de Laura cotrau :
·  buna. am 21 de ani, si as vrea sa stiu daca as putea locui intr un bloc anl impreuna cu sotul meu. si de ce acte avem nevoie. momentan locuim in chirie.
Raspuns din data de 20-06-2012 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a va putea depune dosarul la locuintele ANL din municipiul Arad, trebuie sa va incadrati in criteriile de acces la astfel de locuinte, care sunt pe scurt urmatoarele: titularul cererii trebuie sa aiba varsta sub 35 de ani, sa nu aiba o alta locuinta in proprietate sau sa ocupe o locuinta de stat, in chirie si sa lucreze in municipiul Arad. Daca va incadrati in aceste conditii, puteti depune dosarul la locuinte ANL, in orice moment.
Actele necesare inscrierii le gasiti pe site-ul Primariei Municipiului Arad, la sectiunea Acte necesare, Serviciul Fond locativ.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4000 din data: 18-05-2012 pusa de Mircea Ionescu :
·  Buna ziua, locuiesc in Micalaca zona 300, as dori sa semnalizez niste probleme legate de malul muresului. Intre Maranata si podul rutier Micalaca pe dig sunt multe banci lipsa s-au distruse de asemenea unele cosuri de gunoi distruse, ar trebui reparate cele existente si pozitionate altele in locul celor disparute/mutate de copii, si la cat de multi aradeni aleg sa se relaxeze pe dig ar trebui mult mai multe banci ca in trecut, Iar pentru cei care se dau cu rolele ar trebui asfaltat din nou si aceasta portiune de dig pentru ca momentan nu se poate da nimeni cu rolele fiind foarte proasta suprafata pe aceasta portiune (Maranata- Podul rutier Micalaca) De asemenea pe cand mult asteptata pista de biciclete? Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra la aceste nereguli semnalizate de mine O zi placuta, Mircea
Raspuns din data de 20-06-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Lucrarile de reabilitare solicitate sunt cuprinse in obiectivul de investitii "Amenajare piste de biciclisti pe faleza Mures". In cadrul acestui obiectiv se vor realiza atat lucrarile de reabilitare trotuare cat si amenajarea unei piste de biciclisti pe faleza Mures.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3998 din data: 15-05-2012 pusa de Doina Matei :
·  Imobil care face parte din Ansamblul de Monumente Istorice.Am voie sa ii fac izolatie exterioara cu polistiren?
Raspuns din data de 07-06-2012 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a realiza lucrarile mentionate de dumneavoastra va rugam sa solicitati eliberarea unui certificat de urbanism, urmat de intocmirea unei documentatii pentru eliberarea autorizatiei de construire.
In conformitate cu prevederile legii nr. 50/1991, republicata, art. 3 pct. b, se elibereaza autorizatia de construiere pentru:
- lucrari de construire, reconstruire, extindere, reparare, consolidare, protejare, restaurare, conservare, precum si orice alte lucrari, indiferent de valoarea lor, care urmeaza sa fie efectuate la constructii reprezentand monumente istorice, inclusiv la anexele acestora, identificate in acelasi imobil - teren si/sau constructii amplasate in zone de protectie a monumentelor si in zone construite protejate, stabilite potrivit legii, ori la constructii cu valoare arhitecturala sau istorica deosebita, stabilite prin documentatii de urbanism aprobate.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3997 din data: 11-05-2012 pusa de Popescu Ion :
·  Doresc sa-mi instrainez prin donatie garajul care este proprietatea mea(constructie)amplasat pe terenul inchiriat al Primariei,catre o persoana care are acelasi domiciliu ca si mine.Persoana caruia ii donez garajul are in folosinta(comodat) un autoturism si va prelua obligatiile fiscare aferente Primariei.Doresc sa stiu in ce conditii pot efectua aceasta donatie(ce acte de inchiriere fata de Primarie trebuie modificate...ce obligatii fiscale fata de Primarie sunt exigibile de la data actului de donatie,intru-cit impozitele au fost achitate pina la finele anului aferent garajului....etc)
Raspuns din data de 14-06-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
La art.254 alin.(l) și (2) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare, se prevede:
„ (1) în cazul unei clădiri care a fost dobândită ... de o persoană în cursul anului, impozitul pe clădire se datorează de către persoana respectivă cu începere de la data de întâi a lunii următoare celei în care clădirea a fost dobândită sau construită. "
(2) în cazul unei clădiri care a fost înstrăinată, ..., după caz, în cursul anului, impozitul pe clădire încetează a se mai datora de persoana respectivă cu începere de la data de întâi a lunii următoare celei în care clădirea a fost înstrăinată, demolată sau distrusă. "
Orice persoană care dobândește ... sau înstrăinează o clădire are obligația să depună o declarație în acest sens la compartimentul de specialitate al autorității administrației publice locale în termen de 30 de zile de la data la care s-au produs aceste modificări în conformitate cu art.254 alin.(5) din Codul fiscal.
Astfel, în vederea înstrăinării garajului, dl. Popescu Ion are obligația, ca în termen de 30 de zile de la data înstrăinării acestuia, să se prezinte la Serviciul Contracte din cadrul Primăriei Municipiului Arad pentru depunerea declarației fiscale, însoțită de documentul justificativ ce atestă înstrăinarea garajului. De asemenea, aceeași obligație fiscală o are și cumpărătorul, respectiv de a depune declarație fiscală însoțită de documentul justificativ ce atestă dobândirea garajului, în termen de 30 de zile de la data dobândirii.
Totodată, art.113 alin.(4) din O.G. nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, prevede că: „Pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor,...,contribuabilii trebuie să prezinte certificate de atestare fiscală prin care să se ateste achitarea tuturor obligațiilor fiscale de plată datorate autorității administrației publice locale în a cărei rază se află înregistrat fiscal bunul ce se înstrăinează, potrivit alin. (2), inclusiv sumele reprezentând amenzi existente în evidența organului fiscal. Pentru bunul care se
înstrăinează, impozitul datorat este cel recalculat pentru a reflecta perioada din an în care impozitul se aplică persoanei care înstrăinează, potrivit Codului fiscal. ".
Prin urmare, înainte de înstrăinarea bunului, contribuabilii trebuie să obțină certificatul de atestare fiscală care să ateste achitarea tuturor obligațiilor de plată datorate bugetului local până la momentul înstrăinării bunului.
în cazul în care dl. Popescu Ion și-a achitat obligațiile de plată față de bugetul local, pentru întregul an fiscal 2012, acesta are posibilitatea de a depune o cerere în vederea restituirii sumei ce a rezultat ca achitată în plus, ca urmare a radierii garajului din evidența fiscală, în conformitate cu prevederile art.117 din O.G. nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, actualizată; cererea va fi însoțită de o copie a actului de identitate, care se va depune la sediul Direcției Venituri, str. Mucius Scaevola nr.l l, cam.9.
De asemenea, contribuabilul mai poate opta pentru compensarea sumei achitate în plus cu obligațiile de plată care vor fi datorate de către acesta, pentru anul fiscal următor.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved