Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74202787
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1528 din data: 27-04-2007 pusa de Florin Grunberg :
·  Pentru un birou de traduceri (cod CAEN 7485) cu sediul in Timisoara si punct de lucru deschis in Arad este necesara autorizatie de functionare de la Primarie ?

Intrebarea nr. 1527 din data: 27-04-2007 pusa de cristi :
·  Tatal meu a decedat ,el fiind angajat la momentul decesului,deci cu asigurarile platite,Din partea cui pot primi ajutorul pentru inmormantare?si ce suma prevede legea? va multumesc

Intrebarea nr. 1523 din data: 24-04-2007 pusa de berar ana maria :
·  PERSOANELE FIZICE AUTORIZATE PLATESC TAXA DE ORAR? Daca da, cat costa si pana cand e data limita ?

Intrebarea nr. 1520 din data: 24-04-2007 pusa de Octavian Radulescu :
·  Buna ziua, In conformitate cu HG 448/2005 (privind deseurile de echipamente electrice si electronice), Autoritatile administratiei publice locale au obligatia de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare selectiva a deseurilor. Va rog sa-mi comunicati adresa spatiului pus la dispozitie pentru colectarea deseurilor de echipamente electrice si electronice in municipiul Arad. Va multumesc anticipat, Octavian Radulescu

Intrebarea nr. 1519 din data: 24-04-2007 pusa de PUI ELENA :
·   Pt.cod 9304 este necesara obtinerea autozatiei de functionare? Acordul vecinilor trebuie legalizat la notar? Va multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1528 din data: 27-04-2007 pusa de Florin Grunberg :
·  Pentru un birou de traduceri (cod CAEN 7485) cu sediul in Timisoara si punct de lucru deschis in Arad este necesara autorizatie de functionare de la Primarie ?
Raspuns din data de 07-05-2007 :
Este necesar numai in cazul in care activitatea de traducere nu este autorizata de Ministerul Justitiei.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1527 din data: 27-04-2007 pusa de cristi :
·  Tatal meu a decedat ,el fiind angajat la momentul decesului,deci cu asigurarile platite,Din partea cui pot primi ajutorul pentru inmormantare?si ce suma prevede legea? va multumesc
Raspuns din data de 07-05-2007 :
Firma angajatoare va declara la Casa Judeteana de Pensii situatia la zi a CAS datorat si retinut pe statele de plata. Cu confirmarea Casei Judetene de Pensii, firma angajatoare va face o dispozitie de compensare, concret, va vira familiei suma reprezentand ajutorul de inmormantare, si nu la Casa Judeteana de Pensii.
Actele necesare care se depun la firma:
- certificat de deces
- factura + chitanta din care sa rezulte ca dumneavoastra ati achitat cheltuielile de inmormantare
- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte gradul de rudenie, insotita de B.I si certificatul de nastere, si faptul ca ati suportat cheltuielile de inmormantare.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1523 din data: 24-04-2007 pusa de berar ana maria :
·  PERSOANELE FIZICE AUTORIZATE PLATESC TAXA DE ORAR? Daca da, cat costa si pana cand e data limita ?
Raspuns din data de 26-04-2007 :
In cazul in care activitatile desfasurate se regasesc in anexa 3 la O.G. nr. 99/2000, actualizata, aveti nevoie atat de autorizatie de functionare cat si de aviz pentru orarul de functionare.
Data limita este 30.04.2007, iar tarifele sunt:
- pentru obtinerea autorizatiei de functionare:200 RON + TVA
- pentru obtinerea avizului pentru orarul de functionare: 200 RON + TVA

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1520 din data: 24-04-2007 pusa de Octavian Radulescu :
·  Buna ziua, In conformitate cu HG 448/2005 (privind deseurile de echipamente electrice si electronice), Autoritatile administratiei publice locale au obligatia de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare selectiva a deseurilor. Va rog sa-mi comunicati adresa spatiului pus la dispozitie pentru colectarea deseurilor de echipamente electrice si electronice in municipiul Arad. Va multumesc anticipat, Octavian Radulescu
Raspuns din data de 08-05-2007 :
Intrucat nu a existat nici o solicitare pana in prezent din partea unui agent economic, Primaria Municipiului Arad a realizat 2 platforme pentru colectarea deseurilor electrice si electronice in luna septembrie 2006.
Aceste paltforme sunt amplasate dupa cum urmeaza:
- str. Barzava (Micalaca)
- Str. Luceafarului (Alfa)

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1519 din data: 24-04-2007 pusa de PUI ELENA :
·   Pt.cod 9304 este necesara obtinerea autozatiei de functionare? Acordul vecinilor trebuie legalizat la notar? Va multumesc.
Raspuns din data de 03-05-2007 :
In conformitate cu prevederile HCLM nr. 187/2006, modificata, pentru codul 9304 este necesara obtinerea autorizatiei de functionare. In cazul in care firma dumneavoastra este deschisa dupa data de 30.11.2006 este necesar si acordul vecinilor. Acesta se obtine pe baza unui tabel si acesta va fi legalizat la notar din punct de vedere al autenticitatii semnaturilor.

Centrul de Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved