Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74207832
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 1251 din data: 15-01-2007 pusa de SANDUTU DORICA :
·  In legatura cu adresa 54844/8.12.2006, referitoare la Hot. 187/2006 a CLM, modificata cu Hot. 290/2006 imi este vag nesigur daca pentru SC SANAVEST SRL cu activitate in exclusivitate medicala (cabinet medic de familie) este necesar sa solicit autorizatie de functionare si aviz pentru orar de functionare de la Primaria Arad. Va multumesc! Dr. Sandutu Dorica

Intrebarea nr. 1250 din data: 15-01-2007 pusa de Doru Zaslo :
·  Locuiesc pe strada Gh.Sincai la nr.16. Strada noastra , care face legatura dintre str.Eminescu si A.Saguna este intr-o stare dezastruoasa, de 30 de ani nu s-a mai reparat nimic, este plina de gauri si locul vechiului asfalt l-a luat pavajul de la inceputul secolului trecut sau mai bine zis pietrele care se vad din vremuri de demult.Daca nu este posibil cat traim sa vedem strada reparata, macar sa se indeparteze betoanele si urmele de asfalt ulterioare pentru a lasa locul pavajului \"ab initio\" care ar da un aer istoric strazii . Nu mai vorbim la ce chin sunt supusi pensionarii care trec pe un trotuar plin de denivelari si masinile care pot circula doar ca melcul. Sper sa ascultati doleantele noastre si sa trimiteti pe cineva care sa constate starea strazii sau...poate faceti un ocol pe acolo! Cu stima,Doru Zaslo.

Intrebarea nr. 1249 din data: 15-01-2007 pusa de Tic Alexandru :
·  Buna ziua,ma numesc Tic Alexandru si am 20 de ani.Sunt student in anul 2 la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad sectia Inginerie Alimentara.Locuiesc cu parinti mei si cu fratele meu intr-un apartament cu 2 camere.As dori sa stiu dc as putea obtine un teren intravilan in municipiul ARAD pt a-mi construi o casa.Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 1245 din data: 13-01-2007 pusa de enasescu adrian :
·  sunt instructor auto cat B doresc sa ma reautorizez ca instructor auto independent-atestat ce conditi trebuiesc ideplinite?

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-01-2007 pusa de office@bbconsulting.ro :
·  Se mai depun declaratii de pers. juridice pana la 31.01.2007, desi nu au fost modificari fata de ultimele declaratii, ca in anii precedenti pt ca in Codul Fiscal s-a abrogat acea prevedere.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1251 din data: 15-01-2007 pusa de SANDUTU DORICA :
·  In legatura cu adresa 54844/8.12.2006, referitoare la Hot. 187/2006 a CLM, modificata cu Hot. 290/2006 imi este vag nesigur daca pentru SC SANAVEST SRL cu activitate in exclusivitate medicala (cabinet medic de familie) este necesar sa solicit autorizatie de functionare si aviz pentru orar de functionare de la Primaria Arad. Va multumesc! Dr. Sandutu Dorica
Raspuns din data de 22-01-2007 :
Deoarece activitatea desfasurata de dumneavoastra nu este inclusa in activitatile din anexa 3 la O.G. nr. 99/2000, nu sunteti obligati sa obtineti autorizatie de functionare si nici aviz pentru orarul de functionare.
Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1250 din data: 15-01-2007 pusa de Doru Zaslo :
·  Locuiesc pe strada Gh.Sincai la nr.16. Strada noastra , care face legatura dintre str.Eminescu si A.Saguna este intr-o stare dezastruoasa, de 30 de ani nu s-a mai reparat nimic, este plina de gauri si locul vechiului asfalt l-a luat pavajul de la inceputul secolului trecut sau mai bine zis pietrele care se vad din vremuri de demult.Daca nu este posibil cat traim sa vedem strada reparata, macar sa se indeparteze betoanele si urmele de asfalt ulterioare pentru a lasa locul pavajului \"ab initio\" care ar da un aer istoric strazii . Nu mai vorbim la ce chin sunt supusi pensionarii care trec pe un trotuar plin de denivelari si masinile care pot circula doar ca melcul. Sper sa ascultati doleantele noastre si sa trimiteti pe cineva care sa constate starea strazii sau...poate faceti un ocol pe acolo! Cu stima,Doru Zaslo.
Raspuns din data de 12-03-2007 :
Urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Strada Gh. Sincai, este cuprinsa in programul de lucrari pentru luna martie 2007.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1249 din data: 15-01-2007 pusa de Tic Alexandru :
·  Buna ziua,ma numesc Tic Alexandru si am 20 de ani.Sunt student in anul 2 la Universitatea Aurel Vlaicu din Arad sectia Inginerie Alimentara.Locuiesc cu parinti mei si cu fratele meu intr-un apartament cu 2 camere.As dori sa stiu dc as putea obtine un teren intravilan in municipiul ARAD pt a-mi construi o casa.Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 23-01-2007 :
Conform Legii 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, puteți depune la registratura Primariei Municipiului Arad o cerere in acest sens.
Cererea tip poate fi completata sau vizualizata pe site-ul Primariei (www.primariaarad.ro) la sectiunea Activitati curente – Formulare. La aceasta cerere se vor anexa urmatoarele:
- memoriu cu privire la situatia locativa – unde locuiti, cu parinti sau chirie, cite persoane locuiesc la adresa mentionata, cite camere, ce studii aveti, etc. Daca imobilul in care locuiti este revendicat de fostul proprietar sau restituit acestuia, depuneti acte care demonstreaza aceasta situatie.
- copie act identitate tineri (sot, sotie)
- copie certificat de nastere tineri (sot, sotie)
- copie certificat de casatorie
- copie certificat de nastere copii (daca este cazul)
- declaratie pe propria raspundere tineri (conform pct. c din cererea tip)
- adeverinta de la locul de munca (daca sunteti liber profesionist – copie autorizatie)
- adeverinta student (daca este cazul)
- certificat de revolutionar (al dumneavoastra sau al parintilor daca este cazul)
- cazier judiciar
- dosar
De asemenea puteti depune cerere pentru obtinerea unei locuinte ANL. La aceasta cerere se anexeaza:
-adeverinta de la locul de munca
-copie dupa B.I. sau C.I.
-declaratie pe propria raspundere ca nu ati avut sau nu aveti locuinta sau nu ati instrainat
Program cu publicul: zilnic intre orele 8,00 – 20,00.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1245 din data: 13-01-2007 pusa de enasescu adrian :
·  sunt instructor auto cat B doresc sa ma reautorizez ca instructor auto independent-atestat ce conditi trebuiesc ideplinite?
Raspuns din data de 22-01-2007 :
In vederea obtinerii autorizatiei de P.F. trebuie sa aduceti urmatoarele acte:
- 2 dosare plic
- 2 poze tip buletin
- 2 copii dupa actele de identitate
- extras CF pentru sediu
- cazier judiciar
- certificat medical
- copie xerox atestat
- formulare obtinute de la cam. 5, Primaria Municipiului Arad

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-01-2007 pusa de office@bbconsulting.ro :
·  Se mai depun declaratii de pers. juridice pana la 31.01.2007, desi nu au fost modificari fata de ultimele declaratii, ca in anii precedenti pt ca in Codul Fiscal s-a abrogat acea prevedere.
Raspuns din data de 22-01-2007 :
Referitor la intrebarea dumneavoastra prin care ne-ati solicitat informatii cu privire la obligativitatea depunerii de declaratii pina la 31.01.2007, de catre persoanele juridice, va comunicam urmatoarele:
- conform art. 258 din Legea nr. 343 din 17 iulie 2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003, se abroga art. 290 din Legea 571/2003 care prevedea obligativitatea depunerii de declaratii de catre persoanele juridice, pina la data de 31 ianuarie a anului fiscal in curs.
- conform pct. 95 din Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 343 din 17 iulie 2006 pentru modificarea si completarea Legi nr. 571/2003, in cazul mijloacelor de transport care fac obiectul unui contract de leasing financiar incheiat pina la data de 31 decembrie 2006, locatorul, dupa cum contribuabilul este persoana fizica sau persoana juridica, are obligatia depunerii unei declaratii fiscale la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe a carei raza teritoriala isi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, pina la data de 31 ianuarie 2007, insotita de o copie a contractului de leasing. Pentru contractele de leasing incheiate dupa data de 1 ianuarie 2007, locatorul are obligatia depunerii unei declaratii fiscale la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale competente, insotita de o copie a contractului de leasing, in termen de 30 de zile de la data incheierii contractului de leasing.
- conform pct. 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 343 din 17 iulie 2006 pentru modificarea si completarea legii nr. 571/2003, in cazul unei cladiri care face obiectul unui contract de leasing financiar incheiat pina la data de 31.12.2006. locatorul, dupa cum contribuabilul este persoana fizica sau juridica, are obligatia depunerii unei declaratii fiscale la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe a carei raza teritoriala isi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, pina la data de 31 ianuarie 2007, insotita de o copie a contractului de leasing.
Ca urmare a celor mentionate, contribuabilii de pe raza municipiului Arad au obligatia depunerii urmatoarelor declaratii fiscale, pina la data de 31.01.2007:
- declaratia de impunere privind taxa de cladire si teren, pentru cladirile si terenurile concesionate, inchiriate sau aflate in administrare, insotita de documente justificative (nota contabila, copie dupa contractul de concesionare, inchiriere);
- declaratia de impunere privind impozitul pe cladiri, teren, pentru cladirile si terenurile care fac obiectul unui contract de leasing insotita de documente justificative:
- contractul de leasing (copie)
- codul unic de inregistrare (copie)
- nota contabila pe baza careia s-a inregistrat in contabilitate
- declartia de impunere privind impozitul asupra mijloacelor de transport care fac obiectul unui contract de leasing insotita de documente justificative:
- talonul autovehiculului (copie si original)
- codul unic de inregistrare (copie) in cazul persoanelor juridice
- cartea de identitate (copie) in cazul persoanelor fizice
- declaratia de impunere privind impozitul pe terenurile aflate in intravilan inregistrate la categoria arabil, cu prezentarea documentelor justificative:
- codul unic de inregistrare, statutul societatii unde este prevazut, ca obiect de activitate agricultura
- documente care atesta faptul ca, societatea are inregistrate in evidenta contabila venituri si cheltuieli din desfasurarea obiectului de activitate
- dovada inregistrarii in registrul agricol
- declaratia de impunere privind impozitul pe cladirile considerate monumente istorice, in cadrul carora se desfasoara activitati economice
- conform HCLM 1/11.01.2007, Anexa 7.1, pct. 8 alin. 3, cantitatea minima de gunoi menajer declarata de o persoana juridica este de 1,0 mc deseuri/luna, cu exceptia persoanelor juridice non-profit, pentru care cantitatea minima este de 0,25 mc/luna. Persoanele juridice non profit au obligatia ca, pina la data de 28.02.2007 sa depuna o declaratie rectificativa insotita de statutul societatii.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved