Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74205574
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4600 din data: 25-11-2015 pusa de Purtan Paula :
·  Doresc sa stiu in ce data a luni se face pe card viramentul alocatiei copilului.Sper sa fie corect departamentul caruia ma adresez de nu va rog a ma indruma.Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 4598 din data: 20-11-2015 pusa de Răsinar Teodor :
·  La data de 23/11/2024 a-m adresat ointrebare,cu nr. 4457. In 16/12/2914 am primit raspuns. Rezolvare. Au venit au pus cu lopata in citeva gropi ceva ce semanacu asfaltu.Acuma gropile sînt mal mari!? Totuși cind se va rezolva această problemă?

Intrebarea nr. 4594 din data: 10-11-2015 pusa de avram silvius :
·  buna.locuiesc itr-un imobil cu 2 nivele,la parterul imobilului functioneaza um ABC cu o terasa,proprietarul vrea sa transforme ABC-ul in bar ,are nevoie de acordul meu ca propritar in cladire ?dar de orarul de functionare ?il poate stabili fara acordul meu? multumesc

Intrebarea nr. 4592 din data: 07-11-2015 pusa de muller francisca :
·  buna ziua doresc sa stiu daca primaria are spatii comerciale de inchiriat si cui trebuie sa ma adresez multumesc

Intrebarea nr. 4587 din data: 30-10-2015 pusa de Filip Laura :
·  Buna ziua! Am o intrebare in legatura cu o re-autorizare taxi...doresc sa schimb masina si as dori sa stiu ce acte sunt necesare si care este termenul limita de depunere a lor. Mentionez ca autorizatia actuala expira in 20.01.2016. Va multumesc!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4600 din data: 25-11-2015 pusa de Purtan Paula :
·  Doresc sa stiu in ce data a luni se face pe card viramentul alocatiei copilului.Sper sa fie corect departamentul caruia ma adresez de nu va rog a ma indruma.Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 11-01-2016 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara, Serviciul Prestatii Sociale:
Pentru a obtine informatiile solicitate va rugam sa va adresati Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, numar de telefon 0257 280157.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4598 din data: 20-11-2015 pusa de Răsinar Teodor :
·  La data de 23/11/2024 a-m adresat ointrebare,cu nr. 4457. In 16/12/2914 am primit raspuns. Rezolvare. Au venit au pus cu lopata in citeva gropi ceva ce semanacu asfaltu.Acuma gropile sînt mal mari!? Totuși cind se va rezolva această problemă?
Raspuns din data de 07-12-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Situatia semnalata de dumneavoastra cu privire la reparatiile cailor de acces la garajele din spatele blocurilor 18, 19, 20, 21 de le strada Gen. Praporgescu se afla in atentia noastra si va fi cuprinsa in lista de prioritati aferenta zonei. Dorim sa va informam ca programul lucrarilor de reparatii strazi este elaborat pe baza conditiilor tehnice obiective (categoria drumului si intensitatea traficului, gradul de deteriorare, coordonarea cu alte lucrari prevazute in zona, etc) si in functie de fondurile alocate de Consiliul Local.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4594 din data: 10-11-2015 pusa de avram silvius :
·  buna.locuiesc itr-un imobil cu 2 nivele,la parterul imobilului functioneaza um ABC cu o terasa,proprietarul vrea sa transforme ABC-ul in bar ,are nevoie de acordul meu ca propritar in cladire ?dar de orarul de functionare ?il poate stabili fara acordul meu? multumesc
Raspuns din data de 24-11-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Transport Public Local Autorizare Activitati Economice din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011, cu completarile si modificarile ulterioare, pentru activitatea de bar, agentul comercial interesat solicita obtinerea autorizatiei de alimentatie publica in termen de 90 de zile de la data inregistrarii la ORC - Arad a activitatii de tip bar. Una dintre conditiile, la obtinere, pe care trebuie sa le indeplineasca, reprezinta acordul proprietarilor invecinati, exprimat in forma autentica, respectiv decizia comitetului executiv al asociatiei de proprietari, acolo unde exista asociatie de proprietari.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4592 din data: 07-11-2015 pusa de muller francisca :
·  buna ziua doresc sa stiu daca primaria are spatii comerciale de inchiriat si cui trebuie sa ma adresez multumesc
Raspuns din data de 30-12-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Administrare Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Administratia publica locala se confrunta cu un deficit de spatii cu alta destinatie decat aceea de locuinta, datorita aplicarii Legii nr. 10/2001 - privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii nr. 247/2005, privind reforma in domeniile proprietatii si justitiei precum si unele masuri adiacente, prin care fostii proprietari au dreptul nu numai la restituiri in natura a bunurilor ci si la compensari cu alte bunuri.
Mentionam faptul ca spatiile cu alta destinatie decat aceea de locuinta pot fi obtinute doar prin licitatie publica de inchiriere, operatiune care in momentul de fata este suspendata datorita legilor antementionate.
Fata de cele de mai sus, administratia publica locala este in imposibilitatea de a solutiona cererea dumneavoastra in mod favorabil.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4587 din data: 30-10-2015 pusa de Filip Laura :
·  Buna ziua! Am o intrebare in legatura cu o re-autorizare taxi...doresc sa schimb masina si as dori sa stiu ce acte sunt necesare si care este termenul limita de depunere a lor. Mentionez ca autorizatia actuala expira in 20.01.2016. Va multumesc!
Raspuns din data de 16-11-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Transport Public Local, Autorizare Activitati Economice din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Conform art. 10, alin 5 din Legea nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si regim de inchiriere, cu modificarile si completarile ulterioare, transportatorul poate sa inlocuiasca autovehicolul detinut cu un alt autovehicul detinut in proprietate sau in leasing, cu cel putin acelasi punctaj pe care l-a avut autovehiculul inlocuit si o vechime mai mica. Pentru aceasta sunt necesare urmatoarele documente:
- copie dupa cartea de identitate a autovehicoluiui
- copie dupa certificatul de inmatriculare a autovehicolului
- copie dupa certificatul de agreare
- copie dupa asigurarea autovehicolului
- autorizatia de taxi in original
Conform art. 11 alin 5 din Legea nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si regim de inchiere, cu modificarile si completarile ulterioare, o autorizatie de taxi se va prelungi la cerere daca vechimea autovehicolului nu depaseste 10 ani de la data fabricatiei si daca contractul de atribuire in gestiune a serviciului de transport in regim de taxi este in termenul de valabilitate, precum si autorizatie taxi.

Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved