Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74208198
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4438 din data: 11-02-2006 pusa de mataisz78@yahoo.com :
·  Tinand cont de faptul ca dorim ca orasul nostru sa fie unul modern si aliniat la standardele Europene,aveti in plan construirea unui stadion de fotbal nou?

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de Carmen Dumitrescu :
·  1. Cum este instiintat un contribuabil privind impozitele si taxele locale datorate? Niciodata nu am primit o decizie de impunere privind impozitele si taxele locale.2. Cum pot sa verific calculul detaliat al impozitelor si taxelor datorate? In fiecare an platesc impozitele si taxele stabilite de Directia Fiscala, fara a avea o detaliere a modului de calcul (suprafete, incadrarea in zona, reduceri pentru subsoluri/mansarde, etc), pentru a verifica corectitudinea datelor pe care se bazeaza calculul.3. Cum si cui pot adresa o contestatie privind impozitul stabilit si care este modalitatea de solutionare a acesteia?

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de opeter@inext.ro :
·  Bună ziua ,vă rog frumos ași dori să aflu ce acte sunt necesare pentru o persoană fizică autorizată pentru deschiderea unui atelier de prelucrător prin așchiere,cât este venitul anual obligatorie pentru plata impozitului și ce contribuții mai trebuie să plătescă o persoană fizică autorizată.Mulțumesc pentru răspuns

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de jurca_ciprian@yahoo.com :
·  in legatura cu locuintele ANL as dori sa stiu care este situatia acestora. Am intrebat la primaria Arad in urma cu circa 3 saptamani (astazi fiind 10.02.2006) daca se mai construiesc asemenea locuinte si mi s-a raspuns ca nu deoarece nu mai sunt fonduri de la guvern. As dorii sa-mi raspunde-ti si d-voastra la aceasta intrebare deoarece sunt 3 blocuri de locuinte in Micalaca la care se lucreaza de zor si care au proiectul leit cu celelalte blocuri ANL din zona prin urmare ma gandesc ca si acestea sunt ANL.

Intrebarea nr. 4438 din data: 09-02-2006 pusa de dari_fast@yahoo.com :
·  Suntem tineri casatoriti , amandoi studenti .Cum putem sa ne inscriem in vederea obtinerii unui apartament chiar si cu 1 camera in blocuri ANL.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4438 din data: 11-02-2006 pusa de mataisz78@yahoo.com :
·  Tinand cont de faptul ca dorim ca orasul nostru sa fie unul modern si aliniat la standardele Europene,aveti in plan construirea unui stadion de fotbal nou?
Raspuns din data de 24-02-2006 :
Propunerea de a construi un stadion municipal este in atentia executivului si a Consiliului Local, dar pentru acest an, sursele de venituri din bugetul local sunt limitate si nu pot acoperi cheltuielile nenesare unei asemenea investitii. Va aducem la cunostinta faptul ca una din prioritatile executivului pentru acest an este reabilitarea si modernizarea terenurilor de fotbal care fac parte din patrimoniul Municipiului Arad, unde se antreneaza tinerii jucatori din centrele de copii si juniori ale cluburilor sportive de fotbal cu traditie in formarea generatiei de maine in fotbalul aradean.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de Carmen Dumitrescu :
·  1. Cum este instiintat un contribuabil privind impozitele si taxele locale datorate? Niciodata nu am primit o decizie de impunere privind impozitele si taxele locale.2. Cum pot sa verific calculul detaliat al impozitelor si taxelor datorate? In fiecare an platesc impozitele si taxele stabilite de Directia Fiscala, fara a avea o detaliere a modului de calcul (suprafete, incadrarea in zona, reduceri pentru subsoluri/mansarde, etc), pentru a verifica corectitudinea datelor pe care se bazeaza calculul.3. Cum si cui pot adresa o contestatie privind impozitul stabilit si care este modalitatea de solutionare a acesteia?
Raspuns din data de 03-03-2006 :
Modul de calcul al impozitelor pe cladiri in cazul persoanelor fizice, este prevazut la art. 251-252 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările si completarile ulterioare. Cuantumul valorilor impozabile pe fiecare metru patrat construit, pentru anul 2006, este prevazut in HCLMA nr. 210/2005, privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2006, cu modificarile ulterioare. Pentru calculul impozitului pe cladiri, in cazul persoanelor fizice, sunt necesare urmatoarele date: a)rangul localitatii unde se afla; b)situata cladirea si teritoriul unde se afla(intravilan sau extravilan;c)zona in cadrul localitatii, potrivit incadrarii de la lit. b; d) suprafata construita desfasurata a cladirii( cea determinata pe baza dimensiunilor masurate pe conturul exterior al acesteia sau in cazul in care cladirea nu poate fi efectiv masurata pe conturul exterior, suprafata utila a cladirii se inmulteste cu coeficientul de transformare de 1,20;e)tipul cladirii si instalatiile cu care este dotata aceasta(cladirea poate fi cu pereti sau cadre din beton armat, caramida arsa, piatra naturala sau alte materiale asemanatoare, cu peretii de lemn, caramida nearsa, paianta, vataluci, sipci sau alte materiale asemanatoare; cladirea poate fi sau nu dotata cu instalatii de apa, canalizare, electrice si incalzire-conditii cumulative);f)in cazul apartamentului, daca acesta se afla amplasat intr-un bloc cu mai mult de 3 niveluri si 8 apartamente; g)data finalizarii cladirii, respectiv inainte de 01.01.1951, dupa 31.12.1950, si inainte de 01.01.1978 sau dupa 31.12.1977; h)in cazul celor care au in proprietate doua sau mai multe cladiri utilizate ca locuinta, ordinea in care a fost dobandita cladirea si care din aceste cladiri sunt inchiriate, in vederea majorarii impozitului datorat de contribuabilii care intră sub incidența art 252 din Codul Fiscal;i)majorarea stabilită in conditiile art. 287 din Codul Fiscal pentru impozitul pe cladiri.
Impozitul pe cladire, in cazul persoanelor fizice, se calculeaza astfel:1.Se determina valoarea impozabila a cladirii, prin inmultirea suprafetei construite desfasurate a cladirii, exprimata in metri patrati, cu valoarea corespunzatoare din anexa 1 a HCLMA nr. 2310/2005;2)Suprafata construita desfasurata a unei cladiri se determina prin insumarea suprafetelor sectiunilor tuturor nivelurilor cladirii, inclusiv ale balcoanelor, loggiilor sau ale celor situate la subsol, exceptand suprafetele podurilor care nu sunt utilizate ca locuinta si suprafetele scarilor si teraselor neacoperite; 3) valoarea impozabila a cladirii se ajusteaza functie de amplasarea cladirii(zona in cadrul localitatii stabilita conform Anexei 16 din HCLMA nr. 210/2005), prin inmultirea sumei determinate cf. pct. 1 cu coeficientul de corectie corespunzator , prevazut in urmatorul tabel(Aradul are rangul II):
Zona in
cadrul Rang
localit
0 I II III IV V
A 1,30 1,25 1,20 1,15 1,10 1,05
B 1,25 1,20 1,15 1,10 1,05 1,00
C 1,20 1,15 1,10 1,05 1,00 0,95
D 1,15 1,10 1,05 1,00 0,95 0,90
4)In cazul unui apartament amplasat intr-un bloc cu mai mult de 3 niveluri si 8 apartamente, coeficientul de corectie prevazut la pct. 3 se reduce cu 0,10;5)in cazul unei cladiri finalizate inainte de 01.01.1951, val. impozabila se reduce cu 15%;6)in cazul unei cladiri finalizate dupa 31.12.1950 si inmainte de 01.01.1978, val impozabila se reduce cu 5%;7)daca dimensiunile exterioare ale unei cladiri nu pot fi efectiv masurate pe conturul ext. atunci supraf. construita desfasurata a cladirii se det prin inmultirea supraf utile a cladirii cu un coeficient de transformare de 1,20;8)determinarea impoz pe cladiri pt imobilele situate in Arad:se inmulteste val impozabila determinata cf. punctelor 1-7 cu 0,2% si apoi cu 1,4, cf. prevederilor art.251, alin. 1 si 2 si ale art. 3 lit a) din HCLMA nr. 210/2005;9)daca o persoana fizica are in proprietate doua sau mai multe cladiri utilizate ca locuinta , care nu sunt inchiriate altor persoane, impozitul pe cladiri se majoreaza dupa cum urmeaza:a)cu 15% pentru prima cladire in afara celei de la adresa de domiciliu;b)cu 50% pt cea de-a doua cladire in afara celei de la adresa de domiciliu;c)cu 75% pt cea de-a treia cladire in afara celei de la adresa de domiciliu;d)cu 100% pentru cea de-a patra cladire si urmatoarele in afara celei de la adresa de domiciliu; Modul de calcul al impozitului pe teren pt persoanele fizice este prevazut la art. 256 din Legea nr. 571/2003 iar cuantumul impozitului pe teren pt fiecarte metru patrat pe anul 2006, este prevazut in HCLMA nr. 210/2005.
Contestatia privind impozitul stabilit se depune la organul fiscal, la Directia Venituri, b-dul Revolutiei nr. 97, camera 11, in cf cu prevederile art. 174 si 175 din OG nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modif si compl. ulterioare
Modul de solutionare a contestatiei este reglementat art. 183 din OG nr. 92/2003.
Pentru date suplimentare va sugeram sa accesati site-ul Primariei "www.primariaarad.ro" la rubrica Consiliul Local.

Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de opeter@inext.ro :
·  Bună ziua ,vă rog frumos ași dori să aflu ce acte sunt necesare pentru o persoană fizică autorizată pentru deschiderea unui atelier de prelucrător prin așchiere,cât este venitul anual obligatorie pentru plata impozitului și ce contribuții mai trebuie să plătescă o persoană fizică autorizată.Mulțumesc pentru răspuns
Raspuns din data de 15-02-2006 :
Actele necesare pentru aurorizarea unei persoane fizice (P.F.)atelier de prelucrator prin aschiere, sunt:
- 2 dosare plic
- 2 poze tip buletin
- 2 copii buletin de identitate(card)
- extras C.F. pentru sediu
- extras C.F. pentru punctul de lucru
- declaratie de accept a vecinilor(fata , spate, stanga, dreapta)
- cazier judiciar de la Politie
- adeverinta medicala eliberata de medicul de familie
- act de calificare pentru meseria de prelucrator prin aschiere.
Taxele pentru autorizatie sunt:
- 5 RON - cazier fiscal
- 54 RON - taxele ptr. obtinerea Certificatului de inmatriculare la Registrul Comertului
- 33 RON - taxa de eliberare a autorizatiei
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 10-02-2006 pusa de jurca_ciprian@yahoo.com :
·  in legatura cu locuintele ANL as dori sa stiu care este situatia acestora. Am intrebat la primaria Arad in urma cu circa 3 saptamani (astazi fiind 10.02.2006) daca se mai construiesc asemenea locuinte si mi s-a raspuns ca nu deoarece nu mai sunt fonduri de la guvern. As dorii sa-mi raspunde-ti si d-voastra la aceasta intrebare deoarece sunt 3 blocuri de locuinte in Micalaca la care se lucreaza de zor si care au proiectul leit cu celelalte blocuri ANL din zona prin urmare ma gandesc ca si acestea sunt ANL.
Raspuns din data de 16-02-2006 :
CRITERIILE-CADRU din Hotararea Guvernului nr. 816/2005
pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe și în repartizarea locuințelor pentru tineri, destinate închirierii
A. Criterii de acces la locuință:
1. Titularul cererii de locuință, care poate deveni beneficiar al unei repartiții de locuință pentru tineri, destinată închirierii, și titular al contractului de închiriere, trebuie să fie major, în vârstă de până la 35 de ani la data repartizării locuinței. Cererea de locuință se efectuează numai individual și în nume propriu.
Acte doveditoare: copie autentificată de pe actul de naștere și/sau de pe actul de identitate.
2. Titularul cererii de locuință și membrii familiei acestuia - soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia -, să nu dețină și să nu fi deținut o altă locuință în proprietate și/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuințe pentru tineri, destinată închirierii, în localitatea în care a solicitat locuință.
Acte doveditoare: declarații autentificate ale titularului cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia.
NOTĂ:
Restricția nu are în vedere locuințele înstrăinate în urma unei acțiuni de partaj sau locuințe trecute în proprietatea statului în mod abuziv și care nu au fost retrocedate în natură.
3. Titularul cererii de locuință să își desfășoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuințele. Pentru sectoarele municipiului București și comunele din județul Ilfov, limitrofe acestora, cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de consiliile locale, cu avizul Ministerului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, pentru fiecare amplasament al locuințelor, și se vor da publicității conform prevederilor art. 14 alin. (1) din normele metodologice.
Acte doveditoare: adeverință de la locul de muncă, însoțită de o copie de pe carnetul de muncă completat la zi.
4. Repartizarea locuințelor se face în limita fondului disponibil, luându-se în considerare atât locuințele libere din fondul existent, cât și locuințele ce urmează să fie finalizate în cadrul unor obiective de investiții aprobate și cuprinse în programul de construcții de locuințe pentru tineri, destinate închirierii.
NOTĂ:
- Lista de priorități se stabilește anual.
- Solicitanții înscriși în lista de priorități, cu respectarea criteriilor prevăzute la pct. 1, 2 și 3, care nu pot beneficia de repartizarea unei locuințe în limita fondului disponibil în anul respectiv, pot primi repartiții în anii următori, în limita fondului disponibil în fiecare an și în noua ordine de prioritate stabilită.
B. Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
1. Situația locativă actuală
1.1. Chiriaș în spațiu din fond locativ privat ................... 10 pct.
1.2. Tolerat în spațiu ............................................ 7 pct.
1.3. Suprafața locuibilă deținută (cu chirie, tolerat în spațiu):
- mp/locatar sau membru al familiei solicitantului:
a) mai mare de 15 mp și până la 18 mp inclusiv .................... 5 pct.
b) mai mare de 12 mp și până la 15 mp inclusiv .................... 7 pct.
c) 8 mp și până la 12 mp inclusiv ................................. 9 pct.
d) mai mică de 8 mp .............................................. 10 pct.
2. Starea civilă actuală
2.1. Stare civilă:
a) căsătorit ..................................................... 10 pct.
b) necăsătorit .................................................... 8 pct.
2.2. Nr. de persoane în întreținere:
a) copii
- 1 copil ......................................................... 2 pct.
- 2 copii ......................................................... 3 pct.
- 3 copii ......................................................... 4 pct.
- 4 copii ......................................................... 5 pct.
- > 4 copii ......................... 5 pct. + 1 pct. pentru fiecare copil
b) alte persoane, indiferent de numărul acestora .................. 2 pct.
3. Starea de sănătate actuală
Boala de care suferă solicitantul, un alt membru al familiei
sau aflat în întreținere necesită, potrivit legii, însoțitor
sau o cameră în plus .............................................. 2 pct.
4. Vechimea cererii solicitantului
4.1. până la 1 an ................................................. 1 pct.
4.2. între 1 și 2 ani ............................................. 3 pct.
4.3. între 2 și 3 ani ............................................. 6 pct.
4.4. între 3 și 4 ani ............................................. 9 pct.
4.5. pentru fiecare an peste 4 ani ................................ 4 pct.
5. Nivelul de studii și/sau de pregătire profesională
5.1. fără studii și fără pregătire profesională ................... 5 pct.
5.2. cu școală generală, fără pregătire profesională .............. 8 pct.
5.3. cu studii medii, fără pregătire profesională ................ 10 pct.
5.4. cu studii medii sau profesionale de specialitate și/sau
cu studii superioare de scurtă durată ............................ 13 pct.
5.5. cu studii superioare ........................................ 15 pct.
6. Situații locative sau sociale deosebite
6.1. tineri proveniți din case de ocrotire socială și care
au împlinit 18 ani ............................................... 15 pct.
6.2. tineri care au adoptat sau adoptă copii ..................... 10 pct.
6.3. tineri evacuați din case naționalizate ....................... 5 pct.
NOTĂ:
- Criteriile de ierarhizare stabilite prin punctaj se aplică numai solicitanților de locuință care au îndeplinit în totalitate criteriile specificate la lit. A de mai sus.
- În cazul înregistrării unor punctaje egale, solicitanții vor fi departajați în funcție de situația locativă constatată la data efectivă a repartizării locuințelor, având prioritate, numai în acest caz, solicitanții a căror situație locativă este sau poate deveni, în mod iminent, gravă. Dacă nici acest criteriu nu este suficient, departajarea se poate face în funcție de vechimea cererii solicitantului, luându-se în considerație data efectivă a înregistrării cererii (zi/lună/an), având prioritate, în acest caz, solicitantul a cărui cerere are vechime mai mare. În cazul când departajarea nu se poate efectua nici în baza acestor criterii, au prioritate solicitanții care au punctajul mai mare acordat pe baza criteriilor cu caracter de protecție socială (starea civilă + starea de sănătate actuală).
Mentionam ca prin Hotarare a Consiliului Local al Mun Arad pot fi modificate aceste criterii-cadru. Criteriile stabilite astfel vor fi afisate la sediul Primariei si publicate in mass-media locala. Inscrierea pe listele ANL pentru Municipiul Arad se va face aprox. in luna mai a.c.

Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 09-02-2006 pusa de dari_fast@yahoo.com :
·  Suntem tineri casatoriti , amandoi studenti .Cum putem sa ne inscriem in vederea obtinerii unui apartament chiar si cu 1 camera in blocuri ANL.
Raspuns din data de 09-02-2006 :
CRITERIILE-CADRU din Hotararea Guvernului nr. 816/2005
pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe și în repartizarea locuințelor pentru tineri, destinate închirierii
A. Criterii de acces la locuință:
1. Titularul cererii de locuință, care poate deveni beneficiar al unei repartiții de locuință pentru tineri, destinată închirierii, și titular al contractului de închiriere, trebuie să fie major, în vârstă de până la 35 de ani la data repartizării locuinței. Cererea de locuință se efectuează numai individual și în nume propriu.
Acte doveditoare: copie autentificată de pe actul de naștere și/sau de pe actul de identitate.
2. Titularul cererii de locuință și membrii familiei acestuia - soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia -, să nu dețină și să nu fi deținut o altă locuință în proprietate și/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuințe pentru tineri, destinată închirierii, în localitatea în care a solicitat locuință.
Acte doveditoare: declarații autentificate ale titularului cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia.
NOTĂ:
Restricția nu are în vedere locuințele înstrăinate în urma unei acțiuni de partaj sau locuințe trecute în proprietatea statului în mod abuziv și care nu au fost retrocedate în natură.
3. Titularul cererii de locuință să își desfășoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuințele. Pentru sectoarele municipiului București și comunele din județul Ilfov, limitrofe acestora, cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de consiliile locale, cu avizul Ministerului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, pentru fiecare amplasament al locuințelor, și se vor da publicității conform prevederilor art. 14 alin. (1) din normele metodologice.
Acte doveditoare: adeverință de la locul de muncă, însoțită de o copie de pe carnetul de muncă completat la zi.
4. Repartizarea locuințelor se face în limita fondului disponibil, luându-se în considerare atât locuințele libere din fondul existent, cât și locuințele ce urmează să fie finalizate în cadrul unor obiective de investiții aprobate și cuprinse în programul de construcții de locuințe pentru tineri, destinate închirierii.
NOTĂ:
- Lista de priorități se stabilește anual.
- Solicitanții înscriși în lista de priorități, cu respectarea criteriilor prevăzute la pct. 1, 2 și 3, care nu pot beneficia de repartizarea unei locuințe în limita fondului disponibil în anul respectiv, pot primi repartiții în anii următori, în limita fondului disponibil în fiecare an și în noua ordine de prioritate stabilită.
B. Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
1. Situația locativă actuală
1.1. Chiriaș în spațiu din fond locativ privat ................... 10 pct.
1.2. Tolerat în spațiu ............................................ 7 pct.
1.3. Suprafața locuibilă deținută (cu chirie, tolerat în spațiu):
- mp/locatar sau membru al familiei solicitantului:
a) mai mare de 15 mp și până la 18 mp inclusiv .................... 5 pct.
b) mai mare de 12 mp și până la 15 mp inclusiv .................... 7 pct.
c) 8 mp și până la 12 mp inclusiv ................................. 9 pct.
d) mai mică de 8 mp .............................................. 10 pct.
2. Starea civilă actuală
2.1. Stare civilă:
a) căsătorit ..................................................... 10 pct.
b) necăsătorit .................................................... 8 pct.
2.2. Nr. de persoane în întreținere:
a) copii
- 1 copil ......................................................... 2 pct.
- 2 copii ......................................................... 3 pct.
- 3 copii ......................................................... 4 pct.
- 4 copii ......................................................... 5 pct.
- > 4 copii ......................... 5 pct. + 1 pct. pentru fiecare copil
b) alte persoane, indiferent de numărul acestora .................. 2 pct.
3. Starea de sănătate actuală
Boala de care suferă solicitantul, un alt membru al familiei
sau aflat în întreținere necesită, potrivit legii, însoțitor
sau o cameră în plus .............................................. 2 pct.
4. Vechimea cererii solicitantului
4.1. până la 1 an ................................................. 1 pct.
4.2. între 1 și 2 ani ............................................. 3 pct.
4.3. între 2 și 3 ani ............................................. 6 pct.
4.4. între 3 și 4 ani ............................................. 9 pct.
4.5. pentru fiecare an peste 4 ani ................................ 4 pct.
5. Nivelul de studii și/sau de pregătire profesională
5.1. fără studii și fără pregătire profesională ................... 5 pct.
5.2. cu școală generală, fără pregătire profesională .............. 8 pct.
5.3. cu studii medii, fără pregătire profesională ................ 10 pct.
5.4. cu studii medii sau profesionale de specialitate și/sau
cu studii superioare de scurtă durată ............................ 13 pct.
5.5. cu studii superioare ........................................ 15 pct.
6. Situații locative sau sociale deosebite
6.1. tineri proveniți din case de ocrotire socială și care
au împlinit 18 ani ............................................... 15 pct.
6.2. tineri care au adoptat sau adoptă copii ..................... 10 pct.
6.3. tineri evacuați din case naționalizate ....................... 5 pct.
NOTĂ:
- Criteriile de ierarhizare stabilite prin punctaj se aplică numai solicitanților de locuință care au îndeplinit în totalitate criteriile specificate la lit. A de mai sus.
- În cazul înregistrării unor punctaje egale, solicitanții vor fi departajați în funcție de situația locativă constatată la data efectivă a repartizării locuințelor, având prioritate, numai în acest caz, solicitanții a căror situație locativă este sau poate deveni, în mod iminent, gravă. Dacă nici acest criteriu nu este suficient, departajarea se poate face în funcție de vechimea cererii solicitantului, luându-se în considerație data efectivă a înregistrării cererii (zi/lună/an), având prioritate, în acest caz, solicitantul a cărui cerere are vechime mai mare. În cazul când departajarea nu se poate efectua nici în baza acestor criterii, au prioritate solicitanții care au punctajul mai mare acordat pe baza criteriilor cu caracter de protecție socială (starea civilă + starea de sănătate actuală).
Mentionam ca prin Hotarare a Consiliului Local al Mun Arad pot fi modificate aceste criterii-cadru. Criteriile stabilite astfel vor fi afisate la sediul Primariei si publicate in mass-media locala. Inscrierea pe listele ANL pentru Municipiul Arad se va face aprox. in luna mai a.c.



Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved