Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74209999
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3817 din data: 25-10-2011 pusa de Rada cornelia :
·  Buna ziua, va rog a ma ajuta urgent cu o problema: locuiesc la etajul 4 a unui bloc, iar vecinul de langa a preluat abuziv uscatoria. Nu a incheiat niciun contract notarial, nu a platit nicio suma colocatarilor, se foloseste de ea ca de un spatiu propriu fara a avea acte, ci doar o intelegere scris de acum cativa ani , care insa stiu ca nu tine loc de contract. Va rog indrumati-ma unde pot face o sesizare in privinta asta. Se pot sesiza organele abilitate sau doar pe cale juduciara se poate recupera acel spatiu? Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 3816 din data: 21-10-2011 pusa de POPETIU MIRCEA OVIDIU :
·  ADMINISTRATORUL DE LA BLOC I ,STRADA ALEEA AGNITA; SOLOMON VASILE, NU MARE ARE CONDITIILE PT.CARE I S-A ELIBERAT ATASTAT ADMINISTATOR BLOC; 1. NU ARE STUDII MINIM LICEUL 2.ARE VARSTA DE PESTE 65 DE ANI 3.NU ARE CAZIERUL REACTUALIZAT 4.ESTE IN PROCES ,NU PREZINTA ACETELE PT.EXPERTIZA...

Intrebarea nr. 3815 din data: 21-10-2011 pusa de Ardelean :
·  In urma cu aprox.o luna, angajati ai firmei POLARIS au circulat prin cartier pentru incheierea unor contracte cu aceasta firma. Fiind la servici, mi-au lasat in cutia postala o notificare (mai bine spus \"amenintare\") prin care mi se cerea sa ma prezint la sediul lor pentru semnarea acestor contracte. Saptamana trecuta angajatii firmei mi-au lasat o noua notificare prin care mi se cerea sa ma prezint pentru plata facturii, deoarece nu am fost gasita acasa pentru a plati serviciile acestei firme.Ca si cetatean al acestei urbe imi pun intrebarea: cei care raspund de efectuarea aceste servicii pe ce planeta traiesc? Cum este posibil ca angajatii firmei sa se plimbe cu facturile dimineata, cand majoritatea cetatenilor sunt la servici? Si in plus, aceste facturi nu sunt lasate in cutia postala, pentru a le putea plati prin banca, asa cum se intampla cu plata altor utilitati (telefon, curent, apa, etc.).Este imposibil sa ne cerem de la servici de fiecare data cand trebuie platita factura de gunoi. Daca au hotarat ca aceste facturi sa fie inmanate NUMAI personal, desi nu exista o explicatie logica pentru aceasta, ar trebui ca angajatii sa circule prin cartiere si dupa-amiaza, atunci cand oamenii ajung de la servici si sunt acasa pentru a plati aceste facturi.

Intrebarea nr. 3814 din data: 21-10-2011 pusa de jipa aurel :
·  a-i voie sa-ti faci boxa la subsol,daca blocul nu este prevazut cu boxe ?

Intrebarea nr. 3813 din data: 20-10-2011 pusa de Teaha Daniela :
·  Buna ziua, va rog sa-mi spuneti daca se mai acorda alocatia de nastere pentru primii 4 copii (alocatia pt. copii nou-nascuti). Auzisem ca nu se mai acorda, dar vad ca pe site-ul dvs. apare in continuare lista cu acte necesare pt. obtinerea acestei alocatii. Va multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3817 din data: 25-10-2011 pusa de Rada cornelia :
·  Buna ziua, va rog a ma ajuta urgent cu o problema: locuiesc la etajul 4 a unui bloc, iar vecinul de langa a preluat abuziv uscatoria. Nu a incheiat niciun contract notarial, nu a platit nicio suma colocatarilor, se foloseste de ea ca de un spatiu propriu fara a avea acte, ci doar o intelegere scris de acum cativa ani , care insa stiu ca nu tine loc de contract. Va rog indrumati-ma unde pot face o sesizare in privinta asta. Se pot sesiza organele abilitate sau doar pe cale juduciara se poate recupera acel spatiu? Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 29-11-2011 :
Stimata doamna,
Pentru solutionarea situatiei semnalate, va indrumam sa va adresati presedintelui asociatiei de proprietari.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3816 din data: 21-10-2011 pusa de POPETIU MIRCEA OVIDIU :
·  ADMINISTRATORUL DE LA BLOC I ,STRADA ALEEA AGNITA; SOLOMON VASILE, NU MARE ARE CONDITIILE PT.CARE I S-A ELIBERAT ATASTAT ADMINISTATOR BLOC; 1. NU ARE STUDII MINIM LICEUL 2.ARE VARSTA DE PESTE 65 DE ANI 3.NU ARE CAZIERUL REACTUALIZAT 4.ESTE IN PROCES ,NU PREZINTA ACETELE PT.EXPERTIZA...
Raspuns din data de 03-11-2011 :
Stimate domn,



Ca urmare a sesizării dumneavoastră pe E-mail 317-2011 din 24.10.2011 înregistrată la Primăria Municipiului Arad vă comunicăm următoarele:

Pentru a verifica cele relatate de dumneavoastră, l-am invitat la sediul serviciului nostru din cadrul Primăriei Municipiului Arad pe domnul Solomon Vasile, administrator al condominiului situat pe Aleea Agnita, nr.1, bloc I. Dânsul s-a prezentat cu documentele solicitate de noi, respectiv lista de plată a cotelor de contribuție pentru cheltuielile comune pe luna iulie, august 2011, facturile și chitanțele aferente, situația soldurilor elementelor de activ și pasiv, registru procese verbale de adunare generală a asociației dumneavoastră de proprietari.

Din verificările efectuate s-a constatat că în decursul anului 2010 a avut loc ședința de adunare generală în cadrul căreia s-a ales comitetul executiv și comisia de cenzori, iar în funcția de președinte a comitetului executiv, respectiv președinte al asociației de proprietari a fost numit domnul Bene Nicolae. De asemenea în procesul verbal este menționat faptul că președintele va fi retribuit cu o sumă modică de 150 lei net lunar.

Totodată domnul administrator Solomon Vasile ne-a comunicat că în anul 2010 a încasat fondul de rulment pe aceeași chitanță cu cotele de contribuție lunare pentru părțile comune. Dânsul a recunoscut că a greșit, drept urmare, în luna septembrie 2011 fondul de rulment a fost încasat separat.

De asemenea s-a constatat faptul că din punct de vedere strict matematic, calculele privind modul de repartizare a cotelor de contribuție pentru părțile comune a fost efectuat corect. În cazul în care doriți o expertiză contabilă pe o perioadă mai îndelungată, recomandarea noastră este să angajați un expert contabil.

Vă informăm că legislația în vigoare ( O.G. 85/2002) la data când domnul Solomon Vasile a susținut examenul de atestare ca administrator de condominiu, nu prevedea obligativitatea studiilor liceale cu diplomă de bacalaureat.

Recomandarea noastră este să aveți întotdeauna în vedere buna înțelegere între membrii asociației și respectarea regulamentelor interne.

Sus

Intrebarea nr. 3815 din data: 21-10-2011 pusa de Ardelean :
·  In urma cu aprox.o luna, angajati ai firmei POLARIS au circulat prin cartier pentru incheierea unor contracte cu aceasta firma. Fiind la servici, mi-au lasat in cutia postala o notificare (mai bine spus \"amenintare\") prin care mi se cerea sa ma prezint la sediul lor pentru semnarea acestor contracte. Saptamana trecuta angajatii firmei mi-au lasat o noua notificare prin care mi se cerea sa ma prezint pentru plata facturii, deoarece nu am fost gasita acasa pentru a plati serviciile acestei firme.Ca si cetatean al acestei urbe imi pun intrebarea: cei care raspund de efectuarea aceste servicii pe ce planeta traiesc? Cum este posibil ca angajatii firmei sa se plimbe cu facturile dimineata, cand majoritatea cetatenilor sunt la servici? Si in plus, aceste facturi nu sunt lasate in cutia postala, pentru a le putea plati prin banca, asa cum se intampla cu plata altor utilitati (telefon, curent, apa, etc.).Este imposibil sa ne cerem de la servici de fiecare data cand trebuie platita factura de gunoi. Daca au hotarat ca aceste facturi sa fie inmanate NUMAI personal, desi nu exista o explicatie logica pentru aceasta, ar trebui ca angajatii sa circule prin cartiere si dupa-amiaza, atunci cand oamenii ajung de la servici si sunt acasa pentru a plati aceste facturi.
Raspuns din data de 29-11-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
SC Polaris M Holding SRL a stabilit programul de lucru al agentilor care distribuie facturile si incheie contractele de prestare a serviciului de salubrizare pe doua schimburi:intre orele 8.00 - 14.00 si 16.00 - 20.00.
La adresele unde utilizatorul serviciului de salubrizare (detinatorul locuintei) nu poate fi contactat, este lasata in cutia postala instiintarea privind necesitatea incheierii contractului de prestare a serviciului de salubrizare, respectiv cea privind necesitatea ridicarii facturilor emise de la punctul de lucru al societatii situat in Piata Plevnei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3814 din data: 21-10-2011 pusa de jipa aurel :
·  a-i voie sa-ti faci boxa la subsol,daca blocul nu este prevazut cu boxe ?
Raspuns din data de 09-11-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform prevederilor art. 3 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, se va obtine autorizatie de construire in vederea efectuarii lucrarilor necesare amenajarii boxei.
Pentru emiterea acesteia se va prezenta acordul legalizat al tuturor proprietarilor de apartamente din zona.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3813 din data: 20-10-2011 pusa de Teaha Daniela :
·  Buna ziua, va rog sa-mi spuneti daca se mai acorda alocatia de nastere pentru primii 4 copii (alocatia pt. copii nou-nascuti). Auzisem ca nu se mai acorda, dar vad ca pe site-ul dvs. apare in continuare lista cu acte necesare pt. obtinerea acestei alocatii. Va multumesc.
Raspuns din data de 29-11-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu Legea nr. 118/2010, privind unele masuri necesare in vederea restabilirii echilibrului bugetar, la art. 15 alin 1 litera j, este prevazut faptul ca se abroga art. 25 si 26 din Legea nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare.
In concluzie, nu se mai acorda alocatia pentru copiii nou nascuti.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved