Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74202276
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3568 din data: 10-03-2011 pusa de crisan adrian :
·   La imobilul de pe strada cuza voda nr. 43 ap.1 proprietatea statului cu chiriasii Crisan Florina Lavinia si Crisan Sebastian Lucian declarati la Directia fiscala ptr. plata chiriei la stat si salubritatea .in acel imobil mai locuieste din anul 2007 si o a treia persoana pe numele de MAIER pentru care de 4 ani de cand locuieste in acel apartament al imobilului ,acolo nu se plateste nici chirie si nici salubritate pentru cea de-a 3-a persoana respectiv MAIER.Rog insistent sa se i-a masurile de rigoare legate de aceasta problema ( cu amenda ,penalitati etc).Astept un raspun in acesta privinta pe adresa de mail nottara68@yahoo.com Va multumesc

Intrebarea nr. 3567 din data: 09-03-2011 pusa de Dunavete Mihai :
·  Buna ziua as dori si eu sa aflu unde pot sa ma adresez pentru a obtine autorizatie de transport sicrie,si persoane decedate,si daca am nevoie neaparat de o masina speciala pentru asa ceva sau pot sa imi folosesc masina proprie numa ca o modific putin am un brek.Si cam cit ma costa autorizatia asta???Va multumesc

Intrebarea nr. 3565 din data: 09-03-2011 pusa de Audi Paul :
·  Buna ziua, pentru izolarea termica in exterior a unui apartament situat la etajul II a blocului ,ce acte sunt necesare si ce costuri implica pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.

Intrebarea nr. 3564 din data: 08-03-2011 pusa de Popa Daniela Maria :
·  Buna ziua, as dori sa stiu daca rudele, respectiv fratii, pot fi martori la casatorie. Si intre ce ore se pot depune actele necesare? Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 3562 din data: 07-03-2011 pusa de saizu alexandra :
·  buna ziua.sunt studenta la Universitatea Cuza din Iasi si am de facut un proiect despre schimbarea destinatiei unei cladiri din patrimoniul public intr-o cladire de locuinte sociale.Cladirea este abandonata,neracordata la utilitati.Ce etape trebuiesc parcurse,autorizatii,avand in vedere ca eu am pus ca primaria initiaza acest proiect.Va multumesc si astept un raspuns.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3568 din data: 10-03-2011 pusa de crisan adrian :
·   La imobilul de pe strada cuza voda nr. 43 ap.1 proprietatea statului cu chiriasii Crisan Florina Lavinia si Crisan Sebastian Lucian declarati la Directia fiscala ptr. plata chiriei la stat si salubritatea .in acel imobil mai locuieste din anul 2007 si o a treia persoana pe numele de MAIER pentru care de 4 ani de cand locuieste in acel apartament al imobilului ,acolo nu se plateste nici chirie si nici salubritate pentru cea de-a 3-a persoana respectiv MAIER.Rog insistent sa se i-a masurile de rigoare legate de aceasta problema ( cu amenda ,penalitati etc).Astept un raspun in acesta privinta pe adresa de mail nottara68@yahoo.com Va multumesc
Raspuns din data de 31-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, functionarii publici, sunt obligati sa pastreze secretul asupra informatiilor pe care le detin ca urmare a exercitarii atributiilor de serviciu.
Informatii cu privire la impozite, taxe si alte sume datorate bugetului local se pot transmite numai autoritatilor publice, autoritatilor fiscale ale altor tari, autoritatilor judiciare, alte cazuri prevazute de lege.
Avand in vedere prevederile mai sus mentionate, nu putem furniza informatii referitoare la situatia fiscala a altor persoane.
In ceea ce priveste problema ridicata, a fost inaintata adresa Serviciului Impunere Persoane Fizice din cadrul Directiei Venituri, in vederea luarii masurilor care se impun.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3567 din data: 09-03-2011 pusa de Dunavete Mihai :
·  Buna ziua as dori si eu sa aflu unde pot sa ma adresez pentru a obtine autorizatie de transport sicrie,si persoane decedate,si daca am nevoie neaparat de o masina speciala pentru asa ceva sau pot sa imi folosesc masina proprie numa ca o modific putin am un brek.Si cam cit ma costa autorizatia asta???Va multumesc
Raspuns din data de 10-03-2011 :
Stimata domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In cazul in care aveti o firma cu sediul in municipiul Arad, va invitam sa va adresati Primariei Municipiului Arad, Serviciul Transport Public Local, Autorizatii Activitati Economice, in vederea obtinerii autorizatiei de transport si a copiei conforme a autorizatiei de transport pentru transport public local prin servicii funerare. Autorizatia are valabilitate nedeterminata, la eliberare se platesc 600 de lei si se vizeaza o data la 5 ani. Copia vonforma are valabilitate 5 ani si costa 600 de lei.
In cazul in care sediul firmei nu este in municipiul Arad, trebuie sa va adresati primariei de care apartineti.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3565 din data: 09-03-2011 pusa de Audi Paul :
·  Buna ziua, pentru izolarea termica in exterior a unui apartament situat la etajul II a blocului ,ce acte sunt necesare si ce costuri implica pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.
Raspuns din data de 04-04-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Izolarea in vederea reabilitarii termice se va face pe toata suprafata blocului (pe toate fatadele) numai in urma obtinerii unei autorizatii de construire conform prevederilor Legii nr. 50/1991, republicate si a Legii nr. 10/1995, republicate.
Prima etapa pentru autorizarea unei lucrari de constructii este obtinerea certificatului de urbanism.
Certificatul de urbanism este actul de informare prin care vi se fac cunoscute elemente privind regimul tehnic, juridic si economic si stabilesc cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul amplasamentului precum si lista cuprinzand avizele si acordurile necesare.
In vederea eliberarii certificatului de urbanism, trebuie sa depuneti la Serviciul de Relatii cu Publicul urmatoarele documente:
- cerere tip completa cu elementele de identificare ale solicitantului si imobilului, precum si cu precizarea solicitarii actului
- planuri topografice sau cadastrale vizate de OCPI Arad
- documentul de plata al taxei de eliberare a certificatului de urbanism.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3564 din data: 08-03-2011 pusa de Popa Daniela Maria :
·  Buna ziua, as dori sa stiu daca rudele, respectiv fratii, pot fi martori la casatorie. Si intre ce ore se pot depune actele necesare? Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 15-03-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Orice persoana cu buletin de identitate valabil, indiferent de gradul de rudenie, poate fi martor la cununia civila.
Programul Serviciului de Stare civila este intre orele 8:00 - 17:00 cu pauza intre orele 12:30 - 13:00.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3562 din data: 07-03-2011 pusa de saizu alexandra :
·  buna ziua.sunt studenta la Universitatea Cuza din Iasi si am de facut un proiect despre schimbarea destinatiei unei cladiri din patrimoniul public intr-o cladire de locuinte sociale.Cladirea este abandonata,neracordata la utilitati.Ce etape trebuiesc parcurse,autorizatii,avand in vedere ca eu am pus ca primaria initiaza acest proiect.Va multumesc si astept un raspuns.
Raspuns din data de 10-03-2011 :
Stimata doamna,
Pentru rezolvarea situatiei sesizate, va rugam sa va adresati Primariei Municipiului Iasi.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved