Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74206404
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3928 din data: 17-02-2012 pusa de Ardelean Eugen :
·  Buna ziua.Spuneti-mi va rog,daca am vandut garajul unei anumite persoane fizice,iar numita persoana a inaintat actele la primarie pt a trece garajul(spatiul inchiriat)pe numele lui,in cat timp se face radierea de la vechiul proprietar? Va multumesc

Intrebarea nr. 3927 din data: 15-02-2012 pusa de andrian simion :
·  Buna ziua!Am o nelamurire in legarura cu modul in care s-a facut regularizarea sumelor de bani(platite de noi ptr salubritate 2011).Am achitat impozitul pe cladire pe 2012 in valoare de 113.51,de ce impozitul ptr taxa auto nu figureaza pe chitanta(suma datorata sa fie cu minus)? De ce pe pagina d-voastra de internet cu taxe si impozite ne apare la penalitati suma de -36.15 la impozit taxa auto?De ce acea suma de -36.15 nu sa scazut din impozitul pe cladiri pe care l-am platit si peste cit timp si cum ne putem recupera banii achitati din ian 2011 in buzunarele primariei? Ar trebui sa primim si dobanda pe acei bani nu sa umblam pe drumuri sa ne recuperam banii.Anul trecut o neintelegere asemanatoare la regularizarea taxei auto din 2010 ptr care am platit taxa de somtie si executare silita ptr ce nu stiu?ca bani au fost ramasi de la impozitul masinii radiate doar ca cei de la taxe NU-SI FAC TREBA si pun oamenii pe drumuri facand cheltuieli suplimentare.

Intrebarea nr. 3926 din data: 15-02-2012 pusa de Bene Iosif :
·  Buna ziua.Locuesc intrun apartament cu sotia din 1962 la etjul 4.De vro 10-15 an se inuda prin infiltrtii,locuinta mea sus mentionat si inprezent zapada a inceput sa topesca a distrus zugravitul.Conform legii 230/2007 cap.iii.art.17.numa eu am obligatia sa platesc paguba facuta la alti locatar.Comitetul ce obligatii are fata de mine?Pentru ca nu primu si poate nici ultimu caz. Cu respect.

Intrebarea nr. 3924 din data: 15-02-2012 pusa de mena leahu :
·  in cazul in care detin un apartament la parterul unui imobil cu 24 ap cu S+P+spatiicomerciale iar in cf acest imobil al meu apare ca atelier reparatii auto ce trebuie sa fac ca sa il transform in spatiu comercial?Am nevoie de acordul vecinilor? Pot cere primariei sa il transforme avind in vedere ca acest spatiu a fost folosit din 1997 ca magazin mixt,apoi fast food si in tot acest timp s-au platit taxe si impozite la primarie si finante in urma inchirierii lui?

Intrebarea nr. 3922 din data: 14-02-2012 pusa de ander sabin :
·  dl.primar noi cetatenii care locuim in aradul-nou pe strazile laterale nu benificiem de dezepezire cu toate ca platim impozite si alte taxe locale abia mai putem intra pe stzi cu masina trotuaru la-m curatat ca buni cetateni dar strada care este datoria primariei este plina de zapada rusine sper sa nu aveti pretenti de voturi sa ne umpeti cutiile postale cu toto felul de promisiuni caci daca n-eam inselat odata a doua oara nu ati mintit si in privinta puneri in circulatie a trmvaelor pacat ca eu vam dat votul meu dar regret mati dezamagit si ca primar si ca partid PDL.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3928 din data: 17-02-2012 pusa de Ardelean Eugen :
·  Buna ziua.Spuneti-mi va rog,daca am vandut garajul unei anumite persoane fizice,iar numita persoana a inaintat actele la primarie pt a trece garajul(spatiul inchiriat)pe numele lui,in cat timp se face radierea de la vechiul proprietar? Va multumesc
Raspuns din data de 02-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
La art. 254 alin. 1 si 2 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, se prevede:
“In cazul unei cladiri care a fost dobandita sau construita de o persoana in cursul anului, impozitul pe cladire se datoreaza de catre persoana respectiva cu incepere de la data intai a lunii urmatoare celei in care cladirea a fost dobandita sau construita.”.
In cazul unei cladiri care a fost instrainata, demolata sau distrusa, dupa caz, in cursul anului, impozitul pe cladire inceteaza a se mai datora de persoana respectiva cu incepere de la data de intai a lunii urmatoare celei in care cladirea a fost instrainata, demolata sau distrusa.”
Orice persoana care dobandeste, construieste sau instraineaza o cladire are obligatia sa depuna o declaratie in acest sens la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale in termen de 30 de zile de la data la care s-au produs aceste modificari in conformitate cu art. 254 alin. 5 din Codul fiscal.
Prin urmare, in vederea radierii garajului, domnul Ardelean Eugen are obligatia ca in termen de 30 de zile de la data instrainarii acestuia sa se prezinte la Serviciul Contracte din cadrul Primariei Municipiului Arad pentru depunerea declaratiei fiscale, insotita de documentul justificativ ce atesta instrainarea garajului.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3927 din data: 15-02-2012 pusa de andrian simion :
·  Buna ziua!Am o nelamurire in legarura cu modul in care s-a facut regularizarea sumelor de bani(platite de noi ptr salubritate 2011).Am achitat impozitul pe cladire pe 2012 in valoare de 113.51,de ce impozitul ptr taxa auto nu figureaza pe chitanta(suma datorata sa fie cu minus)? De ce pe pagina d-voastra de internet cu taxe si impozite ne apare la penalitati suma de -36.15 la impozit taxa auto?De ce acea suma de -36.15 nu sa scazut din impozitul pe cladiri pe care l-am platit si peste cit timp si cum ne putem recupera banii achitati din ian 2011 in buzunarele primariei? Ar trebui sa primim si dobanda pe acei bani nu sa umblam pe drumuri sa ne recuperam banii.Anul trecut o neintelegere asemanatoare la regularizarea taxei auto din 2010 ptr care am platit taxa de somtie si executare silita ptr ce nu stiu?ca bani au fost ramasi de la impozitul masinii radiate doar ca cei de la taxe NU-SI FAC TREBA si pun oamenii pe drumuri facand cheltuieli suplimentare.
Raspuns din data de 06-03-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 342/2010 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2011, pentru persoanele fizice taxa speciala de salubritate este de 75 lei/persoana, achitandu-se pentru trei persoane suma de 225 lei.
Prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 175/2011 privind aprobarea unor masuri pentru reglementarea activitatii de salubrizare menajera in municipiul Arad, se abroga prevederile Hotararii nr. 331/2001, privind instituirea taxei speciale de salubritate precum si prevederile referitoare la taxa speciala de salubritate, aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 342/2010 privind stabilirea impozitelor locale.
Aceasta hotarare a intrat in vigoare incepand cu 01.08.2011, data la care concesionarul licentiat al serviciului public va incheia contracte direct cu utilizatorii.
Prin urmare, obligatia de plata privind taxa speciala de salubritate datorata bugetului local este de 131.25 lei pentru perioada 01.01.2011 - 31.07.2011.
Pentru diferenta achitata in plus in suma de 93.75 lei, contribuabilul poate depune o cerere de compensare in conformitate cu prevederile art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata si actualizata.
Intrucat pana la data de 31.12.2011, contribuabilul nu a depus cerere de compensare, suma de 93.75 lei achitata in plus la taxa speciala de salubritate la data de 14.03.2011, s-a compensat din oficiu cu impozitul pe mijlocul de transport aferent anului 2012.
In conformitate cu prevederile art. 264 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 301/2011 privind impozitele si taxele locale pentru anul 2012, impozitul pe mijlocul de transport pentru anul 2012 este stabilit in suma de 57,60 lei, in urma comensarii rezultand o suprasolvire (suma achitata in plus) la impozitul pe mijlocul de transport in suma de 36,15 lei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3926 din data: 15-02-2012 pusa de Bene Iosif :
·  Buna ziua.Locuesc intrun apartament cu sotia din 1962 la etjul 4.De vro 10-15 an se inuda prin infiltrtii,locuinta mea sus mentionat si inprezent zapada a inceput sa topesca a distrus zugravitul.Conform legii 230/2007 cap.iii.art.17.numa eu am obligatia sa platesc paguba facuta la alti locatar.Comitetul ce obligatii are fata de mine?Pentru ca nu primu si poate nici ultimu caz. Cu respect.
Raspuns din data de 17-02-2012 :
Stimate domn,

In urma sesizarii dumneavoastra trimisa pe forumul de pe site-ul institutiei noastre, daca va referiti la patrunderea apei in apartamentul proprietate personala prin acoperisul imobilului, care este parte comuna, va recomandam sa va adresați în scris conducerii asociației de proprietari din care faceti parte si sa aduceti problema dumneavoastra la cunostinta comitetului executiv, solicitand rezolvarea problemei si primirea unui raspuns scris cu privire la modul cum s-a decis ca aceasta sa se intample. Comitetul executiv va putea convoca o sedinta a adunarii generale, in care, eventual alaturi de alte probleme de interes comun, sa se puna in discutie si problema dumneavoastra si sa se voteze cu privire la modul de rezolvare al acesteia. In solicitarea dumneavoastra puteti mentiona faptul ca doriti repararea acoperisului din fodul de reparatii al asociatiei, deja existent sau care ar urma sa se constituie in acest scop. In cazul in care solicitarea dumneavoastra nu va fi aprobata din motive pe care nu le gasiti intemeiate, aveti posibilitatea de a va adresa instantei de judecata.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3924 din data: 15-02-2012 pusa de mena leahu :
·  in cazul in care detin un apartament la parterul unui imobil cu 24 ap cu S+P+spatiicomerciale iar in cf acest imobil al meu apare ca atelier reparatii auto ce trebuie sa fac ca sa il transform in spatiu comercial?Am nevoie de acordul vecinilor? Pot cere primariei sa il transforme avind in vedere ca acest spatiu a fost folosit din 1997 ca magazin mixt,apoi fast food si in tot acest timp s-au platit taxe si impozite la primarie si finante in urma inchirierii lui?
Raspuns din data de 07-03-2012 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Referitor la solicitarea de schimbare de destinatie a unui apartament la parterul unui imobil cu locuinte colective si spatii comerciale la parter, pentru schimbarea de destinatie din atelier reparatii auto in spatiu comercial este nevoie de autorizatie de construire potrivit prevederilor Legii nr. 50/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta documentatie presupune pe langa obtinerea avizelor si acordurilor solicitate initial prin certificatul de urbanism si o decizie a comitetului executiv al asociatiei de proprietari.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3922 din data: 14-02-2012 pusa de ander sabin :
·  dl.primar noi cetatenii care locuim in aradul-nou pe strazile laterale nu benificiem de dezepezire cu toate ca platim impozite si alte taxe locale abia mai putem intra pe stzi cu masina trotuaru la-m curatat ca buni cetateni dar strada care este datoria primariei este plina de zapada rusine sper sa nu aveti pretenti de voturi sa ne umpeti cutiile postale cu toto felul de promisiuni caci daca n-eam inselat odata a doua oara nu ati mintit si in privinta puneri in circulatie a trmvaelor pacat ca eu vam dat votul meu dar regret mati dezamagit si ca primar si ca partid PDL.
Raspuns din data de 05-03-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Operatorul specializat a intervenit pentru deszapezirea in ordinea prioritatilor prevazute in programul de deszapezire conform contractului de concesiune. Precizam ca s-a intervenit si pe strazile din cartiere, cu lucrari de pluguire a zapezii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved