Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74206868
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 4476 din data: 26-01-2015 pusa de Cojocariu Laura-Magdalena :
·  Buna seara, Legat de conditiile de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului m ar interesa anumite lamuriri.Sunt insarcinata in 30 de saptamani si urmeaza sa nasc la inceputul lunii aprilie.In cazul in care am realizat venituri doar in 3 luni din cele 12 luni anterioare nasterii copilului,pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?Mentionez ca de la incetarea cim cu acordul partilor,nu am beneficiat de indemnizatie de somaj,nu sunt studenta si nici nu m am aflat in una din situatiile prezentate pe site. Multumesc anticipat pentru raspuns.

Intrebarea nr. 4474 din data: 18-01-2015 pusa de POPA EUGEN :
·  buna ziua! LOCUIESC LA UN BLOC DIN CARTIERUL MICALACA SI AM O NECLARITATE CU PRIVIRE LA MODUL IN CARE ADMINISTRATORUL BLOCULUI APLICA LEGEA.LA INCEPUTUL ANULUI TRECUT S-A HOTARAT DE ASOCIATIA DE LOCATARI ADUNAREA UNEI SUME DE BANI PT REPARATII LA ACOPERIS, ACEL FOND DE REPARATII. S-A FIXAT LUNAR SUMA DE 94 RON DE APART. AM FOST DE ACORD URMAND SA PLATESC DAR AM AVUT O PERIOADA DE CATEVA LUNI IN CARE NU AM PUTUT DA ACESTI BANI. IN MOMENTUL IN CARE MI-AM REVENIT FINANCIAR AM INCEPUT SA ACHIT DIN FONDUL DE REPARATII. M-AM POMENIT CA DUPA 2 LUNI A INCEPUT SA IMI APLICE PENALIZARI DESI NU EXISTA O FACTURA DE LA FURNIZOR CARE NU SE PUTEA ACHITA DIN VINA MEA SI NICI UN TERMEN SCADENT PINA CAND AR TREBUI ACHITATI ACESTI BANI . IN MOMENTUL IN CARE AM CERUT EXLICATII MI-A SPUS CA ASA E LEGEA.VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI DE PARTEA CUI SE AFLA DREPTATEA. MULTUMESC

Intrebarea nr. 4473 din data: 16-01-2015 pusa de Cindisteanu Cristian :
·  Buna ziua,am cumparat un autoturism in 05.01.2015 inmatriculat in Arad,am contact vanzare-cumparare semnat de ambii,copie dupa C.I a fostului proprietar ,fisa de inmatriculare cu stampila de la biroul taxe si impozite a primariei orasului Simeria, asigurare RCA pe numele meu. Intrbarea este,tinand cont de faptul ca fostul proprietar nu mai este in tara ,daca eu noul proprietar avand copie dupa CI.a fostului proprietar si vin la Arad si platesc impozitul pe anul in curs pentru autoturismul cuparat,mi se elibereaza certificatul fiscal?Necesar pentru a putea inmatricula autoturismul. Va multumesc.

Intrebarea nr. 4489 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4471 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4476 din data: 26-01-2015 pusa de Cojocariu Laura-Magdalena :
·  Buna seara, Legat de conditiile de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului m ar interesa anumite lamuriri.Sunt insarcinata in 30 de saptamani si urmeaza sa nasc la inceputul lunii aprilie.In cazul in care am realizat venituri doar in 3 luni din cele 12 luni anterioare nasterii copilului,pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?Mentionez ca de la incetarea cim cu acordul partilor,nu am beneficiat de indemnizatie de somaj,nu sunt studenta si nici nu m am aflat in una din situatiile prezentate pe site. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Raspuns din data de 23-03-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Prestatii Sociale din cadrul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad:
Avand in vedere ca aveti domiciliul in localitatea Odvos, judetul Arad, va indrumam sa va adresati primariei in raza careia domiciliati, sau Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, informatii suplimentare la nr. de telefon 0257 280157.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4474 din data: 18-01-2015 pusa de POPA EUGEN :
·  buna ziua! LOCUIESC LA UN BLOC DIN CARTIERUL MICALACA SI AM O NECLARITATE CU PRIVIRE LA MODUL IN CARE ADMINISTRATORUL BLOCULUI APLICA LEGEA.LA INCEPUTUL ANULUI TRECUT S-A HOTARAT DE ASOCIATIA DE LOCATARI ADUNAREA UNEI SUME DE BANI PT REPARATII LA ACOPERIS, ACEL FOND DE REPARATII. S-A FIXAT LUNAR SUMA DE 94 RON DE APART. AM FOST DE ACORD URMAND SA PLATESC DAR AM AVUT O PERIOADA DE CATEVA LUNI IN CARE NU AM PUTUT DA ACESTI BANI. IN MOMENTUL IN CARE MI-AM REVENIT FINANCIAR AM INCEPUT SA ACHIT DIN FONDUL DE REPARATII. M-AM POMENIT CA DUPA 2 LUNI A INCEPUT SA IMI APLICE PENALIZARI DESI NU EXISTA O FACTURA DE LA FURNIZOR CARE NU SE PUTEA ACHITA DIN VINA MEA SI NICI UN TERMEN SCADENT PINA CAND AR TREBUI ACHITATI ACESTI BANI . IN MOMENTUL IN CARE AM CERUT EXLICATII MI-A SPUS CA ASA E LEGEA.VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI DE PARTEA CUI SE AFLA DREPTATEA. MULTUMESC
Raspuns din data de 26-01-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Sumele de bani reprezentand fond de reparatii, pe care adunarea generala a unei asociatii de proprietari a hotarat in mod statutar sa le incaseze de la proprietarii sai membri se supun aceluiasi regim de gestiune financiara ca si celelalte cheltuieli comune cu intretinerea. Prin urmare, pentru neplata lunara a respectivelor sume in termenul stabilit pentru plata tuturor cheltuielilor, asociatia de proprietari poate aplica penalizari pentru intarziere, calculate in conditiile legii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4473 din data: 16-01-2015 pusa de Cindisteanu Cristian :
·  Buna ziua,am cumparat un autoturism in 05.01.2015 inmatriculat in Arad,am contact vanzare-cumparare semnat de ambii,copie dupa C.I a fostului proprietar ,fisa de inmatriculare cu stampila de la biroul taxe si impozite a primariei orasului Simeria, asigurare RCA pe numele meu. Intrbarea este,tinand cont de faptul ca fostul proprietar nu mai este in tara ,daca eu noul proprietar avand copie dupa CI.a fostului proprietar si vin la Arad si platesc impozitul pe anul in curs pentru autoturismul cuparat,mi se elibereaza certificatul fiscal?Necesar pentru a putea inmatricula autoturismul. Va multumesc.
Raspuns din data de 06-02-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Potrivit pct. 116 alin. 1*1 din Hotararea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, la instrainarea unui mijloc de transport, proprietarul acestuia va transmite dobanditorului cartea de identitate a vehiculului, precum si certificatul fiscal, prin care se atesta ca are achitat impozitul aferent, pana la data de intai a lunii urmatoare celei in care s-a realizat transferul dreptului de proprietate, ca anexa la contractul de vanzare – cumparare. In ceea ce priveste certificatul fiscal, acesta se elibereaza in conditiile art. 113 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, titularului obligatiilor de plata sau imputernicitilor acestuia, potrivit art. 18 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003.
Astfel, demersurile de radiere a mijlocului de transport le poate efectua si cumparatorul, daca acesta prezinta organului fiscal imputernicirea, in original sau in copie legalizata din partea vanzatorului mijlocului de transport.
Potrivit art. 113 alin 4 si alin 5 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, pentru instrainarea dreptului de proprietate asupra cladirilor, terenurilor si a mijloacelor de transport, contribuabilii trebuie sa prezinte certificate de atestare fiscala prin care sa se ateste achitarea tuturor obligatiilor fiscale de plata datorate autoritatii administratiei publice locale in a carei raza se afla inregistrat fiscal bunul ce se instraineaza, potrivit alin 2, inclusiv sumele reprezentand amenzi existente in evidenta organului fiscal. Pentru bunul care se instraineaza, impozitul datorat este cel recalculat pentru a reflecta perioada din an in care impozitul se aplica persoanei care instraineaza, potrivit Codului fiscal. Actele prin care se instraineaza cladiri, terenuri, respectiv mijloace de transport, cu incalcarea prevederilor alin 4 sunt nule de drept.
Astfel, in momentul in care contribuabilul instraineaza un mijloc de transport, acesta trebuie sa obtina certificatul de atestare fiscala, care atesta ca are achitate toate obligatiile de plata fata de bugetul local, certificat pe care trebuie sa-l transmita dobanditorului.
Certificatul se poate elibera de catre organul fiscal chiar daca titularul acestuia are obligatii de plata scadente si neachitate la bugetul local, insa actul de instrainare este nul de drept.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4489 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 09-03-2015 :
Stimate domn,
Petitia dumneavoastra anterioara, cu nr. 4471/14.01.2015 a primit raspuns, postat la respectivul numar:

Raspuns din data de 19-02-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente din cadrul Primariei Municipiului Arad:
1. Ocuparea domeniului public in vederea desfasurarii unei activitati de comert este reglementataa de Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011 privind regulamentul de desfasurare a activitatilor comerciale in municipiul Arad, care este afisata pe site-ul Primariei Municipiului Arad.
2. Cererea pentru ocuparea domeniului public ( Anexa nr. 1 la Hotararea precizata mai sus) se depune la Primaria Municipiului Arad, Serviciul Relatii cu Publicul ( Palatul Cenad, camera 5).
3. Taxa pentru ocuparea domeniului public este de 3,4 lei/mp/zi, pentru locatia precizata de dumneavoastra, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 11/2015 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2015, anexa 1, capitolul X.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4471 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 19-02-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente din cadrul Primariei Municipiului Arad:
1. Ocuparea domeniului public in vederea desfasurarii unei activitati de comert este reglementataa de Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011 privind regulamentul de desfasurare a activitatilor comerciale in municipiul Arad, care este afisata pe site-ul Primariei Municipiului Arad.
2. Cererea pentru ocuparea domeniului public ( Anexa nr. 1 la Hotararea precizata mai sus) se depune la Primaria Municipiului Arad, Serviciul Relatii cu Publicul ( Palatul Cenad, camera 5).
3. Taxa pentru ocuparea domeniului public este de 3,4 lei/mp/zi, pentru locatia precizata de dumneavoastra, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 11/2015 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2015, anexa 1, capitolul X.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved