Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74208515
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 2595 din data: 04-03-2009 pusa de MARTIN CLAUDIA :
·  Va rog sa-mi spune-ti pana la ce data se pot prelungi autorizatiile de functionare si de orar?Va multumesc.

Intrebarea nr. 2586 din data: 04-03-2009 pusa de glogovecean claudia :
·  inchirierea unei camere pentru birou[punct de lucru,firmei la care sunt angajata] intr-un apartament in care locuiesc, ce taxe si impozite trebuiesc achitate, pentru 50 eur/luna chirie?ce acte sunt necesare pentru inchiriere?

Intrebarea nr. 2585 din data: 03-03-2009 pusa de iovanovics angel :
·   STIMSTE DOMNULE PRIMAR va deranjez si eu cu o intrebae in legatura cu strazile BABA NOVAC , VOLTA , si STR LUNGA unde cred ca stiti ca se baga canalizarea. in urma acestor lucrari ie un dezastru nu se poate circula nu putem sa ne deplasam ie un noroi de-necrazut. eu vorbesc in mumele tuturor vecinilor si tot ce vrem de la dumneavoastra este sa le suneti celor de la drumuri sau mucitorilor care se ocupa cu canalizarea sa ne puna macar pietis , nisip sau ceva sa putem sa circulam pe acese strazi. VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE

Intrebarea nr. 2584 din data: 03-03-2009 pusa de PELE IOAN CALIN :
·   Am depus cerere pentru locuinta A.N.L.si in anii trcecuti si stiu ca se primesc puncte in functie de vechimea cererii, si v-as ruga sa ma ajutati sa aflu numerele de inregistrare din anii precedenti cand sau alocat locuinte ,2006 si cred 2004 sau 2003.Multumesc

Intrebarea nr. 2583 din data: 03-03-2009 pusa de Negreu Agnes :
·  Am pus intrebarea nr.2513 din 28.01.2009, la care am primit urmatorul raspuns: \"operatorul de salubrizare SC Polaris M Holding SRL va efectua saptamanal o lucrare de salubrizare in locatia mentionata. Prima lucrarea fost efectuata in data de 04.02.2009.\" Va rog sa luati la cunostinta urmatoarele: in data de 04.02.2009 o femeie a maturat trecatoarea si a adunat gunoiul in gramezi pana la capat, dar gunoiul s-a ridicat doar pe 2/3 din trecatoare. De atunci a batut vantul, gunoiul s-a raspandit, a nins, zapada s-a topit si gunoiul se afla si in prezent raspandit pe 1/3 din trecatoare. Nu avem pretentia sa se mature saptamanal, o data pe luna ar fi minunat, dar la ora actuala am fi fericiti, daca s-ar ridica gunoiul care sa afla acolo, de cand s-a executat pavajul din trecatoare. Va multumim pentru intelegere.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2595 din data: 04-03-2009 pusa de MARTIN CLAUDIA :
·  Va rog sa-mi spune-ti pana la ce data se pot prelungi autorizatiile de functionare si de orar?Va multumesc.
Raspuns din data de 12-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele :
Autorizatiile de functionare si avizele pentru orarele de functionare se vizeaza pana la data de 30 aprilie 2009. Dupa aceasta data, vizarea se realizeaza numai dupa achitarea penalitatilor aferente taxelor si tarifelor.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2586 din data: 04-03-2009 pusa de glogovecean claudia :
·  inchirierea unei camere pentru birou[punct de lucru,firmei la care sunt angajata] intr-un apartament in care locuiesc, ce taxe si impozite trebuiesc achitate, pentru 50 eur/luna chirie?ce acte sunt necesare pentru inchiriere?
Raspuns din data de 09-04-2009 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata in M.O. nr.927/23.12.2003, cu toate modficarile ulterioare, la Titlul III impozit pe venit prevede:
Art.62
(1) Venitul brut reprezinta totalitatea sumelor in bani si/ sau echivalentul in lei al veniturilor in natura si se stabileste pe baza chiriei sau a arendei prevazute in contractul incheiat intre parti pentru fiecare an fiscal, indiferent de momentul incasarii chiriei sau arendei. Venitul brut se majoreaza cu valoarea cheltuielilor ce cad, conform dispozitiilor legale, in sarcina proprietarului, uzufructualului sau a altui detinator legal, daca sunt efectuate de cealalta parte contractanta, (…).
(2) Venitul net din cedarea folosintei bunurilor se stabileste prin deducerea din venitul brut a cheltuielilor determinate prin aplicarea cotei de 25% asupra venitului brut”.
H.G.44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicat in M.O.nr.112 din 6 februarie 2004, prevede la pct.138, cu referire la art. 62, alin (2) din L.571/2003:
„138. Venitul net se determina ca diferenta dintre sumele reprezentand chiria/ arenda in bani si /sau echivalentul in lei al veniturilor in natura, prevazute in contractul incheiat intre parti, si cota de cheltuiala forfetara de 25%, reprezentand cheltuieli deductibile aferente venitului.
139. Pentru recunoasterea deductibilitatii cheltuielii stabilite forfetar proprietarul nu este obligat sa prezinte organului fiscal documente justificative.
Cheltuiala deductibila aferenta venitului, stabilita in cota forfetara de 25% aplicata la venitul brut, reprezinta uzura bunurilor inchiriate si cheltuielile ocazionate de intretinerea si repararea acestora, impozitele ssi taxele pe proprietate datorate potrivit legii, comisionul retinut de intermediari (…)”
La art.82 din L.571/2003 se mentioneaza:
„Stabilirea platilor anticipate de impozit
ART.82
(1) Contribuabilii care realizeaza venituri din activitati independente, din cedarea folosintei bunurilor, cu exceptia veniturilor din arendare, precum si venituri din activitati agricole sunt obligati sa efectueze in cursul anului plati anticipate cu titlul de impozit, exceptandu-se cazul veniturilor pentru care platile anticipate se stabilesc prin retinere la sursa.
In cazul in care, potrivit clauzelor contractuale, venitul din cedarea folosintei bunurilor reprezinta echivalentul in lei al unei sume in valuta, determinarea venitului anual estimat se efectueaza pe baza cursului de schimb al pietei valutare, comunicat de Banca Nationala a Romaniei, din ziua precedenta celei in care se efectueaza impunerea.
(5) Pentru stabilirea platilor anticipate, organul fiscal va lua ca baza de calcul venitul anual estimat, in toate situatiile in care a fost depusa o declaratie privind venitul estimat pentru anul curent sau venitul net din declaratia privind venitul realizat pentru anul fiscal precedent, dupa caz. La stabilirea platiilor anticipate se utilizeaza cota de impozit de 16%, prevazuta la art. 43 alin.(1).”
In baza celor prezentate mai sus, avand in vedere ca din adresa dumneavoastra nu reiese data impunerii, respectiv data depunerii declaratiei estimative de venit (formularul 220), nu putem sa stabilim valoarea impozitului, dar solicitantul dumneavoastra va putea, pe baza celor prezentate, sa stabileasca impozitul pe venitul din inchiriere, in functie de data depunerii formularului mentionat.
Pentru a inregistra contractul de inchiriere la organul fiscal competent, proprietarul va depune la Serviciul Registru Contribuabili si Declaratii Fiscale Persoane Fizice un dosar care va contine:
- contract de inchiriere incheiat in trei exemplare;
- extras carte funciara (nu mai vechi de 6 luni);
- declaratia privind venitul estimat (formular 220), completata in doua exemplare cu venitul estimat;
- copie carte de identitate proprietar;
- copie carte de identitate chirias.
Compartiment Audiente


Sus

Intrebarea nr. 2585 din data: 03-03-2009 pusa de iovanovics angel :
·   STIMSTE DOMNULE PRIMAR va deranjez si eu cu o intrebae in legatura cu strazile BABA NOVAC , VOLTA , si STR LUNGA unde cred ca stiti ca se baga canalizarea. in urma acestor lucrari ie un dezastru nu se poate circula nu putem sa ne deplasam ie un noroi de-necrazut. eu vorbesc in mumele tuturor vecinilor si tot ce vrem de la dumneavoastra este sa le suneti celor de la drumuri sau mucitorilor care se ocupa cu canalizarea sa ne puna macar pietis , nisip sau ceva sa putem sa circulam pe acese strazi. VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE
Raspuns din data de 25-03-2009 :
Stimate Domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Adresa dumneavoastra a fost transmisa consultantului lucrarilor executate in cadrul obiectivului “Reabilitarea zonelor urbane care se confrunta cu deficiente majore ale sistemului de canalizare din Municipiul Arad”, pentru a dispune constructorului sa ia masurile necesare amenajarii strazilor din cadrul acestui obiectiv astfel incat sa se poata circula in conditii de siguranta.
Compartimentul Audiente

Sus

Intrebarea nr. 2584 din data: 03-03-2009 pusa de PELE IOAN CALIN :
·   Am depus cerere pentru locuinta A.N.L.si in anii trcecuti si stiu ca se primesc puncte in functie de vechimea cererii, si v-as ruga sa ma ajutati sa aflu numerele de inregistrare din anii precedenti cand sau alocat locuinte ,2006 si cred 2004 sau 2003.Multumesc
Raspuns din data de 18-03-2009 :
Stimate Domn,
Ca urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Numerele de inregistrare din anii precedentii sunt:
3157/809/2003
33215/02.08.2006
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2583 din data: 03-03-2009 pusa de Negreu Agnes :
·  Am pus intrebarea nr.2513 din 28.01.2009, la care am primit urmatorul raspuns: \"operatorul de salubrizare SC Polaris M Holding SRL va efectua saptamanal o lucrare de salubrizare in locatia mentionata. Prima lucrarea fost efectuata in data de 04.02.2009.\" Va rog sa luati la cunostinta urmatoarele: in data de 04.02.2009 o femeie a maturat trecatoarea si a adunat gunoiul in gramezi pana la capat, dar gunoiul s-a ridicat doar pe 2/3 din trecatoare. De atunci a batut vantul, gunoiul s-a raspandit, a nins, zapada s-a topit si gunoiul se afla si in prezent raspandit pe 1/3 din trecatoare. Nu avem pretentia sa se mature saptamanal, o data pe luna ar fi minunat, dar la ora actuala am fi fericiti, daca s-ar ridica gunoiul care sa afla acolo, de cand s-a executat pavajul din trecatoare. Va multumim pentru intelegere.
Raspuns din data de 18-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Zona la care vă referiți a fost inclusă în programul de lucrări de salubrizare manuală – odată pe saptamana. În perioada cu temperaturi negative nu s-au executat aceste lucrări, dar sunt prevăzute în comanda pentru luna martie, urmând să fie executate săptămânal.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved