Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74207606
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal ->

Întrebări
Intrebarea nr. 3952 din data: 25-03-2012 pusa de WARGA HELMUT :
·  Cine face controlul beneficiarii de ajutor pt incalzire, caci s-ar impune un control la blocul 580 str. alba Iulia in sensul ca exista proprietari care consider ca este just in orasul nostru sa nu avem in spital medicamente suficiente \"ca nu avem bani\"iar pt persoane cu venituri care sa-si permita sa circule cu masina (cu pretul de lux al benzinei), avem fonduri!?

Intrebarea nr. 3950 din data: 22-03-2012 pusa de stanescu alexandru :
·  as dori sa ma interesez ce trbuie facut pt, ca si in zona mea sa apara parcarile cu plata.ma refer la locurile dintre blocuri care se pot licita. as dori sa stiu daca in zona inconjuratoare a pietei agro-alimentare din vlaicu se poate face ceva.am probleme serioase in a gasi un loc cand vin seara acasa si nu din cauza pietarilor ci a locatarilor din zona. sant familii care au chiar si 3 masini parcate cea ce nu mise pare corect. as putea chiar si singur sa platesc pt. un loc de parcare? pe linga vecinii care au cate 2 sau chiar 3 masini parcate mai sant si cateva masini nemiscate de luni sau ani de zile. astpet raspuns si indrumari cu ceea ce pot face pt. a avea un loc de parcare. multumesc

Intrebarea nr. 3949 din data: 21-03-2012 pusa de Nagy Claudia :
·  Am achitat o taxa de poluare auto, in data de 05.08.2008, cand am achizitionat o masina second-hand, inmatriculata in Germania. Va rog sa imi comunicati daca exista posibilitatea recuperarii acestei taxe sau compensarea ei cu impozitul datorat, si ce demersuri ar trebui sa fac. Multumesc!

Intrebarea nr. 3948 din data: 14-03-2012 pusa de Cavasdan Sorin :
·  Buna ziua In luna iunie 2011, dupa cum cu siguranta cunoasteti, o parte din garajele din \"Zona 300\" au primit somatia de demolare. Eu am primit somatia cu nr. 40444/17.06.2011 semnata de Domnii Panda Marius si Onita Eugen. Desi garajele au fost demolate de proprietari in totalitate in termenul cerut am constatat ca la directia venituri pe anul 2012 figureaza ca am de plata o taxa pentru inchiriere teren garaje. La sfirsitul anului 2011 aveam achitate toate impozitele si taxele, aceasta taxa de 64,8 ron figureaza ca debit pe anul 2012, ramasitele, penalitatile si majorarile sunt zero. Va rog sa imi clarificati aceasta nedumerire

Intrebarea nr. 3946 din data: 07-03-2012 pusa de timariu stefan :
·  buna ziua , doresc sa cumpar un teren in zona Gradiste -Sanevit, cartierul din capatul str.Zarandului , si ma intereseaza daca se poate construi pe acest teren .Nr cadastral 9779 top : 201.1797/85 Cf 72548 Va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3952 din data: 25-03-2012 pusa de WARGA HELMUT :
·  Cine face controlul beneficiarii de ajutor pt incalzire, caci s-ar impune un control la blocul 580 str. alba Iulia in sensul ca exista proprietari care consider ca este just in orasul nostru sa nu avem in spital medicamente suficiente \"ca nu avem bani\"iar pt persoane cu venituri care sa-si permita sa circule cu masina (cu pretul de lux al benzinei), avem fonduri!?
Raspuns din data de 10-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile art. 30 alin 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 70/2011, "Primarii au obligatia de a efectua lunar, pana la inceputul sezonului rece urmator, la solicitarea agentiilor teritoriale, anchete sociale pentru verificarea veridicitatii datelor inscrise in declaratiile pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturilor acesteia pentru cel putin 60% dintre beneficiarii dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei.".
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3950 din data: 22-03-2012 pusa de stanescu alexandru :
·  as dori sa ma interesez ce trbuie facut pt, ca si in zona mea sa apara parcarile cu plata.ma refer la locurile dintre blocuri care se pot licita. as dori sa stiu daca in zona inconjuratoare a pietei agro-alimentare din vlaicu se poate face ceva.am probleme serioase in a gasi un loc cand vin seara acasa si nu din cauza pietarilor ci a locatarilor din zona. sant familii care au chiar si 3 masini parcate cea ce nu mise pare corect. as putea chiar si singur sa platesc pt. un loc de parcare? pe linga vecinii care au cate 2 sau chiar 3 masini parcate mai sant si cateva masini nemiscate de luni sau ani de zile. astpet raspuns si indrumari cu ceea ce pot face pt. a avea un loc de parcare. multumesc
Raspuns din data de 09-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform art. 2 alin. 3 din "Regulamentul de atribuire/licitare a locurilor de parcare in parcarile de resedinta din municipiul Arad" aprobat prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 439/28.12.2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 100/28.04.2011: "Locurile de parcare din parcarile de resedinta vor fi atribuite/licitate numai dupa amenajarea, semnalizarea verticala si orizontala si numerotarea acestora de catre administratorul parcarii de resedinta.".
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la sediul Serviciului Parcari, situat pe Bulevardul Revolutiei nr. 50, luni - joi intre orele 08.00 - 17.00 si vineri intre orele 08.00 - 14.00 sau la numarul de telefon 0257/252100.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3949 din data: 21-03-2012 pusa de Nagy Claudia :
·  Am achitat o taxa de poluare auto, in data de 05.08.2008, cand am achizitionat o masina second-hand, inmatriculata in Germania. Va rog sa imi comunicati daca exista posibilitatea recuperarii acestei taxe sau compensarea ei cu impozitul datorat, si ce demersuri ar trebui sa fac. Multumesc!
Raspuns din data de 02-05-2012 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
în ceea ce privește taxa pe poluare pentru autovehicule, Direcția Venituri nu are competențe în administrarea acesteia; conform O.U.G. nr.50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, taxa constituie venit la bugetul Fondului pentru mediu și se gestionează de Administrația Fondului de Mediu.
Taxa se calculează de organul fiscal competent din subordinea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, conform H.G. nr. 686/2008 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule.
Astfel, pentru informații cu privire la această taxă, d-na Nagy Claudia, va trebui să se adreseze Administrației Financiare a Municipiului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3948 din data: 14-03-2012 pusa de Cavasdan Sorin :
·  Buna ziua In luna iunie 2011, dupa cum cu siguranta cunoasteti, o parte din garajele din \"Zona 300\" au primit somatia de demolare. Eu am primit somatia cu nr. 40444/17.06.2011 semnata de Domnii Panda Marius si Onita Eugen. Desi garajele au fost demolate de proprietari in totalitate in termenul cerut am constatat ca la directia venituri pe anul 2012 figureaza ca am de plata o taxa pentru inchiriere teren garaje. La sfirsitul anului 2011 aveam achitate toate impozitele si taxele, aceasta taxa de 64,8 ron figureaza ca debit pe anul 2012, ramasitele, penalitatile si majorarile sunt zero. Va rog sa imi clarificati aceasta nedumerire
Raspuns din data de 02-05-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
în ceea ce privește garajul, situat în Arad, str. Ghe. Magheru bl.303, acesta a fost radiat din evidențele fiscale din sarcina d-lui Căvășdan Sorin, de către Serviciul Contracte din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Astfel, la data de 09.04.2012, dl. Căvășdan Sorin, nu mai figurează în evidența fiscală cu nicio obligație de plată pricind garajul respectiv.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3946 din data: 07-03-2012 pusa de timariu stefan :
·  buna ziua , doresc sa cumpar un teren in zona Gradiste -Sanevit, cartierul din capatul str.Zarandului , si ma intereseaza daca se poate construi pe acest teren .Nr cadastral 9779 top : 201.1797/85 Cf 72548 Va multumesc
Raspuns din data de 28-03-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumnevoastra va comunicam urmatoarele:
Zona la care faceti referire face parte din UTR 55 - zona cu interdictie de construire pana la elaborarea si aprobarea unei documentatii de urbanism in faza PUZ. Pentru a va informa cat mai corect, va indicam sa solicitati eliberarea unui certificat de urbanism de informare cu privire la conditiile in care se poate realiza o constructie in zona respectiva. Documentatia tehnica pentru eliberarea unui certificat de urbanism va respecta conditiile din Legea 50/91 republicata. Mentionam ca la data retrocedarii acestor terenuri, categoria de folosinta era de terenuri agricole.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204
,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238
,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272
,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306
,307,308,309,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,320,321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332,333,334,335,336,337,338,339,340
,341,342,343,344,345,346,347,348,349,350,351,352,353,354,355,356,357,358,359,360,361,362,363,364,365,366,367,368,369,370,371,372,373,374
,375,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391,392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408
,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442
,443,444,445,446,447,448,449,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476
,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510
,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544
,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,569,570,571,572,573,574,575,576,577,578
,579,580,581,582,583,584,585,586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,612


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved