Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74149905
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 4438 din data: 15-09-2006 pusa de moise3cristina@yahoo.com :
·  Sunt din Buzau si am un apartament la parter.Doresc sa stiu ce acte imi trebuie pentru a ridica un balcon si cat ma va costa.

Intrebarea nr. 4438 din data: 06-08-2006 pusa de mikyalfa48@yahoo.com :
·  Conform HCLMA nr. 350/2003 numarul maxim de autorizatii taxi care se elibereaza pentru transportul persoane in Municipiul Arad este 1200, acest numar fiind stabilit pentru o perioada de 5 ani. Cum va explicati ca exista pe site-ul primariei autorizatia taxi cu nr. 1210?

Intrebarea nr. 4438 din data: 02-08-2006 pusa de bobita_sin@yahoo.com :
·  De ce autorizatii are nevoie o firma de publicitate pentru a desfasura un eveniment intr-un loc public, situat in orasul d-voastra?? La organizarea acestui eveniment participa 4 fete care impart fluturase informationale si vor exista 2 standuri unde cetatenii interesati pot solicita informatii suplimentare si unde vor primi baloane si taloane de concurs.Suprafata necesara, estimata, 4mp. Si as dori sa stiu daca putem incheia aceste acte prin fax cu op-ul privind taxele necesare trimise prin fax, aflandu-ne in imposibilitatea de a ne deplasa pana in orasul dumneavoastra pentru a pregati actele necesare.Va multumesc,Bogdan

Intrebarea nr. 4438 din data: 31-07-2006 pusa de bugkiller22002@yahoo.it :
·  Buna ziua, am terminat liceu la profilul mate-info, acum sunt student la facultatea de informatica in anu 4, pot sa obtin autorizatie de pfa cu domeniul de activatea editare de programe? Am si un atestat profesional de la liceul pe care scrie competentze de operare pe calculator. Multumesc pentru un eventual raspuns.

Intrebarea nr. 4438 din data: 26-07-2006 pusa de alina221085@yahoo.com :
·  Buna ziua,va rog sa-mi spuneti ce acte sunt necesare in vederea initierii unei firme,,pf \"avand in vedera faptul ca sunt studenta ,daca pot beneficia de anumite reduceri.Va multumesc anticipat.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4438 din data: 15-09-2006 pusa de moise3cristina@yahoo.com :
·  Sunt din Buzau si am un apartament la parter.Doresc sa stiu ce acte imi trebuie pentru a ridica un balcon si cat ma va costa.
Raspuns din data de 03-10-2006 :
Buna ziua.
Conform prevederilor Legii nr.50/1991,privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, pentru construirea unui balcon este necesară obținerea unei autorizații de construire.
Prima etapă pentru eutorizarea unei lucrări de construcții este obținerea certificatului de urbanism.
Conform art.31(1)certificatul de urbanism se redactează în baza cererii și a documentațiilor depuse, în deplină concordanță cu prevederile documentațiilor de urbanism aprobate și cu situația reală din teren la data solicitării.
Conform alin(1) art.15 Secțiunea1 Cap.II din Anexa la Ordinul ministrului Transporturilor, construcțiilor și turismului nr.1430 din 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a legii nr.50/1991 republicată, modificată și completată privind autorizarea lucrărilor de construcții, documentele necesare emiterii certificatului de urbanism sunt: a)- cerere tip completată în conformitate cu precizările privind completarea acesteia, cu elemente de identificare ale solicitantului și imobilului, precum și cu precizarea scopului solicitării actului; b)- planuri topografice sau cadastrale la sc[rile 1:500, 1:2000 sau 1:10000, după caz, vizate de Oficiul de cadastru și publicitate; c)- documentul de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism.
Nu avem posibilitatea de a estima costurile implicate de realizarea balconului. Aceste costuri se vor estima de proiectantul lucrării.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 06-08-2006 pusa de mikyalfa48@yahoo.com :
·  Conform HCLMA nr. 350/2003 numarul maxim de autorizatii taxi care se elibereaza pentru transportul persoane in Municipiul Arad este 1200, acest numar fiind stabilit pentru o perioada de 5 ani. Cum va explicati ca exista pe site-ul primariei autorizatia taxi cu nr. 1210?
Raspuns din data de 07-08-2006 :
Conform HCLMA nr. 350/2003 numarul maxim de autorizatii taxi care se elibereaza pentru transportul persoane in Municipiul Arad este 1200, acest numar fiind stabilit pentru o perioada de 5 ani. Numarul maxim de autorizatii taxi care se elibereaza pentru transport bunuri este de 30, cf. art.(3). Deoarece pana in prezent 11 taximetristi sau operatori taxi au solicitat autorizarea pentru transport bunuri, avem autorizatii pana la nr.1211, restul locurilor pana la 1230 fiind libere pentru cei care vor solicita in continuare eliberarea de autorizatii taxi pentru transport bunuri.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 02-08-2006 pusa de bobita_sin@yahoo.com :
·  De ce autorizatii are nevoie o firma de publicitate pentru a desfasura un eveniment intr-un loc public, situat in orasul d-voastra?? La organizarea acestui eveniment participa 4 fete care impart fluturase informationale si vor exista 2 standuri unde cetatenii interesati pot solicita informatii suplimentare si unde vor primi baloane si taloane de concurs.Suprafata necesara, estimata, 4mp. Si as dori sa stiu daca putem incheia aceste acte prin fax cu op-ul privind taxele necesare trimise prin fax, aflandu-ne in imposibilitatea de a ne deplasa pana in orasul dumneavoastra pentru a pregati actele necesare.Va multumesc,Bogdan
Raspuns din data de 10-08-2006 :
Activitatea de publicitate sub forma prezentata de dvs. in Arad se poate realiza cu acordul primarului si avizul arhitectului-sef. Cuantumul taxelor pentru publicitate este in functie de suprafata ocupata pe domeniul public si nr. reclamelor volante si se achita la Directia Venituri din cadrul Primariei( fosta Directie Fiscala)
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 31-07-2006 pusa de bugkiller22002@yahoo.it :
·  Buna ziua, am terminat liceu la profilul mate-info, acum sunt student la facultatea de informatica in anu 4, pot sa obtin autorizatie de pfa cu domeniul de activatea editare de programe? Am si un atestat profesional de la liceul pe care scrie competentze de operare pe calculator. Multumesc pentru un eventual raspuns.
Raspuns din data de 02-08-2006 :
Puteti obtine autorizatia de P.F.prezentand ca si acte de calificare atat diploma de bac cat sia adeverinta care sa ateste faptul ca sunteti student la specializarea respectiva
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 26-07-2006 pusa de alina221085@yahoo.com :
·  Buna ziua,va rog sa-mi spuneti ce acte sunt necesare in vederea initierii unei firme,,pf \"avand in vedera faptul ca sunt studenta ,daca pot beneficia de anumite reduceri.Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 28-07-2006 :
Actele necesare:
-1 dosar plic
-2 poze tip carte identitate
-2 copii carte identitate
-extras Carte Funciara pentru sediu
-adeverinta medicala
-cazier judiciar
-dovada calificarii pentru activitatea care va fi trecuta pe autorizatie
Formularele tipizate se pot ridica de la camnera 5, zilnic, intre orele 8,00-20,00
Puteti beneficia de scutire taxa eliberare autorizatie si alte facilitati conf. prevederilor HGR nr. 166/2003
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved