Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74152138
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 3567 din data: 09-03-2011 pusa de Dunavete Mihai :
·  Buna ziua as dori si eu sa aflu unde pot sa ma adresez pentru a obtine autorizatie de transport sicrie,si persoane decedate,si daca am nevoie neaparat de o masina speciala pentru asa ceva sau pot sa imi folosesc masina proprie numa ca o modific putin am un brek.Si cam cit ma costa autorizatia asta???Va multumesc

Intrebarea nr. 3386 din data: 25-10-2010 pusa de CSEGEZI GABOR :
·  Buna ziua, as dori sa stiu care sunt demersurile si taxele necesare pentru a putea desfasura activitatea de vanzator ambulant in Mun. Arad cu ocazia sarbatorilor de Mos Nicolae, Valentines,1-8 Martie,etc. Trebuie neaparat PF sau AF?Multumesc.

Intrebarea nr. 3385 din data: 24-10-2010 pusa de Chis Nicoleta-Leontina :
·  Buna ziua ,am primit raspunsul la intrebarea 3376 ,dar am o nelamurire,noi nu avem medic de familie in Romania,cum procedam in continuare ??

Intrebarea nr. 3362 din data: 27-09-2010 pusa de neagu lucian :
·  Am verificat pe internet, cu dorinta de a plati on line - daca e cazul - impozite si taxe pt. PFA Neagu Lucian avand CUI 20316688 si F02/694/2003 - si nu poate fi gazita pe site. De ce ? Va rog sa ma informati. multumesc

Intrebarea nr. 3340 din data: 09-09-2010 pusa de ancxa :
·  buna ziua, as dori sa stiu daca doresc sa imi schimb orarul de functionare trebuie sa anunt la primarie??trebuie sa platec ceva taxa pentru schibare?va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3567 din data: 09-03-2011 pusa de Dunavete Mihai :
·  Buna ziua as dori si eu sa aflu unde pot sa ma adresez pentru a obtine autorizatie de transport sicrie,si persoane decedate,si daca am nevoie neaparat de o masina speciala pentru asa ceva sau pot sa imi folosesc masina proprie numa ca o modific putin am un brek.Si cam cit ma costa autorizatia asta???Va multumesc
Raspuns din data de 10-03-2011 :
Stimata domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In cazul in care aveti o firma cu sediul in municipiul Arad, va invitam sa va adresati Primariei Municipiului Arad, Serviciul Transport Public Local, Autorizatii Activitati Economice, in vederea obtinerii autorizatiei de transport si a copiei conforme a autorizatiei de transport pentru transport public local prin servicii funerare. Autorizatia are valabilitate nedeterminata, la eliberare se platesc 600 de lei si se vizeaza o data la 5 ani. Copia vonforma are valabilitate 5 ani si costa 600 de lei.
In cazul in care sediul firmei nu este in municipiul Arad, trebuie sa va adresati primariei de care apartineti.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3386 din data: 25-10-2010 pusa de CSEGEZI GABOR :
·  Buna ziua, as dori sa stiu care sunt demersurile si taxele necesare pentru a putea desfasura activitatea de vanzator ambulant in Mun. Arad cu ocazia sarbatorilor de Mos Nicolae, Valentines,1-8 Martie,etc. Trebuie neaparat PF sau AF?Multumesc.
Raspuns din data de 15-11-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Actele necesare desfasurarii activitatii de vanzator ambulant in Municipiul Arad sunt:
- cerere tip de la Camera 5, Primaria Municipiului Arad
- copie CUI (AF, PF)
- sau copie certificat de producator
- copie carte de identitate
Persoana care depune actele trebuie sa fie persoana juridica sau producator.
Sus

Intrebarea nr. 3385 din data: 24-10-2010 pusa de Chis Nicoleta-Leontina :
·  Buna ziua ,am primit raspunsul la intrebarea 3376 ,dar am o nelamurire,noi nu avem medic de familie in Romania,cum procedam in continuare ??
Raspuns din data de 09-11-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va aducem la cunostinta faptul ca certificatele medicale prenuptiale pot fi eliberate de institutiile medicale (spitale, policlinici), nu numai de catre medicul de familie.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3362 din data: 27-09-2010 pusa de neagu lucian :
·  Am verificat pe internet, cu dorinta de a plati on line - daca e cazul - impozite si taxe pt. PFA Neagu Lucian avand CUI 20316688 si F02/694/2003 - si nu poate fi gazita pe site. De ce ? Va rog sa ma informati. multumesc
Raspuns din data de 25-10-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform punctului 12 aliniatul 1 din Hotararea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal: " Persoanele fizice .... prevazute de titlul IX din Codul fiscal, precum si de prezentele norme metodologice, in calitatea lor de contribuabil, au obligatia sa contribuie prin impozitele si taxele locale stabilite de consiliile locale, .... intre limitele si in conditiile legii, la cheltuielile publice locale.".
Pana in prezent P.F.A. Neagu Lucian nu este inregistrat in evidenta Directiei Venituri ca si contribuabil, astfel ca nu are declarat niciun bun sau serviciu impozabil/taxabil.
In conformitate cu prevederile Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 430/2009, Anexa nr. 7.1., precum si a Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad de stabilire a impozitelor si taxelor din anii precedenti, persoanele fizice autorizate datoreaza taxa speciala de salubritate, avand obligatia depunerii la organul fiscal a unei declaratii in acest sens.
Pentru a putea efectua plati online, este necesar ca persoana sa se prezinte la sediul Directiei Venituri din Bulevardul Revolutiei nr. 97, registratura, pentru a fi inregistrat in evidenta fiscala ca platitor a impozitelor si taxelor locale.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3340 din data: 09-09-2010 pusa de ancxa :
·  buna ziua, as dori sa stiu daca doresc sa imi schimb orarul de functionare trebuie sa anunt la primarie??trebuie sa platec ceva taxa pentru schibare?va multumesc
Raspuns din data de 23-09-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Modificarea orarului de functionare se realizeaza prin anularea vechiului orar de functionare si depunerea unui nou dosar pentru obtinerea unui alt orar de functionare.
Pentru detalii va invitam la sediul Primariei Municipiului Arad, camera 5, de luni pana vineri, intre orele 8 - 18.00, sau sa sunati la numarul de telefon 0257281850, interior 314.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved