Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 1749 din data: 06-09-2007 pusa de Tataru Steluta : · Este obigatoriu acordul scris neautentificat al vecinilor in cazul construirii unei locuinte direct pe hotar?Mentionez ca actuala constructie este o casa cu 1 nivel si s-a construit in anul 2002.
-Care este distanta care trebuie sa ramana de la hotar pana la respectiva casa?
|
Raspuns din data de 12-09-2007 : Acordul vecinilor, exprimat in forma autentica, este necesar pentru constructiile noi, amplasate adiacent constructiilor existente sau in imediata lor vecinatate si numai daca sunt necesare masuri de interventie pentru protejarea acestora, pentru lucrari de constructii necesare in vederea schimbarii destinatiei in cladiri existente, precum si in cazul amplasarii de constructii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate.
Centrul de Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1586 din data: 25-05-2007 pusa de misu : · ce acte sunt necesare pt. AF s-au PF si daca se pot elibera in judet s-au se poate si cu viza de resedinta. merci
|
Raspuns din data de 31-05-2007 : Puteti obtine autorizatie de PF/AF, doar la localitatea unde aveti domiciliul stabil.
Actele necesare pentru eliberarea autorizatiei de persoana fizica:
- 2 dosare plic
- 2 poze tip B.I.
- 2 copii B.I./C.I.
- Cazier judiciar
- Cazier fiscal- Bucuresti
- Adeverinta medicala
- Extras CF pentru sediu sau contract de inchiriere + accept proprietar
- Act calificare
Taxe necesare:
- 12,5 RON- Verificare denumire
- 55 RON- Autorizatia
- 47,5 RON- obtinerea Certificatului de Inmatriculare in Registrul Comertului
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1557 din data: 10-05-2007 pusa de Diana : · Intentionez sa renovez casa si sa ridic o mansarda. Am perete comun cu un vecin, care la randul lui si-a ridicat o terasa acum cativa ani pentru care nu mi-a cerut acordul, terasa deschisa care da in curtea mea. Acum ca eu vreu sa ridic mansarda, care nu se va afla in fata casei lui, am nevoie de aprobarea lui? Si in cazul in care el nu este de acord, ce mai pot face eu? Ce alte variante am? Va rog sa imi raspundeti urgent daca e posibil. Va multumesc.
|
Raspuns din data de 22-05-2007 : In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Se solicita acordul vecinilor, in forma legala, pentru constructiile noi, amplasate adiacent constructiilor existente, sau in imediata vecinatate si numai daca sunt necesare masuri de interventie pentru protejarea acestora, pentru lucrari de constructii necesare in vederea schimbarii destinatiei in cladirile existente precum si in cazul amplasarii de constructii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate.
In ceea ce priveste cazul vecinului care a construit, nu putem da nici o informatie, intrucat nu cunoastem adresa acestuia.
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1535 din data: 02-05-2007 pusa de Adi : · Buna ziua,
As dorii sa stiu de ce autorizatii si ce acte am nevoie pt deschiderea unui punct de lucru in Arad, spatiu inchiriat, a unui pet-shop. In plus as dorii sa stiu ce autorizatii trebuie sa am pt amplasarea unei firme luminoase. Multumesc
|
Raspuns din data de 08-05-2007 :
Referitor la solicitarea dumnevoastra va comunicam urmatoarele:
In vederea deschiderii unui punct de lucru in municipiul Arad pentru activitate pet-shop aveti nevoie de autorizatie de functionare si aviz pentru orarul de functionare. In vederea obtinerii acestora trebuie sa depuneti o documentatie la camera 5 din cadrul Primariei Municipiului Arad.
1. Actele necesare pentru obtinerea autorizatiei de functionare conform Hotararii nr. 187/2006 a CLM Arad sunt urmatoarele:
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare ( se obține la camera 5 concomitent cu depunerea dosarului )
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 5 concomitent cu depunerea dosarului ). Pentru eliberarea pe loc a acestuia se achita taxa de urgență de 20 RON, în caz contrar acesta se obține în termen de 3 zile.
- doua dosare plic
Actele necesare pentru obtinerea avizului pentru orarul de functionare sunt urmatoarele:
- cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- PENTRU ORAR PESTE ORA 23 (IN ORAS) SAU ORA 1 ( PE STRAND) , DOVADA PRIVIND INDEPLINIREA CONDITIILOR DE PROTECTIE FONICA
2. In conformitate cu prevederile HCLM nr. 186/2006 privind publicitatea, reclama si afisajul in municipiul Arad, amplasarea casetelor luminoase se autorizeaza in conformitate cu prevederile Legii 50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructie.
Casetele luminoase, cu dimensiuni de maxim 0,70m/1 m se ancoreaza pe stalpii de furnizare a energiei electrice, in locatii avizate de Arhitectul Șef si cu acordul Politiei Rutiere, pe baza acordului expres al proprietarului stalpului si cu dovada incheierii unui contract.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa va adresati la Primaria Municipiului Arad, camera 5 de luni pina vineri intre orele 08,00 – 20,00.
Centrul de Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1529 din data: 27-04-2007 pusa de ZOLTAN : · ESTE NECESARA DECLARATIE AUTORIZ.DE FUNCTIONARE PT.TRANSPORT MARFA 7,5 T CAEN 6024 ?
|
Raspuns din data de 07-05-2007 : Nu este necesar.
Centrul de Informare Cetateni
|
Sus
|
|
|
|