Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74151625
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 1749 din data: 06-09-2007 pusa de Tataru Steluta :
·  Este obigatoriu acordul scris neautentificat al vecinilor in cazul construirii unei locuinte direct pe hotar?Mentionez ca actuala constructie este o casa cu 1 nivel si s-a construit in anul 2002. -Care este distanta care trebuie sa ramana de la hotar pana la respectiva casa?

Intrebarea nr. 1586 din data: 25-05-2007 pusa de misu :
·  ce acte sunt necesare pt. AF s-au PF si daca se pot elibera in judet s-au se poate si cu viza de resedinta. merci

Intrebarea nr. 1557 din data: 10-05-2007 pusa de Diana :
·  Intentionez sa renovez casa si sa ridic o mansarda. Am perete comun cu un vecin, care la randul lui si-a ridicat o terasa acum cativa ani pentru care nu mi-a cerut acordul, terasa deschisa care da in curtea mea. Acum ca eu vreu sa ridic mansarda, care nu se va afla in fata casei lui, am nevoie de aprobarea lui? Si in cazul in care el nu este de acord, ce mai pot face eu? Ce alte variante am? Va rog sa imi raspundeti urgent daca e posibil. Va multumesc.

Intrebarea nr. 1535 din data: 02-05-2007 pusa de Adi :
·  Buna ziua, As dorii sa stiu de ce autorizatii si ce acte am nevoie pt deschiderea unui punct de lucru in Arad, spatiu inchiriat, a unui pet-shop. In plus as dorii sa stiu ce autorizatii trebuie sa am pt amplasarea unei firme luminoase. Multumesc

Intrebarea nr. 1529 din data: 27-04-2007 pusa de ZOLTAN :
·  ESTE NECESARA DECLARATIE AUTORIZ.DE FUNCTIONARE PT.TRANSPORT MARFA 7,5 T CAEN 6024 ?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1749 din data: 06-09-2007 pusa de Tataru Steluta :
·  Este obigatoriu acordul scris neautentificat al vecinilor in cazul construirii unei locuinte direct pe hotar?Mentionez ca actuala constructie este o casa cu 1 nivel si s-a construit in anul 2002. -Care este distanta care trebuie sa ramana de la hotar pana la respectiva casa?
Raspuns din data de 12-09-2007 :
Acordul vecinilor, exprimat in forma autentica, este necesar pentru constructiile noi, amplasate adiacent constructiilor existente sau in imediata lor vecinatate si numai daca sunt necesare masuri de interventie pentru protejarea acestora, pentru lucrari de constructii necesare in vederea schimbarii destinatiei in cladiri existente, precum si in cazul amplasarii de constructii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1586 din data: 25-05-2007 pusa de misu :
·  ce acte sunt necesare pt. AF s-au PF si daca se pot elibera in judet s-au se poate si cu viza de resedinta. merci
Raspuns din data de 31-05-2007 :
Puteti obtine autorizatie de PF/AF, doar la localitatea unde aveti domiciliul stabil.
Actele necesare pentru eliberarea autorizatiei de persoana fizica:
- 2 dosare plic
- 2 poze tip B.I.
- 2 copii B.I./C.I.
- Cazier judiciar
- Cazier fiscal- Bucuresti
- Adeverinta medicala
- Extras CF pentru sediu sau contract de inchiriere + accept proprietar
- Act calificare

Taxe necesare:
- 12,5 RON- Verificare denumire
- 55 RON- Autorizatia
- 47,5 RON- obtinerea Certificatului de Inmatriculare in Registrul Comertului

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1557 din data: 10-05-2007 pusa de Diana :
·  Intentionez sa renovez casa si sa ridic o mansarda. Am perete comun cu un vecin, care la randul lui si-a ridicat o terasa acum cativa ani pentru care nu mi-a cerut acordul, terasa deschisa care da in curtea mea. Acum ca eu vreu sa ridic mansarda, care nu se va afla in fata casei lui, am nevoie de aprobarea lui? Si in cazul in care el nu este de acord, ce mai pot face eu? Ce alte variante am? Va rog sa imi raspundeti urgent daca e posibil. Va multumesc.
Raspuns din data de 22-05-2007 :
In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Se solicita acordul vecinilor, in forma legala, pentru constructiile noi, amplasate adiacent constructiilor existente, sau in imediata vecinatate si numai daca sunt necesare masuri de interventie pentru protejarea acestora, pentru lucrari de constructii necesare in vederea schimbarii destinatiei in cladirile existente precum si in cazul amplasarii de constructii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate.
In ceea ce priveste cazul vecinului care a construit, nu putem da nici o informatie, intrucat nu cunoastem adresa acestuia.
Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1535 din data: 02-05-2007 pusa de Adi :
·  Buna ziua, As dorii sa stiu de ce autorizatii si ce acte am nevoie pt deschiderea unui punct de lucru in Arad, spatiu inchiriat, a unui pet-shop. In plus as dorii sa stiu ce autorizatii trebuie sa am pt amplasarea unei firme luminoase. Multumesc
Raspuns din data de 08-05-2007 :

Referitor la solicitarea dumnevoastra va comunicam urmatoarele:
In vederea deschiderii unui punct de lucru in municipiul Arad pentru activitate pet-shop aveti nevoie de autorizatie de functionare si aviz pentru orarul de functionare. In vederea obtinerii acestora trebuie sa depuneti o documentatie la camera 5 din cadrul Primariei Municipiului Arad.
1. Actele necesare pentru obtinerea autorizatiei de functionare conform Hotararii nr. 187/2006 a CLM Arad sunt urmatoarele:
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare ( se obține la camera 5 concomitent cu depunerea dosarului )
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 5 concomitent cu depunerea dosarului ). Pentru eliberarea pe loc a acestuia se achita taxa de urgență de 20 RON, în caz contrar acesta se obține în termen de 3 zile.
- doua dosare plic
Actele necesare pentru obtinerea avizului pentru orarul de functionare sunt urmatoarele:
- cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- PENTRU ORAR PESTE ORA 23 (IN ORAS) SAU ORA 1 ( PE STRAND) , DOVADA PRIVIND INDEPLINIREA CONDITIILOR DE PROTECTIE FONICA

2. In conformitate cu prevederile HCLM nr. 186/2006 privind publicitatea, reclama si afisajul in municipiul Arad, amplasarea casetelor luminoase se autorizeaza in conformitate cu prevederile Legii 50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructie.
Casetele luminoase, cu dimensiuni de maxim 0,70m/1 m se ancoreaza pe stalpii de furnizare a energiei electrice, in locatii avizate de Arhitectul Șef si cu acordul Politiei Rutiere, pe baza acordului expres al proprietarului stalpului si cu dovada incheierii unui contract.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa va adresati la Primaria Municipiului Arad, camera 5 de luni pina vineri intre orele 08,00 – 20,00.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1529 din data: 27-04-2007 pusa de ZOLTAN :
·  ESTE NECESARA DECLARATIE AUTORIZ.DE FUNCTIONARE PT.TRANSPORT MARFA 7,5 T CAEN 6024 ?
Raspuns din data de 07-05-2007 :
Nu este necesar.

Centrul de Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved