Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74154517
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 1528 din data: 27-04-2007 pusa de Florin Grunberg :
·  Pentru un birou de traduceri (cod CAEN 7485) cu sediul in Timisoara si punct de lucru deschis in Arad este necesara autorizatie de functionare de la Primarie ?

Intrebarea nr. 1519 din data: 24-04-2007 pusa de PUI ELENA :
·   Pt.cod 9304 este necesara obtinerea autozatiei de functionare? Acordul vecinilor trebuie legalizat la notar? Va multumesc.

Intrebarea nr. 1442 din data: 20-03-2007 pusa de moni :
·  locuiesc intr-o curte cu mai multe apartamente(40) si as dori sa-mi fac deasupra usii de la intrare,inclusiv deasupra trotuarului o copertina.am nevoie de autorizatie?daca da,cum se poate obtine-rog raspuns.

Intrebarea nr. 1919 din data: 20-03-2007 pusa de moni :
·  locuiesc intr-o curte cu mai multe apartamente(40) si as dori sa-mi fac deasupra usii de la intrare,inclusiv deasupra trotuarului o copertina.am nevoie de autorizatie?daca da,cum se poate obtine-rog raspuns.

Intrebarea nr. 1429 din data: 15-03-2007 pusa de abel :
·  Buna, as dori sa stiu daca pot la parterul unui bloc de locuinte, sa deschid o pizzerie cu servirea pe geam (sau usa in locul geamului, fara mese si scaune, doar la pachet take away)? Va multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1528 din data: 27-04-2007 pusa de Florin Grunberg :
·  Pentru un birou de traduceri (cod CAEN 7485) cu sediul in Timisoara si punct de lucru deschis in Arad este necesara autorizatie de functionare de la Primarie ?
Raspuns din data de 07-05-2007 :
Este necesar numai in cazul in care activitatea de traducere nu este autorizata de Ministerul Justitiei.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1519 din data: 24-04-2007 pusa de PUI ELENA :
·   Pt.cod 9304 este necesara obtinerea autozatiei de functionare? Acordul vecinilor trebuie legalizat la notar? Va multumesc.
Raspuns din data de 03-05-2007 :
In conformitate cu prevederile HCLM nr. 187/2006, modificata, pentru codul 9304 este necesara obtinerea autorizatiei de functionare. In cazul in care firma dumneavoastra este deschisa dupa data de 30.11.2006 este necesar si acordul vecinilor. Acesta se obtine pe baza unui tabel si acesta va fi legalizat la notar din punct de vedere al autenticitatii semnaturilor.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1442 din data: 20-03-2007 pusa de moni :
·  locuiesc intr-o curte cu mai multe apartamente(40) si as dori sa-mi fac deasupra usii de la intrare,inclusiv deasupra trotuarului o copertina.am nevoie de autorizatie?daca da,cum se poate obtine-rog raspuns.
Raspuns din data de 28-03-2007 :
Referitor la intrebarea dumneavoastra, va informam urmatoarele:
In vederea realizarii unei copertine deasupra intrarii la apartamentul pe care-l detineti, este necesara obtinerea unei autorizatii de construire.
In vederea autorizarii se va obtine un certificat de urbanism.
Certificatul de urbanism este un act de informare, prin care se fac cunoscute solicitantului conditiile ce trebuiesc indeplinite si avizele necesare in vederea autorizarii lucrarii.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1919 din data: 20-03-2007 pusa de moni :
·  locuiesc intr-o curte cu mai multe apartamente(40) si as dori sa-mi fac deasupra usii de la intrare,inclusiv deasupra trotuarului o copertina.am nevoie de autorizatie?daca da,cum se poate obtine-rog raspuns.
Raspuns din data de 01-04-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Montarea unei copertine se poate face doar in baza autorizatiei de construire , emisa in conditiile Legii 50/1991, republicata, privind autorizarea lucrarilor de constructii.
Primul demers este solicitarea unui certificat de urbanism, pe baza unei cereri tip(se gaseste pe pagina de internet, rubrica Formulare sau la camera 5 - Serviciul Relatii cu Publicul), insotita de plan de situatie cu ridicare topografica si viza Oficiului Cadastru si Publicitate Imobiliara, in doua exemplare.
Cererea se depune la Primaria Municipiului Arad, camera 5, Serviciul Relatii cu Publicul, zilnic, intre orele:8.00-20.00.
Mai multe informatii la telefon: 0257-284744.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1429 din data: 15-03-2007 pusa de abel :
·  Buna, as dori sa stiu daca pot la parterul unui bloc de locuinte, sa deschid o pizzerie cu servirea pe geam (sau usa in locul geamului, fara mese si scaune, doar la pachet take away)? Va multumesc.
Raspuns din data de 23-03-2007 :
in legatura cu intrebarea dumneavostra,va comunicam urmatoarele:
Puteti face acest lucru, cu :
-obtinerea acordului tuturor proprietarilor de apartamente si cu avizul Asociatiei de proprietari
-obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism si a unei expertize tehnice(pt. usa sau alte modificari interioare sau exterioare)
-prin intocmirea unei documentatii elaborate in conformitate cu legislatia in vigoare.

Dupa modificarea spatiului din spatiu de locuit in spatiu comercial, veti avea nevoie de autorizatie privind desfasurarea unei activitati de alimentatie publica si aviz pentru orarul de functionare. Pentru aceasta aveti nevoie de urmatoarele documente:

Autorizatia privind desfasurarea activitatii de alimentatie publica si avizul orarului de functionare - Hotararea nr.187/2006 a CLM Arad.
*Cererea pentru obtinerea autorizatiei(formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
-Act constitutiv al societatii(statut, contract de societate)sau autorizatia emisa in baza Legii nr.300/2004;
-Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si anexele aferente
-Titlul asupra imobilului/imobilelor
-Declaratia punctului/punctelor de lucru la Oficiul Registrului Comertului prin cerere de inscriere de mentiuni, conformLegii nr.26/1990, republicata sau la Administratia Finantelor Publice conform Legii nr.241/2005, privind combatereaevaziunii fiscale.
-Acorduri, avize, autorizatii, licente ale institutiilor de specialitate, expres stabilite si prevazute de legislatia in vigoare, in functie de codul CAEN, pentru fiecare locatie in care se desfasoara activitatea de alimentatie publica.
-dovada platii taxei speciale de salubrizare;(se obtine la camera 5, concomitent cu depunerea dosarului)
-certificat fiscal, emis de Directia Venituri din cadrul Primariei Municipiului Arad(se obtine la camera 5 concomitantcu depunerea dosarului).Pentru eliberarea pe loc a acestuia se achita taxa de urgenta de 20 RON, in caz contraracesta se obtine in termen de 3 zile.

*Cererea pentru obtinerea avizului pentru orarul de functionare:
-certificatul de inregistrare la Registrul Comertului,
-anexa la certificatul de inregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce contine acordurile si avizele ministerelor cu drept de avizare, conform O.U.G. 76/2001 sau dupa caz, certificatul constatator eliberat in conformitate cu dispozitiile Legii 359/2004.
-Hotararea Adunarii Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23.00, indiferent daca in local se difuzeaza muzica sau nu dupa aceasta ora-in cazul localurilor situate in condominii
-declaratia pe propria raspundere privind tipul unitatii de alimentatie publica, conform prevederilor H.G.843/1999.
-dovada indeplinirii conditiilor de protectie fonica.
La eliberarea AUTORIZATIEI DE ALIMENTATIE PUBLICA si avizului pentru ORARUL DE FUNCTIONARE:
-Cerere pentru eliberarea autorizatiei de alimentatie publica.......1+TVA RON
-Taxa pentru eliberarea autorizatieide alimentatie publica.......3000 RON
-Autorizatia de alimentatie publica(formular)........3+TVA RON
-Cerere pentru eliberarea Avizului pentru orarul de functionare........1+TVA RON
-Tarif pentru eliberarea avizului pentru orarul de functionare........200+TVA RON
-Aviz orar de functionare(formular)..............3+TVA RON
___________________________________________________________
TOTAL: 208 RON +TVA +3000 RON
Centrul de Informare Cetateni.

Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved