Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74153513
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 4290 din data: 31-07-2013 pusa de bejan tatiana :
·  Buna ziua! Ma intereseaza daca am nevoie de autorizatie pt taierea a 2 nuci mari din fata casei in care locuim. Sunt inalti si foarte aproape de casa, radacinile fiind periculoase pt fundatie. Precizez ca vom planta alti copaci in locul acela. Multumim!

Intrebarea nr. 4281 din data: 23-07-2013 pusa de Lodi Suzana :
·  Buna ziua! Cat timp am la dispozitie sa imi fac autorizatia de functionare in cazul unui PFA(coafura si alte activitati de infrumusetare)? In cazul in care la punctul de lucru nu am vecini, mi se va mai cere la primarie acordul vecinilor? Mentionez ca am depus acordul vecinilor de la sediul profesional la Registrul Comertului.

Intrebarea nr. 4279 din data: 22-07-2013 pusa de Damian Claudiu :
·  Buna ziua. Reprezint Asociatia pentru Protectia Mediului, Turism si Educatie Arad si as dori sa stiu, care este procedura pe care trebuie sa o urmam, pentru a obtine o autorizatie pentru impartirea de pliante [pliante cu caracter informativ despre activitatile asociatiei sau evenimentele acesteia] in zona centrala a orasului Arad 1 zi/luna. Mentionam faptul ca, am mai trimis o solicitare pe adresa Primariei in legatura cu alt subiect, dar nu am primit nici un raspuns la acea solicitare. Daca se poate sa verificati si de-asemenea sa ne oferiti un raspuns via e-mail, am fi extrem de multumiti. Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4256 din data: 27-05-2013 pusa de Mercutia Eugen :
·  Buna ziua Este necesara obtinerea unei autorizatii pentru inlocuirea tiglelor acoperisului de la adresa de mai sus (executia urmand a fi realizata in regie proprie)? Va multumesc

Intrebarea nr. 4233 din data: 16-04-2013 pusa de claudiu gabriel :
·  buna ziua as dori sa imi fac o mansarda si as vrea sa stiu de ce acte as avea nevoie pt a putea incepe constructia ?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4290 din data: 31-07-2013 pusa de bejan tatiana :
·  Buna ziua! Ma intereseaza daca am nevoie de autorizatie pt taierea a 2 nuci mari din fata casei in care locuim. Sunt inalti si foarte aproape de casa, radacinile fiind periculoase pt fundatie. Precizez ca vom planta alti copaci in locul acela. Multumim!
Raspuns din data de 12-08-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va aducem la cunostinta faptul ca petitiile anonime si cele care nu contin datele de identificare ale petitionarului se claseaza, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind activitatea de solutionare a petitiilor. Va rugam sa reveniti cu adresa dumneavoastra pentru a putea comunica sesizarea dumneavoastra serviciului de specialitate din cadrul primariei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4281 din data: 23-07-2013 pusa de Lodi Suzana :
·  Buna ziua! Cat timp am la dispozitie sa imi fac autorizatia de functionare in cazul unui PFA(coafura si alte activitati de infrumusetare)? In cazul in care la punctul de lucru nu am vecini, mi se va mai cere la primarie acordul vecinilor? Mentionez ca am depus acordul vecinilor de la sediul profesional la Registrul Comertului.
Raspuns din data de 30-07-2013 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru obtinerea autorizatiei de functionare si a avizuui orarului de functionare trebuie in termen de 90 de zile sa veniti la camera 3, Palatul Cenad, sa faceti demersurile necesare pentru obtinerea acesteia. In cazul in care pe extrasul de carte funciara pentru punctul de lucru este trecut spatiu comercial, nu aveti nevoie de acordul vecinilor. Pentru precizari suplimentare va invitam in Palatul Cenad, camera 3, de luni pana joi intre orele 8.00 - 17.00 si vineri intre orele 8.00 - 16.00.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4279 din data: 22-07-2013 pusa de Damian Claudiu :
·  Buna ziua. Reprezint Asociatia pentru Protectia Mediului, Turism si Educatie Arad si as dori sa stiu, care este procedura pe care trebuie sa o urmam, pentru a obtine o autorizatie pentru impartirea de pliante [pliante cu caracter informativ despre activitatile asociatiei sau evenimentele acesteia] in zona centrala a orasului Arad 1 zi/luna. Mentionam faptul ca, am mai trimis o solicitare pe adresa Primariei in legatura cu alt subiect, dar nu am primit nici un raspuns la acea solicitare. Daca se poate sa verificati si de-asemenea sa ne oferiti un raspuns via e-mail, am fi extrem de multumiti. Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 05-08-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In vederea emiterii avizului pentru distribuire fluturasi si alte materiale promotionale in spatiul public, se vor depune urmatoarele acte:
- cerere tip (formular tipizat de la Serviciul Relatii cu Publicul - Camera 5, Palaul Cenad) competat de catre solicitant,
- acte firma (C.U.I.)/ copie act de identitate participant la activitate,
- model fluturas/material publicitar.
Actele se depun la Serviciul Relatii cu Publicul cu cel putin 10 zile lucratoare inainte de desfasurarea publicitatii. Costul publicitatii este de 0,34 lei/fluturas.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4256 din data: 27-05-2013 pusa de Mercutia Eugen :
·  Buna ziua Este necesara obtinerea unei autorizatii pentru inlocuirea tiglelor acoperisului de la adresa de mai sus (executia urmand a fi realizata in regie proprie)? Va multumesc
Raspuns din data de 17-07-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile art. 11 lit a din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii:
"Se pot executa fara autorizatie de construire urmatoarele lucrari care nu modifica structura de rezistenta si/sau aspectul arhitectural al constructiilor:
a. reparatii la imprejmuri, acoperisuri, invelitori sau terase, atunci cand se schimba forma acestora si materialele din care sunt executate".
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4233 din data: 16-04-2013 pusa de claudiu gabriel :
·  buna ziua as dori sa imi fac o mansarda si as vrea sa stiu de ce acte as avea nevoie pt a putea incepe constructia ?
Raspuns din data de 14-05-2013 :
Stimate domn,
In vederea executarii unei mansarde aveti nevoie de autorizatie de construire care va fi emisa de Primaria Municipiului Arad pe baza unei documentatii tehnice elaborate in conditiile legii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved