Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74147766
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 3674 din data: 31-05-2011 pusa de ILUTIU SIMINA EUNICE :
·  Buna ziua, Locuim la etajul 1 al unui bloc la al carui parter se afla un bar. Suntem deranjati aproape zilnic atat de galagia din local, cat si de cea de la terasa localului unde clinetii stau si dupa ora 12-1 noaptea. Mentionez ca barul a primit autorizatia de constructie si functionare pe baza acordului asociatiei de proprietari, si fara cel al vecinilor direct afectati pe verticala, respectiv noi. Am facut o sesizare la primarire privind acest aspect si am primit raspuns (nr. ad. 72888/19.11.2007) ca in cazul in care consideram ca acordul asociatiei este ilegal sa me adresam asociatiei in vederea contestarii acesteia. Nu consideram acordul asociatiei ilegal, ci primirea autorizatiei din partea primariei fara acordul nostru. In repetate randuri am anuntat politia legat de deranjarea linistii publice si sfatul primit din partea dumnealor e ca trebuie sa ne adresam primariei pentru a solutiona aceasta problema. Va rog sa imi spuneti care sunt demersurile legale pentru anularea autorizatiei si pentru impunerea respectarii linistii publice de catre partea reclamata. Va multumesc.

Intrebarea nr. 3663 din data: 20-05-2011 pusa de Diana Mihoi :
·  Buna ziua. Ma intereseaza sa aflu care este limita maxima de deciblei in cazul unei sali de spectacole si concerte, mai ales intr-o zona populata din jurul locatiei. In plus, as vrea sa stiu care sunt procedurile impreuna cu autoritatea in cauza pentru a antifona locatia, astfel incat sa fie perfect legal si fara nici o stanjenire a imprejurimilor. Multumesc

Intrebarea nr. 3657 din data: 17-05-2011 pusa de cata :
·  pot conduce un moped de 49 dc am permis pt categoria B rog raspuns multumesc anticipat

Intrebarea nr. 3642 din data: 06-05-2011 pusa de KIFOR ANDREEA BIANCA :
·  buna ziua am programare pe data de 17 iunie pentru cununie si nu pot sa ajung cu 10 zile inainte pentru depunera actelor pentru ca lucrez in Germania si nu mi sa aprobat concediu numai din data de 10 iunie.As dori sa stiu daca sunt valabile analizele facute cu o luna de zile inainte de cununie si daca se poate sa depuna actele necesare pentru cununie o ruda apropiata in locul meu si a viitorului meu sot. MULTUMESC

Intrebarea nr. 3570 din data: 11-03-2011 pusa de Hontan Lavinia Ancuta :
·  Buna ziua! Va rog frumos,ajutati-ma si pe mine! 1) Ce autorizatii sau avize imi sunt necesare pentru efectuarea masajului si reflexoterapiei la domiciliul clientilor?(sunt absolventa de curs masaj si reflexoterapie) 2) Ce autorizatii sau avize imi sunt necesare pentru ingrijirea persoanelor la domiciliu?(eu sunt calificata infirmiera conform Ordinului M.S. 1470/2005 si absolventa curs Crucea Rosie Romana. Va multumesc frumos,pentru timpul acordat! Cu respect,H.Lavinia lavinia.hontan@yahoo.com



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3674 din data: 31-05-2011 pusa de ILUTIU SIMINA EUNICE :
·  Buna ziua, Locuim la etajul 1 al unui bloc la al carui parter se afla un bar. Suntem deranjati aproape zilnic atat de galagia din local, cat si de cea de la terasa localului unde clinetii stau si dupa ora 12-1 noaptea. Mentionez ca barul a primit autorizatia de constructie si functionare pe baza acordului asociatiei de proprietari, si fara cel al vecinilor direct afectati pe verticala, respectiv noi. Am facut o sesizare la primarire privind acest aspect si am primit raspuns (nr. ad. 72888/19.11.2007) ca in cazul in care consideram ca acordul asociatiei este ilegal sa me adresam asociatiei in vederea contestarii acesteia. Nu consideram acordul asociatiei ilegal, ci primirea autorizatiei din partea primariei fara acordul nostru. In repetate randuri am anuntat politia legat de deranjarea linistii publice si sfatul primit din partea dumnealor e ca trebuie sa ne adresam primariei pentru a solutiona aceasta problema. Va rog sa imi spuneti care sunt demersurile legale pentru anularea autorizatiei si pentru impunerea respectarii linistii publice de catre partea reclamata. Va multumesc.
Raspuns din data de 10-06-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011, societatea mentionare care are inscris pe extrasul CF activitati de alimentatie publica si terasa, motiv pentru care nu are nevoie de acordul vecinilor. In cazul in care activitatea desfasurate va deranjeaza prin producerea de zgomot, va rugam sa va adresati Politiei Locale Arad, care dupa aplicarea mai multor sanctiuni contraventionale are posibilitatea solicitarii suspendarii activitatii pe o perioada cuprinsa intre 10 - 30 de zile.
De asemenea, in cazul in care pe perioada suspendarii, agentul economic desfasoara activitate, se poate dispune retragerea autorizatiei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3663 din data: 20-05-2011 pusa de Diana Mihoi :
·  Buna ziua. Ma intereseaza sa aflu care este limita maxima de deciblei in cazul unei sali de spectacole si concerte, mai ales intr-o zona populata din jurul locatiei. In plus, as vrea sa stiu care sunt procedurile impreuna cu autoritatea in cauza pentru a antifona locatia, astfel incat sa fie perfect legal si fara nici o stanjenire a imprejurimilor. Multumesc
Raspuns din data de 30-05-2011 :
Stimata doamna,
Va indrumam sa va adresati Agentiei pentru Protectia Mediului Arad, in vedere solutionarii problemei dumneavoastra.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3657 din data: 17-05-2011 pusa de cata :
·  pot conduce un moped de 49 dc am permis pt categoria B rog raspuns multumesc anticipat
Raspuns din data de 01-06-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 101 din 28 aprilie 2011 pentru aprobarea Regulamentului privind inregistrarea, evidenta si radierea vehiculelor care nu se supun inmatricularii de pe raza municipiului Arad, va aducem la cunostinta urmatoarele:
Înregistrarea vehiculului se face pe baza următoarelor documente:
- cererea solicitantului, model prezentat în anexa nr. 2 a prezentului Regulament;
- actul de proprietate al vehiculului;
- actul de identitate sau certificatul de înregistrare eliberat de Registrul Comerțului;
- dovada plății taxei pentru vehiculele care nu se supun înmatriculării eliberată de către Serviciul Impozite și Taxe Locale din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- cartea de identitate a vehiculului (după caz);
- dovada efectuării inspecției tehnice periodice (după caz);
- asigurarea obligatorie pentru răspundere civilă în caz de pagube produse terților prin accidente de circulație;
- dovada asigurării obligatorie pentru răspundere civilă (după caz);
- dovada asigurării parcării vehiculului într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii (după caz);
- fișa tehnică a vehiculului completată de solicitant pe propria răspundere;
- dovada plății contravalorii certificatului de înregistrare (chitanță/ordin de plată);
- dovada plății contravalorii plăcuței sau plăcuțelor cu numărul de înregistrare;
- avizul privind accesul și circulația pe drumurile publice din municipiul Arad, eliberat de Primăria Municipiului Arad (după caz).

Înregistrarea vehiculelor cu tracțiune animală
Înregistrarea vehiculelor cu tracțiune animală se face pe baza următoarelor documente:
- cererea solicitantului, model prezentat în anexa nr. 2 la prezentul Regulament;
- actul de identitate;
- dovada asigurării parcării vehiculului într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii (după caz);
- declarație pe propria răspundere că solicitantul este proprietarul vehiculului pentru care solicită înregistrarea;
- dovada plății contravalorii certificatului de înregistrare;
- dovada plății contravalorii plăcuțelor cu numărul de înregistrare.


Radierea din circulație a vehiculelor care nu se supun înmatriculării

Radierea vehiculelor se face de către Primăria Municipiului Arad prin Serviciul Edilitar, la cererea proprietarului sau mandatarului acestuia în următoarele cazuri:
- proprietarul sau mandatarul acestuia dorește retragerea din circulație a vehiculului și face dovada depozitării acestuia într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii;
- proprietarul sau mandatarul acestuia face dovada dezmembrării vehiculului;
- la trecerea vehiculului în proprietatea altei persoane, în condițiile legii;
- la schimbarea domiciliului, reședinței sau a sediului proprietarului, pe raza de competență a altei autorități decât cea care a efectuat înregistrarea;
- la scoaterea definitivă din România a vehiculului respectiv;
- în cazul furtului, radierea din circulație se efectuează după 30 de zile de la data înregistrării plângerii la autoritatea care a efectuat înregistrarea, la solicitarea proprietarului;
- vehiculul indisponibilizat prin instituirea unui sechestru asigurator se radiază în baza hotărârii instanței de judecată, conform legii de către autoritatea care a efectuat înregistrarea;

CERERE
pentru înregistrarea vehiculelor care nu se supun înmatriculării

Subsemnatul __________________________, domiciliat în _______________________, str. ___________________________________, nr. ______, bl. _______, et. _______, ap. _______, posesor al C.I./B.I. seria ____, nr. _____________ eliberat de către __________________________ _______________ la data de _____________ CNP ___________________________,
reprezentant al S.C. _____________________________, cu sediul în _______________________, str. ___________________________________, nr. ______, bl. _______, et. _______, ap. _______, C.F./C.U.I. _______________ telefon __________________,
solicit înregistrarea unui vehicul cu următoarele date de identificare:
1. Titular certificat de înregistrare
2. Adresa de domiciliu/sediu
3. Data înregistrării
4. Numărul de identificare al vehiculului (seria șasiului)
5. Marca
6. Tipul
7. Numărul de locuri
8. Cilindreea motorului(cmc)
9. Culoarea
10. Seria cărții de identitate
11. Anul fabricației
Anexez prezentei, în copie, următoarele documente:
– actul de proprietate al vehiculului;
– actul de identitate sau copie după certificatul de înregistrare la Registrul comerțului;
– dovada de plată a taxei pentru vehicule lente sau pentru cele care nu se supun înmatriculării;
– cartea de identitate a vehiculului (după caz);
– dovada efectuării inspecției tehnice periodice (după caz);
– dovada asigurării obligatorie pentru răspundere civilă;
– dovada asigurării parcării vehiculului într-un spațiu adecvat;
– fișa tehnică a vehiculului (după caz);
– declarația pe proprie răspundere cu următorul conținut:
Cunoscând că falsul în declarații este pedepsit conform art. 292 al Codului Penal, declar următoarele: _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Data, Semnătura,

L.S.
Date despre înregistrare:
– data ridicării certificatului de înregistrare:
– numele și prenumele persoanei care a ridicat plăcuța/plăcuțele cu numărul de înregistrare și certificatul de înregistrare: ____________________________, C.N.P. _________________ _____________



CERERE
pentru radierea vehiculelor care nu se supun înmatriculării

Subsemnatul __________________________, domiciliat în _______________________, str. ___________________________________, nr. ______, bl. _______, et. _______, ap. _______, posesor al C.I./B.I. seria ____, nr. _____________ eliberat de către __________________________ _______________ la data de _____________ CNP ___________________________,
reprezentant al S.C. _____________________________, cu sediul în _______________________, str. ___________________________________, nr. ______, bl. _______, et. _______, ap. _______, C.F./C.U.I. _______________ telefon __________________,
solicit radierea vehiculului cu următoarele date de identificare:
12. Titular certificat de înregistrare
13. Adresa de domiciliu/sediu
14. Data înregistrării
15. Numărul de identificare al vehiculului (seria șasiului)
16. Marca
17. Tipul
18. Numărul de locuri
19. Cilindreea motorului(cmc)
20. Culoarea
21. Seria cărții de identitate
22. Anul fabricației
Anexez prezentei, în copie, următoarele documente:
– actul de proprietate al vehiculului;
– actul de identitate sau copie după certificatul de înregistrare la Registrul comerțului;
– certificatul de înregistrare emis de Primăria Municipiului Arad;
– plăcuța/plăcuțele cu numărul de înregistrare al vehiculului;


Data, Semnătura,

L.S.


Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 101 din 28 aprilie 2011 poate fi consultata pe site-ul Primariei Municipiului Arad, la sectiunea Hotarari.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3642 din data: 06-05-2011 pusa de KIFOR ANDREEA BIANCA :
·  buna ziua am programare pe data de 17 iunie pentru cununie si nu pot sa ajung cu 10 zile inainte pentru depunera actelor pentru ca lucrez in Germania si nu mi sa aprobat concediu numai din data de 10 iunie.As dori sa stiu daca sunt valabile analizele facute cu o luna de zile inainte de cununie si daca se poate sa depuna actele necesare pentru cununie o ruda apropiata in locul meu si a viitorului meu sot. MULTUMESC
Raspuns din data de 17-05-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Analizele medicale facute cu o luna inainte de oficierea casatoriei sunt valabile, insa certificatele medicale prenuptiale trebuie eliberate intr-o anumita perioada, mai exact cu 10 zile inainte de depunerea actelor.
Pentru depunerea actelor in vederea casatoriei, ambii soti trebuie sa se prezinte personal la Biroul Casatorii, camera 10, Palatul Cenad, pentru a depune actele si a semna declaratiile de casatorie.
Pentru detalii suplimentare rugam ca persoanele interesate sa sune la numarul de telefon 0257 - 281850, int. 139.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3570 din data: 11-03-2011 pusa de Hontan Lavinia Ancuta :
·  Buna ziua! Va rog frumos,ajutati-ma si pe mine! 1) Ce autorizatii sau avize imi sunt necesare pentru efectuarea masajului si reflexoterapiei la domiciliul clientilor?(sunt absolventa de curs masaj si reflexoterapie) 2) Ce autorizatii sau avize imi sunt necesare pentru ingrijirea persoanelor la domiciliu?(eu sunt calificata infirmiera conform Ordinului M.S. 1470/2005 si absolventa curs Crucea Rosie Romana. Va multumesc frumos,pentru timpul acordat! Cu respect,H.Lavinia lavinia.hontan@yahoo.com
Raspuns din data de 07-04-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
1. Pentru desfasurarea activitatii la domiciliul clientilor trebuie sa infiintati un PFA( o persoana fizica autorizata) la ORC Arad, dupa care puteti functiona. Daca activitatea o veti desfasura intr-un punct de lucru, trebuie sa obtineti autorizatie de functionare eliberata de Primaria Municipiului Arad.
2. Conform art. 13 alin 3 din Legea nr. 17/2000, privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, "persoanele care acorda ingrijire varstnicilor vor fi acreditate de directiile de munca, solidaritate sociala si familie judetene si a municipiului Bucuresti potrivit metodologiei aprobate prin ordin al ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei". Drept urmare, persoanele interesate se pot adresa Directiei Muncii si Protectiei Sociale Arad, str. Gheorghe Lazar nr. 20.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved