Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Autorizatii -> Autorizatii
Întrebări
| Intrebarea nr. 2367 din data: 03-10-2008 pusa de ciprian : · Va rog sa imi spuneti daca este necesara autorizarea de impartire a materialului publicitar in Arad, la casutele postale. Daca da? va rog sa imi spuneti baza legala, actele necesare si suma ce trebuie platita.
Va multumesc!
Intrebarea nr. 2354 din data: 20-09-2008 pusa de Barbura Nicu Marinel : · Miam facut recent actele pentru PF. Ativitate/ mecanic auto intrun spatiu inchiriat. Am nevoie de ceva autorizatie de la Primarie si daca trebuie sa platesc salubritatea la polaris
Intrebarea nr. 2348 din data: 16-09-2008 pusa de Grigoruta Diana : · Buna ziua,
este necesara obtinerea unei autorizatii de functionare pentru Centrul de relatii cu clientii(fara personalitate juridica) ce isi desfasoara activitatea in cadrul unei societati comerciale avand in vedere faptul ca nu comercializeaza produse ci doar ofera servicii de tipul primirii petitiilor sau a unor documente necesare perfectarii unor contracte, acesta practic reprezentand doar interfata cu clientul.
De asemenea, doresc sa mentionez faptul ca Centru de relatii cu clientii isi desfasoara activitatea intr-un spatiu aflat in proprietatea unei firme distincte.
Multumesc!
Intrebarea nr. 2322 din data: 28-08-2008 pusa de Vali Vali : · Buna ziua! As dori sa devin P.F.A. insa nu stiu pentru ce activitati as putea obtine o astfel de autorizatie. Mentionez ca: 1. Sunt absolventa de studii superioare, profil: administratie-secretariat, specializarea: birotica, titlul de functionar superior; 2. In plus fata de pct. 1, detin urmatoarele diplome/certificari: certificat de absolvire a modulului de psihopedagogie scolara pt. predarea (in sist. de invatamant)a lb. engleza si franceza; certificat de calificare - receptioner hotel; certificate de competenta lingvistica pentru lb. italiana si franceza eliberate de o univ. de stat in urma a 2 ani de studiu pt fiecare; certificat de perfectionare in organanizarea, conducerea si incheierea negocierilor. Mai precizez ca am lucrat ca traducator incadrat cu carte/contract de munca pentru o perioada de trei ani.
Ma puteti ajuta cu informatii ref. la intrebarea de mai sus? Va multumesc anticipat!
Intrebarea nr. 2320 din data: 28-08-2008 pusa de nicoleta : · Bna ziua.
As dori sa stiu care ar fi costul total al infiintarii unui PF cu tot cu autorizatie?
Va multumesc.
O zi buna.
|
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 2367 din data: 03-10-2008 pusa de ciprian : · Va rog sa imi spuneti daca este necesara autorizarea de impartire a materialului publicitar in Arad, la casutele postale. Daca da? va rog sa imi spuneti baza legala, actele necesare si suma ce trebuie platita.
Va multumesc!
|
Raspuns din data de 13-10-2008 : Stimate Domn
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam:
Pentru distribuirea materialelor publicitare in cutiile postale nu se datoreaza taxa de reclama si publicitate.
In cazul in care distributia de materiale publicitare (fluturasi, pliante, etc) se deruleaza si pe domeniul public, aceasta activitate poate avea loc doar in urma afisarii, in conditiile prevazute in H.C.L.M. nr. 186/2006, privind publicitatea, reclama si afisajul in municipiul Arad.
Mai multe informatii puteti solicita la Directia Venituri, telefon 0257 283312.
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2354 din data: 20-09-2008 pusa de Barbura Nicu Marinel : · Miam facut recent actele pentru PF. Ativitate/ mecanic auto intrun spatiu inchiriat. Am nevoie de ceva autorizatie de la Primarie si daca trebuie sa platesc salubritatea la polaris
|
Raspuns din data de 30-09-2008 : Stimate Domn,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a va putea desfasura activitatea pe raza municipiului Arad trebuie sa obtineti autorizatie de functionare si aviz pentru orarul de functionare.
Pentru obtinerea acestora, actele necesare sunt :
AUTORIZAȚIA DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare ( formular tip – PMA-L1-11 - furnizat la camera 5, Primărie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical) – conform Dispoziției nr. 2736/27.11.2006 ,
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (formular tip – PMA-L1-13 - furnizat la camera 5, Primărie);
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004; - certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente; - titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice). Pentru eliberarea pe loc a acestuia se achita taxa de urgență de 20 RON, în caz contrar acesta se obține în termen de 3 zile.
– doua dosare plic
AVIZUL ORARULUI DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- Cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare (formular tip – PMA-L1-12 - furnizat la camera 5, Primărie) - certificatul de înregistrare la Registrul Comertului, - anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004. - Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii - declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999 (formular tip – PMA-L1-21 - furnizat la camera 5, Primărie) – numai pentru avizul orarului pentru desfășurarea activității de alimentație publică - dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică - un dosar plic
Depunerea dosarelor se face la sediul Primariei Municipiului Arad, camera 5, de luni pana vineri intre orele 8 – 20.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2348 din data: 16-09-2008 pusa de Grigoruta Diana : · Buna ziua,
este necesara obtinerea unei autorizatii de functionare pentru Centrul de relatii cu clientii(fara personalitate juridica) ce isi desfasoara activitatea in cadrul unei societati comerciale avand in vedere faptul ca nu comercializeaza produse ci doar ofera servicii de tipul primirii petitiilor sau a unor documente necesare perfectarii unor contracte, acesta practic reprezentand doar interfata cu clientul.
De asemenea, doresc sa mentionez faptul ca Centru de relatii cu clientii isi desfasoara activitatea intr-un spatiu aflat in proprietatea unei firme distincte.
Multumesc!
|
Raspuns din data de 26-09-2008 : Stimata doamna, activitatile care necesita obtinerea autorizatiei de functionare si a avizului pentru orarul de functionare sunt cele prevazute in anexa 3 la OUG nr. 99/2000, cu modificarile ulterioare. Deoarece este vorba doar de activitatile comerciale si din descrierea dvs reiese faptul ca desfasurati activitati de relatii cu clientii, probabil ca nu sunteti incadrati in categoria celor ce trebuie sa obtina autorizarea. Pentru mai multa siguranta, va recomandam sa consultati actul normativ.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2322 din data: 28-08-2008 pusa de Vali Vali : · Buna ziua! As dori sa devin P.F.A. insa nu stiu pentru ce activitati as putea obtine o astfel de autorizatie. Mentionez ca: 1. Sunt absolventa de studii superioare, profil: administratie-secretariat, specializarea: birotica, titlul de functionar superior; 2. In plus fata de pct. 1, detin urmatoarele diplome/certificari: certificat de absolvire a modulului de psihopedagogie scolara pt. predarea (in sist. de invatamant)a lb. engleza si franceza; certificat de calificare - receptioner hotel; certificate de competenta lingvistica pentru lb. italiana si franceza eliberate de o univ. de stat in urma a 2 ani de studiu pt fiecare; certificat de perfectionare in organanizarea, conducerea si incheierea negocierilor. Mai precizez ca am lucrat ca traducator incadrat cu carte/contract de munca pentru o perioada de trei ani.
Ma puteti ajuta cu informatii ref. la intrebarea de mai sus? Va multumesc anticipat!
|
Raspuns din data de 02-10-2008 : Stimate Domn / Doamna
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a putea afla toate informatiile cu privire la constituirea, modificarea, radierea unei societatii comerciale sau PFA, II, IF, formularistica necesara, precum si taxele aferente va rugam sa accesati site-ul www.onrc.ro (OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI de pe langa Tribunalul Arad).
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2320 din data: 28-08-2008 pusa de nicoleta : · Bna ziua.
As dori sa stiu care ar fi costul total al infiintarii unui PF cu tot cu autorizatie?
Va multumesc.
O zi buna.
|
Raspuns din data de 02-10-2008 : Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a putea afla toate informatiile cu privire la constituirea, modificarea, radierea unei societatii comerciale sau PFA, II, IF, formularistica necesara, precum si taxele aferente va rugam sa accesati site-ul www.onrc.ro (OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI de pe langa Tribunalul Arad).
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
|
|