Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 1850 din data: 31-10-2007 pusa de Ioanas Ion-Petrisor : · Buna ziua,
As dori sa stie Acte necesare pt PFA proiectare instalatii electrice.
multumesc
|
Raspuns din data de 15-02-2008 : Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Actele necesare pentru obținerea autorizației AF/PF sunt urmatoarele:
• 2 dosare plic
• 2 poze tip buletin (pentru titularul autorizației)
• Cerere-tip; în cazul asociației familiale trebuie să conțină semnăturile tuturor membrilor asociației
• Cerere pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• Împuternicire pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• 2 buc. - copii de pe actele de identitate din care să rezulte domiciliul sau reședința
• Extras CF pentru sediu (valabil 1 lună)
• Cazier judiciar( valabil 6 luni)
• Certificatul medical pentru persoana fizică, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale, eliberat de medicul de familie sau de o unitate sanitară (valabil 3 luni)
• Copie xerox act calificare, diplomă, atestat etc., care să ateste pregătirea profesională a persoanei solicitante, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale
• Copie talon (pentru taximetriști)
• Certificat căsătorie, certificat de naștere sau declarație notarială care să ateste gradul de rudenie al titularului autorizației față de membrii A.F.
• Declarație-tip pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecției mediului, protecției muncii și apărării împotriva incendiilor, precum și reglementările specifice protecției consumatorului pentru activitatea desfășurată și normele de calitate a produselor și serviciilor puse pe piață
- La depunerea dosarului se achită:
- 68,40 lei - Taxă eliberare autorizație Legea nr. 300/2004
- 20 lei - Taxă pentru procurarea cazierului fiscal
- 12,5 lei – Taxă verificare și rezervare denumire firmă
- La ridicarea autorizației se achită:
- 47,5 lei – Taxă înregistrare în Registrul Comerțului a autorizației
TOTAL – 148,40 lei
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1821 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi : · Ce autorizatii (de orar / functionare / etc.) si ce acte am nevoie pentru acestea pentru un magazin alimentar (in acelasi loc a functionat tot magazin alimentar, dar o alta SC)? Multumesc.
|
Raspuns din data de 19-10-2007 : Urmare Intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AUTORIZAȚIA DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare
( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice).
- doua dosare plic
- înregistrarea de la Direcția Sanitar-veterinară
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AVIZ PENTRU ORARUL DE FUNCȚIONARE
- cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- PENTRU ORAR PESTE ORA 23 (IN ORAS) SAU ORA 1 ( PE STRAND) , DOVADA PRIVIND INDEPLINIREA CONDITIILOR DE PROTECTIE FONICA
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1810 din data: 09-10-2007 pusa de Caraiman Silvia : · Pentru a obtine o autorizatie de PFA pentru comert prin corespondenta ce calificare trebuie sa am? Diploma de studii superioare de inginerie si management agroturistic e buna?
|
Raspuns din data de 31-03-2008 : Stimate Domnule,
Regretam intarzierea in remiterea mesajului catre dumneavoastra, datorata unor probleme tehnice.
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Legii 300/2004, a Legii nr.650/2002 si a Legii 365/2002 in vederea desfasurarii unei activitati comerciale este necesar ca titularul unei autorizatii de persoana fizica trebuie sa detina calificare de comerciant(curs de pregatire profesionala, Facultatea de Stiinte Economice sau Marketing).
Centrul de Informaare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1757 din data: 11-09-2007 pusa de Brigitte : · Este necesara obtinerea autorizatiei de functionare de la Primaria Arad pentru o firma care are sediul social intr-un apartament la bloc dar care isi desfasoara activitatea de prestari servicii doar la sediile clientilor?
|
Raspuns din data de 14-09-2007 : Obtinerea autorizatiei de functionare este necesara in functie de obiectul de activitate. Pentru a primi informatii suplimentare va rugam sa ne spuneti tipul de activitate pe care o desfasurati.
Centrul de Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1735 din data: 29-08-2007 pusa de Cioltea Nicoleta : · Detin o autorizație în baza Legii 507/2002 eliberată de primăria de resedinta (nu de către primăria Arad) în care am inscris locul de desfășurare al activității o locație din municipiul Arad (dețin act spațiu, la adresa respectiva fiindu-mi domiciliul), unde voi desfășura activitatea având codul CAEN 2010. Vă rog sa-mi spuneti daca am nevoie de autorizație de funcționare pentru punctul de lucru situat în Arad și daca da ce acte sunt necesare pentru desfășurarea activității. Vă mulțumesc
|
Raspuns din data de 07-09-2007 : Nu aveti nevoie de autorizatie de functionare pentru activitatea mentionata. In municipiul Arad doar comerciantii sunt obligati sa solicite autorizatie de functionare.
Centrul de Informare Cetateni
|
Sus
|
|
|
|