Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74116001
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 1850 din data: 31-10-2007 pusa de Ioanas Ion-Petrisor :
·  Buna ziua, As dori sa stie Acte necesare pt PFA proiectare instalatii electrice. multumesc

Intrebarea nr. 1821 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  Ce autorizatii (de orar / functionare / etc.) si ce acte am nevoie pentru acestea pentru un magazin alimentar (in acelasi loc a functionat tot magazin alimentar, dar o alta SC)? Multumesc.

Intrebarea nr. 1810 din data: 09-10-2007 pusa de Caraiman Silvia :
·   Pentru a obtine o autorizatie de PFA pentru comert prin corespondenta ce calificare trebuie sa am? Diploma de studii superioare de inginerie si management agroturistic e buna?

Intrebarea nr. 1757 din data: 11-09-2007 pusa de Brigitte :
·  Este necesara obtinerea autorizatiei de functionare de la Primaria Arad pentru o firma care are sediul social intr-un apartament la bloc dar care isi desfasoara activitatea de prestari servicii doar la sediile clientilor?

Intrebarea nr. 1735 din data: 29-08-2007 pusa de Cioltea Nicoleta :
·  Detin o autorizație în baza Legii 507/2002 eliberată de primăria de resedinta (nu de către primăria Arad) în care am inscris locul de desfășurare al activității o locație din municipiul Arad (dețin act spațiu, la adresa respectiva fiindu-mi domiciliul), unde voi desfășura activitatea având codul CAEN 2010. Vă rog sa-mi spuneti daca am nevoie de autorizație de funcționare pentru punctul de lucru situat în Arad și daca da ce acte sunt necesare pentru desfășurarea activității. Vă mulțumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1850 din data: 31-10-2007 pusa de Ioanas Ion-Petrisor :
·  Buna ziua, As dori sa stie Acte necesare pt PFA proiectare instalatii electrice. multumesc
Raspuns din data de 15-02-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Actele necesare pentru obținerea autorizației AF/PF sunt urmatoarele:

• 2 dosare plic
• 2 poze tip buletin (pentru titularul autorizației)
• Cerere-tip; în cazul asociației familiale trebuie să conțină semnăturile tuturor membrilor asociației
• Cerere pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• Împuternicire pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• 2 buc. - copii de pe actele de identitate din care să rezulte domiciliul sau reședința
• Extras CF pentru sediu (valabil 1 lună)
• Cazier judiciar( valabil 6 luni)
• Certificatul medical pentru persoana fizică, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale, eliberat de medicul de familie sau de o unitate sanitară (valabil 3 luni)
• Copie xerox act calificare, diplomă, atestat etc., care să ateste pregătirea profesională a persoanei solicitante, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale
• Copie talon (pentru taximetriști)
• Certificat căsătorie, certificat de naștere sau declarație notarială care să ateste gradul de rudenie al titularului autorizației față de membrii A.F.
• Declarație-tip pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecției mediului, protecției muncii și apărării împotriva incendiilor, precum și reglementările specifice protecției consumatorului pentru activitatea desfășurată și normele de calitate a produselor și serviciilor puse pe piață


- La depunerea dosarului se achită:
- 68,40 lei - Taxă eliberare autorizație Legea nr. 300/2004
- 20 lei - Taxă pentru procurarea cazierului fiscal
- 12,5 lei – Taxă verificare și rezervare denumire firmă
- La ridicarea autorizației se achită:
- 47,5 lei – Taxă înregistrare în Registrul Comerțului a autorizației
TOTAL – 148,40 lei

Centrul de Informare Cetateni.

Sus

Intrebarea nr. 1821 din data: 16-10-2007 pusa de Sebi :
·  Ce autorizatii (de orar / functionare / etc.) si ce acte am nevoie pentru acestea pentru un magazin alimentar (in acelasi loc a functionat tot magazin alimentar, dar o alta SC)? Multumesc.
Raspuns din data de 19-10-2007 :
Urmare Intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AUTORIZAȚIA DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare
( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice).
- doua dosare plic
- înregistrarea de la Direcția Sanitar-veterinară


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AVIZ PENTRU ORARUL DE FUNCȚIONARE
- cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- PENTRU ORAR PESTE ORA 23 (IN ORAS) SAU ORA 1 ( PE STRAND) , DOVADA PRIVIND INDEPLINIREA CONDITIILOR DE PROTECTIE FONICA


Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1810 din data: 09-10-2007 pusa de Caraiman Silvia :
·   Pentru a obtine o autorizatie de PFA pentru comert prin corespondenta ce calificare trebuie sa am? Diploma de studii superioare de inginerie si management agroturistic e buna?
Raspuns din data de 31-03-2008 :
Stimate Domnule,
Regretam intarzierea in remiterea mesajului catre dumneavoastra, datorata unor probleme tehnice.
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Legii 300/2004, a Legii nr.650/2002 si a Legii 365/2002 in vederea desfasurarii unei activitati comerciale este necesar ca titularul unei autorizatii de persoana fizica trebuie sa detina calificare de comerciant(curs de pregatire profesionala, Facultatea de Stiinte Economice sau Marketing).

Centrul de Informaare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1757 din data: 11-09-2007 pusa de Brigitte :
·  Este necesara obtinerea autorizatiei de functionare de la Primaria Arad pentru o firma care are sediul social intr-un apartament la bloc dar care isi desfasoara activitatea de prestari servicii doar la sediile clientilor?
Raspuns din data de 14-09-2007 :
Obtinerea autorizatiei de functionare este necesara in functie de obiectul de activitate. Pentru a primi informatii suplimentare va rugam sa ne spuneti tipul de activitate pe care o desfasurati.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1735 din data: 29-08-2007 pusa de Cioltea Nicoleta :
·  Detin o autorizație în baza Legii 507/2002 eliberată de primăria de resedinta (nu de către primăria Arad) în care am inscris locul de desfășurare al activității o locație din municipiul Arad (dețin act spațiu, la adresa respectiva fiindu-mi domiciliul), unde voi desfășura activitatea având codul CAEN 2010. Vă rog sa-mi spuneti daca am nevoie de autorizație de funcționare pentru punctul de lucru situat în Arad și daca da ce acte sunt necesare pentru desfășurarea activității. Vă mulțumesc
Raspuns din data de 07-09-2007 :
Nu aveti nevoie de autorizatie de functionare pentru activitatea mentionata. In municipiul Arad doar comerciantii sunt obligati sa solicite autorizatie de functionare.

Centrul de Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved