Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74108479
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 3217 din data: 28-05-2010 pusa de Maris Ivona :
·  Buna ziua! Doresc sa deschid o cafenea si citind raspunsurile pe care le-eti oferit altor persoane, va rog sa-mi dataliati la ce se refera dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică sau de la cine se obtine aceasta. Va multumesc pentru timpul acordat. Cu stima, Ivona Maris

Intrebarea nr. 3161 din data: 08-04-2010 pusa de martin claudia :
·  Buna ziua|A-si dori sa stiu daca taxa pentru functionare si aviz orar functionare este la fel ca si anul trecut,si pana la ce data se poate reinnoi aceasta taxa?Va multumesc

Intrebarea nr. 3050 din data: 28-01-2010 pusa de ardelean andrada :
·  buna ziua.asi dori sa stiu ce autorizatii sunt necesare in vederea desfasurarii activitatii agentilor economici ambulanti( langoserie)

Intrebarea nr. 3000 din data: 14-12-2009 pusa de GHINGA ADELINA :
·  Buna ziua.As dori sa urmez in curs de administrator de bloc .De ce acte am nevoie pt depunerea dosarului,unde se poate depune,cat costa cursul,cat timp dureaza si cand se va face o noua grupa?Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 2793 din data: 26-06-2009 pusa de olar :
·  m-ar interesa cat timp dureaza formalitatile pt obtinerea avizului de orar si a autorizatiei de functionare?si daca se poate achita o taxa de urgenta pt a fi gata mai repede.iar odata obtinuta autorizatia pt orar mai trebuie avizata in acelasi an.daca puteti va rog spunetimi care sunt taxele pt orar si aut.de functionare.va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3217 din data: 28-05-2010 pusa de Maris Ivona :
·  Buna ziua! Doresc sa deschid o cafenea si citind raspunsurile pe care le-eti oferit altor persoane, va rog sa-mi dataliati la ce se refera dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică sau de la cine se obtine aceasta. Va multumesc pentru timpul acordat. Cu stima, Ivona Maris
Raspuns din data de 21-06-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Buletinul de zgomot se obtine de la Directia de Sanatate Publica/Agentia de Protectie a Mediului.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3161 din data: 08-04-2010 pusa de martin claudia :
·  Buna ziua|A-si dori sa stiu daca taxa pentru functionare si aviz orar functionare este la fel ca si anul trecut,si pana la ce data se poate reinnoi aceasta taxa?Va multumesc
Raspuns din data de 15-04-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Tarifele pentru vizarea autorizatiei de functionare si a avizului pentru orarul de functionare sunt de 100 de lei (la fel ca si anul trecut). Data pana la care trebuie achitate aceste tarife este 30 aprilie 2010.
Precizam ca pentru vizarea documentelor trebuie sa prezentati un certificat fiscal fara datorii la data aplicarii vizei.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3050 din data: 28-01-2010 pusa de ardelean andrada :
·  buna ziua.asi dori sa stiu ce autorizatii sunt necesare in vederea desfasurarii activitatii agentilor economici ambulanti( langoserie)
Raspuns din data de 05-02-2010 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Indiferent de forma de organizare, pentru activitatile incadrate ca fiind alimentatie publica, aveti obligatia conform Hot.187/2006 republicata sa solicitati obtinerea autorizatiei de alimentatie publica. In cazul dumneavoastra, daca activitatea se desfasoara in rulota pe domeniu privat taxa de eliberare/vizare a autorizatiei de mai sus, se achita in aceleeasi conditii, ca si pentru structuri de vanzare fixa, dar la cuantumul minim a acesteia corespunzator zonei D, adica 1500RON.
Pentru clarificarea situatiei, va rugam sa ne precizati codul de activitate economica (CAEN) incadrat de Oficiul Registrului Comertului pe rulota dumneavoastra.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3000 din data: 14-12-2009 pusa de GHINGA ADELINA :
·  Buna ziua.As dori sa urmez in curs de administrator de bloc .De ce acte am nevoie pt depunerea dosarului,unde se poate depune,cat costa cursul,cat timp dureaza si cand se va face o noua grupa?Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 07-01-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a afla care sunt actele de care aveti nevoie la dosarul pentru inscrierea la examenul de atestare a administratorilor de imobile, puteti accesa site-ul institutiei noastre, www.primariaarad.ro, la sectiunea Activitati Curente – clik Acte Necesare – cilik Relatii cu Asociatiile de Proprietari – cilk ATESTAT DE ADMINISTRATOR DE CONDOMINIU. Conditiile pe care trebuie sa le indepliniti pentru a putea participa la examenul de atestare, precum si modul de desfasurare al acestuia, le gasiti accesand link-ul “Regulament privind organizarea si desfasurarea atestarii administratorilor de imobile”, de pe aceeasi pagina ca si actele necesare. Taxa speciala pentru participarea la examen este de 100 (RON) lei. Examenul are loc, in principiu, intr-o singura zi, avand atat proba scrisa, cat si orala. Urmatoarea data a organizarii examenului va fi intr-o zi din ultima decada a lunii martie 2010. Examenul se organizeaza trimestrial.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2793 din data: 26-06-2009 pusa de olar :
·  m-ar interesa cat timp dureaza formalitatile pt obtinerea avizului de orar si a autorizatiei de functionare?si daca se poate achita o taxa de urgenta pt a fi gata mai repede.iar odata obtinuta autorizatia pt orar mai trebuie avizata in acelasi an.daca puteti va rog spunetimi care sunt taxele pt orar si aut.de functionare.va multumesc
Raspuns din data de 01-07-2009 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Termenul legal de eliberare a autorizatiei de functionare este de 30 zile, de la data depunerii dosarului. La depunerea dosarului se achita 200RON tarif eliberare autorizatie de functionare respectiv 200 RON tarif orar de functionare fractionat in functie de lunile ramase pana la sfarsitul anului inclusiv luna in care s-a deschis punctul de lucru. Autorizatia respectiv avizul orarul de functionare se vizeaza anual pana la data de 30 aprilie a anului imediat urmator eliberarii. Nu se pot achita taxe de urgenta.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved