Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 3217 din data: 28-05-2010 pusa de Maris Ivona : · Buna ziua!
Doresc sa deschid o cafenea si citind raspunsurile pe care le-eti oferit altor persoane, va rog sa-mi dataliati la ce se refera dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică sau de la cine se obtine aceasta.
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cu stima,
Ivona Maris
|
Raspuns din data de 21-06-2010 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Buletinul de zgomot se obtine de la Directia de Sanatate Publica/Agentia de Protectie a Mediului.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3161 din data: 08-04-2010 pusa de martin claudia : · Buna ziua|A-si dori sa stiu daca taxa pentru functionare si aviz orar functionare este la fel ca si anul trecut,si pana la ce data se poate reinnoi aceasta taxa?Va multumesc
|
Raspuns din data de 15-04-2010 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Tarifele pentru vizarea autorizatiei de functionare si a avizului pentru orarul de functionare sunt de 100 de lei (la fel ca si anul trecut). Data pana la care trebuie achitate aceste tarife este 30 aprilie 2010.
Precizam ca pentru vizarea documentelor trebuie sa prezentati un certificat fiscal fara datorii la data aplicarii vizei.
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3050 din data: 28-01-2010 pusa de ardelean andrada : · buna ziua.asi dori sa stiu ce autorizatii sunt necesare in vederea desfasurarii activitatii agentilor economici ambulanti( langoserie)
|
Raspuns din data de 05-02-2010 : Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Indiferent de forma de organizare, pentru activitatile incadrate ca fiind alimentatie publica, aveti obligatia conform Hot.187/2006 republicata sa solicitati obtinerea autorizatiei de alimentatie publica. In cazul dumneavoastra, daca activitatea se desfasoara in rulota pe domeniu privat taxa de eliberare/vizare a autorizatiei de mai sus, se achita in aceleeasi conditii, ca si pentru structuri de vanzare fixa, dar la cuantumul minim a acesteia corespunzator zonei D, adica 1500RON.
Pentru clarificarea situatiei, va rugam sa ne precizati codul de activitate economica (CAEN) incadrat de Oficiul Registrului Comertului pe rulota dumneavoastra.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3000 din data: 14-12-2009 pusa de GHINGA ADELINA : · Buna ziua.As dori sa urmez in curs de administrator de bloc .De ce acte am nevoie pt depunerea dosarului,unde se poate depune,cat costa cursul,cat timp dureaza si cand se va face o noua grupa?Va multumesc anticipat.
|
Raspuns din data de 07-01-2010 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a afla care sunt actele de care aveti nevoie la dosarul pentru inscrierea la examenul de atestare a administratorilor de imobile, puteti accesa site-ul institutiei noastre, www.primariaarad.ro, la sectiunea Activitati Curente – clik Acte Necesare – cilik Relatii cu Asociatiile de Proprietari – cilk ATESTAT DE ADMINISTRATOR DE CONDOMINIU. Conditiile pe care trebuie sa le indepliniti pentru a putea participa la examenul de atestare, precum si modul de desfasurare al acestuia, le gasiti accesand link-ul “Regulament privind organizarea si desfasurarea atestarii administratorilor de imobile”, de pe aceeasi pagina ca si actele necesare. Taxa speciala pentru participarea la examen este de 100 (RON) lei. Examenul are loc, in principiu, intr-o singura zi, avand atat proba scrisa, cat si orala. Urmatoarea data a organizarii examenului va fi intr-o zi din ultima decada a lunii martie 2010. Examenul se organizeaza trimestrial.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2793 din data: 26-06-2009 pusa de olar : · m-ar interesa cat timp dureaza formalitatile pt obtinerea avizului de orar si a autorizatiei de functionare?si daca se poate achita o taxa de urgenta pt a fi gata mai repede.iar odata obtinuta autorizatia pt orar mai trebuie avizata in acelasi an.daca puteti va rog spunetimi care sunt taxele pt orar si aut.de functionare.va multumesc
|
Raspuns din data de 01-07-2009 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Termenul legal de eliberare a autorizatiei de functionare este de 30 zile, de la data depunerii dosarului. La depunerea dosarului se achita 200RON tarif eliberare autorizatie de functionare respectiv 200 RON tarif orar de functionare fractionat in functie de lunile ramase pana la sfarsitul anului inclusiv luna in care s-a deschis punctul de lucru. Autorizatia respectiv avizul orarul de functionare se vizeaza anual pana la data de 30 aprilie a anului imediat urmator eliberarii. Nu se pot achita taxe de urgenta.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
|
|