Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 2255 din data: 26-06-2008 pusa de Rusu Daniel Ioan : ·
Buna ziua!
Ma intereseaza sa aflu de la Dvs. ce conditii trebuie sa indeplinesc d.p.d.v. al Primariei (si al Consiliului local) pentru a infiinta o scoala de soferi (initial pt. categ. B+E), respectiv care sunt actele & autorizatiile de care am nevoie.
Rog sa primesc raspunsul pe adresa de e-mail indicata.
Va multumesc!
|
Raspuns din data de 26-06-2008 : Stimate domn, pentru relatiile solicitate, va recomandam sa va adresati Oficiului Registrului Comertului
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2146 din data: 22-04-2008 pusa de Fekete Ion : · As vrea sa intru in concediu pentru crestere copil in locul sotiei si vreau sa stiu daca pot sa suspend autorizatia taxi pentru 2 ani {lucul de taxi}
|
Raspuns din data de 21-05-2008 : Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Problema descrisa de dumneavoastra intra in competenta Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad, str. Gen. Vasile Milea nr.2-4, institutie catre care va indrumam sa va adresati. Actul normativ care reglementeaza desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, este O.U.G. nr.44/25.04.2008.
Compartiment Audiente.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2109 din data: 03-04-2008 pusa de MARTIN CLAUDIA : · buna ziua.a-si dori sa aflu de ce acte am nevoie pentru prelungirea valabilitatii orarului de functionare si a autorizatie de functionare.A-si mai dori sa-mi spuneti da o societate care are ca obiect de activitate comertul cu ridicata al blanurilor, pielor brute si al pieilor prelucrate(COD CAEN 4624)
|
Raspuns din data de 07-04-2008 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru vizarea autorizatiei de functionare si a avizului pentru orarul de functionare nu aveti nevoie decat de aceste acte, in original, stampila firmei si sumele necesare vizarii acestora (pana in 30.04.2008) sumele sunt 100 lei+ TVA pentru fiecare din acestea).
De asemenea, pentru activitatea 4624, nu este necesara autorizarea , aceasta activitate fiind exclusa din anexa nr.3 la O.G. 99/2000.
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2047 din data: 28-02-2008 pusa de GOILEAN ANGELA : · Buna,as dori sa stiu ce autorizatii am nevoie pentru deschiderea unei cofetarii la parterul unui bloc de locuinte,cu mese si scaune,cu program de functionare pina la ora 20.
va multumesc.
|
Raspuns din data de 10-03-2008 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam actele necesare deschiderii unei activitati cu profil de alimentatie publica , dupa cum urmeaza:
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AUTORIZAȚIA PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE ALIMENTAȚIE PUBLICĂ si AVIZUL ORARULUI DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad
- Cererea pentru obținerea autorizației ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- Act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- Certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente
- Titlul asupra imobilului/imobilelor
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- Declararea punctului/punctelor de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată și a Legii nr. 359/2004 sau la Administrația Finanțelor Publice conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale.
- Acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN, pentru fiecare locație în care se desfășoară activitatea de alimentație publică.
- dovada plății taxei speciale de salubrizare;
- - certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice).
- Cererea pentru obținerea avizului pentru orarul de funcționare :
- certificatul de înregistrare la Registrul Comertului,
- anexa la certificatul de înregistrare pentru punctul de lucru respectiv ce conține acordurile și avizele ministerelor cu drept de avizare conform O.U.G 76 / 2001 sau, după caz, certificatul constatator eliberat în conformitate cu dispozițiile Legii 359 /2004.
- Hotărârea Adunării Generale a Proprietarilor, adoptata cu acordul tuturor proprietarilor, pentru programul peste ora 23,00, indiferent daca in local se difuzează muzică sau nu după aceasta ora – in cazul localurilor situate in condominii
- declarația pe proprie răspundere privind tipul unității de alimentație publică, conform prevederilor H.G. 843 / 1999.
- dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică
- doua dosare plic
- înregistrarea de la Direcția Sanitar-veterinară
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2046 din data: 28-02-2008 pusa de Adrian Mihail : · Buna ziua ,
Vecinul vrea sa-si mansardeze locuinta fara acordul vecinilor . Locuinta lui situata la strada , se afla in prelungirea locuintei mele . Cele doua locuinte au un zid si acoperis comun . Conform Legii 50/1991 si 453/2001 articolul privind acordul vecinilor este foarte ambigu si interpretabil . Mentionez ca este facuta iesirea din indiviziune doar pe casa . Curtea comuna paralela cu casa fiind si singura cale de acces spre proprietatea mea , nu a putut iesi din indiviziune , ramanand acest fel in coproprietate fortata .
Va multumesc .
|
Raspuns din data de 19-03-2008 : Stimate Domnule,
Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In cazul realizarii unei mansarde intr-o locuinta colectiva(cu mai multe apartamente), este necesar acordul legalizat al tuturor proprietarilor de apartamente(pentru cedare cote parti).
In cazul construirii pe mezuina este de asemenea necesar acordul vecinilor parcelelor alaturate.
Acordul vecinilor este necesar si pentru constructiile noi, amplasate adiacent constructiilor existente sau in imediata lor vecinatate - si numai daca sunt necesare masuri de interventie pentru protejarea acestora-pentru lucrari de constructii necesare in vederea schimbarii destinatiei in cladiri existente, precum si in cazul amplasarii de constructii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate.
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
|
|