Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74116095
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 2043 din data: 27-02-2008 pusa de Popa Razvan :
·  as dori sa stiu daca pot fac un PF daca am obtinut o diploma de Inspector protectia muncii si daca pot face si consultanta sisteme de management ale calitatii daca in prezent urmez un master cu numele : Marketingul in contextul integrarii europene si am acordat consultanta pentru peste 40 firme

Intrebarea nr. 2009 din data: 08-02-2008 pusa de claudia gradineanu :
·  buna seara. as dori sa stiu cand si unde se organizeaza cursurile pentru administrator imobile. va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 1998 din data: 01-02-2008 pusa de Lazar Gabriel :
·  va salut cu respect ,as dori sa-mi spuneti daca se poate ce trebuie sa fac ;vreau sa-mi deschid o firma ,pe PF,SRL care se va ocupa cu reparatii de gen mecanica auto si agricola cu activitate intr-un spatiu inchiriat inafara orasului in sediul unei ferme cat si ambulant la (la locatia clientului sau pe camp in cazul agricol)am diploma si lucrez de cativa ani in domeniu ,as vrea sa stiu si taxe si daca sunt cereri speciale pt domeniul mecanica (auto sau agricola ). Daca firma este SRL trebuie sa am neaparet angajati?Daca da care este nr minim . Va multumesc anticipat .

Intrebarea nr. 1985 din data: 22-01-2008 pusa de Oana Carmen :
·  Am autorizatie pentru PFA din octombrie 2006,va rog sa imi spuneti daca trebuie schimbata obligatoriu,de ce ,cat ma costa si ce acte sunt necesare?Va multumesc!

Intrebarea nr. 1902 din data: 22-11-2007 pusa de dragan ionel :
·  Buna ziua sunt din iasi mar interesa ce acte trebuie pentru construire mansarda la etajul 4 deasupra pe bloc, ce acte am nevoie . Astept rasuns la areda de mail multumesc foarte mult si scuzati deranjul.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2043 din data: 27-02-2008 pusa de Popa Razvan :
·  as dori sa stiu daca pot fac un PF daca am obtinut o diploma de Inspector protectia muncii si daca pot face si consultanta sisteme de management ale calitatii daca in prezent urmez un master cu numele : Marketingul in contextul integrarii europene si am acordat consultanta pentru peste 40 firme
Raspuns din data de 10-03-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Deoarece ati obtinut diploma de inspector protectia muncii, puteti sa deschideti un PF pentru aceasta activitate. In cazul sistemelor de management al calitatii , aveti nevoie de un curs in Sistem de Management al Calitatii, pentru a putea face consultanta ISO.
Pentru actele necesare deschiderii unui PF, accesati www.primariaarad.ro, linkul-acte necesare.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2009 din data: 08-02-2008 pusa de claudia gradineanu :
·  buna seara. as dori sa stiu cand si unde se organizeaza cursurile pentru administrator imobile. va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 15-02-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Potrivit actualei legislatii: Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,
H.G. nr.1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007 privind infiintarea , organizarea si functionarea asociatiiilor de proprietari,
pentru obtinerea atestatului de administrator nu mai este obligatorie efectuarea unui curs de pregatire.
In vederea obtinerii atestatului veti depune la Primaria Municipiului Arad, o solicitare in acest sens. Relatii privind continutul dosarului de atestare precum si bibliografia(legislatia pe care trebuie sa o cunoasteti),puteti primi de la camera 1- Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari- Primaria Municipiului Arad.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1998 din data: 01-02-2008 pusa de Lazar Gabriel :
·  va salut cu respect ,as dori sa-mi spuneti daca se poate ce trebuie sa fac ;vreau sa-mi deschid o firma ,pe PF,SRL care se va ocupa cu reparatii de gen mecanica auto si agricola cu activitate intr-un spatiu inchiriat inafara orasului in sediul unei ferme cat si ambulant la (la locatia clientului sau pe camp in cazul agricol)am diploma si lucrez de cativa ani in domeniu ,as vrea sa stiu si taxe si daca sunt cereri speciale pt domeniul mecanica (auto sau agricola ). Daca firma este SRL trebuie sa am neaparet angajati?Daca da care este nr minim . Va multumesc anticipat .
Raspuns din data de 19-03-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Calificarea pe care o aveti este suficienta pentru infiintarea unui PF autorizat. Pentru infiintarea acestuia, actele necesare sunt:
• 2 dosare plic
• 2 poze tip buletin (pentru titularul autorizației)
• Cerere-tip; în cazul asociației familiale trebuie să conțină semnăturile tuturor membrilor asociației
• Cerere pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• Împuternicire pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• 2 buc. - copii de pe actele de identitate din care să rezulte domiciliul sau reședința
• Extras CF pentru sediu (valabil 1 lună)
• Cazier judiciar( valabil 6 luni)
• Certificatul medical pentru persoana fizică, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale, eliberat de medicul de familie sau de o unitate sanitară (valabil 3 luni)
• Copie xerox act calificare, diplomă, atestat etc., care să ateste pregătirea profesională a persoanei solicitante, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale
• Copie talon (pentru taximetriști)
• Certificat căsătorie, certificat de naștere sau declarație notarială care să ateste gradul de rudenie al titularului autorizației față de membrii A.F.
• Declarație-tip pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecției mediului, protecției muncii și apărării împotriva incendiilor, precum și reglementările specifice protecției consumatorului pentru activitatea desfășurată și normele de calitate a produselor și serviciilor puse pe piață.
In vederea infiintarii unui SRL si a altor date suplimentare, va rugam sa va adresati Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad.

Centrul de Informare Cetateni.

Sus

Intrebarea nr. 1985 din data: 22-01-2008 pusa de Oana Carmen :
·  Am autorizatie pentru PFA din octombrie 2006,va rog sa imi spuneti daca trebuie schimbata obligatoriu,de ce ,cat ma costa si ce acte sunt necesare?Va multumesc!
Raspuns din data de 08-02-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform Ordinului 337/20.04.2007 privind actualizarea clasificarii activitatilor fizice independente, asociatiile familiale au obligatia actualizarii codurilor CAEN existente pe autorizatia pe care o detin. Pentru aceasta, trebuie sa depuna la camera 5 a Primariei Municipiului Arad, un Dosar- cu urmatoarele documente:
- autorizatia in original,
- certificatul de inregistrare in Registrul Comertului in original,
- copie cod fiscal (in cazul persoanelor fizice independente),
- 2 poze tip buletin
Taxele care trebuie achitate pentru obtinerea duplicatului dupa autorizatie si pentru noul certificat de inregistrare in Registrul Comertului sunt urmatoarele:
- 84 lei- taxa duplicat autorizatie
- 25 lei- taxa preschimbare certificat de inregistrare in Registrul Comertului.
Mentionam ca in Ordinul 337/20.04.2007 nu este prevazut un termen limita de depunere a dosarelor pentru preschimbarea autorizatiei.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1902 din data: 22-11-2007 pusa de dragan ionel :
·  Buna ziua sunt din iasi mar interesa ce acte trebuie pentru construire mansarda la etajul 4 deasupra pe bloc, ce acte am nevoie . Astept rasuns la areda de mail multumesc foarte mult si scuzati deranjul.
Raspuns din data de 01-04-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In prima faza trebuie solicitat un Certificat de Urbanism, pe baza unei cereri tip, insotita de 2 ex. din planul de situatie al imobilului(cu ridicare topografica si viza Oficiului Registrului de Cadastru si Publicitate Imobiliara).
Cererea se adreseaza primariei localitatii in care este situat imobilul care se doreste a fi mansardat.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved