Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Locuinte -> Locuinte
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 4027 din data: 29-06-2012 pusa de Varga Gabriela : · Buna ziua,
In blocul in care locuiesc s-au instalat becuri cu senzori.Cand s-au repartizat costurile lucrarii pe apartamente s-a facut in functie de cota parte indiviza de proprietate, astfel ca cei care au 3 camere au platit mai mult. Intrebarea mea este daca exista posibilitatea ca aceste costuri sa fie repartizate in mod egal pe apartamente?
Multumesc anticipat,
Gabriela Varga
|
Raspuns din data de 03-07-2012 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Stimata Doamna,
Cheltuielile comune ale asociatiei de proprietari efectuate in scopul imbunatatirii confortului si eficientei condominiului, din care fac parte si cele despre care scrieti in sesizare, se repartizeaza in functie de cota-parte indiviza de proprietate care ii revine fiecarui prorpietar de apartament, conform prevederilor alin. (1) al art. 44 din H.G. nr. 1588/2007.
Asadar, orice alta modalitate de repartizare a acestui tip de cheltuieli hotarata eventual de catre adunarea generala a asociatiei poate fi atacata fundamentat in justitie de catre unul sau mai multi proprietari nemultumiti de efectele acelei hotarari, potrivit prevederilor art. 26 din Legea nr. 230/2007.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4016 din data: 14-06-2012 pusa de regulas simona daniela : · buna ziua, vreau si eu sa stiu daca anul acesta se vor acorda locuinte anl ,mentionez ca am depus dosarul in 2007 si nu stiu daca mai trebuie reinoit
va multumesc
|
Raspuns din data de 05-07-2012 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Anul acesta se vor acorda doar locuinte ANL eventual elibertate de catre chiriasii actuali si nu locuinte noi. Dumneavoastra figurati pe lista de prioritati la locuintele ANL, aprobata de Consiliul Local prin Hotararea nr. 27/2012 cu 48 de puncte la pozitia 391 si nu este nevoie sa reinnoiti dosarul, ci doar sa il completati cu acte in cazul in care s-au modificat date punctate in formularul de inscriere, cum ar fi studii noi, date de stare civila, boala, schimbarea domiciliului, etc.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4013 din data: 13-06-2012 pusa de BOICU GEORGE : · Cum pot dobandi dreptul de proprietate asupra terenului aferent(cotei indiviza)a apartamentului meu
|
Raspuns din data de 20-06-2012 : Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Daca cota la care faceti referire este cota de teren aferenta apartamentului 32, bloc 5/I, al carui proprietar sunteti, improprietarirea se face in temeiul Legii nr. 18/1991, republicata, art. 36, la solicitatea proprietarului, prin emiterea ordinului de prefect si a adeverintei de improprietarire. Se depune o documentatie la primariei, care cuprinde:
- cerere tip (se gaseste pe site-ul primariei)
- extras de carte funciara a apartamentului (nu mai vechi de 30 de zile)
- copie coala de CF a apartamentului (nu mai vechi de 30 de zile)
- copie coala de CF a terenului (nu mai vechi de 30 de zile)
- copiile actelor de identitate ale tuturor proprietarilor inscrisi in cartea funciara in cauza.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3964 din data: 02-04-2012 pusa de MUNTEAN M. Danina : · Stimata Doamna/Domn,
Locuiesc in Timisoara si sunt proprietara unui apartament in Arad. As dori sa imi precizati adresa unde trebuie sa trimit o copie dupa contractul de asigurare a locuintei. Va solicit acest lucru deoarece in Timisoara am trimis o copie dupa contractul locuintei in care domiciliez „conform cu originalul”, pe e-mail la adresa office@dfmt.ro.
Va multumesc anticipat pentru informare.
Prof. Dr. Danina Muntean
|
Raspuns din data de 02-05-2012 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra:
în cazul în care d-na Muntean Mirela-Danina, dorește să transmită o copie de pe contractul de asigurare a locuinței/polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale (PAD), pentru apartamentul aflat în proprietate, situat în Arad, str. Dacilor nr.4, ap.3, aceasta îl va expedia pe adresa sediului Direcției Venituri, din Arad, str. Mucius Scaevola nr.ll- Serviciul Impunere Persoane Fizice.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3912 din data: 01-02-2012 pusa de BORCIU ANGELICA : · BUNA ZIUA.AM SI EU O INTREBARE SI VA ROG SA-MI RASPUNDETI.CALDURA SE PLATESTE PE SUPRAFATA SAU DACA AI CALORIFERE MAI NOI TREBUIE SA PLATESTI MAI MULT?
|
Raspuns din data de 15-02-2012 : Stimata doamna,
Va raspundem la intrebarea pusa pe forumul de pe site-ul institutiei, informandu-va ca, in cazul in care intr-unul sau mai multe din apartamentele dintr-un imobil, bloc de locuinte, proprietarii au schimbat caloriferele care erau montate din constructia acelui imobil, asociatia de proprietari poate solicita unei persoane specializate o inventariere a corpurilor de incalzit si, apoi, sa hotarasca in adunarea generala modul de repartizare a cheltuielilor comune cu incalzirea, bazandu-se pe datele oferite de acel specialist.
Evident ca, din momentul in care caloriferele existente din constructia imobilului au fost schimbate cu altele avand alte caracteristici, diferite de la un apartament la altul, calculul efectuat prin repartizarea in functie de cota-parte indiviza din proprietatea comuna devine inechitabil.
Mentionam ca, cele de mai sus se aplica in imobilele in care asociatia de proprietari nu are incheiat un contract cu o firma autorizata pentru exploatarea unor repartitoare de costuri, caz in care firma respective se ocupa de repartizarea cheltuielilor comune cu incalzirea.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
|
|