Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74151890
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Locuinte -> Locuinte

Întrebări
Intrebarea nr. 1765 din data: 16-09-2007 pusa de florin :
·   Buna ziua! Am o rugaminte dace este cu putinta in legatura cu locuintele ANL aflate in constructie. As dori sa stiu care este termenul aproximativ de finalizare a lucrarilor. Iar daca se poate doresc sa fiu informat la aceasta adresa de mail cand se da startul pentru depunerea dosarelor, precizez ca am depus deja cererea pt locuinte de tip ANL la camera 5. Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 1759 din data: 12-09-2007 pusa de CRISTINA GABRIELA :
·  Buna ziua! Am 30 de ani, recent casatorita, cu domiciliul stabil in Arad, locuiesc in chirie intr-un apartament de 31,82 m2. As dori sa-mi depun dosarul in vederea dobandirii unui apartament ANL. Cunosc care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinesc, insa am urmatoarea intrebare: sotul meu, nascut in Gheorgheni, a mostenit de la tatal sau un apartament in Gheorgheni, pe care l-a vandut in urma cu 5 ani. In aceste conditii, credeti ca mai avem sanse sa primim o locuinta ANL ? Multumesc.

Intrebarea nr. 1752 din data: 07-09-2007 pusa de monica :
·  buna ziua, as dori sa stiu si eu ce acte sunte necesare pentru depunerea dosarului de obtinere a unei locuinte de tip ANL, si daca se poate sa-mi depun si eu dosarul daca nu am buletin de arad?

Intrebarea nr. 1739 din data: 31-08-2007 pusa de suciu :
·  In blocul nostru avem 9 (noua) apartamente , din care 5 (cinci)s-au constituit in Asociatie de proprietari de un an si jumatate .De anul trecut , din august , nu s-au mai tinut sedinte de bloc desi erau foarte necesare .Vicepresedinta si-a dat demisia din aceasta functie si a iesit si din Asociatie din cauza abuzurilor presedintei , la sedinta din august 2006.Era obligatoriu alegerea unei noi vicepresedinte , lucru care nu s-a facut !Cenzorii alesi la sedinta de constituire a Asociatiei nu mai verifica de anul trecut listele de cheltuieli semnatura lor nefiind pe liste .Daca s-au schimbat trebuia facuta schimbarea in cadrul unei sedinte cu locatarii ! Nu s-a facut acest lucru !Nu cunosc daca s-au facut contracte cu firmele de curatenie incepand cu anul 2006 ?Unii locatari nu au fond de rulment si nici nu platesc ULALA si femeia de servici , dar facturile la aceste utilitati sunt platite la zi ;DIN CE BANI ?Probabil din fondul de rulment al celorlalti locatari !Nu seamana a deturnare de fonduri ???Streasina curge , fiind infundata cu frunze in curte si fiind sparta la strada dar nu ia nimeni nici o masura , locatarii fiind in majoritate in varsta si cu pensii mici .Cu presedinta nu se poate discuta absolut nimic , ea fiind multumita ca a fost aleasa in aceasta functie despre care nu stie absolut nimic :Obligatii , indatoriri... P.S.Alegerea ei s-a facut \"la misto\"iar ea a acceptat spre hazul locatarilor care nu s-au gandit in acel moment de veselie generala la efectele pe termen lung ale acestui fapt .Un examen psihologic ar fi binevenit la angajarea pe anumite functii de decizie...Exista oare un registru cu cheltuieli la bloc si toate celelalte documente obligatorii necesare ?Nimeni nu stie si nimeni nu verifica .TIPIC Romanesc !Cu indoiala in suflet ca se va schimba ceva , VA MULTUMESC .

Intrebarea nr. 1727 din data: 20-08-2007 pusa de bud flori :
·  Buna seara, as dori sa stiu si eu daca se mai construiesc anul acesta blocuri ANL si daca se costruiesc cand se dau in folosinta. Va multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1765 din data: 16-09-2007 pusa de florin :
·   Buna ziua! Am o rugaminte dace este cu putinta in legatura cu locuintele ANL aflate in constructie. As dori sa stiu care este termenul aproximativ de finalizare a lucrarilor. Iar daca se poate doresc sa fiu informat la aceasta adresa de mail cand se da startul pentru depunerea dosarelor, precizez ca am depus deja cererea pt locuinte de tip ANL la camera 5. Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 24-09-2007 :
Lucrarile pentru constructia celor 128 apartamente ANL au inceput luna trecuta si au termen de finalizare 24 luni. Perioada de depunere a dosarelor se va stabili de Consiliul Local si va fi adusa la cunostinta cetatenilor prin intermediul mass-mediei locale.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1759 din data: 12-09-2007 pusa de CRISTINA GABRIELA :
·  Buna ziua! Am 30 de ani, recent casatorita, cu domiciliul stabil in Arad, locuiesc in chirie intr-un apartament de 31,82 m2. As dori sa-mi depun dosarul in vederea dobandirii unui apartament ANL. Cunosc care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinesc, insa am urmatoarea intrebare: sotul meu, nascut in Gheorgheni, a mostenit de la tatal sau un apartament in Gheorgheni, pe care l-a vandut in urma cu 5 ani. In aceste conditii, credeti ca mai avem sanse sa primim o locuinta ANL ? Multumesc.
Raspuns din data de 25-09-2007 :
Referitor la intrebarea Dvs. adresata Primariei Municipiului Arad, va comunicam faptul ca, in conformitate cu Legea nr. 152/1998 si a Normelor Metodologice aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 962/2001, art. 14, punctul 6, in care specifica: "locuintele pentru tineri, destinate inchirierii, nu pot fi repartizate solicitantilor care detin o proprietate, o alta locuinta, in localitatea in care acestea sunt amplasate"... respectiv municipiul Arad.
Fata de cele relatate mai sus, va rugam sa va prezentati la Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Primariei Municipiului Arad, pentru a depune o cerere, in vederea constituirii punctajului in vechime la inscriere pentru locuintele construite prin Agentia Nationala pentru locuinte.
Perioada depunerii dosarelor pentru intocmirea listelor de prioritati va fi anuntata in timp util prin intermediul mass - mediei locale.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1752 din data: 07-09-2007 pusa de monica :
·  buna ziua, as dori sa stiu si eu ce acte sunte necesare pentru depunerea dosarului de obtinere a unei locuinte de tip ANL, si daca se poate sa-mi depun si eu dosarul daca nu am buletin de arad?
Raspuns din data de 24-09-2007 :
Actele necesare pentru depunerea unei cereri pentru locuinta ANL sunt urmatoarele:
- cerere tip care se gaseste la camera 5
- copie dupa BI sau CI
- declaratie notariala ca nu aveti sau nu ati instrainat o locuinta
- adeverinta de la locul de munca
- dosar plic
Nu este obligatoriu ca domiciliul solicitantului sa fie in municipiul Arad

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1739 din data: 31-08-2007 pusa de suciu :
·  In blocul nostru avem 9 (noua) apartamente , din care 5 (cinci)s-au constituit in Asociatie de proprietari de un an si jumatate .De anul trecut , din august , nu s-au mai tinut sedinte de bloc desi erau foarte necesare .Vicepresedinta si-a dat demisia din aceasta functie si a iesit si din Asociatie din cauza abuzurilor presedintei , la sedinta din august 2006.Era obligatoriu alegerea unei noi vicepresedinte , lucru care nu s-a facut !Cenzorii alesi la sedinta de constituire a Asociatiei nu mai verifica de anul trecut listele de cheltuieli semnatura lor nefiind pe liste .Daca s-au schimbat trebuia facuta schimbarea in cadrul unei sedinte cu locatarii ! Nu s-a facut acest lucru !Nu cunosc daca s-au facut contracte cu firmele de curatenie incepand cu anul 2006 ?Unii locatari nu au fond de rulment si nici nu platesc ULALA si femeia de servici , dar facturile la aceste utilitati sunt platite la zi ;DIN CE BANI ?Probabil din fondul de rulment al celorlalti locatari !Nu seamana a deturnare de fonduri ???Streasina curge , fiind infundata cu frunze in curte si fiind sparta la strada dar nu ia nimeni nici o masura , locatarii fiind in majoritate in varsta si cu pensii mici .Cu presedinta nu se poate discuta absolut nimic , ea fiind multumita ca a fost aleasa in aceasta functie despre care nu stie absolut nimic :Obligatii , indatoriri... P.S.Alegerea ei s-a facut \"la misto\"iar ea a acceptat spre hazul locatarilor care nu s-au gandit in acel moment de veselie generala la efectele pe termen lung ale acestui fapt .Un examen psihologic ar fi binevenit la angajarea pe anumite functii de decizie...Exista oare un registru cu cheltuieli la bloc si toate celelalte documente obligatorii necesare ?Nimeni nu stie si nimeni nu verifica .TIPIC Romanesc !Cu indoiala in suflet ca se va schimba ceva , VA MULTUMESC .
Raspuns din data de 26-09-2007 :
Potrivit prevederilor alin. (6) al art. 18 din H.G. nr. 400/2003, hotărârile adunării generale a asociatiei de proprietari privind buna intretinere si exploatare a condominiului sunt obligatorii si pentru proprietarii din acelasi condominiu, care nu sunt membrii ai asociatiei de proprietari, iar alegerea organelor de conducere (comitetul executiv) si de control financiar (comisia de cenzori) intra in atributiile adunarii generale, conform alin. (5) al art. 18 din acelasi act normativ. Nici o institutie publica, prin reprezentantii sai, nu poate impune o decizie unei asociatii de proprietari, in privinta organizarii si administrarii ei, deoarece aceasta este o persoana juridica privata.
Deoarece mentionati ca asociatia de proprietari s-a constituit numai cu 5 membrii din cei 9 proprietari de apartamente, tinand cont ca legea in vigoare la acea data prevedea cel putin 3 membrii in comitetul executiv (obligatoriu membri ai asociatiei) si 3 in comisia de cenzori (daca se dorea a fi si acestia membrii din asociatie), adica cel putin 6 proprietari alesi de adunarea generala, inseamna ca asociatia ar trebui sa apeleze la servicii de cenzorat prestate de persoane specializate din afara sa. In acest caz, administratorul, atestat in conditiile legii si angajat de asociatie, putea fi si membru al asociatiei de proprietari, dar putea fi si din afara ei.
Indiferent de situatie, la lit. C, pct. 1 din Cap. II al Anexei la Ordinul M.F.P. nr. 2329/2001 se prevede faptul ca asociatia de proprietari trebuie sa dispuna de registrul jurnal si registrul inventar, snuruite, numerotate si fiscalizate, care trebuie sa fie conduse de administrator. De asemenea, acesta trebuie sa completeze si registrul de casa si registrul pentru evidenta fondului de rulment si a altor fonduri. Fondul de rulment nu poate fi utilizat decat pentru achitarea cheltuielilor comune de intretinere si nu pentru intretinerea sau repararea imobilului. Nerespectarea acestor prevederi reprezinta incalcarea legii.
In masura in care sunteti dispus sa ne sesizati in scris cazuri concrete legate in special de adminstrarea asociatiei de proprietari, de pilda, referitor la modul de repartizare a cheltuielilor comune de intretinere din ultima luna calendaristica, va stam la dispozitie. Verificarea periodica, lunara, a activitatii administratorului angajat, trebuie asigurata de comisia de cenzori. Dar, avand in vedere ca ne semnalati, in special, nereguli in organizarea asociatiei de proprietari (nu este sigur cine este presedinte sau acesta nu-si exercita atributiile, la fel si comisia de cenzori), in acest caz nu putem interveni.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1727 din data: 20-08-2007 pusa de bud flori :
·  Buna seara, as dori sa stiu si eu daca se mai construiesc anul acesta blocuri ANL si daca se costruiesc cand se dau in folosinta. Va multumesc.
Raspuns din data de 28-09-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va aducem la cunostinta urmatoarele:
In chiar momentul de fata, in Cartierul Micalaca Est, se afla in constructie 4 blocuri de tip ANL pentru tineri, cu un numar de 128 de apartamente-termen de finalizare 24 de luni.
Un alt grup de blocuri ANL pentru tineri, cu inca 128 de apartamente se afla in faza de proiect, studiile de fezabilitate fiind deja aprobate. Dupa incheierea investitiei, apartamentele din blocurile ANL vor fi repartizate cu chirie solicitantilor in functie de criteriile stabilite de Consiliul Local Municipal, pe baza prevederilor legale.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved