Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74154181
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Locuinte -> Locuinte

Întrebări
Intrebarea nr. 1929 din data: 03-01-2008 pusa de gligor constantin :
·  Buna ziua! Locuiesc impreuna cu copilul minor intr-un apartament cu 1 camera intr-un imobil revendicat de fostii properitari.Mentionez caci nu am nicio proprietate si nici nu am detinut vre-o una.As dori sa stiu ce acte am nevoie pentru a depune la primarie cerere de repartizare a unei locuinte din fondul locativ al statului.Va multumesc!

Intrebarea nr. 1936 din data: 02-01-2008 pusa de mot marius :
·  sant casatorit de 3 ani si nu am o locuinta , si stau pe chirie si nu avem salarii suficiente pentru a lua un credit pentru locuinta, asi dori sa depun un dosar in vederea unei locuinte

Intrebarea nr. 1908 din data: 14-12-2007 pusa de SABAU RODICA :
·  Locuiesc la etajul IV al unui bloc din Alfa care nu are acoperis din tigla,si am probleme destul de mari cind ploua, la fel si ceilalti 3 vecini de pe palier, intr-o masura mai mare, sau mai mica. Am discutat cu administratoarea blocului, doamna fiind receptiva la tot ce i-am comunicat, dar nu poate face absolut nimic, daca o parte din ceilalti vecini nu dau bani pt. reparatia acoperisului. Ce pot sa fac in acest caz si ce masuri legale pot sa iau in aceste conditii si impotriva cui, pt. a nu astepta ziua in care i-mi cade tavanul in cap.Va multumesc.

Intrebarea nr. 1900 din data: 05-12-2007 pusa de Magulean Paula :
·  Buna ziua. Ma numesc Paula am 24 de ani, sunt necasatorita , am absolvit facultatea si lucrez in invatamant in Arad. As dori sa stiu care sunt conditiile si documentele necesare pentru depunerea dosarului pentru locuinte ANL. De asemenea va rog sa/mi spuneti care este perioada in care se pot depune aceste dosare. Va multumesc!

Intrebarea nr. 1898 din data: 02-12-2007 pusa de Mal Mihaela :
·  Spuneti-mi va rog ce se intampla cu chiriasii ANL care dupa expirarea contractului de chirie (adica 5 ani) nu pot cumpara apartamentul respectiv.Sunt evacuati?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1929 din data: 03-01-2008 pusa de gligor constantin :
·  Buna ziua! Locuiesc impreuna cu copilul minor intr-un apartament cu 1 camera intr-un imobil revendicat de fostii properitari.Mentionez caci nu am nicio proprietate si nici nu am detinut vre-o una.As dori sa stiu ce acte am nevoie pentru a depune la primarie cerere de repartizare a unei locuinte din fondul locativ al statului.Va multumesc!
Raspuns din data de 11-02-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru inscrierea pe lista de prioritati la locuintele fond de stat pentru persoanele care locuiesc in imobile retrocedate fostilor proprietari, la Primaria Municipiului Arad-Camera 5 , se gaseste formularul tip care cuprinde si actele necesare inscrierii, dupa caz.
Conditia ca o persoana sa se poata inscrie este ca sa detina o notificare de la proprietarul imobilului de neprelungire a contractului de inchiriere, sau o sentinta de evacuare din partea acestuia, din locuinta ocupata.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1936 din data: 02-01-2008 pusa de mot marius :
·  sant casatorit de 3 ani si nu am o locuinta , si stau pe chirie si nu avem salarii suficiente pentru a lua un credit pentru locuinta, asi dori sa depun un dosar in vederea unei locuinte
Raspuns din data de 08-02-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Aveti posibilitatea de a depune o cerere la Camera 5 -Registratura- Primaria Municipiului Arad, in scopul inscrierii pentru o locuinta de tip ANL. Pentru aceasta trebuie de asemenea sa intruniti urmatoarele conditii:
-titularul cererii trebuie sa fie major, in varsta de pana la 35 de ani la data depunerii cererii si sa poata primi repartitie pentru locuinta in cel mult 12 luni de la implinirea acestei varste.
-titularul cererii si ceilalti membrii ai familiei sa nu detina si sa nu fi detinut o locuinta in proprietate.
-titularul cererii trebuie sa isi desfasoare activitatea in localitatea in care sunt amplasate locuintele.
Formularul tip pentru inscriere poate fi gasit la camera 5, orar:zilnic(luni-vineri), intre orele:8.00-20.00

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1908 din data: 14-12-2007 pusa de SABAU RODICA :
·  Locuiesc la etajul IV al unui bloc din Alfa care nu are acoperis din tigla,si am probleme destul de mari cind ploua, la fel si ceilalti 3 vecini de pe palier, intr-o masura mai mare, sau mai mica. Am discutat cu administratoarea blocului, doamna fiind receptiva la tot ce i-am comunicat, dar nu poate face absolut nimic, daca o parte din ceilalti vecini nu dau bani pt. reparatia acoperisului. Ce pot sa fac in acest caz si ce masuri legale pot sa iau in aceste conditii si impotriva cui, pt. a nu astepta ziua in care i-mi cade tavanul in cap.Va multumesc.
Raspuns din data de 11-02-2008 :
Stimata Doamna,
Pentru solutionare problemei expusa de catre dumneavoastra, va recomandam sa va adresati in scris Comitetului Executiv. Una dintre atributiile Comitetului Executiv este de a reglementa folosirea, intretinerea si repararea partilor proprietatii comune.
Presedintele Comitetului Executiv va trebui sa convoace Adunarea Generala pentru adoptarea unei hotarari cu privire la repararea acoperisului si constituirea fondului de reparatii.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1900 din data: 05-12-2007 pusa de Magulean Paula :
·  Buna ziua. Ma numesc Paula am 24 de ani, sunt necasatorita , am absolvit facultatea si lucrez in invatamant in Arad. As dori sa stiu care sunt conditiile si documentele necesare pentru depunerea dosarului pentru locuinte ANL. De asemenea va rog sa/mi spuneti care este perioada in care se pot depune aceste dosare. Va multumesc!
Raspuns din data de 20-03-2008 :
Stimata Doamna,
Regretam intarzierea in remiterea mesajului catre dumneavoastra.
In urma intrebarii adresate de dumneavoastra, va comunicam urmatoarele :

Locuintele ANL se repartizeza de catre Primaria Municipiului Arad, in baza unei hotarari a Consiliului Local privind criteriile de departajare (conform prevederilor HG 962/2001) in momentul preluarii in administrare de la Agentia Nationala pentru Locuinte

Puteti beneficia de locuinta ANL in urmatoarele conditii:
- sa fie locuinte ANL diponibile,(momentan nu sunt)
- sa aveti varsta sub 35 de ani,
- sa nu detineti sau sa fi instrainat locuinta proprietate personala,
- sa fiti angajata cu carte de munca in Arad ( vezi pagina de internet www.primariaarad.ro - Serviciul Fond Locativ - formulare, mai precis formularul ce constituie punctaj in vechime la inscriere)
- sa depuneti dosar de inscriere pe lista de prioritati la camera 5 Relatii cu Publicul , Primaria Municipiului Arad, orar: zilnic(luni-vineri), intre orele.8.00-20.00.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
pe Lista de prioritate la locuințele construite prin Agenția Națională pentru Locuințe

Subsemnatul/a………………………………………………………………………………… domiciliat / ă în ……………………..……… cu viză de flotant în ………………… str.………………………………..............… nr. …....… bl. ……sc ......... ap. …… telefon nr. ………………… având actul de identitate seria …… nr. ………………, eliberat de Poliția ……………………………… solicit o locuință cu …..… camere.
Declar pe proprie răspundere că datele înscrise în prezentul formular corespund realității. Am luat la cunoștință că orice declarație falsă atrage de la sine neacordarea repartiției sau anularea ei.

IMPORTANT!
După repartizarea unui lot de locuințe, cererile nesoluționate vor fi reactualizate doar în perioada următoarelor înscrieri.
Cererile nesoluționate precum și cele depuse în afara perioadei de înscriere se vor lua în calcul și vor constitui punctaj în vechime la înscriere pentru locuințele A.N.L. conform Legii nr. 152/1998 și a Normelor Metodologice aprobate prin H.G. 962/2001.

Actele necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere:

1. copie după buletinele membrilor de familie (soț, soție și copii – după caz să se vadă fotografia si ultimul domiciliu înscris în buletin, sau copie certificate de naștere a acestora );
2. adeverință de la locul de muncă;
3. declarație notarială potrivit căreia membrii familiei solicitantului (soț,soție) nu dețin sau nu au înstrăinat locuință proprietate personală după 1990;
4. Dosar plic.




Arad, la data ……………………… Semnătura……………………………

Centrul de Informare Cetateni.











Sus

Intrebarea nr. 1898 din data: 02-12-2007 pusa de Mal Mihaela :
·  Spuneti-mi va rog ce se intampla cu chiriasii ANL care dupa expirarea contractului de chirie (adica 5 ani) nu pot cumpara apartamentul respectiv.Sunt evacuati?
Raspuns din data de 20-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile Legii nr. 152/1998, contractele de inchiriere sunt incheiate pe o perioada de 5 ani de la data repartizarii locuintei. Dupa expirarea acestei perioade contractuale, "prelungirea" contractului de inchiriere se va face pe perioade de un an.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved