Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74052208
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Constructii si Urbanism -> Constructii

Întrebări
Intrebarea nr. 4489 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4471 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 4440 din data: 30-06-2014 pusa de Fakelmann Diana :
·  Buna ziua, As dori sa imi construiesc un balcon la etajul 3, vecini de sub mine de la etajul 2 au deja un balcon, eu am doar platforma de balcon. Imi puteti spune care sunt pasi pentru a demara aceasta contructie? Ce acte am nevoie si de unde? Va multumesc anticipat!

Intrebarea nr. 4359 din data: 22-01-2014 pusa de Camenita Dorin :
·   As dori sa stiu cand este preconizat a se demola garajele de pe Malul Muresului,respectiv pe portiunea dintre Agentia de Protectie a Mediului si str.Mucus Scaevola. Va intreb deoarece am gasit o oferta de garaj in acea zona si nu sunt hotarat ce sa fac. Cu multumiri

Intrebarea nr. 4084 din data: 17-09-2012 pusa de ADRIAN FLORIN :
·  Buna,in spatele gradinilor de pe strada trenului,cartier gradiste,se executa unele lucrari autorizate ,problema este ca se lucreaza si noaptea chiar intre orele 22-06 ,(cand cf legii 61 din 1991 republicata 2011 art.3 pct.25 sau art.2 pct.28,28 ar trebui respectata linistea publica)ca sa fiu mai exact...se incarca cu exavatorul traverse de cale ferata in vagoane,camioane...nici politia locala nici judeteana nu au putut oprii lucrarile pe timp de noapte(parca dupa sezizarea politiei judetene la 112,parca pt o ora s-au oprit lucrarile)motivand ca firma care lucreaza are autorizatie-chiar asa autorizatie de tulburarea linistii publice?hmm-va rog frumos luati masurile necesare pt a fi liniste macar intre orele 22-06.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4489 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 09-03-2015 :
Stimate domn,
Petitia dumneavoastra anterioara, cu nr. 4471/14.01.2015 a primit raspuns, postat la respectivul numar:

Raspuns din data de 19-02-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente din cadrul Primariei Municipiului Arad:
1. Ocuparea domeniului public in vederea desfasurarii unei activitati de comert este reglementataa de Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011 privind regulamentul de desfasurare a activitatilor comerciale in municipiul Arad, care este afisata pe site-ul Primariei Municipiului Arad.
2. Cererea pentru ocuparea domeniului public ( Anexa nr. 1 la Hotararea precizata mai sus) se depune la Primaria Municipiului Arad, Serviciul Relatii cu Publicul ( Palatul Cenad, camera 5).
3. Taxa pentru ocuparea domeniului public este de 3,4 lei/mp/zi, pentru locatia precizata de dumneavoastra, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 11/2015 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2015, anexa 1, capitolul X.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4471 din data: 14-01-2015 pusa de Iovuta Catalin :
·  Buna ziua, As dori sa stiu care este procedura pentru ocupare a domeniului public, in vederea desfasurarii unei activitati de comert, respectiv un stand pentru cafea, ceai cald etc. in zona Bdul. Revolutiei, 49-53 (fostul Chinezesc). Am inteles ca trebuie sa depun la Primarie o cerere in vederea acordarii acordului de ocupare a domeniului public. Unde se depune aceasta cerere? Exista o cerere tip pentru astfel de situatii? Ce costuri presupune? Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 19-02-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente din cadrul Primariei Municipiului Arad:
1. Ocuparea domeniului public in vederea desfasurarii unei activitati de comert este reglementataa de Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011 privind regulamentul de desfasurare a activitatilor comerciale in municipiul Arad, care este afisata pe site-ul Primariei Municipiului Arad.
2. Cererea pentru ocuparea domeniului public ( Anexa nr. 1 la Hotararea precizata mai sus) se depune la Primaria Municipiului Arad, Serviciul Relatii cu Publicul ( Palatul Cenad, camera 5).
3. Taxa pentru ocuparea domeniului public este de 3,4 lei/mp/zi, pentru locatia precizata de dumneavoastra, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 11/2015 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2015, anexa 1, capitolul X.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4440 din data: 30-06-2014 pusa de Fakelmann Diana :
·  Buna ziua, As dori sa imi construiesc un balcon la etajul 3, vecini de sub mine de la etajul 2 au deja un balcon, eu am doar platforma de balcon. Imi puteti spune care sunt pasi pentru a demara aceasta contructie? Ce acte am nevoie si de unde? Va multumesc anticipat!
Raspuns din data de 14-08-2014 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru lucrarile pe care doriti sa le executati se va solicita emiterea unei autorizatii de construire, conform prevederilor Legii nr. 50/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru eliberarea autorizatiei de construire trebuie, in prima faza, sa depuneti documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism. Certificatul de urbanism este actul de informare prin care se fac cunoscute solicitantului informatii despre:
- regimul juridic, economic si tehnic al imobilului – teren si/sau existente la data solicitarii, in conformitate cu prevederile planurilor urbanistice si ale regulamentelor aferente acestora, ori ale planurilor de amenajare a teritoriului, dupa caz, avizate si aprobate potrivit legii;
- cerintele urbanistice specifice amplasamentului;
- avizele/acordurile legale necesare in vederea autorizarii;
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism sunt urmatoarele:
- cerere tip;
- plan de situatie cu ridicare topografica cu indicarea imobilului - teren si/sau constructii – 2 exemplare
- extras de CF actualizat (dovada unui drept real in favoarea solicitantului autorizatiei);
- documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism.
Aceste acte se depun la Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Primariei Municipiului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4359 din data: 22-01-2014 pusa de Camenita Dorin :
·   As dori sa stiu cand este preconizat a se demola garajele de pe Malul Muresului,respectiv pe portiunea dintre Agentia de Protectie a Mediului si str.Mucus Scaevola. Va intreb deoarece am gasit o oferta de garaj in acea zona si nu sunt hotarat ce sa fac. Cu multumiri
Raspuns din data de 06-03-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Garajele amplasate in zona mentionata de dumneavoastra sunt constructii cu caracter provizoriu, putand fi dezafectate la solicitarea administratiei publice locale, in situatia in care vor fi prevazute in viitor lucrari de reamenajare a zonelor respective.
Prin prezenta nu putem granta pentru cat timp vor mai ramane garajele existente pe Malul Muresului, respectiv pe portiunea dintre Agentia de Protectie a Mediului si str. Mucius Scaevola, deoarece nu detinem planuri urbanistice aprobate pe care sa le punem in practica in viitorul apropiat.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4084 din data: 17-09-2012 pusa de ADRIAN FLORIN :
·  Buna,in spatele gradinilor de pe strada trenului,cartier gradiste,se executa unele lucrari autorizate ,problema este ca se lucreaza si noaptea chiar intre orele 22-06 ,(cand cf legii 61 din 1991 republicata 2011 art.3 pct.25 sau art.2 pct.28,28 ar trebui respectata linistea publica)ca sa fiu mai exact...se incarca cu exavatorul traverse de cale ferata in vagoane,camioane...nici politia locala nici judeteana nu au putut oprii lucrarile pe timp de noapte(parca dupa sezizarea politiei judetene la 112,parca pt o ora s-au oprit lucrarile)motivand ca firma care lucreaza are autorizatie-chiar asa autorizatie de tulburarea linistii publice?hmm-va rog frumos luati masurile necesare pt a fi liniste macar intre orele 22-06.
Raspuns din data de 28-09-2012 :
Stimate domn,
In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind activitatea de solutionare a petitiilor, petitiile fara datele de identificare ale petitionarului se claseaza. Va rugam sa reveniti cu adresa dumneavoastra completa, pentru a putea transmite sesizarea compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, spre o competenta solutionare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
27




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved