Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74090739
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Juridic -> Juridic

Întrebări
Intrebarea nr. 1833 din data: 23-10-2007 pusa de Biro Stefan :
·  La schimbarea denumiri strazii,unde locuisc de mai multi ani,dece trebuie sa platesc preschimbarea actului de identitate?Dupa cate stiu aceste cheltuieli nu trebuiesc suportate de mine.Cei dela evidenta poulatiei mau informat ca trebuie sa platesc.Va rog spunetim articolul de lege care prevede aceasta plata,sau neplata.Multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 1805 din data: 05-10-2007 pusa de nicolae aurica :
·  Sunt proprietar a unui apartament si as dori sa-i fac act de donatie fiicei mele,care este majora(studenta).Spuneti-mi va rog daca in cazul in care peste o perioada de timp(caz ipotetic)nu mai pot sa-mi pot plati ratele la banca (un imprumut ptr.nevoi personale)se poate ca acest apartament care a facut obiectul donatiei (nu mai este al meu proprietate)sa fie executat silit?Ce m-i se poate intampla in cazul in care nu platesc ratele la imprumut ,nu am nici un venit si n-am nici apartament proprietate personala ca l-am donat fiicei mele.Multumesc.

Intrebarea nr. 1766 din data: 16-09-2007 pusa de burcioi sorina :
·  pot merge in cadrul unei primarii sa traduc si sa legalizez vaccinurile si certificatul de nastere al copilului?Ce acte imi trebuiesc ?Daca nu se poate in cadrul primariei care ar fi cel mai indicat cabinet de traduceri legalizate din Bucuresti?

Intrebarea nr. 1731 din data: 26-08-2007 pusa de Eugenia :
·  Sunt proprietara unui apartament la casa, in Arad, intre-un imobil cu trei proprietari.Terenul aferent apartamentului meu nu este trecut pe CF ca si la ceilalti proprietari , desi il folosesc si platesc taxele de peste 50 de ani si este clar delimitat de terenul care il detin ceilalti proprietari.Am facut o adresa la primarie prin care am solicitat sa mi se treaca in proprietate acest teren dar mi s-a raspuns ca cererea este fara obiect deoarece terenul nu se afla in proprietatea statului iar eu sunt proprietara acestui teren cu cota care mi se cuvine.Intrebarea mea este urmatoarea:cum pot sa inregistrez in CF si terenul, este suficienta adresa de la primarie sau trebuie sa urmez o alta procedura?daca eu sunt proprietara acestui de drept a acestui teren asa cum este normal, de ce nu a fost inscris in CF? Va multumesc.

Intrebarea nr. 1712 din data: 06-08-2007 pusa de SIRBU CAMELIA-GEORGIANA :
·  as dori sa stiu ce se intampla cu partea ce i se cuvenea unui mostenitor in urma unei succesiuni daca acesta nu se prezinta la dezbaterea mostenirii? daca am platit timp de 9 ani impozitul pe un imobil pot avea mai multe drepturi fata de ceilalti mostenitori?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1833 din data: 23-10-2007 pusa de Biro Stefan :
·  La schimbarea denumiri strazii,unde locuisc de mai multi ani,dece trebuie sa platesc preschimbarea actului de identitate?Dupa cate stiu aceste cheltuieli nu trebuiesc suportate de mine.Cei dela evidenta poulatiei mau informat ca trebuie sa platesc.Va rog spunetim articolul de lege care prevede aceasta plata,sau neplata.Multumesc anticipat.
Raspuns din data de 01-11-2007 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile HG 1375/2006 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, art.48 alin.1, va instiintam asupra faptului ca, cheltuielile pentru producerea si eliberarea actelor de identitate, necesare pentru a fi preschimbate ca urmare a schimbarii denumirii strazilor, a renumerotarii imobilelor, a schimbarii denumirii, reorganizarii ori trecerii intr-un alt rang a unitatii administrativ-teritoriale, se suporta de la bugetele unitatilor administrativ-teritoriale. Acordarea scutirii se face in baza unei adeverinte eliberate de catre Primaria Arad, Serviciul Cadastru, care sa ateste schimbarea denumirii strazii.
De asemenea, in conformitate cu prevederile OUG 97/2005, art. 42, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda cuprinsa intre:40-80 lei, nerespectarea dispozitiilor art.18, alin.2, care prevede ca in termen de 15 zile de la producerea unei situatii prevazute la art.18, alin.1, lit.d(in cazul schimbarii denumirii sau a rangului localitatilor si strazilor, al renumerotarii imobilelor sau rearondarii acestora, al infiintarii localitatilor sau strazilor), titularul sau reprezentantul legal al acestuia este obligat sa solicite eliberarea unei noi carti de identitate, prezentand documentele prevazute de lege.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1805 din data: 05-10-2007 pusa de nicolae aurica :
·  Sunt proprietar a unui apartament si as dori sa-i fac act de donatie fiicei mele,care este majora(studenta).Spuneti-mi va rog daca in cazul in care peste o perioada de timp(caz ipotetic)nu mai pot sa-mi pot plati ratele la banca (un imprumut ptr.nevoi personale)se poate ca acest apartament care a facut obiectul donatiei (nu mai este al meu proprietate)sa fie executat silit?Ce m-i se poate intampla in cazul in care nu platesc ratele la imprumut ,nu am nici un venit si n-am nici apartament proprietate personala ca l-am donat fiicei mele.Multumesc.
Raspuns din data de 12-10-2007 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va informam urmatoarele:
Problemele ridicate de dumneavoastra, nu sunt de competenta institutiei noastre, de aceea va indrumam sa solicitati o consultanta juridica unui avocat sau unui notar public.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1766 din data: 16-09-2007 pusa de burcioi sorina :
·  pot merge in cadrul unei primarii sa traduc si sa legalizez vaccinurile si certificatul de nastere al copilului?Ce acte imi trebuiesc ?Daca nu se poate in cadrul primariei care ar fi cel mai indicat cabinet de traduceri legalizate din Bucuresti?
Raspuns din data de 24-09-2007 :
Pentru traducerea si legalizarea actelor mentionate va rugam sa va adresati unui birou notarial.

Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1731 din data: 26-08-2007 pusa de Eugenia :
·  Sunt proprietara unui apartament la casa, in Arad, intre-un imobil cu trei proprietari.Terenul aferent apartamentului meu nu este trecut pe CF ca si la ceilalti proprietari , desi il folosesc si platesc taxele de peste 50 de ani si este clar delimitat de terenul care il detin ceilalti proprietari.Am facut o adresa la primarie prin care am solicitat sa mi se treaca in proprietate acest teren dar mi s-a raspuns ca cererea este fara obiect deoarece terenul nu se afla in proprietatea statului iar eu sunt proprietara acestui teren cu cota care mi se cuvine.Intrebarea mea este urmatoarea:cum pot sa inregistrez in CF si terenul, este suficienta adresa de la primarie sau trebuie sa urmez o alta procedura?daca eu sunt proprietara acestui de drept a acestui teren asa cum este normal, de ce nu a fost inscris in CF? Va multumesc.
Raspuns din data de 28-09-2007 :
Urmare solicitarii dumneavoastra, va informam urmatoarele:
In adresa pe care ati primit-o din partea Primariei, ca raspuns la cererea dumneavoastra, este specificat faptul ca dumneavoastra sunteti proprietara de drept a terenului respectiv, in consecinta solicitati un extras de Carte Funciara la Serviciul Cadastru si Publicitate Imobiliara, pentru a va putea edifica asupra proprietatii terenului.

Centrul de Informare cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1712 din data: 06-08-2007 pusa de SIRBU CAMELIA-GEORGIANA :
·  as dori sa stiu ce se intampla cu partea ce i se cuvenea unui mostenitor in urma unei succesiuni daca acesta nu se prezinta la dezbaterea mostenirii? daca am platit timp de 9 ani impozitul pe un imobil pot avea mai multe drepturi fata de ceilalti mostenitori?
Raspuns din data de 28-09-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Este importanta natura succesiunii- daca aceasta este legala, veti fi citat sa va prezentati la deschiderea succesiunii, pentru a putea intra efectiv in drepturi, pentru a primi certificat de mostenitor si a se putea opera incheierea, neprezentarea in urma citarii, poate fi considerata renuntare tacita.
Daca succesiunea este testamentara, aveti obligatia de a va prezenta cand sunteti citat, altfel puteti cadea din drepturi.
Referitor la plata impozitului timp de mai multi ani la un imobil cu mai multi coproprietari, daca faceti dovada efectuarii platilor, acestea pot fi recuperate pe cale amiabila sau prin intermediul instantelor de judecata,(eventual actualizate), dar acest lucru nu va confera nici un drept suplimentar asupra imobilului fata de ceilalti coproprietari.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved