Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74085777
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Juridic -> Juridic

Întrebări
Intrebarea nr. 3868 din data: 08-01-2012 pusa de zomonita otilia :
·  buna ziua am primit o hartie de la clm cu suma care mi se cuvine pentru ajutorul de incalzire pe luna noiembrie care este in valoare de 102.98. problema mea e ca pe lista de cheltuieli afisata in scara blocului unde locuiesc,pe luna noiembrie, administratorul nu mi-a luat in considerare aceasta suma, acesta trecand suma de 94.29 lei, suma mai mica cu 8.69 decat suma indicata in adresa clm nr 41303/13.12.2011. va rog sa mi spuneti cum sa procedez sa mi se recalculeze cheltuielile pe luna noiembrie, deoarece desi le-am trimis o adresa acestia nu mi-au raspuns inca. multumesc

Intrebarea nr. 3801 din data: 11-10-2011 pusa de anonim :
·  Buna ziua,va aducem la cunostinta ca pe aleea agnita la blocul i este administrator Solomon Vasile.A marit fondul de rulment fara a face o sedinta cu locatarii blocului si de m-ai mult timp el are biroul administrativ in magazia blocului pentru care toti proprietarii platim impozit si pe casa scarii la parterul blocului si-a facut m-ai multe boxe.Va rugam frumos sa luati masurile legale pentru sanctionarea abaterilor lui.

Intrebarea nr. 3694 din data: 22-06-2011 pusa de knop eduard :
·  Buna ziua! Va scriu in postura de iubitor de animale si detinator de caine. In ultima perioada se aude in media cum ca ar exista o hotarare a consiliului local in legatura cu regulamentul privind intretinerea si circulatia cainilor cu stapan pe teritoriul municipiului Arad. Deoarece ultima varianta despre care stiu este hotararea nr. 31 din 24 feb 2004 va rog sa imi specificati unde pot gasi textul noii hatarari. Va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 3585 din data: 21-03-2011 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua. Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: Care sunt consecintele legale, in cazul in care o institutie publica, nu respecta (in repetate randuri) termenul legal de a raspunde la o anumita sesizare? Multumesc.

Intrebarea nr. 3503 din data: 01-02-2011 pusa de NEDESCU ADRIANA :
·  Va rog sa-mi spuneti ce procedura trebuie urmata in cazul persoanelor fizice cu terenuri extravilane care in baza noastra de date figureaza doar cu nume/ prenume,tarla si parcela.Mentionez ca sunt consilier in cadrul serviciului impozite si taxe, dar ne-avand date de identificare nu stiu cui sa ma adresaz. Va multumesc anticipat



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3868 din data: 08-01-2012 pusa de zomonita otilia :
·  buna ziua am primit o hartie de la clm cu suma care mi se cuvine pentru ajutorul de incalzire pe luna noiembrie care este in valoare de 102.98. problema mea e ca pe lista de cheltuieli afisata in scara blocului unde locuiesc,pe luna noiembrie, administratorul nu mi-a luat in considerare aceasta suma, acesta trecand suma de 94.29 lei, suma mai mica cu 8.69 decat suma indicata in adresa clm nr 41303/13.12.2011. va rog sa mi spuneti cum sa procedez sa mi se recalculeze cheltuielile pe luna noiembrie, deoarece desi le-am trimis o adresa acestia nu mi-au raspuns inca. multumesc
Raspuns din data de 16-01-2012 :
Stimata doamna,

In urma sesizarii dumneavoastra, i-am solicitat administratorului asociatiei din care faceti parte sa ne puna la dispozitie factura de la CET Arad pe luna noiembrie 2011, inclusiv anexa la aceasta cu situatia cuprinzand beneficiarii ajutorului pentru incalzirea locuintei cu energie termica si cuantumul acestuia in luna respectiva.
Administratorul a dat curs solicitarii noastre si, astfel, s-a constatat ca, in cazul dumneavoastra, valoarea ajutorului efectiv calculat de CET Arad si care figureaza in situatia amintita este, intr-adevar, de 94,29 lei. Mentionam ca suma de 102,98 lei, inscrisa in decizia primita de la Primarie, reprezinta valoarea maxima a ajutorului care va poate fi acordat, in cazul in care prin aplicarea sumei procentelor de subventie de la bugetul de stat si cel local la valoarea consumului inregistrat in apartamentul dumneavoastra se depaseste aceasta suma.
In luna noiembrie 2011 acest lucru nu s-a intamplat, respectiv ajutorul efectiv a fost de 94,29 lei, mai mic decat valoarea maxima care vi se poate acorda de 102,98 lei, ajutorul efectiv fiind calculat dupa urmatoarea formula:

(30% procent compensare buget de stat + 20% procent compensare buget local) x cuantum consum repartizat de asociatia de proprietari x pretul energiei termice facturat populatiei = 50 % x 0,613414 x 307,42 = 94,29 lei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3801 din data: 11-10-2011 pusa de anonim :
·  Buna ziua,va aducem la cunostinta ca pe aleea agnita la blocul i este administrator Solomon Vasile.A marit fondul de rulment fara a face o sedinta cu locatarii blocului si de m-ai mult timp el are biroul administrativ in magazia blocului pentru care toti proprietarii platim impozit si pe casa scarii la parterul blocului si-a facut m-ai multe boxe.Va rugam frumos sa luati masurile legale pentru sanctionarea abaterilor lui.
Raspuns din data de 18-10-2011 :
Stimate domn/doamna,
In conformitate cu prevederile art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 27 din 2002, petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau in consideratie si se claseaza.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3694 din data: 22-06-2011 pusa de knop eduard :
·  Buna ziua! Va scriu in postura de iubitor de animale si detinator de caine. In ultima perioada se aude in media cum ca ar exista o hotarare a consiliului local in legatura cu regulamentul privind intretinerea si circulatia cainilor cu stapan pe teritoriul municipiului Arad. Deoarece ultima varianta despre care stiu este hotararea nr. 31 din 24 feb 2004 va rog sa imi specificati unde pot gasi textul noii hatarari. Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 13-07-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In anul 2010 a fost elaborat proiectul de hotarare pentru aprobarea regulamentului privind prevenirea aparitiei si proliferarii animalelor fara stapan pe domeniul public al Municipiului Arad, care poate fi consultat pe pagina de internet a Primariei Municipiului Arad, sectiunea Proiecte de Hotarari (proiectul de hotarare nr. 19/14.04.2010).
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3585 din data: 21-03-2011 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua. Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: Care sunt consecintele legale, in cazul in care o institutie publica, nu respecta (in repetate randuri) termenul legal de a raspunde la o anumita sesizare? Multumesc.
Raspuns din data de 07-04-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
"Orice persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de catre o autoritate publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termen legal a unei cereri, se poate adresa instantei de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoasterea dreptului pretins sau a interesului legitim si repararea pagubei ce i-a fost cauzata"(art. 1 din Legea nr. 544/2004).
Potrivit art. 2 alin. 2 al aceleasi legi, se asimileaza actelor administrative unilaterale si refuzul nejustificat de a rezolva o cerere referitoare la un drept sau la un interes legitim ori, dupa caz, faptul de a nu raspunde solicitantului in termenul legal.
Inainte de sesizarea instantei de contencios administrativ competente, potrivit prevederilor Legii nr. 544/2004, persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau sau intr-un interes legitim printr-un act administrativ unilateral, trebuie sa indeplineasca procedura prealabila prevazuta de legea ante-mentionata, art. 7 si urmatoarele.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3503 din data: 01-02-2011 pusa de NEDESCU ADRIANA :
·  Va rog sa-mi spuneti ce procedura trebuie urmata in cazul persoanelor fizice cu terenuri extravilane care in baza noastra de date figureaza doar cu nume/ prenume,tarla si parcela.Mentionez ca sunt consilier in cadrul serviciului impozite si taxe, dar ne-avand date de identificare nu stiu cui sa ma adresaz. Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 17-02-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Date suplimentare referitoare la contribuabili pot fi aflate prin vizitarea gospodoariilor, in vederea inscrierii acestora in Registrul Agricol.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved