Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74090146
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Juridic -> Juridic

Întrebări
Intrebarea nr. 3435 din data: 09-12-2010 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua Cat timp are Primaria Arad la dispozitie de a raspunde la o sesizare facuta prin intermediul acestei pagini de internet, la punctul \"Utile-Adreseaza petitii, sesizari, reclamatii\"? Sesizarea s-a facut, si s-a validat in data de 09-11-2010, dar inca nu am primit raspuns. Va multumesc.

Intrebarea nr. 3315 din data: 12-08-2010 pusa de Ilie Nicoleta :
·  Buna ziua.Ma intereseaza daca in cadrul Primariei Arad se pot depune CV-uri in vederea angajarii la firma Cooper, ce am inteles ca urmeaza a se deschide in zona industriala.Va multumesc.Nicoleta Ilie

Intrebarea nr. 3290 din data: 22-07-2010 pusa de toth simona :
·  in 16 februarie a murit mama si am facut succesiunea dupa ea fiecare si aluat partea ,santem 3 frati,sora mea si cu tatal meu mia cedat partea lor dupa mama,celalalt frate ramanand cu partea lui,eu vreau sa fac un act cu tatal meu de intretinere pt partea lui ,poate sa ma atace fratele meu ca sa vrea si din partea tatalui meu ce sanse sant multumesc

Intrebarea nr. 3254 din data: 25-06-2010 pusa de pantea teodor cristian :
·  va rog sa ma indrumati spre o autoritate unde pot sa fac o plangere administratorului de bloc. sa ma explic: am cerut copii de pe tabelele de cheltuieli sa fac niste verificari findaca intr-o luna afisaza si de 3 ori tabelul cu cheltuieli si cu multe modificari. la care domnul a spus sa ma adresez autoritatilor pentru asta ca el nu e fabrica xerox va multumesc pentru ajutor si intelegere si astept un raspuns pe mail sau telefon

Intrebarea nr. 3237 din data: 16-06-2010 pusa de Claudiu Burlan :
·  Buna ziua, As dori sa cunosc legislatia si hotararile locale legate de detinerea de animale mici de companie,drepturile si obligatiile detinatorilor acestora. Multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3435 din data: 09-12-2010 pusa de Assael Edina :
·  Buna ziua Cat timp are Primaria Arad la dispozitie de a raspunde la o sesizare facuta prin intermediul acestei pagini de internet, la punctul \"Utile-Adreseaza petitii, sesizari, reclamatii\"? Sesizarea s-a facut, si s-a validat in data de 09-11-2010, dar inca nu am primit raspuns. Va multumesc.
Raspuns din data de 16-02-2011 :
Stimata doamna,
Ne cerem scuze pentru faptul ca nu s-a transmis raspunsul la sesizarea depusa de dumneavoastra in format e-mail la data de 09.11.2010, cu numarul 266/1069/2010.Sesizarea dumneavoastra a fost transmisa din nou serviciului de specialitate cu mentiunea de a se comunica solutia in cel mai scurt timp.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3315 din data: 12-08-2010 pusa de Ilie Nicoleta :
·  Buna ziua.Ma intereseaza daca in cadrul Primariei Arad se pot depune CV-uri in vederea angajarii la firma Cooper, ce am inteles ca urmeaza a se deschide in zona industriala.Va multumesc.Nicoleta Ilie
Raspuns din data de 13-08-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va informam ca Primaria Municipiului Arad nu intermediaza forta de munca, va rugam sa luati legatura cu firma la care doriti sa va angajati pentru lamuriri suplimentare.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3290 din data: 22-07-2010 pusa de toth simona :
·  in 16 februarie a murit mama si am facut succesiunea dupa ea fiecare si aluat partea ,santem 3 frati,sora mea si cu tatal meu mia cedat partea lor dupa mama,celalalt frate ramanand cu partea lui,eu vreau sa fac un act cu tatal meu de intretinere pt partea lui ,poate sa ma atace fratele meu ca sa vrea si din partea tatalui meu ce sanse sant multumesc
Raspuns din data de 28-07-2010 :
Stimata doamna,
Pentru solutionarea problemei ce face obiectul sesizarii dumneavoastra, va sugeram sa apelati la serviciile unui avocat, Primaria Municipiului Arad neavand competenta de a solutiona probleme private ale cetatenilor.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3254 din data: 25-06-2010 pusa de pantea teodor cristian :
·  va rog sa ma indrumati spre o autoritate unde pot sa fac o plangere administratorului de bloc. sa ma explic: am cerut copii de pe tabelele de cheltuieli sa fac niste verificari findaca intr-o luna afisaza si de 3 ori tabelul cu cheltuieli si cu multe modificari. la care domnul a spus sa ma adresez autoritatilor pentru asta ca el nu e fabrica xerox va multumesc pentru ajutor si intelegere si astept un raspuns pe mail sau telefon
Raspuns din data de 03-08-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu Legea nr. 230/2007, art. 10 "Proprietarii au dreptul sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si au acces, la cerere, la orice document al acesteia", respectiv Hotararea nr. 1588/2007, art. 12 "Proprietarii membri ai asociatiei, pe langa drepturile si indatoririle prevazute in statutul asociatiei de proprietari, au si urmatoarele drepturi si obligatii:
c. sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si sa aiba acces, la cerere, la orice document al acesteia
d. sa primeasca explicatii cu privire la calcului cotei de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari si, eventual, sa o constate la presedintele asociatiei de proprietari, in termen de 10 zile de la afisarea listei de plata. Presedintele asociatiei de proprietari este obligat sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile.
Prin urmare, in vederea obtinerii informatiilor legate de modul de intocmire a listelor de cheltuieli, respectiv calcului cheltuielilor veti depune o cerere la presedintele asociatiei de proprietari conform prevederilor legale mai sus mentionate.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3237 din data: 16-06-2010 pusa de Claudiu Burlan :
·  Buna ziua, As dori sa cunosc legislatia si hotararile locale legate de detinerea de animale mici de companie,drepturile si obligatiile detinatorilor acestora. Multumesc
Raspuns din data de 09-07-2010 :
Stimate domn,
Cu privire la solicitarea dumneavoastra va informam ca Proiectul privind Gospodarirea Comunala se afla in curs de finalizare, acesta prevazand dreptul proprietarilor de animale de a detine doua animale mici in locuinta, fara acordul vecinilor, in cazul condominiilor, pentru animalele ce sunt detinute pentru numarul prevazut fiind necesar acordul vecinilor. Acest proiect aflandu-se in lucru, mai poate suferi modificari.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved