Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74087542
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Juridic -> Juridic

Întrebări
Intrebarea nr. 3119 din data: 03-03-2010 pusa de Popovici Adriana :
·  Buna ziua, La noi in bloc a inceput administratorul sa stranga banii pentru reabilitarea termica a imobilului; intrebarea mea este pana cand pot plati acesti bani? Pot sa-i platesc si pe toti odata in ultima luna cand aduna restul de bani de la locatari? Multumesc de ajutor

Intrebarea nr. 2823 din data: 20-07-2009 pusa de Lenhardt Francisc :
·  Buna ziua,ma adresez din nou dvs.in legatura cu sesizarea,intrebarea adresata Domniilor Voastre nr.2779 din 18.06.2009 la care am primit raspuns in data de 25.06.2009,va multumesc pentru promtitudine dar se vede ca nu ati luat nici o masura impoptriva acestui administrator!Din raspunsul dvs.citez:\"s-a solicitat admninistratorului sa prezinte ultima lista de cheltuieli...\"...,\"administratorul are obligatia sa calculeze pe toate coloanele cu zecimale asa cum rezulta din calcule\"...,\"i s-a pus in vedere sa lucreze in conformitate cu prevederile legale in materie\"...!!!Lucru care nu s-a intamplat!Daca faceati verificarea listei de cheltuieli pe luna MAI, la apa rece apare:FACTURAT 537 mc,= 2806,80 lei.CONTORIZATI:428mcx6,0lei mc=2568,0lei NECONTORIZATI. 2 pers.x35lei/per=70 lei AG.ECONOMICI:28 mcx6lei=168,0lei.Daca se imparte suma platita la cantitatea facturata obtineti 5.22 lei si nu 6 lei/mc...!!!0,78 lei incasati pe mc de apa rece in plus...Asta a fost doar apa rece...Dar problema se pune pe acesta luna(IUNIE 2009).APA RECE:facturat:537 mc=2606,80 lei CONTORIZATI:403mc. X 6,0lei/mc = 2418,0lei NECONTORIZATI 2 pres. X 35 lei=70,00 lei AGENTI ECONOMICI:20 mc X 6,0=120 lei!!!Daca se imparte suma facturata la cantitatea facturata 2606,80lei/537mc=4,85leimc si NU 6 LEI/MC...1,15 lei incasari ilegale si asta doar pentru un metru cub de apa rece!!!Sa nu mai amintim de restul platilor curente(apa calda la 140 lei mc.).Ce masuri veti lua impotriva acestui asa zis administrator care am uitat sa mentionez ca continua sa-si trimita nevasta la incasat cheltuieliile,cica \"cu aprobarea comitetului asociatiei de locatari\"!!!Faptele relatate mai sus intra sub incidenta legii(daca nu ma insel):DELAPIDARE,ABUZ DE INCREDERE SI ABUZ IN SERVICIU!!!Ce masuri veti lua in acest caz?Va multumesc!

Intrebarea nr. 2813 din data: 10-07-2009 pusa de mardale olga iolanda :
·  Solicit din nou raspuns la intrebarea 2759

Intrebarea nr. 2808 din data: 07-07-2009 pusa de Popescu Veronica :
·  Locuiesc la ultimul etaj al unui bloc cu 4 etaje (20 apartamente).Apartamentul meu are un perete comun cu uscatoria blocului, dar banuiesc ca aceasta nu are nicio importanta.Durerea mea este legata de folosirea uscatoriei...pana acum o saptamana o folosea fiecare locatar dupa cum avea nevoie de ea in scopul uscarii rufelor.De pe toata scara doar 8 apartamente folosesc usatoria, toti locatarii avand chei.Acum o saptamana o vecina a lipit pe usa uscatoriei un tabel nominal, o repartizare sau un grafic repartizand fiecarui apartament din cele 8 un numar de 3 zile pe luna in care sa usuce rufe.Mentionez ca acest tabel are si semnatura presedintelui asociatiei cu mentiunea \"aprob\". Este corect ce se intampla?Au dreptul sa faca asa ceva?Sa ne conditioneze, sa ne impuna aceste 3 zile pe luna?Iar pentru aceasta hotarare nu au cerut acordul nici unui locatar. Eu am un copil mic si as avea nevoie de mai multe zile pe luna de folosire a uscatoriei.Nu pot sa tin rufele murdare in cos timp de 10 zile.Ce se intampla daca in ziua respectiva nu sunt acasa, sau nu curge apa,si exemplele pot continua?imi trece ziua si trebuie satpt alte 10 zile ca sa pot usca niste rufe;balconul l-am desfiintat in baza unei autorizatii pentru marirea sufrageriei care era foarte mica si oricumnu puteamusca rufele in el pentru ca imediat aparea mucegaiul..Ma intereseaza foarte mult daca au procedat legal acest presedinte de asociatie si aceasta vecina.Au acest drept?E normal? E corect sa nu ni se ceara consimtamantul? Va multumesc.Astept raspuns

Intrebarea nr. 2779 din data: 18-06-2009 pusa de Lenhardt Francisc :
·  Buna ziua,unde se poate depune plangere impotriva administratorului,presedinte de asociatie de locatari ptr. abuzuri grave in serviciu!Si inca o intrebare:dupa ce mai are tupeu sa ia un salar de 800 lei,doar din partea asociatie noastre(mai fiind administator la vreo 8 asociatii) mai are si obrazul sa ROTUNJEASCA cheltuielile lunare,si sa isi trimita nevasta(care doresc sa mentionez ca nu are nici o functie in cadrul asociatiei noastre de locatari)sa incaseze cheltuielile!!!Nu este legal acest lucru si sa-mi spuneti va rog cui ne putem adresa si in acest caz?Va multumesc!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3119 din data: 03-03-2010 pusa de Popovici Adriana :
·  Buna ziua, La noi in bloc a inceput administratorul sa stranga banii pentru reabilitarea termica a imobilului; intrebarea mea este pana cand pot plati acesti bani? Pot sa-i platesc si pe toti odata in ultima luna cand aduna restul de bani de la locatari? Multumesc de ajutor
Raspuns din data de 05-03-2010 :
Stimata doamna, ca urmare a solicitarii dvs, va comunicam:
Sumele de bani destinate reabilitarii termice a imobilului trebuie achitate potrivit hotararii luate in sedinta adunarii generale a asociatiei de proprietari care a stabilit termenul de plata al acestora. Daca adunarea generala a stabilit ca plata acestor sume sa se faca lunar, atunci fiecare proprietar trebuie sa se supuna acestei hotarari.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2823 din data: 20-07-2009 pusa de Lenhardt Francisc :
·  Buna ziua,ma adresez din nou dvs.in legatura cu sesizarea,intrebarea adresata Domniilor Voastre nr.2779 din 18.06.2009 la care am primit raspuns in data de 25.06.2009,va multumesc pentru promtitudine dar se vede ca nu ati luat nici o masura impoptriva acestui administrator!Din raspunsul dvs.citez:\"s-a solicitat admninistratorului sa prezinte ultima lista de cheltuieli...\"...,\"administratorul are obligatia sa calculeze pe toate coloanele cu zecimale asa cum rezulta din calcule\"...,\"i s-a pus in vedere sa lucreze in conformitate cu prevederile legale in materie\"...!!!Lucru care nu s-a intamplat!Daca faceati verificarea listei de cheltuieli pe luna MAI, la apa rece apare:FACTURAT 537 mc,= 2806,80 lei.CONTORIZATI:428mcx6,0lei mc=2568,0lei NECONTORIZATI. 2 pers.x35lei/per=70 lei AG.ECONOMICI:28 mcx6lei=168,0lei.Daca se imparte suma platita la cantitatea facturata obtineti 5.22 lei si nu 6 lei/mc...!!!0,78 lei incasati pe mc de apa rece in plus...Asta a fost doar apa rece...Dar problema se pune pe acesta luna(IUNIE 2009).APA RECE:facturat:537 mc=2606,80 lei CONTORIZATI:403mc. X 6,0lei/mc = 2418,0lei NECONTORIZATI 2 pres. X 35 lei=70,00 lei AGENTI ECONOMICI:20 mc X 6,0=120 lei!!!Daca se imparte suma facturata la cantitatea facturata 2606,80lei/537mc=4,85leimc si NU 6 LEI/MC...1,15 lei incasari ilegale si asta doar pentru un metru cub de apa rece!!!Sa nu mai amintim de restul platilor curente(apa calda la 140 lei mc.).Ce masuri veti lua impotriva acestui asa zis administrator care am uitat sa mentionez ca continua sa-si trimita nevasta la incasat cheltuieliile,cica \"cu aprobarea comitetului asociatiei de locatari\"!!!Faptele relatate mai sus intra sub incidenta legii(daca nu ma insel):DELAPIDARE,ABUZ DE INCREDERE SI ABUZ IN SERVICIU!!!Ce masuri veti lua in acest caz?Va multumesc!
Raspuns din data de 12-08-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Au fost verificate listele de cheltuieli pe lunile mai si iunie si s-a constatat ca pe luna iunie este o diferenta de 88 lei la apa rece si 287 lei apa calda, iar proprietarilor care nu au in apartamente contor pentru apa calda si rece au o suma in lei fara a fi evidentiati metri cubi consumati.
Pentru a lamuri aceasta situatie va recomandam sa va adresati presedintelui asociatiei precum si comitetului executiv.
Compartiment Audiente

Sus

Intrebarea nr. 2813 din data: 10-07-2009 pusa de mardale olga iolanda :
·  Solicit din nou raspuns la intrebarea 2759
Raspuns din data de 30-07-2009 :
Stimate Domn,
Ca urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
Primaria Municipiului Arad nu detine state de plata de la Gradinita PPnr.5 din perioada 1974-1977, ca urmare ne-am adresat si la Directia Judeteana a Arhivelor Nationale Arad, primind raspuns negativ, va recomandam sa va adresati Inspectoratului Scolar al Judetului Arad.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2808 din data: 07-07-2009 pusa de Popescu Veronica :
·  Locuiesc la ultimul etaj al unui bloc cu 4 etaje (20 apartamente).Apartamentul meu are un perete comun cu uscatoria blocului, dar banuiesc ca aceasta nu are nicio importanta.Durerea mea este legata de folosirea uscatoriei...pana acum o saptamana o folosea fiecare locatar dupa cum avea nevoie de ea in scopul uscarii rufelor.De pe toata scara doar 8 apartamente folosesc usatoria, toti locatarii avand chei.Acum o saptamana o vecina a lipit pe usa uscatoriei un tabel nominal, o repartizare sau un grafic repartizand fiecarui apartament din cele 8 un numar de 3 zile pe luna in care sa usuce rufe.Mentionez ca acest tabel are si semnatura presedintelui asociatiei cu mentiunea \"aprob\". Este corect ce se intampla?Au dreptul sa faca asa ceva?Sa ne conditioneze, sa ne impuna aceste 3 zile pe luna?Iar pentru aceasta hotarare nu au cerut acordul nici unui locatar. Eu am un copil mic si as avea nevoie de mai multe zile pe luna de folosire a uscatoriei.Nu pot sa tin rufele murdare in cos timp de 10 zile.Ce se intampla daca in ziua respectiva nu sunt acasa, sau nu curge apa,si exemplele pot continua?imi trece ziua si trebuie satpt alte 10 zile ca sa pot usca niste rufe;balconul l-am desfiintat in baza unei autorizatii pentru marirea sufrageriei care era foarte mica si oricumnu puteamusca rufele in el pentru ca imediat aparea mucegaiul..Ma intereseaza foarte mult daca au procedat legal acest presedinte de asociatie si aceasta vecina.Au acest drept?E normal? E corect sa nu ni se ceara consimtamantul? Va multumesc.Astept raspuns
Raspuns din data de 10-07-2009 :
Stimata Doamna,

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Avand in vedere faptul ca uscatoria blocului este parte comuna de proprietate a tuturor membrilor asociatiei de proprietari, consideram ca era necesara discutarea programarii pentru uscarea rufelor intr-o sedinta a adunarii generale, care sa fie consemnata intr-un process verbal. In acest sens, daca adunarea generala ar fi hotarat cu majoritate de voturi sau intr-o sedinta reconvocata un orar de utilizare a uscatoriei, atunci aceasta trebuie respectata de toti proprietarii.
De asemenea, mentionam faptul ca orice hotarare a adunarii generale a asociatiei de proprietari, pe care un membru al acesteia o considera ilegala, poate fi atacata de proprietar, in justitie, in termen de 45 de zile de la data adoptarii.
Compartimentul Audiente


Sus

Intrebarea nr. 2779 din data: 18-06-2009 pusa de Lenhardt Francisc :
·  Buna ziua,unde se poate depune plangere impotriva administratorului,presedinte de asociatie de locatari ptr. abuzuri grave in serviciu!Si inca o intrebare:dupa ce mai are tupeu sa ia un salar de 800 lei,doar din partea asociatie noastre(mai fiind administator la vreo 8 asociatii) mai are si obrazul sa ROTUNJEASCA cheltuielile lunare,si sa isi trimita nevasta(care doresc sa mentionez ca nu are nici o functie in cadrul asociatiei noastre de locatari)sa incaseze cheltuielile!!!Nu este legal acest lucru si sa-mi spuneti va rog cui ne putem adresa si in acest caz?Va multumesc!
Raspuns din data de 25-06-2009 :
Stimate Domn,
Urmare intrebarii dumneavoastra , va comunicam urmatoarele:
S-a solicitat d-lui administrator Hotca I. sa prezinte ultima lista de cheltuieli pentru a verifica cele sesizate si de-a purta discutii legate de activitatea de administrator in vederea solutionarii reclamatiei dumneavoastra. Serviciul nostru i-a solicitat sa nu-si mai trimita sotia sa colecteze cheltuielile lunare, deoarece asociatia dumneavoastra a incheiat un contract de prestari servicii cu administratoruyl nu cu alta persoana. In ceea ce priveste rotunjirea sumelor din listele de cheltuieli, administratorul are obligatia sa calculeze pe toate coloanele cu zecimale asa cum rezulta din calcule. I s-a pus in vedere d-lui Hotca sa lucreze in conformitate cu prevederile legale in materie. Precizam ca vom verifica daca se conformeaza recomandarilor noastre.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved