Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Năstase Mihai

pentru perioada Ianuarie 2000 - Decembrie 2003


În calitate de consilier local, am acționat în următoarele direcții:
1. în cadrul Comisiei de specialitate Buget, Finanțe, ca membru;
2. în plenul Consiliului Local;
3. în cadrul municipiului Arad, în teritoriu.

1. Ședințele comisiei de specialitate au avut loc aproape săptămânal, analizându-se proiecte de hotărâri pe care le-am avizat și la care am adus foarte multe completări.
Anual, am avizat bugetul local, care, în comisie, a suferit serioase modificări. În urma unui amendament pe care l-am propus s-au suplimentat, printre altele, fondurile destinate drumurilor cu aproape 7 miliarde lei.
Au fost avizate proiecte de hotărâri legate de organigrama aparatului propriu al Consiliului Local, programe de dezvoltare economico-socială, de organizare și amenajare a teritoriului, închirierea și concesionarea unor bunuri, reorganizarea unor societăți comerciale, criterii de performanță, tarife etc.
Au mai fost analizate probleme legate de activitatea gardienilor publici, funcționarea piețelor, liniștea publică și altele.
2. La ședințele Consiliului Local am participat cu regularitate, unele ședințe fiind conduse de mine ca președinte de ședință.
Majoritatea ședințelor au fost furtunoase, de aceea a trebuit să intervin de multe ori cu argumente pentru a fi votat proiectul de hotărâre inițiat de către domnul primar.
În cursul anului 2002, am inițiat două proiecte de hotărâri, din care unul a fost votat (alocarea a 12 miliarde lei pentru reparații la școlile care nu erau avizate din punct de vedere sanitar). Astfel, școlile nr. 10, nr.9, Csiki Gergely, nr.12, nr.3, nr.22, nr.8, nr.16, datorită fondurilor aprobate, au putut fi renovate.
În ceea ce privește cel de-al doilea proiect (suplimentarea cu 1,2 miliarde lei a bugetului la SC Salubritate SA, în vederea achiziționării unui utilaj necesar curățeniei orașului), acesta nu a întrunit numărul necesar de voturi.
Fac parte din mai multe comisii constituite la nivelul Consiliului Local pentru:
>> concesionarea și vânzarea unor terenuri;
>> vânzarea unor apartamente pentru tineri (blocuri noi)
>> vânzarea unor spații comerciale (Legea nr.550/2002)
>> contractarea unor credite de la bănci pentru terminarea lucrărilor la str. Cocorilor.
În teritoriu, am participat alături de domnul primar și de alți colegi, la întâlniri cu cetățenii în cartierele Sânicolaul Mic, Aurel Vlaicu, Micălaca.
De asemenea, în calitate de consilier, am ajutat diverse persoane din cartiere pentru obținerea unor autorizații, probleme legate de curentul electric, introducerea gazului metan etc.
Am participat la diverse întâlniri cu delegații străine, schimburi de experiență, instructaje etc.Am ținut o permanentă legătură cu Liga Pensionarilor pentru a da sprijinul necesar în vederea obținerii unor spații necesare desfășurării activității lor, am acordat sprijin pentru gratuități pe tramvai etc.
Transmit arădenilor următorul

M E S A J

Aș dori ca în viitor să existe o unitate de vederi – Consiliul Local al Municipiului Arad – Primărie – partidele politice, pentru ca cetățeanul să nu aibă de suferit în urma hotărârilor luate.
Doresc cetățenilor Aradului un trai decent și civilizat, la aceasta o contribuție însemnată având conducerea locală.




Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
27




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74048722
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved