Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Marian Ovidiu

pentru perioada Iunie 2004 - Decembrie 2004


Vezi raportul in format PDF  


MARIAN Ovidiu
consilier local P.N.Ț.C.D până în octombrie 2004
independent octombrie 2004-februarie 2005
Secretar al Comisiei de buget, finanțe
a Consiliului Local al Municipiului Arad
din 24 iunie 2004



Motto:
„Mă bucur că, prin votul concetățenilor mei, am oportunitatea de a face parte din echipa unei administrații ale cărei atribute-tinerețe, energie, decizie, capacitate și mobilizare-sunt în măsură să schimbe cu adevărat fața orașului, să dea arădenilor o viață mai bună, drumuri trainice, să construiască și să modernizeze un Arad al mileniului 21.”

RAPORT DE ACTIVITATE
pentru anul 2004

Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad. Acest început de mandat a fost caracterizat prin hotărâri și măsuri organizatorice de tip general specifice preluării unui mandat de către o nouă administrație. Mi-am exprimat votul favorabil atât pentru acest tip de hotărâri, cât și pentru cele vizând pregătirea realizării proiectelor de interes public, identificarea resurselor necesare acestui scop, aprobarea unor documentații tehnico-economice fără de care lucrările publice nu pot fi executate, documentații de urbanism care au încurajat construcțiile noi, moderne. Toate acestea, într-o perioadă foarte scurtă, au marcat drumul ascendent al orașului în domenii diverse: promovarea construcției de locuințe individuale și colective, trecerea în administrarea municipiului a Complexului Sportiv UTA și finanțarea investițiilor de modernizare a acestui complex, transmiterea în folosință gratuită a unor imobile Clubului Sportiv Municipal Arad, Clubului Sportiv “Astra”, Parohiei Ortodoxe Micălaca Veche II, Parohiei Ortodoxe Sânicolaul Mic, Fundației Creștine “Speranța Copiilor”, aprobarea fuziunii între SC CET SA și SC ARTERM SA Arad, în vederea eficientizării economice și a scăderii costurilor serviciului public de furnizare a energiei termice, reglementarea juridică a terenurilor pe care sunt construite case de vacanță pe Insula Mureș, măsuri pentru desființarea unor contracte neperformante pentru interesele orașului, aprobarea unor studii pentru investiții pe str.Tarafului- locuințe pentru cetățenii rromi, declararea zilei de 22 august ca zi a Aradului, unele măsuri în vederea asigurării condițiilor organizatorice și materiale de practicare a sportului de performanță în municipiul Arad, facilitarea soluționării unei probleme imobiliare a Parohiei Ortodoxe Arad-Bujac, prin aprobarea unui schimb de terenuri, sprijinirea mandatării primarului pentru efectuarea demersurilor de obținere a unui împrumut BERD în vederea realizării unor obiective de investiții, colaborarea cu specialiști în vederea realizării reconversiei civile a Cetății Aradului, aprobarea studiilor de fezabilitate pentru modernizarea unor puncte termice, conferirea unor titluri de cetățeni de onoare unor personalități care au contribuit la promovarea imaginii Aradului (Prea-Sfințitului Părinte Episcop, dr.Timotei Seviciu s.a.), actualizarea reglementărilor în domeniul activiății de taximetrie în municipiul Arad, sprijinirea aprobării suplimentării statelor de funcții pentru personalul nedidactic din învățământul preuniversitar arădean, suspendarea construcțiilor cu caracter provizoriu(gherete, tonete, garaje s.a), constituirea comitetelor consultative cetățenești în cartiere, stabilirea și sacționarea contravențiilor în domeniul organizării și funcționării asociațiilor de proprietari, aprobarea documentațiilor tehnico-economice pentru realizarea unor lucrări publice, ca: reabilitarea străzilor din municipiul Arad, grupuri sanitare la Scoala Generală 10, grupuri sanitare la Grupul Școlar Industrial CFR Arad, grupuri sanitare la Grupul Scolar Henri Coandă, rețele, branșamente și instalații de gaze naturale la unitățile de învățământ din municipiul Arad, măsuri pentru asigurarea ordinii publice, paza obiectivelor și bunurilor, transportul valorilor monetare, înființarea Serviciului Comunitar Local de Evidență a Persoanei, aprobarea bugetului pentru anul 2005, orientat preponderent spre realizarea investițiilor în domeniul lucrărilor publice. Total întruniri Total participări
16 13
Activitatea la ședintele comisiilor de specialitate. Secretar al Comisiei de buget, finanțe. În cadrul comisiei, am primit spre avizare toate proiectele de hotărâri inițiate de primar sau de consilieri. Pentru toate aceste proiecte, cu excepția celor din singura ședință în care am absentat, au fost analizate cu toată atenția, din perspectiva responsabilității pe care ne-am asumat-o ca și comisie, aceea de a vegea asupra modului în care se cheltuie banii publici. Nici nu proiect nu a fost tratat superficial, iar acolo unde s-a impus, am propus amendamente pe care le-am susținut și în fața Consiliului Local, considerându-le că au rolul de a îmbunătăți textul proiectului de hotărâre și nu cel de a frâna sau submina eventuala aprobare.
Audiențele din cadrul comisiei au vizat:
- solicitări de rectificare bugetară în favoarea unor instituții de învățământ, susținute cu fermitate;
- solicitări de reducere a cuantumului unor taxe locale, la cererea mediului de afaceri din domeniul publicității, care au considerat aceste taxe mai mari decât în alte orașe și au contactat administrația și, în speță, comisia de buget-finanțe, în perioada consacrată tramsparenței decizionale, solicitări cărora, după o reanalizare a taxelor, li s-a dat curs; 17 16
Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor.
-Membru în A.G.A. la SC CET SA. Am fost desemnat ca reprezentant al Consiliului Local în Adunarea Generală a Acționarilor la SC CET SA Arad începând cu 15.09.2004. Remarcabilă pentru perioada septembrie-decembrie 2004 în activitatea SC CET SA este fuziunea cu SC ARTERM, un proiect a cărui finalizare și-a atins obiectivul propus, acela de a reuni sub un management unic a activităților interdependente ale celor două societăți comerciale de sub autoritatea Consiliului Local, în vederea reducerii cheltuielilor generale și a costurilor producției și distribuției agentului termic.




Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
22




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73974812
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved