Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Foșlea Mircea

pentru perioada Ianuarie 2000 - Decembrie 2003


De la data constituirii actualului Consiliu Local (21 iunie 2000), am participat la 75 ședințe ale comisiei, 63 ședințe extraordinare și 38 ședințe ordinare ale Consiliului Local, dar activitatea mea mai cuprinde și implicarea în funcționarea diferitelor instituții de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad. Astfel, am purtat discuții cu conducătorii instituțiilor culturale din municipiu și județ, cu directorii generali și directorii educativi ai liceelor din Arad pentru eficientizarea actului cultural.
De comun acord cu conducerea Filarmonicii am stabilit ca elevii merituoși să beneficieze de abonamente la concerte.
Împreună cu conducerea Serviciului Public “Direcția de Asistență Comunitară” am inspectat centrele de zi pentru vârstnici, Cantina Municipală, Căminul Social, Centrul Terapeutic și Educațional pentru Copiii HIV seropozitivi – Casa Izvor.
Am avut discuții cu personalul lucrător din aceste instituții și cu beneficiarii acestor servicii.
Împreună cu conducerea Serviciului Public “Administrația Patrimoniului Local” am stabilit ordinea de prioritate la reparații de școli.
M-am implicat în strângerea de fonduri pentru copiii instituționalizați.
Am fost implicat în programe Phare – Ecos Ouverture, Integradev și Phare CBC pentru realizarea unor colaborări transfrontaliere în domeniul turismului și turismului cultural.
Împreună cu ceilalți colegi din grupul PSD – UDMR am sprijinit pe cei cu venituri mici prin înființarea unor magazine tip Economat.
Am promovat imaginea orașului nostru prin implicarea în derularea supermaratonului Arad – Bekescsaba.
Am promovat împreună cu colegii mei din grupul PSD – UDMR alte hotărâri care vizau dezvoltarea infrastructurii orașului, diferite facilități pentru persoanele de vârsta a treia și defavorizate.
În materie fiscală, am votat un buget care avea la bază taxele și impozitele la valoarea minimă prevăzută în hotărârea de guvern.
Împreună cu colegii din comisie, am urmărit să rezolvăm problema locuinței pentru mai multe familii aflate în nevoie și pentru prima dată după Revoluție au fost achiziționate din fonduri locale și distribuite 3 blocuri de locuințe în cartierul Aurel Vlaicu și 6 blocuri de locuințe construite de Agenția Națională pentru Locuințe în cartierul Micălaca.
Am participat cu alți 17 consilieri în procesul de elaborare a Planului strategic de dezvoltare a orașului nostru.
Închei prin cuvintele unui manager de la General Electric: “Dacă vrei să nu-ți fie frică de viitor, construiește-ți-l singur!”.



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
27




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74045196
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved