Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Marian Ovidiu

pentru perioada Ianuarie 2005 - Decembrie 2005


Vezi raportul in format PDF  


Motto:
"Mă bucur că, prin votul concetățenilor mei, am oportunitatea de a face parte din echipa unei administrații ale cărei atribute-tinerețe, energie, decizie, capacitate și mobilizare-sunt în măsură să schimbe cu adevărat fața orașului, să dea arădenilor o viață mai bună, drumuri trainice, să construiască și să modernizeze un Arad al secolului 21."

Activitatea în cadrul ședințelor Consiliului Local al Municipiului Arad.
În acest an nu am înregistrat nici o absență 25 de ședințe ale Consiliului Local, iar cele 4 ședințe din perioada aprilie-iunie 2005, au fost conduse de mine ca președinte de ședință ales de Consiliul Local, ședințe în care s-au adoptat 78 de hotărâri. În acest an, Consiliul Local a adoptat 308 hotărâri, pentru care, aproape în totalitate, mi-am exprimat votul favorabil, fiind concordante cu obiectivele politice, economice și sociale cărora le-am dat expresie ca om politic și candidat de primar și în care am crezut cu convingere, fiind esențiale pentru dezvoltarea orașului:studiu de fezabilitate pentru reabilitarea centrului istoric vechi al orașului, măsuri pentru reorganizarea instituțiilor de spectacole și concerte de interes local, reglementarea accesului unor utilaje și vehicule destinate transportului de mărfuri cu masa autorizată mai mare de 3,5 tone, aprobarea unor documentații de urbanism de amploare (planuri urbanistice zonale pentru zonele industriale, studiu de fezabilitate pentru obiectivul „Transport urban în municipiul Arad”, numeroase planuri urbanistice de zonă și de detaliu pentru construcția de locuinte individuale și colective, complexe comerciale de mare amploare, supermarketuri și hipermarketuri, contractarea împrumutului de la BERD pentru finanțarea unor lucrări publice, transmiterea în folosință gratuită a unui teren în suprafață de 17.468 mp Clubului Sportiv Atletic Club Universitatea „Vasile Goldiș”Arad, studiu de fezabilitate pentru lucrări de modernizare și extindere a iluminatului public, aprobarea proiectului de fuziune între SC Gospodărirea Comunală Arad și SC Salubritate SA, în dorința de a realiza o unificare a celor două servicii publice, pentru susținerea lor reciprocă, aprobarea documentației pentru reabilitarea unui bloc de locuințe pe str.Frunzei, achiziționat în vederea repartizării persoanelor evacuate din clădirile retrocedate, participarea Aradului ca partener la proiectul „Reabilitarea orașelor istorice, o șansă pentru dezvoltarea durabilă, cu finanțare prin UE, în cadrul programului INTERREG III B Cadses, aprobarea unor măsuri pentru realizarea obiectivului „Reabilitarea zonelor urbane care se confruntă cu deficiențe majore în sistemul de canalizare din municipiul Arad”. Total întruniri Total participări
25 25
Activitatea la comisia de specialitate. Și comisiile de specialitate au fost tratate cu același interes, fiind convins că prezența la comisii este nu doar un semn de respect pentru comunitatea care m-a ales, ci și cel mai practic și eficient mod de a cunoaște și dezbate în detaliu, în cele mai bune condiții, în prezența specialiștilor din executiv, fără limitare în timp, toate proiectele de hotărâri, un mod de a comunica simplu, direct și cu efect cu executivul, de a pregăti atent amendamentele, astfel încât acestora să li se poată verifica din timp temeinicia și să nu ia prin surprindere consilierii și executivul. De asemenea, la comisii, am avut posibilitatea conlucrării și cu alți colegi consilieri de la alte comisii, de ale căror opinii de specialitate am ținut seama cu ocazia exprimării avizului meu și am putut, la rândul meu, să le comunic propria opinie. În marea majoritate, avizele pe care le-am exprimat la comisie au fost favorabile proiectelor de hotărâri, în forma prezentată de inițiatori sau, favorabile cu amendamente. 30 30

Participarea la dezbaterile publice organizate pentru proiectele de hotărâri normative si probleme de interes public.
-Obiectul dezbaterii- „Proiect de hotărâre aprobare PUD "Ansamblu clădiri comerciale"-str. Banu Mărăcine“- Palatul Administrativ, Sala 70, orele 10.
Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor.
-Membru în A.G.A. la SC CET SA. Acest an a fost marcat de finalizarea și aprobarea strategiei locale privind alimentarea cu energie termică în sistem centralizat, analizată și aprobată în prealabil de către Adunarea Generală a Acționarilor și apoi, de către Consiliul Local. Strategia constituie prima etapă pentru accesarea fondurilor de la bugetul de stat, conform prevedeirlor OUG 48/2004, pentru retehnologizarea, modernizarea și dezvoltarea sistemului centralizat de producere și distribuție a energiei termice în vederea reducerii consturilor de producție. Ca urmare a acestei strategii și a studiilor de fezabilitate aprobate de către Consiliul Local, înaintate Ministerului Administrației și Internelor, s-a repartizat numai în anul 2005, conform HGR 326/2005, suma de 60 miliarde lei, pentru modernizarea punctului termic 1 V și 2V.
Proiecte de hotărâri inițiate și promovate, proiecte adoptate.
-Am promovat din inițiativă proprie un proiect de hotărâre cu privire la transmiterea în administrarea SC Târguri, Oboare și Piețe SA Arad a Pieței Solare Arad. S-a adoptat Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad 144/20.06.2005.




Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 163

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74042583
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved