Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de
12 - 14.05.2008 pentru ocuparea unei functii publice de conducere vacante, astfel:
sef Birou Întretinere si Reparatii Fond Locativ
Conditiile necesare ocuparii functiei publice de conducere:
studii superioare juridice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de conducere: minimum 2 ani;
cunostinte de operare P.C.: nivel mediu.
Concursul consta în:
selectarea dosarelor de înscriere - în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
proba scrisa - consta în redactarea unei lucrari din bibliografia anuntata, în prezenta comisiei de concurs si va avea loc în data de 12.05.2008 , ora 10.00 , la sediul institutiei;
interviul - se sustine numai dupa promovarea probei scrise ( participa doar candidatii care au obtinut la lucrarea scrisa minimum 50 de puncte ) si va avea loc în data de 14.05.2008, ora 10.00 .
Data limita de depunere a dosarelor de înscriere este 30.04.2008 .
Dosarele de înscriere vor contine urmatoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate;
- Copia si originalul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie si original.
- Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- Declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca persoana care participa la concurs nu a desfasurat activitati de politie politica.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 281850 (int. 162) si la panoul de afisaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR, Gheorghe Falca
|