Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74140930
 
Caută
 

Căutare avansată
 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130
Tel: 0040 257 281850, Fax 0040 257 214764

 

    Publicat la: 22.07.2005
Primaria Municipiului Arad, organizeaza concurs în data de 08.08.2005, ora 10.00 (proba scrisa) si în data de 09.08.2005 (interviul) , în vederea ocuparii urmatoarelor functii publice vacante:

Biroul Activitati Culturale:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul asistent, treapta 3 de salarizare;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare de lunga durata;

•  perfectionari (specializari): studii umaniste (litere, istorie, filozofie, geografie, arte plastice, conservator);

•  vechimea în specialitatea studiilor: minim 1 an;

•  cunostinte de operare calculator (Word si Excel).

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, debutant;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare de lunga durata;

•  perfectionari (specializari): studii umaniste (litere, istorie, filozofie, geografie, arte plastice, conservator);

•  cunostinte de operare calculator (Word, Excel).

•  1 functie publica de executie de referent, clasa III, gradul asistent, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii medii;

•  vechime în munca: minim 1 an;

•  cunostinte de operare calculator (Word si Excel).

Serviciul Programe de Dezvoltare si Integrare Europeana:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul superior, treapta 3 de salarizare;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani;

•  cunostinte operare pe calculator (Word si Excel).

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, debutant;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare de lunga durata;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word si Excel).

Serviciul Juridic, Contencios:

•  1 functie publica de executie de consilier juridic, clasa I, gradul principal, treapta 1 de salarizare;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare juridice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word si Excel).

•  1 functie publica de executie de consilier juridic, clasa I, gradul asistent, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare juridice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word si Excel).

Compartimentul Avizare si Evidenta Contracte:

•  1 functie publica de executie de consilier juridic, clasa I, gradul asistent, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare juridice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word si Excel).

Serviciul Financiar-Contabilitate:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul superior, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare economice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel si Access): nivel mediu.

Serviciul Buget:

•  1 functie publica de executie de referent, clasa III, debutant.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii medii economice;

•  cunostinte de operare pe calculator (Windows, Excel): nivel mediu.

Biroul Contabilitatea Veniturilor:

•  1 functie publica de executie de referent, clasa III, gradul superior, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii medii;

•  vechime în munca: minim 5 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Excel): nivel mediu;

•  utilizarea programului informatic implementat pentru realizarea executiei de casa detailata: nivel avansat.

Serviciul e-Taxe:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul asistent, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare de lunga durata: informatica, matematica, automatizari si calculatoare;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an;

•  cunostinte de operare pe calculator (Windows): nivel avansat.

Serviciul Cadastru si Agricultura:

•  1 functie publica de executie de referent, clasa III, gradul superior, treapta 1 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii postliceale în domeniul topografie-cadastru, absolvite cu diploma;

•  vechime în munca: minim 5 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel): nivel avansat.

Serviciul Edilitar:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul superior, treapta 3 de salarizare;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare tehnice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel): nivel mediu.

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul principal, treapta 3 de salarizare;

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare tehnice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel): nivel mediu.

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul asistent, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare tehnice de lunga durata;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel): nivel mediu.

Serviciul Reparatii si Întretinere Imobile:

•  1 functie publica de executie de consilier, clasa I, gradul principal, treapta 3 de salarizare.

Conditii specifice ocuparii functiei publice de executie :

•  studii superioare tehnice de lunga durata;

•  specialitate: instalatii în constructii;

•  vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;

•  cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel): nivel mediu.


Concursul consta din:

•  selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;

•  proba scrisa – consta în redactarea unei lucrari din bibliografia anuntata, în prezenta comisiei de concurs si va avea loc în data de 08.08.2005, ora 10.00 , la sediul institutiei;

•  interviul – se sustine numai dupa promovarea probei scrise ( participa numai candidatii care au obtinut la lucrarea scrisa minimum 50 de puncte ).


Sustinerea interviului se va face în data de 09.08.2005 , ora 10.00.

Punctajul final necesar pentru promovarea concursului este de minimum 100 de puncte si se obtine prin cumularea punctajului obtinut la fiecare dintre probe. Sunt declarati admisi candidatii care au promovat cele doua probe.


Dosarele de înscriere vor contine urmatoarele acte:

  • Formularul de înscriere la concurs;
  • Curriculum vitae;
  • Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate;
  • Copia si originalul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
  • Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original;
  • Cazierul judiciar;
  • Actul de identitate, copie si original.
  • Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
  • Declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca persoana care participa la concurs nu a desfasurat activitati de politie politica.

 

Data limita de depunere a dosarelor de înscriere este 29.07.2005 .

Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0257/281850 (int. 162) si la panoul de afisaj de la intrarea în Palatul Cenad.


P R I M A R
ing. Gheorghe FALCĂ

Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved