Primăria Municipiului Arad organizează concurs
în data de 07.05.2007 , ora 10.00 proba scrisa si în data de 09.05.2007, ora 14.00 interviul , pentru ocuparea urmatoarelor functii publice de executie vacante:
Serviciul de Evidenta a Persoanei:
- o functie de inspector, clasa I, gradul profesional principal, treapta 3 de salarizare;
Conditii specifice:
studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta,;
specializare informatica
vechime în specialitate minim 5 ani;
Biroul Administrare Zone Industriale:
- o functie de consilier , clasa I, gradul profesional principal, treapta 3 de salarizare;
Conditii specifice:
studii superioare tehnice de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
specializare constructii;
vechime în specialitate minim 5 ani;
cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu
Dosarele de înscriere vor contine urmatoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate;
- Copia si originalul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie si original.
- Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- Declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca persoana care participa la concurs nu a desfasurat activitati de politie politica.
Data limita de depunere a dosarelor de înscriere este 26.04.2007
Bibliografiile se afiseaza la sediul institutiei.
Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: 0257281850, int.162.
|